QUOTE(rue45709)
...la drum la momentul de forja trece automat pe treapta inferioara si pulseaza atunci!
mai are un buton la maneta care daca il eliberez nu permite urcarea in a 4 a si merge maxim cu 3 indiferent de turatie....
acela este un buton ce da comanda cutiei sa anuleze treapta a 4-a , si restul vitezelor ti le schimba ceva mai sus (ca turatie) .
de exemplu, la "tancul" meu, normal schimba 1-a spre a 2-a la 70km/h , iar daca apas pe "butonul minune" la 80km/h ......
acum depinde de motor, cutie, plaja treptelor de viteze
QUOTE(marius34515)
Ăla e "kick-down"-ul, care schimbă în tr inferioară la apăsare bruscă a pedalei de accelerație wink4 mrrrrr!
Și la cutiile automate se poate face frână d emotor - doar cei care n-au condus susțin contrariul, pe nedrept. Pur și simplu, schimbi manual (din D în 3 sau în 2), și gata, restul face motorul wink4
da marius, ai perfecta dreptate!
numai ca am cateva chestii de adaugat!
de exemplu la 100km/h , te bagi in depasire, calci acceleratie 3/4 schimba dintr`a 4-a in a 3-a , daca o calci pana`n fund, intra intr`a 2-a !
practic acest kick-down iti da un super boost cand ai nevoie! eu zic ca e super!!!!
din acest punct de vedere (al boostului) sustin cu toata caldura cutiile hidramate!
nu cred ca in depasire (cutie manuala) ai 4000ture intr`a 3-a mai poti baga repede intr`a 2-a .......
la automata..... ma rog... trage-ti voi concluziile
evident numai dupa ce ati mers cu o masina hidramata