opel astra g cutie automata??????!!!??? |
This topic is about opel astra g cutie automata??????!!!???, the author, Dan71857, wrote about: Lume in sfarsit am gasit sa dau masina mea .. cred ca va amintiti despre ce este vorba! La schimb cu un astra g classic din 2001 , hatchback, 2.0.dti ... To read more just scroll down
opel astra g cutie automata??????!!!??? |
Apr 23 2006, 06:04 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.850 |
-------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI - fabricatie 2004
44.000 km |
|
|
Apr 23 2006, 08:25 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 31-January 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 66.612 |
Nu sti ce pierzi ?
Da ata ce probleme are ? e foarte comoda ! [/b] |
|
|
Apr 24 2006, 10:15 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 31-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.279 |
In RO cutia de viteze este o ciudatenie, in Canada 90 % din autorurismele vazute aveau asa ceva. Si merg de de rup, mii de km.
Concluzia - nu suntem noi obisnuiti cu ele. Eu as vrea sa imi iau asa ceva, in prezent avand un Caravan/2001 de 2 litri cu CV manuala + anyway, treci de la curea/1,7 litri la lantz/2 litri, e ceva |
|
|
Apr 25 2006, 04:35 AM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.850 |
-------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI - fabricatie 2004
44.000 km |
|
|
Apr 26 2006, 07:48 AM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.850 |
nimeni? -------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI - fabricatie 2004
44.000 km |
|
|
Apr 26 2006, 10:16 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
nu am condus niciodata o masina cu cutie automata dar cred ca nu mi-ar place sentimentul. M-as simti ca si cum as avea doar o mana Este ca si fumatorul care se lasa de fumat si nu stie ce sa mai faca cu mainile ca i se par in plus
-------------------- |
|
|
May 3 2006, 12:03 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
astea`s fitze ca "vai cutia automata e o aberatie" !!!!
eu am 2 masini cu care merg zi de zi. una cu cutie manuala una cu cutie automata. aia automata este mult mai comoda de o mie de ori decat cea manuala.... plus ca la cele automate nu o poti forja cum vrei tu, stie ea cand si cum sa schimbe vitezele, si te tine mult mai mult motorul. in trafic bara la bara.... tii piciorul pe frana... si cam atat. la inceput e greu. trebuie sa uiti ca ai piciorul stang. iti sugerez sa-l tii tras sub tine la inceput. ca daca calci frana cu stanga....e.... belea inca ceva, cutiile la opel (manuale si hidramate) s-au dovedit a fo foarte fiabile! inca ceva , la cele automate, dispare problema plecarii din rampa eu iti propun s-o incerci cam o ora prin oras sa vezi cum te simti. sunt unii oameni care pur si simplu nu accepta evolutia tehnicii! ei tot la desfundat jiglere au ramas!!! in rest....... mare lucru nu e de zis... eu o recomand pt cei care vor sa tina masina mai multi ani.... pt cei ce au mania de a omori masinile.... ma rog.... nu mai zic nimc -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
May 5 2006, 12:32 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 17-October 04 From: Kyrgyzstan Member No.: 34.508 |
Ia-o fara grija. Chiar cu incantare ...
Dintotdeaunan Opel a facut cutii automatice foarte bune si fiabile (or fi avand suportul americanilor de la GM, nu?). Prin anii 90, BMW-ul cumpara de la Opel cutiile automate, si dadea la schimb motoarele de 2,5TD pt Omega. Eu am condus ambele modele (man/aut). In traficul si la tehnologia din ziua de azi, indiscutabil merita automata. Singura chestie care ar fi impotriva ei - personalitatea soferului. Dar asta e alta poveste ... |
|
|
May 5 2006, 08:33 AM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
Damian53219 parerea ta ca sunt fitze... daca tu vrei un mers comod nu inseamna ca asta vrea toata lumea, eu vreau un mers sportiv.
Aprops, chiar ai o problema la plecarea in panta? -------------------- |
|
|
May 5 2006, 09:00 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
QUOTE(vma) Damian53219 parerea ta ca sunt fitze... daca tu vrei un mers comod nu inseamna ca asta vrea toata lumea, eu vreau un mers sportiv.
Aprops, chiar ai o problema la plecarea in panta? *vma* eu din pacate, nu! nu am probleme! doar am si precizat ca am 2 masini una hidramata si una manuala! iti dai seama ca daca intampin o rampa ce fac? dau o fuga repede acasa sa iau masina automata, trec peste rampa (banuiesc ca stii ca se numeste rampa cand urci si panta cand cobori)(nu stiai?? ai aflat! ) , apoi ma intorc sa o iau pe cea manuala?? si legat de mersul sportiv....da! depinde si de gusturile omului! si daca citeai mai bine am zis : "astea`s fitze ca "vai cutia automata e o aberatie" !!!! " nu te-am atacat pe tine, Doamne Fereste! :angel: *marius34515* belea trade! n`am ce zice... sa vezi show, de exemplu la Opel Corsa, ultimul model, cutia hidramata este in asa "hal" de performanta incat consuma cu un 1 in minus fata de una cu cuine manuala da da da! aceeasi reactie am avut-o si eu.... am vaga banuiala ca are mai multe trepte intermediare.... bine... nu sunt specialist in cutii automate ca sa-mi dau cu parerea dar ziceam si eu asa..... :cool: :cool: oricum, daca esti in preajma unuia care desface o cutie hidramata iti recomand sa stai putin sa te uiti inauntru. este o minune a tehnicii!!! :romania: -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
May 5 2006, 06:21 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 17-October 04 From: Kyrgyzstan Member No.: 34.508 |
*marius34515*
belea trade! n`am ce zice... sa vezi show, de exemplu la Opel Corsa, ultimul model, cutia hidramata este in asa "hal" de performanta incat consuma cu un 1 in minus fata de una cu cuine manuala da da da! aceeasi reactie am avut-o si eu.... am vaga banuiala ca are mai multe trepte intermediare.... bine... nu sunt specialist in cutii automate ca sa-mi dau cu parerea dar ziceam si eu asa..... :cool: :cool: [/quote] La ultimul Corsa nu e cutie automatică (in sensul clasic). E o cutie manuală-automatizată. Adică, are tot 5 trepte manuale, dar schimbul se face de calculator prin 2 ambreiaje. E cea mai bună soluție care există - computerul face treaba cel mai bine, dar nici nu mai are masa convertorul de masă (am uitat dacă așa se cheamă pe rom, pe germ ii spune "Drehmomentwandler"), care mânăncă multă energie la cutiile automatice clasice - de aici consumul ușor mai mare la unele cutii vechi ... Singurul inconvenient: prețul. Altfel, toată lumea ar pune așa ceva pe mașinile lor .. |
|
|
May 6 2006, 03:07 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.850 |
va multumesc pentru raspunsuri am asteptat cam mult insa pe bune m-ati convins pe la inceput eram cam 60% spre cutia automata acum sunt mai mult ca sigur ca o iau daca este buna masina si o mai are omul la vanzare! stiu ca romanii fug de hidramate si s-ar putea sa am noroc! chiar o sa-l sun si daca o iau va tin la curent! 10x
-------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI - fabricatie 2004
44.000 km |
|
|
May 6 2006, 07:30 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 17-October 04 From: Kyrgyzstan Member No.: 34.508 |
QUOTE(Dan71857) va multumesc pentru raspunsuri am asteptat cam mult insa pe bune m-ati convins pe la inceput eram cam 60% spre cutia automata acum sunt mai mult ca sigur ca o iau daca este buna masina si o mai are omul la vanzare! stiu ca romanii fug de hidramate si s-ar putea sa am noroc! chiar o sa-l sun si daca o iau va tin la curent! 10x
Succes s-o mai prinzi, si sa te bucuri 99% de ea (100% nu exista pe luma asta)! |
|
|
May 7 2006, 12:09 AM
Post
#14
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
folosesc de cateva zile un kia picanto hidramat.
cu consumul nu sunt decis, acum abia i am facut un plin. usurinta in conducere fara probleme. te adaptezi usor la o masina hidramata. la drum la momentul de forja trece automat pe treapta inferioara si pulseaza atunci! mai are un buton la maneta care daca il eliberez nu permite urcarea in a 4 a si merge maxim cu 3 indiferent de turatie. mare grija sa nu calci frana cu stangu ca e pedala destul de lata. completez: la masinile hidramate vad foarte necesar ABS ul, cum in momentul in care calci frana eu nu stiu ce se intampla exact... se face si o frana de motor (nu cred) sau e o frana bruta. deci pt siguranta imi pare mai utile cutia normala manuala daca nu ai ABS. ieri cu kia am simtit scartaitul rotilor si am vrut sa franez pt o reducere de viteza (putin agresiv). nu se prea simte frana de motor ca dincolo unde ai posibilitatea fie prin ridicarea piciorului de pe acceleratie sa o simti, ca sa nu zic de schimbarea la treapta inferioara. |
|
|
May 7 2006, 04:37 PM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 17-October 04 From: Kyrgyzstan Member No.: 34.508 |
QUOTE(rue45709) la drum la momentul de forja trece automat pe treapta inferioara si pulseaza atunci!
completez: la masinile hidramate vad foarte necesar ABS ul, cum in momentul in care calci frana eu nu stiu ce se intampla exact... se face si o frana de motor (nu cred) sau e o frana bruta. deci pt siguranta imi pare mai utile cutia normala manuala daca nu ai ABS. ieri cu kia am simtit scartaitul rotilor si am vrut sa franez pt o reducere de viteza (putin agresiv). nu se prea simte frana de motor ca dincolo unde ai posibilitatea fie prin ridicarea piciorului de pe acceleratie sa o simti, ca sa nu zic de schimbarea la treapta inferioara. Ăla e "kick-down"-ul, care schimbă în tr inferioară la apăsare bruscă a pedalei de accelerație mrrrrr! Și la cutiile automate se poate face frână d emotor - doar cei care n-au condus susțin contrariul, pe nedrept. Pur și simplu, schimbi manual (din D în 3 sau în 2), și gata, restul face motorul Iar la frânare - stai tu liniștit, mașinile de azi sunt mai deștepte decât noi, șoferii (habar n-ai tu câte operații face mașina ta în fracținule de scundă când frânezi brusc și te concentrezi la ce se întâmlă pe șosea!). Au senzor pe pedala de frână, calculatorul știe că tu frânezi, și taie alimentarea. Deci, nu prea e obligatoriu ABS-ul ... De altfel, ABS-ul există în 90% din cazuri doar pt frânarea în curbe, nu pt frânarea normală. |
|
|
May 7 2006, 05:17 PM
Post
#16
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
da domne, poate ca eu nu prea stiu cum e treaba cu hidramatele.
eu ti am zis ce am simtit eu pe viu. mai avea un prieten pe un volvo 240 o hidramata si facea asa cum spui tu din D pe 2, dar mai mult la demaraje inainte de a porni depasirea, nu pt frana de motor... si a terminat cutia aia in scurt timp. asta ca alt punct de vedere. o sa fiu mai atent. s-ar putea ca frana de motor sa se faca diferit in fct de treapta in care se afla instantaneu masina pe D. oricum, nevasta mea cred ca si ar vinde posetele sa aiba automata! |
|
|
May 8 2006, 10:17 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
QUOTE(rue45709) ...la drum la momentul de forja trece automat pe treapta inferioara si pulseaza atunci!
mai are un buton la maneta care daca il eliberez nu permite urcarea in a 4 a si merge maxim cu 3 indiferent de turatie.... acela este un buton ce da comanda cutiei sa anuleze treapta a 4-a , si restul vitezelor ti le schimba ceva mai sus (ca turatie) . de exemplu, la "tancul" meu, normal schimba 1-a spre a 2-a la 70km/h , iar daca apas pe "butonul minune" la 80km/h ...... acum depinde de motor, cutie, plaja treptelor de viteze QUOTE(marius34515) Ăla e "kick-down"-ul, care schimbă în tr inferioară la apăsare bruscă a pedalei de accelerație wink4 mrrrrr!
Și la cutiile automate se poate face frână d emotor - doar cei care n-au condus susțin contrariul, pe nedrept. Pur și simplu, schimbi manual (din D în 3 sau în 2), și gata, restul face motorul wink4 da marius, ai perfecta dreptate! numai ca am cateva chestii de adaugat! de exemplu la 100km/h , te bagi in depasire, calci acceleratie 3/4 schimba dintr`a 4-a in a 3-a , daca o calci pana`n fund, intra intr`a 2-a ! practic acest kick-down iti da un super boost cand ai nevoie! eu zic ca e super!!!! din acest punct de vedere (al boostului) sustin cu toata caldura cutiile hidramate! nu cred ca in depasire (cutie manuala) ai 4000ture intr`a 3-a mai poti baga repede intr`a 2-a ....... la automata..... ma rog... trage-ti voi concluziile evident numai dupa ce ati mers cu o masina hidramata -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
May 8 2006, 10:33 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Cutia manuala pentru condusul sportiv este cea mai buna varianta.
Treptele de viteze difera mult intre cele doua tipuri de cutii QUOTE nu cred ca in depasire (cutie manuala) ai 4000ture intr`a 3-a mai poti baga repede intr`a 2-a ....... la manuala la 4000 rpm in a 3a ai destula forta sa mai poti murca lejer pana la 5300 rpm si dup'aia dai 4 si te-ai dus. sau cum schimbam eu la "der Willi Boy" la 6000 rpm
Cutiile robotizate de astazi le recomand foarte mult, este foarte usor de condus masina si ajuta mult motorul prelungindu-i viata. |
|
|
May 8 2006, 12:22 PM
Post
#19
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 21-June 04 From: Bx Member No.: 28.193 |
Cutia automata e clar mult mai comoda la condus la drum lung si in aglomeratie. Se poate tenta condus sportiv in modul sport al cutiei dar nu prea e facuta cutia automata de Opel pentru asa ceva. Un lucru de care sigur trebuie tinut cont e consumul mai mare, .5 litri sau mai mult la suta, depinde si de stilul de condus. Oricum am un Vectra cu cutie automata de 1 an de zile aproape si sunt foarte multumit, dar trebuie sa stii in ce te bagi. Va consuma mai mult sigur, tu decizi daca e aceptabil sa nu. Chiar daca are mai multi cai nu o sai simti prea mult din cauza transmisiei automate, dar e extrem de comoda la condus. Vizavi de probleme cu frana de motor sunt doar remarci facute de cei care nu au condus cutii automate sau sunt rautaciosi. Singura chestie care as remarcao e ca Opel ar putea face o cutie automata in 5 trepte care ar fi clar mai economica.
-------------------- BMW 320D Touring (E46)
|
|
|
May 8 2006, 03:16 PM
Post
#20
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
nu sunt rautacios cu frana de motor, este ce am simtit la un kia picanto.
nu e ca la alte amsini unde iau piciorul de pe acceleratie si simt pur si simplu. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 04:54 PM |