IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

vw 1300 broscuta

This topic is about vw 1300 broscuta, the author, Cristi59555, wrote about: Salutare Stie careva ce jante se potrivesc la o broscuta din 72 ? Eu nu am reusit sa ma dumiresc ( am cautat si pe jantele originale dar nu am gasit n ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> vw 1300 broscuta
Cristi59555
post May 2 2006, 12:48 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 27-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.548



Salutare

Stie careva ce jante se potrivesc la o broscuta din 72 ? Eu nu am reusit sa ma dumiresc ( am cautat si pe jantele originale dar nu am gasit niciun cod :evil: ) iar pe site-uri nu am gasit decat 5,5j , care nu ma ajuta prea tare. blush.gif . Daca stiti ceva info referitor la asta , HELP

Multumesc

Cristi :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad77989
post May 29 2006, 10:14 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 28-May 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 77.982



oare jante pe 19 nu merg de exemplu 245/30/19 sau sunt prea mari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel78444
post Jun 4 2006, 02:02 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 3-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 78.437



salutare.
Sunt un vechi fan al broscutei. Jentile pe care le cauti nu exista. Ai doua posibilitati:
1. Iei ce jenti iti plac mai mult; a) cauti un meserias mioritic sa iti faca o flansa de adaptare (ai mare grija, trebuie sa iasa perfect echilibrata). Flansa sa nu fie mai lata de 25mm, o sa iti loveasca caucicurile in aripi, mai ales daca folosesti un cauciuc cu balon de peste 195 (experienta proprie). cool.gif cauti la firma de jenti OZ Racing un adaptor universal de jenti. Stiu ca au asa ceva, am vazut la vanzare in tarile vestice.
2. Cauti sa aduci in tara jenti produse de tuneri vestici. Cel mai renumit e un american care se numeste EMPI. Il gasesti pe net la adresa www.empius.com. Oricum daca le comanzi, ti le trimite din anglia. Eu am cumparat de la el jantele pe 4 prezoane-opt brate cromate la 240 USD/bucata. Sunt cele mai aratoase dupa parerea mea, tinand cont de anul masinii si de aspect. Nu prea cad bine jenti stil modern pe batrana broscuta. Chestie de gust, in final, tu alegi beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi59555
post Jun 6 2006, 11:09 AM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 27-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.548



speram sa gasesc totusi ceva care sa nu trebuiasca sa-i fac flanse :pray: dar asta e. O sa-mi aduc niste jante de afara , flansa mioritica si oi vedea ce iese . La altii au iesit ok , sper sa iasa si la mine . Apropos ai ceva poze ?

Pentru Vlad : faci un montru daca ii pui jante pe 19. Vezi si ce a raspuns gabriel . In principiu cred k se poate , dar va trebui sa-i modifici si aripile si nu prea mai arata a broscuta pe care o stim cu toti :nope: . Iese mult mai :coolspeak: dak o pastrezi in liniile originale

Azi o duc la vopsit :clapping: :bounce: . Abia astept sa vad ce iese biggrin.gif

Gabriel, da-mi un MP sa vb pe mes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 5 2011, 08:12 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065



salut la voi! am si eu o intrebare pt voi, sunt mai nou pe forum asa ca nu stiu daca aici tre sa scriiu! deci am cumparat zilele astea o broscuta din 1969 impecabila, 26000km reali DAR pornesc masina merg cu ea 10 15 km dupa care isi pierde puterea si parca se ineaca. moare motorul stau 15 min dupa care ii dau la automat si merge iar, oare ce are? platina am schimbato, bujii am schimbat, fise la fel, pun accent ca leam schimbat eu deci nu meserias. si tot asa sta treaba? astept ceva ideei!! multumesc!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Nov 5 2011, 08:55 PM
Post #6


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



daca are bobina de inductie e posibil sa se incalzeasca si sa nu mai functioneze la fel. cred ca e ceva pe parte electrica.
asteptam si poze...


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Nov 5 2011, 10:57 PM
Post #7


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



De acord cu RUE. Bobina de inductie atunci cand se incalzeste nu mai da curent la fel de puternic, deci scanteia este mai slaba si scade puterea.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 5 2011, 11:37 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Poate fi si o problema de carburator, un soc de exemplu care nu functioneaza bine si ramane "tras". Merge poate bine cand motorul e rece insa da in nas cand e cald.

PS
Masinile vechi (pana prin '60) au un carburator similar cu cel al scuterului meu, folosesc acelasi sistem. Au un cilindru care e "suflat" de jetul de aer si care trage de un cui care elibereaza mai multa zeama. Eu am avut fix aceleasi simptome, iar problema consta in faptul ca cilindrul era intepenit. Pornea fara pb si la rece si la cald, la rece mergea acceptabil, iar cand se incalzea tinea la relenti, mergea cat de cat laturatii joase insa in sarcina/ture dadea in nas.
PS2
Ai stroboscop sa verifici si avansul? Eu nu prea cred in teoria cu bobina, masinutele astea nu cred ca incalzesc atat de tare compartimentul motor. Insa nu strica sa pui mana pe mea... daca nu iti lasi acolo pielea, nu e de acolo...

PS3
Cand ma fac mare, vreau si eu o masina din asta!

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 5 2011, 11:39 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 6 2011, 03:08 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065



zilele urmatoare am sa pun si niste poze dar inainte vreau sa o spal sa o curat in interior putin, exteriorul e plin de muschi de la apa, dar inainte tre sa o fac sa mearga. bobina am vazut ca e schimbata fiinca parea singura piesa noua de pe masina, mia dat batranelul si bobina veche si zicea ca a patit exact ce miati zis. se incalzea si nu mai dadea randament in sarcina. carburatorul e solex. are sigilul de fabrica cred pe el, deci ar trebui sa il duc la un mecanic pensionar in ele zic eu? degeaba merg la reprezentanta woot.gif. am sa va tin la curent cu ea si secunda 2 cum am facu poze le pun pe site. multumesc.


ps. socul habar nu am unde e!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 6 2011, 03:16 AM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065



si mai sunt nedumerit in legatura cu ceva. cand am dat capacul jos dupa carburator am observat ca este ulei in el aproximativ 100ml, e normal? si fumega putin motorul. filtrul de aer se arde ca la mercedesurile mai vechi. va multumesc pt rabdare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 6 2011, 10:25 AM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Macar cu carburatorul poti sa faci o poza? In pozitia lui de functionare?
Nu e normal sa aiba ulei in el, ar trebui curatat zdravan, mai ales daca nu stii cand ai fost facuta asta ultima oara. Jiglerele alea sunt criminal de subtiri, orice mizerie (chiar si ulei) intrate in ele le poate zapaci.
Ce inseamna ca e sigilat? Adica, la ce ai acces si la ce nu?

Uleiul chiar nu are ce cauta acolo, trebui scapat de el si vazut de unde vine. Sa nu insemne probleme de segmenti si de aprindere..

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 6 2011, 10:27 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 6 2011, 10:55 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065




uleiul cred ca vine dintrun furtun care iese de langa busonul de ulei cred ca e gazele de carter, dar nu carburatorul e cu ulei ci capacul unde e filtrul de aer. azi ii fac poze si le pun pe forum. mersi mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 6 2011, 11:01 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Aha... aia e ventilarea carterului. Daca nu esti foarte eco, cel putin pana il pui la punct, lasa furtunul scos undeva afara, sa dea gazele afara. Daca pe acolo sufla f tare cand merge motorul inseamna ca probabil are si probleme de compresie, insa putin probabil ca asta sa fie cauza simptomelor tale, cu mersul bine la rece si prost la cald.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 7 2011, 10:35 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065



uitati minunatia!! care am impresia ca o sa imi toace buzunarele!! inca nu stiu ce are.
Attached File(s)
Attached File  1320680626727.jpg ( 55.16K ) Number of downloads: 9
Attached File  1320680642811.jpg ( 55.56K ) Number of downloads: 7
Attached File  1320680661400.jpg ( 51.58K ) Number of downloads: 7
Attached File  1320680674899.jpg ( 52.11K ) Number of downloads: 5
Attached File  1320680743488.jpg ( 47.43K ) Number of downloads: 10
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Nov 8 2011, 07:58 AM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Muaaama! si interioru? Ca aspect e super biggrin.gif Nu gasesc smiley cu bale care sa curga din gura smile.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 8 2011, 08:59 AM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Este f bine conservata ! thumbsup.gif

Si ce este de apreciat, totul este original pe ea rolleyes.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Nov 8 2011, 11:41 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Daca esti pe aproape de Bucuresti iti recomand un prieten cu un service care ar putea sa te ajute. Vezi nr de mobil pe PM.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adijibu
post Nov 8 2011, 05:39 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 5-November 11
Member No.: 136.065



fuuu... sunt din oradea. da oricum mersi. acuma nu prea mai am bani sa o repar. deocamdata ma bucur de ea asa cum e. si pe viitor o sa o repar ca de vopsit nu cred ca o vopsesc. mersi oricum. am sa il sun eventual sa il intreb ce poate avea!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 09:51 AM