IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Vectra B

This topic is about Opel Vectra B, the author, Andrei59324, wrote about: Skywalker---"Un alt lucru important este si schimbarea lichidului de racire, ca sfat pregateste un amestec pentru -30grC." Am ameste pana la -25 gr... ... To read more just scroll down

11 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Vectra B
Andrei59324
post Mar 27 2006, 12:07 AM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Skywalker---"Un alt lucru important este si schimbarea lichidului de racire, ca sfat pregateste un amestec pentru -30grC."
Am ameste pana la -25 gr....dar c legatura are asta vara???


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu71686
post Mar 27 2006, 09:48 AM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 24-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 71.679



Ce serviceuri recomandati pt o verificare completa a masinii si sa fie profesionisti baietii?
Si ar putea sa imi spuna cu aproximatie km reali ai masinii?

Ce inseamna terminatia DTI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Mar 27 2006, 11:27 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Are si inca foarte mult pentru ca punctul de fierbere al amestecului cu antigel este la peste 110grC iar apa chioara fierbe mult mai repede undeva pe la 95grC.
Legat de lichidul de racire - o presiune iti face apa chioara si alta amestecul de antigel+apa distilata, toate motoarele fie OTTO sau DIESEL lucreza la o temperatura intre 75 - 95grC aici se simt cel mai bine toate angrenajele motorului. O incalzire peste acesta temperatura poate duce la defecte grave ale motorului.
Blocul motor este din fier care in contact cu apa rugineste, apa are depuneri de calcar care in timp obtureaza canalele de circulatie ale lichidului de racire.
Cam atat despre racire. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Mar 27 2006, 07:42 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Am schimbat filtrul si uleiul azi...am pus un Castrol GTD Magnatec 5w40....si am fost cu masina sa vdm daca mai face.Tot la fel cand am ajuns la temp d 90 gr ........la relanti palpaia becul de la ulei.
Am impresia ca am relantiul prea mic....undeva la 600 tur/min.E posibil sa fie de la asta???


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel66257
post Mar 28 2006, 09:23 AM
Post #25


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 26-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.250



Sal
Am o intrebare, nu cumva este sorbul de la ulei infundat, iar la relanti nu mai poate sa traga asa de bine? zic si eu, se mai intampla. Nu e f greu de curatat, doar ca tre sa iti iei garnitura de baie noua sa fii sigur ca nu o sa curga daca o pui pe cea veche la loc. Treaba cu relantiu e tiznut de computer cred si o tine el cat stie si cat are nevoie, nu cred ca de la relanti. Eu am avut un Espero luat la sh si nu se aprindea nimic, dar cand am demontat sa schimb garnitura de la baie am demontat si sorbul si mam speriat de ce am gasit, ziceai ca a indesat cineva fire de servetzel in sorb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Mar 28 2006, 11:01 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Daca ai schimbat toate consumabilele si tot asa face, verifica presiunea la ulei (la service) si s-ar putea sa-ti demonteze baia de ulei pentru ca se poate sa ai sorbul infundata sau pompa sa nu mai faca presiune cand uleiul ajunge la o temperatura ridicata. Varianta care o banuiesc eu este sorb infundat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 28 2006, 07:41 PM
Post #27


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati:am un Opel Vectra B din 96 si nu imi ard luminile din bord.Se pare ca nu sunt de vina sigurantele ci becurile care ar trebui schimbate.Am fost la un service dar pretul e cam piperat pentru posibilitatile mele si in plus ma pricep cat de cat la electrica.Problema a aparut cand am vrut sa dau jos bordul.Am ajuns pana la un punct in care nu stiam ce tine si mi-a fost frica sa trag de el sa nu rup ceva.Am dat jos corpul intrerupator pozitii din stanga,capacele de deasupra si de sub volan si m-am poticnit la plasticul ce tine plexic-glassul de la ceasuri,mai ales in partea lui dreapta.
Orice sfat imi va fi de mare folos! VA MULTUMESC ANTICIPAT!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 28 2006, 09:39 PM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



stie cineva cum se ba jos bordul la opel vectra B?
nu am lumini in bord si cand vad ca altii se chinuie sa si le schimbe pe motiv de culoare...
eu nu vad nimic si am luat si ceva amenzi pe tema asta
THANKS!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudor69477
post Mar 28 2006, 10:17 PM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.470



Deci nu ai lumini la turometru, vitezometru etc?


--------------------
opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 28 2006, 10:32 PM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



exact, nu am lumini la nici un ceas: vitezometru, turometru, temperatura apa si indicator rezervor benzina. Si nici la kilometraj.
Cum pot ajunge la becuri?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu50277
post Mar 29 2006, 01:18 AM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 46
Joined: 2-July 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 50.270



TDI = Turbo-diesel Direct Injection

CDTI = Commonrail Turbo-diesel Direct Injection


--------------------
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!

ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudor69477
post Mar 29 2006, 02:15 AM
Post #32


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.470



Imi pare rau, dar nu stiu. Eu am avut o problema la blocul de butoane A/C si acolo tragi de butonul din mijloc, iese si vezi becul pe care il poti schimba cu o penseta. Dureaza 2 min.

Daca nu gaseam solutia eram hotarat sa cumpar un manual de service. Cred ca e o investitie buna. Succes :wave:


--------------------
opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Augustin72034
post Mar 29 2006, 12:41 PM
Post #33


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.027



E greu tare..
eu am schimbat becul de la turometru..adica la niste baieti electricieni buni. m-a costat 250 mii, in Buzau. nu inteleg cate de piperat ar putea fi aci in Buc.
trebuie sa scoti gurile de aer din dreapta de deasupra cdplayerului.
acolo vei gasi niste suruburi. trebuie sa scoti inclusiv display-ul din dreapta. e incorporat in bord.

succes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 29 2006, 12:48 PM
Post #34


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



Salutare tuturor!
Am cateva probleme cu opelul meu si orice sfat m-ar ajuta:
1.nu-mi porneste intotdeauna la cheie,se pare ca electromotorul are o problema si trebuie sa o imping 10-20 cm;unde as putea merge,stie cineva un service ieftin?
2.nu am lumini in bord si as vrea sa aflu cum pot sa dau bordul jos ca sa schimb becurile
3.usile din spate cand reactioneaza la telecomanda, cand nu, in ultimul timp mai deloc.Care ar putea fi problema?Trebuie sa desfac toata usa?
4.casetofonul e original Blaupunkt dar nu imi apare pe display decat ora,data si temperatura, nimic gen radio,tape etc. Unde ar putea fi problema?Pot sa il remediez singur? Mentionez ca ma pricep la electrica/electronica cat de cat.
5.ultima problema e becul de la air bag, dar pe langa cele de mai sus nu mai pare o problema asa mare.
Va, multumesc, sunt numai ochi si urechi la sfaturile voastre!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 29 2006, 12:52 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



pai aici ma costa cam doua milioane si cand te gandesti ca cer atatia bani doar pentru schimbat un bec....
mai ales ca ma pricep putin,parca as incerca singur
multumesc de sfat, la gura de ventilatie ma gandeam si eu ca ar trebui scoasa, dar pur si simplu sa trag de ea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 29 2006, 12:53 PM
Post #36


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



pai aici ma costa cam doua milioane si cand te gandesti ca cer atatia bani doar pentru schimbat un bec....
mai ales ca ma pricep putin,parca as incerca singur
multumesc de sfat, la gura de ventilatie ma gandeam si eu ca ar trebui scoasa, dar pur si simplu sa trag de ea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Augustin72034
post Mar 29 2006, 01:05 PM
Post #37


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.027



incerci usor cu surubelta subtire, eventual invelita intr-o carpa sa nu zgarii. scoti aerisirea si continui sa vezi ce suruburi sunt pe acolo..
daca esti paguba in tehnica ti-as recomanda sa o lasi balta...

succese

2 mil..ce hoti..stiam eu ca in Buc e jale..dar chiar asa...nu iti ia mai mult da stii ce si cum de 15 minute...

frate..ma fac electrician auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 29 2006, 01:19 PM
Post #38


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



multumesc mult de sfaturi!
cred ca am sa incerc chiar azi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Mar 29 2006, 02:20 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



1.e un miniservice si oamenii sunt super priceputi la doamna ghica cum vii dinspre obor faci stanga mergi vreo 200 de m si pe stanga. nu o mai impinge mult nu e chiar bine pt masina.

3 ori alarma senzori sau daca nu motorasele de la inchiderea centralizata. mai degraba din alarma

4 daca nu iti apare inseamna ca nu e cas original. e de pe opel dar nu e casetofonul ei. s-ar putea sa fi avut cd-payer inainte si cel de la care ai cumparat masina sa il fi inlocuit. desi mufarea e aparent identica daca te uiti cu atentie vezi ca niste pini nu corespund

5. ori masina a fost lovita ori senzorul e stricat etc.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi72096
post Mar 29 2006, 02:29 PM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 27-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.089



si daca nu e casetofonul original nu mai pot face nimic ca sa-mi apara din nou indicatiile pe dysplay?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th April 2024 - 04:22 AM