vw 1300 broscuta |
This topic is about vw 1300 broscuta, the author, Cristi59555, wrote about: Salutare Stie careva ce jante se potrivesc la o broscuta din 72 ? Eu nu am reusit sa ma dumiresc ( am cautat si pe jantele originale dar nu am gasit n ... To read more just scroll down
vw 1300 broscuta |
May 2 2006, 12:48 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 27-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.548 |
Stie careva ce jante se potrivesc la o broscuta din 72 ? Eu nu am reusit sa ma dumiresc ( am cautat si pe jantele originale dar nu am gasit niciun cod :evil: ) iar pe site-uri nu am gasit decat 5,5j , care nu ma ajuta prea tare. . Daca stiti ceva info referitor la asta , HELP Multumesc Cristi :wave: |
|
|
May 29 2006, 10:14 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 28-May 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 77.982 |
oare jante pe 19 nu merg de exemplu 245/30/19 sau sunt prea mari
|
|
|
Jun 4 2006, 02:02 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-June 06 From: Bucuresti Member No.: 78.437 |
salutare.
Sunt un vechi fan al broscutei. Jentile pe care le cauti nu exista. Ai doua posibilitati: 1. Iei ce jenti iti plac mai mult; a) cauti un meserias mioritic sa iti faca o flansa de adaptare (ai mare grija, trebuie sa iasa perfect echilibrata). Flansa sa nu fie mai lata de 25mm, o sa iti loveasca caucicurile in aripi, mai ales daca folosesti un cauciuc cu balon de peste 195 (experienta proprie). cauti la firma de jenti OZ Racing un adaptor universal de jenti. Stiu ca au asa ceva, am vazut la vanzare in tarile vestice. 2. Cauti sa aduci in tara jenti produse de tuneri vestici. Cel mai renumit e un american care se numeste EMPI. Il gasesti pe net la adresa www.empius.com. Oricum daca le comanzi, ti le trimite din anglia. Eu am cumparat de la el jantele pe 4 prezoane-opt brate cromate la 240 USD/bucata. Sunt cele mai aratoase dupa parerea mea, tinand cont de anul masinii si de aspect. Nu prea cad bine jenti stil modern pe batrana broscuta. Chestie de gust, in final, tu alegi |
|
|
Jun 6 2006, 11:09 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 27-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.548 |
Pentru Vlad : faci un montru daca ii pui jante pe 19. Vezi si ce a raspuns gabriel . In principiu cred k se poate , dar va trebui sa-i modifici si aripile si nu prea mai arata a broscuta pe care o stim cu toti :nope: . Iese mult mai :coolspeak: dak o pastrezi in liniile originale Azi o duc la vopsit :clapping: :bounce: . Abia astept sa vad ce iese Gabriel, da-mi un MP sa vb pe mes |
|
|
Nov 5 2011, 08:12 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
|
|
|
Nov 5 2011, 08:55 PM
Post
#6
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
daca are bobina de inductie e posibil sa se incalzeasca si sa nu mai functioneze la fel. cred ca e ceva pe parte electrica.
asteptam si poze... -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Nov 5 2011, 10:57 PM
Post
#7
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
De acord cu RUE. Bobina de inductie atunci cand se incalzeste nu mai da curent la fel de puternic, deci scanteia este mai slaba si scade puterea.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Nov 5 2011, 11:37 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Poate fi si o problema de carburator, un soc de exemplu care nu functioneaza bine si ramane "tras". Merge poate bine cand motorul e rece insa da in nas cand e cald.
PS Masinile vechi (pana prin '60) au un carburator similar cu cel al scuterului meu, folosesc acelasi sistem. Au un cilindru care e "suflat" de jetul de aer si care trage de un cui care elibereaza mai multa zeama. Eu am avut fix aceleasi simptome, iar problema consta in faptul ca cilindrul era intepenit. Pornea fara pb si la rece si la cald, la rece mergea acceptabil, iar cand se incalzea tinea la relenti, mergea cat de cat laturatii joase insa in sarcina/ture dadea in nas. PS2 Ai stroboscop sa verifici si avansul? Eu nu prea cred in teoria cu bobina, masinutele astea nu cred ca incalzesc atat de tare compartimentul motor. Insa nu strica sa pui mana pe mea... daca nu iti lasi acolo pielea, nu e de acolo... PS3 Cand ma fac mare, vreau si eu o masina din asta! This post has been edited by James Kilowatt: Nov 5 2011, 11:39 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 6 2011, 03:08 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
zilele urmatoare am sa pun si niste poze dar inainte vreau sa o spal sa o curat in interior putin, exteriorul e plin de muschi de la apa, dar inainte tre sa o fac sa mearga. bobina am vazut ca e schimbata fiinca parea singura piesa noua de pe masina, mia dat batranelul si bobina veche si zicea ca a patit exact ce miati zis. se incalzea si nu mai dadea randament in sarcina. carburatorul e solex. are sigilul de fabrica cred pe el, deci ar trebui sa il duc la un mecanic pensionar in ele zic eu? degeaba merg la reprezentanta . am sa va tin la curent cu ea si secunda 2 cum am facu poze le pun pe site. multumesc.
ps. socul habar nu am unde e!!! |
|
|
Nov 6 2011, 03:16 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
si mai sunt nedumerit in legatura cu ceva. cand am dat capacul jos dupa carburator am observat ca este ulei in el aproximativ 100ml, e normal? si fumega putin motorul. filtrul de aer se arde ca la mercedesurile mai vechi. va multumesc pt rabdare.
|
|
|
Nov 6 2011, 10:25 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Macar cu carburatorul poti sa faci o poza? In pozitia lui de functionare?
Nu e normal sa aiba ulei in el, ar trebui curatat zdravan, mai ales daca nu stii cand ai fost facuta asta ultima oara. Jiglerele alea sunt criminal de subtiri, orice mizerie (chiar si ulei) intrate in ele le poate zapaci. Ce inseamna ca e sigilat? Adica, la ce ai acces si la ce nu? Uleiul chiar nu are ce cauta acolo, trebui scapat de el si vazut de unde vine. Sa nu insemne probleme de segmenti si de aprindere.. This post has been edited by James Kilowatt: Nov 6 2011, 10:27 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 6 2011, 10:55 AM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
uleiul cred ca vine dintrun furtun care iese de langa busonul de ulei cred ca e gazele de carter, dar nu carburatorul e cu ulei ci capacul unde e filtrul de aer. azi ii fac poze si le pun pe forum. mersi mult. |
|
|
Nov 6 2011, 11:01 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Aha... aia e ventilarea carterului. Daca nu esti foarte eco, cel putin pana il pui la punct, lasa furtunul scos undeva afara, sa dea gazele afara. Daca pe acolo sufla f tare cand merge motorul inseamna ca probabil are si probleme de compresie, insa putin probabil ca asta sa fie cauza simptomelor tale, cu mersul bine la rece si prost la cald.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 7 2011, 10:35 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
uitati minunatia!! care am impresia ca o sa imi toace buzunarele!! inca nu stiu ce are.
Attached File(s)
1320680626727.jpg ( 55.16K )
Number of downloads: 9
1320680642811.jpg ( 55.56K ) Number of downloads: 7 1320680661400.jpg ( 51.58K ) Number of downloads: 7 1320680674899.jpg ( 52.11K ) Number of downloads: 5 1320680743488.jpg ( 47.43K ) Number of downloads: 10 |
|
|
Nov 8 2011, 07:58 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Muaaama! si interioru? Ca aspect e super Nu gasesc smiley cu bale care sa curga din gura
-------------------- |
|
|
Nov 8 2011, 08:59 AM
Post
#16
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Este f bine conservata !
Si ce este de apreciat, totul este original pe ea -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Nov 8 2011, 11:41 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Daca esti pe aproape de Bucuresti iti recomand un prieten cu un service care ar putea sa te ajute. Vezi nr de mobil pe PM.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 8 2011, 05:39 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-November 11 Member No.: 136.065 |
fuuu... sunt din oradea. da oricum mersi. acuma nu prea mai am bani sa o repar. deocamdata ma bucur de ea asa cum e. si pe viitor o sa o repar ca de vopsit nu cred ca o vopsesc. mersi oricum. am sa il sun eventual sa il intreb ce poate avea!!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 09:51 AM |