IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cielo din 1999 sau vw golf 3 sau opel din 1994? Please Help

This topic is about Cielo din 1999 sau vw golf 3 sau opel din 1994? Please Help, the author, Radu29177, wrote about: Sunt intr-o mare dilema. Dispun de vreo 4500 euro si nu m-am hotarat daca sa imi iau un cielo sau un vw golf sau un opel de banii astia. Cielo ar fi d ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Cielo din 1999 sau vw golf 3 sau opel din 1994? Please Help
Radu29177
post Jul 13 2004, 03:17 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 11-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.170



Sunt intr-o mare dilema. Dispun de vreo 4500 euro si nu m-am hotarat daca sa imi iau un cielo sau un vw golf sau un opel de banii astia. Cielo ar fi de prin 1999-2000, cele germane mult mai vechi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viorel5
post Jul 13 2004, 07:10 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 121
Joined: 6-April 04
From: Gaesti (Dambovita)
Member No.: 23.486



Salutare!
Sunt primul care iti raspunde la aceasta intrebare deoarece acum 6 luni eram si eu in aceeasi situatie.
Cum am rezolvat-o?
Pro Wv si Opel : masini nemtesti, robuste, fiabile cu dotari la nivelul anilor1994 din pacate.
Pro Cielo: masina autohtona, cu 4500 euro poti lua un Cielo din 99-2000 deci mult mai noua, aer conditionat,alarma,inchidere centralizata,geamuri electrice radiocasetofon in dotare standard,costuri de intretinere relativ mici in comparatie cu cele pt masinile germane.
Acum iti spun si ce am ales eu: cu 4 900 Euro am cumparat un Cielo fabricat in mai 2000, cu care am parcurs deja 12 000km, si sunt f multumit
Succes la achizitie! :colors:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan-Cristian2908...
post Jul 13 2004, 09:11 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 25
Joined: 10-July 04
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 29.079



Cum am mai stat de vorba si aseara, Cielo este cea mai buna alegere. Si cum spunea si cel care scrie mai sus, are dotari full in banii astia si preturile de intretinele sunt si mai mici. Atentie la: volan, pedale, scaune, axa cu came. Bafta multa si ochi deschisi.
KNU
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rares29211
post Jul 13 2004, 01:26 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 12-July 04
From: Roman (Neamt)
Member No.: 29.204



Salut! Problema ta are o reolvare logica, doar daca toate cele trei masini sunt inmatriculate.
Presupunand ca sunt incepem:
1. Cielo - masina este destul de buna ara bine si din cate ai spus este si destul de noua. Problema care si-o pun conducatorii auto sau in cazul tau viitor conducator auto, este consumul de carburant. Cielo are un motor marisor (1.9 de obicei) si in oras cu aerul conditionat pornit consumul poate ajunge rapid la 12 l /100km. DEZAVANTAJ
2.VW Golf 3 - Frumoasa masina. Germana, cu atitudine, consuma putin, uneori chiar si motorina. Suna apetisant, nu? Astfel costurile de intretinere scad.
3.Opel - Hmmm! Daca stai sa te gandesti nu sunt mari deosebiri intre VW si Opel. Consumul este cam acelasi, originea aceeasi, amandoua au aproximativ acelasi design.

problema ta este acum mai mica. Tu trebuie sa alegi intre o masina nemteasca si una sud coreana. Alegerea nu este grea. Daca doresti sfatul meu cumpara o "NEMTOAICA".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zsolt28851
post Jul 13 2004, 03:25 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 51
Joined: 5-July 04
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 28.844



baieti, nu stiu pe ce lume traiti, dar si un golf III poate avea inchidere centralizata, aer conditionat, si chestii din astea. Si totusi sa fim seriosi. Cielo contra Golf III. Se pare ca numai oamenii care au Cielo te-au sfatuit sa alegi Cielo-ul. Eu mi-am luat un Audi 80 1.6 diesel din 89 acum jumat de an. In afara ca am schimbat parbrizul, nici un ban nu am pus pe ea si merge ceas. Asa ca mai gandeste-te ce sa alegi. Una germana sau una japoneza! Oricum, bafta


--------------------
S8, simply the best
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calin...
post Jul 13 2004, 04:04 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 72
Joined: 14-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.808



nu stiu despre ce optiuni vorbiti la cielo, dar eu la golful meu 3 am optiuni pe care cielo n-o sa le aiba niciodata.
"bubele" golfului : unele probleme la distributie( din nefericire nedectabile cu ochiul liber-e chestie de noroc) si sa ai grija la caroserie. ma refer la rugina. bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liviu8
post Jul 13 2004, 04:25 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 23-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.258



sfatul meu e urmatorul:daca dispui de ceva bani (salariu mai mare),alege o masina nemteasca.In caz de probleme,piesele sunt cam scumpe,mai ales la Opel,comparativ cu golf.In ceea ce priveste dotarile,cele nemtesti din 1994 sunt la fel de dotate ca si Cielo din 2000.Insa poti avea si norocul de a gasi o masina nemteasca care sa nu-ti faca probleme ceva timp.
Daca vrei o masina cu piese ieftine si mana de lucru ieftine,alege Cielo.Un mecanic specialist pe Daewoo spunea ca segmentarea motorului la Cielo,cu tot cu piese costa 5 milioane.Ceea ce e ieftin.
Eu am un golf din 1992 si ma gandeam sa-l vand si sa iau un Cielo.Insa nu m-am decis pana acum caci merge bine masina.
Numai bine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu29177
post Jul 13 2004, 05:57 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 11-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.170



Nu am mentionat ca nu as fi condus o masina. Am carnet de 5 ani si mi-am facut mana pe o dacie. Va multumesc oricum pentru sfaturi si le astept in continuare cu interes. Pana acum am incercat - si sper ca in mare parte am reusit - sa obtin cat mai multe date despre cele doua variante. Tot pentru Rares - cielo are motor de 1,5 si nu de 1,9 - nu ma referam la nubira. In plus i se poate monta instalatie gpl ceea ce nu poti face de exemplu la un golf 3 de 1,8 ptr ca nu ai loc. In ce priveste vw sau opel. La pretul mentionat - adica 4500 euro - nu prea am gasit sa aiba si aer conditionat. E adevarat majoritatea au inchidere centralizata, alarma si servodirectie si in plus, ceea ce nu are cielo, airbag. Nu au insa toate geamuri electrice - ce mult trapa electrica la golf 3.
As dori daca ati putea sa imi dati sfaturi punctuale pentru a lua decizia finala. Intre timp m-am gandit si la un clio de 1,4, din 2000, dar nu stiu ce consum are si cum se comporta masinile facute in Turcia. As gasi insa destule service-uri in tara. Sunt insa sigur ca e o alegere mai buna decat un Logan care eu cred ca va fi un esec. Sa nu mai vorbim ca masina va fi produsa si in Iran - poate in viitor o sa gasim o noua optiune la Logan: centuri cu exploziv montate in loc de centuri de siguranta made in Iran.
Asadar, in ecuatie a aparut si renault clio de 1,4, de prin 2000, ca de mai mult nu am bani. Sa fiu sincer mai mult nici nu as vrea sa abandonez intr-o masina. Pana atunci insa nu sunt pieton. Am o dacie adusa din Ungaria care se comporta binishor si consuma putin.
Dilema mea devine polilema si ma afund in metafizicul problemei. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi. Multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jul 14 2004, 09:19 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Parerea mea e ca Renaultul e cea mai buna alegere... sau cielo. Cielo are avantajul (potential) al GPL-ului, iar Renaultul e cea mai noua. Au tinuta buna de drum si sunt destul de economice, oricum mai economice decat cielo pe benzina si mult mai economice decat Golf III-urile.
Plus ca cele din 2000 au sigur garantie la caroserie, in mod normal n-ar trebui sa ai probleme cu rugina sau alte prostii multi anisori de aici inainte. Nu se poate spune acelasi lucru despre Golf din 94, mai ales daca nu-l stii de cand era mic si nu stii prin ce accidente sau lucrari a trecut. Unul neatins poate fi bun, insa unul deja sudat sau chituit poti avea surprize neplacute cu tabla.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 14 2004, 03:46 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



cred ca renault clio ar fi cea mai buna alegere, dar daca ai nevoie de spatiu stai cu cielo. iata parerea unuia care la fel stramba din nas la made in turkey cu 5 ani in urma ( replica de la alt topic dar cred pertinenta si la cel de fata):

calitatea unui produs nu depinde in general de locul de fabricatie si o uzina noua ca cea din Turcia s-ar putea sa fie mai eficienta decat una veche din Franta sau Spania.

conteaza conceptia produsului in sine, a tehnologiilor de fabricatie si a organizarii fluxului de productie si deciziile astea se iau in Franta sau Germania.

Nea Costel si nea Hans or Jean or Xavier care dau la saiba sunt aceeasi si au cam aceeasi pregatire. Nea Costel este insa mult mai prost platit si cateodata poate fi chiar mai bine preegatit pentru ca nu are multe optiuni de slujba asa cum ar avea Hans daca ar fi mai bazat decat este.

toti producatorii auto isi muta manufactura in Europa de Est, China sau Mexic pentru ca e mai rentabil. cercetarea si conceptia produselor, partea cea mai importanta, se face in tarile postindustriale.

Eu locuiesc aici in Indiana intr-o zona cu trei mari uzine auto: singura uzina de transmisii Chrysler din lume, sediul mondial al firmei Delco (cei care si-au reparat Dacia in trecut stiu ce e delco) care este principalul furnizor de componente elctronice pentru GM dar si furnizor petru Toyota, Ford, VAG, Daimler-Chrysler si singura uzina de ansamblare a Subaru din America de nord. Fiind medic stiu ca toate cele trei uzine au probleme cu o semnificativa proportie din angajati care sunt betivi, narcomani sau doar chiulangii si in cautare de scutiri medicale. Iti spun ca astia nu lucreaza cu simt de raspundere cand principala lor grija este de unde isi vor lua urmatoare doza de narcotic. Sunt sigur ca oamenii sunt la fel peste tot si ca Made in USA nu este neaparat mai bun decat Made in China.

exemplu: Delco avea cateva mii de angajati in productie aici, au mai ramas cateva sute care vor fi concediati in curand. slujbele s-au mutat in China. in schimb acum aici sunt cateva mii de angajati in cercetare-dezvoltare, majoritatea subingineri sau ingineri. salariile aici 35-80000$ pe an. salariile in China 4-7000$. Profitul si controlul au ramas aici, pe sistemele Delco scrie insa Made in China si sunt mai bune si mai performante, pentru ca sunt recent dezvoltate, decat cele pe care scria Made in USA


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu29177
post Jul 15 2004, 06:54 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 11-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.170



Americane! Am rugat sa primesc niste sfaturi pertinente nu sa mi se faca o analiza a productiei de masini si a obiceiurilor salariatilor de la fabricile de masini, ca ei se drogheaza si sunt betivi. Eu sunt nehotarat intre a alege un cielo sau un Golf sau Opel mai vechi. Crezi ca nemtii nu beau bere cu halba de 1 litru su coreenii nu manca caini si oltenii nu beau zaibar? Si ce daca?
In al doilea rand ai alta perspectiva de acolo fata de compatriotii mei din romanica noastra draga care percep altfel problema mea. Apropos... Drept de practica ai acolo sau te ocupi doar cu procurarea de scutiri pentru chiulangii? Nu ma intereseaza analizele de genul celei facute de tine! Daca te simti singur acolo unde esti intra pe mirc nu aici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 16 2004, 01:02 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



raspunsul meu se adresa indoielii tale in clio produs in turcia si sfatului meu am adaugat un mesaj postat in alta parte.

aici cu sindicatele de ramura este mult mai greu sa concediezi un muncitor necorespunzator. acolo ai un pool de candidati mult mai mare de unde poti selecta pt ca o astfel de slujba plateste de regula mai bine comparativ cu media veniturilor din tara respectiva. aici si in alte tari dezvoltate ( poate japonia si coreea sa faca exceptie pt ca este vorba de alta cultura sociala) aceste slujbe de manufactura sunt ocupate de oameni care nu pot reusi in alt domeniu care plateste mai bine...

cum spuneam o uzina noua din tarile de mana a doua are toate sansele sa fie mai buna, fiind de regula de conceptie de ultima ora si cu un corp de salariati adesea de mai buna calitate si, sigur, mai motivat.

nu te ingriji tu de licenta mea, sunt in regula. iar aici medicii nu traiesc din scutiri cum se mai intampla prin romania, daca aveam de gand sa dau scutiri puteam sa stau acolo.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jul 16 2004, 01:09 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu iti convine ce scriu nu te obliga nimeni sa citesti... forumul e spatiu public.

am vrut sa iti dau un alt punct de vedere. nu sunt eu de vina pentru problemele tale, si nu cred ca ar trebui sa te enervezi pentru asa ceva.

nu eu am inventat salamul cu soia, eu numai am vrut sa vad ce e dincolo de asta.

bafta si sanatate.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Jul 16 2004, 09:07 AM
Post #14


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



Radu29177 sau Dan-Cristian29086 (te hotarasti tu pe care cont ramai) ai o vacanta de 2 saptamani pana inveti sa vorbesti. aici nu este mirc si nici maidan.
si in plus ai si clone.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 09:24 AM