Opel Vectra B |
This topic is about Opel Vectra B, the author, Andrei59324, wrote about: Skywalker---"Un alt lucru important este si schimbarea lichidului de racire, ca sfat pregateste un amestec pentru -30grC." Am ameste pana la -25 gr... ... To read more just scroll down
Opel Vectra B |
Mar 27 2006, 12:07 AM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Am ameste pana la -25 gr....dar c legatura are asta vara??? -------------------- Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
|
|
|
Mar 27 2006, 09:48 AM
Post
#22
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 24-March 06 From: Bucuresti Member No.: 71.679 |
Ce serviceuri recomandati pt o verificare completa a masinii si sa fie profesionisti baietii?
Si ar putea sa imi spuna cu aproximatie km reali ai masinii? Ce inseamna terminatia DTI ? |
|
|
Mar 27 2006, 11:27 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Are si inca foarte mult pentru ca punctul de fierbere al amestecului cu antigel este la peste 110grC iar apa chioara fierbe mult mai repede undeva pe la 95grC.
Legat de lichidul de racire - o presiune iti face apa chioara si alta amestecul de antigel+apa distilata, toate motoarele fie OTTO sau DIESEL lucreza la o temperatura intre 75 - 95grC aici se simt cel mai bine toate angrenajele motorului. O incalzire peste acesta temperatura poate duce la defecte grave ale motorului. Blocul motor este din fier care in contact cu apa rugineste, apa are depuneri de calcar care in timp obtureaza canalele de circulatie ale lichidului de racire. Cam atat despre racire. |
|
|
Mar 27 2006, 07:42 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Am impresia ca am relantiul prea mic....undeva la 600 tur/min.E posibil sa fie de la asta??? -------------------- Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
|
|
|
Mar 28 2006, 09:23 AM
Post
#25
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 26-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.250 |
Am o intrebare, nu cumva este sorbul de la ulei infundat, iar la relanti nu mai poate sa traga asa de bine? zic si eu, se mai intampla. Nu e f greu de curatat, doar ca tre sa iti iei garnitura de baie noua sa fii sigur ca nu o sa curga daca o pui pe cea veche la loc. Treaba cu relantiu e tiznut de computer cred si o tine el cat stie si cat are nevoie, nu cred ca de la relanti. Eu am avut un Espero luat la sh si nu se aprindea nimic, dar cand am demontat sa schimb garnitura de la baie am demontat si sorbul si mam speriat de ce am gasit, ziceai ca a indesat cineva fire de servetzel in sorb. |
|
|
Mar 28 2006, 11:01 AM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Daca ai schimbat toate consumabilele si tot asa face, verifica presiunea la ulei (la service) si s-ar putea sa-ti demonteze baia de ulei pentru ca se poate sa ai sorbul infundata sau pompa sa nu mai faca presiune cand uleiul ajunge la o temperatura ridicata. Varianta care o banuiesc eu este sorb infundat.
|
|
|
Mar 28 2006, 07:41 PM
Post
#27
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
Sunt nou pe acest forum si va rog sa ma ajutati:am un Opel Vectra B din 96 si nu imi ard luminile din bord.Se pare ca nu sunt de vina sigurantele ci becurile care ar trebui schimbate.Am fost la un service dar pretul e cam piperat pentru posibilitatile mele si in plus ma pricep cat de cat la electrica.Problema a aparut cand am vrut sa dau jos bordul.Am ajuns pana la un punct in care nu stiam ce tine si mi-a fost frica sa trag de el sa nu rup ceva.Am dat jos corpul intrerupator pozitii din stanga,capacele de deasupra si de sub volan si m-am poticnit la plasticul ce tine plexic-glassul de la ceasuri,mai ales in partea lui dreapta.
Orice sfat imi va fi de mare folos! VA MULTUMESC ANTICIPAT! |
|
|
Mar 28 2006, 09:39 PM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
stie cineva cum se ba jos bordul la opel vectra B?
nu am lumini in bord si cand vad ca altii se chinuie sa si le schimbe pe motiv de culoare... eu nu vad nimic si am luat si ceva amenzi pe tema asta THANKS! |
|
|
Mar 28 2006, 10:17 PM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Deci nu ai lumini la turometru, vitezometru etc?
-------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Mar 28 2006, 10:32 PM
Post
#30
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
exact, nu am lumini la nici un ceas: vitezometru, turometru, temperatura apa si indicator rezervor benzina. Si nici la kilometraj.
Cum pot ajunge la becuri? |
|
|
Mar 29 2006, 01:18 AM
Post
#31
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 2-July 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 50.270 |
TDI = Turbo-diesel Direct Injection
CDTI = Commonrail Turbo-diesel Direct Injection -------------------- It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!
ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001 |
|
|
Mar 29 2006, 02:15 AM
Post
#32
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Imi pare rau, dar nu stiu. Eu am avut o problema la blocul de butoane A/C si acolo tragi de butonul din mijloc, iese si vezi becul pe care il poti schimba cu o penseta. Dureaza 2 min.
Daca nu gaseam solutia eram hotarat sa cumpar un manual de service. Cred ca e o investitie buna. Succes :wave: -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Mar 29 2006, 12:41 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.027 |
E greu tare..
eu am schimbat becul de la turometru..adica la niste baieti electricieni buni. m-a costat 250 mii, in Buzau. nu inteleg cate de piperat ar putea fi aci in Buc. trebuie sa scoti gurile de aer din dreapta de deasupra cdplayerului. acolo vei gasi niste suruburi. trebuie sa scoti inclusiv display-ul din dreapta. e incorporat in bord. succes |
|
|
Mar 29 2006, 12:48 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
Salutare tuturor!
Am cateva probleme cu opelul meu si orice sfat m-ar ajuta: 1.nu-mi porneste intotdeauna la cheie,se pare ca electromotorul are o problema si trebuie sa o imping 10-20 cm;unde as putea merge,stie cineva un service ieftin? 2.nu am lumini in bord si as vrea sa aflu cum pot sa dau bordul jos ca sa schimb becurile 3.usile din spate cand reactioneaza la telecomanda, cand nu, in ultimul timp mai deloc.Care ar putea fi problema?Trebuie sa desfac toata usa? 4.casetofonul e original Blaupunkt dar nu imi apare pe display decat ora,data si temperatura, nimic gen radio,tape etc. Unde ar putea fi problema?Pot sa il remediez singur? Mentionez ca ma pricep la electrica/electronica cat de cat. 5.ultima problema e becul de la air bag, dar pe langa cele de mai sus nu mai pare o problema asa mare. Va, multumesc, sunt numai ochi si urechi la sfaturile voastre! |
|
|
Mar 29 2006, 12:52 PM
Post
#35
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
pai aici ma costa cam doua milioane si cand te gandesti ca cer atatia bani doar pentru schimbat un bec....
mai ales ca ma pricep putin,parca as incerca singur multumesc de sfat, la gura de ventilatie ma gandeam si eu ca ar trebui scoasa, dar pur si simplu sa trag de ea? |
|
|
Mar 29 2006, 12:53 PM
Post
#36
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
pai aici ma costa cam doua milioane si cand te gandesti ca cer atatia bani doar pentru schimbat un bec....
mai ales ca ma pricep putin,parca as incerca singur multumesc de sfat, la gura de ventilatie ma gandeam si eu ca ar trebui scoasa, dar pur si simplu sa trag de ea? |
|
|
Mar 29 2006, 01:05 PM
Post
#37
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.027 |
incerci usor cu surubelta subtire, eventual invelita intr-o carpa sa nu zgarii. scoti aerisirea si continui sa vezi ce suruburi sunt pe acolo..
daca esti paguba in tehnica ti-as recomanda sa o lasi balta... succese 2 mil..ce hoti..stiam eu ca in Buc e jale..dar chiar asa...nu iti ia mai mult da stii ce si cum de 15 minute... frate..ma fac electrician auto |
|
|
Mar 29 2006, 01:19 PM
Post
#38
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
multumesc mult de sfaturi!
cred ca am sa incerc chiar azi! |
|
|
Mar 29 2006, 02:20 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
1.e un miniservice si oamenii sunt super priceputi la doamna ghica cum vii dinspre obor faci stanga mergi vreo 200 de m si pe stanga. nu o mai impinge mult nu e chiar bine pt masina.
3 ori alarma senzori sau daca nu motorasele de la inchiderea centralizata. mai degraba din alarma 4 daca nu iti apare inseamna ca nu e cas original. e de pe opel dar nu e casetofonul ei. s-ar putea sa fi avut cd-payer inainte si cel de la care ai cumparat masina sa il fi inlocuit. desi mufarea e aparent identica daca te uiti cu atentie vezi ca niste pini nu corespund 5. ori masina a fost lovita ori senzorul e stricat etc. -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 29 2006, 02:29 PM
Post
#40
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 27-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.089 |
si daca nu e casetofonul original nu mai pot face nimic ca sa-mi apara din nou indicatiile pe dysplay?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th April 2024 - 04:22 AM |