Vibratii puternice la relanti Opel Astra |
This topic is about Vibratii puternice la relanti Opel Astra, the author, florin67352, wrote about: Opel Astra Caravan 1.7 DTI, 2003, 150.000 Km Am observat dupa ce am cumparat-o acum 8 luni un tremurat (vibratie) a motorului la relantii in momentul ... To read more just scroll down
Vibratii puternice la relanti Opel Astra |
Feb 20 2006, 12:24 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-February 06 From: Bucuresti Member No.: 67.345 |
Am observat dupa ce am cumparat-o acum 8 luni un tremurat (vibratie) a motorului la relantii in momentul in care motorul este cald dupa un drum lung, vara, sau prin Bucuresti in aglomeratie. Fenomenul este extram de deranjat, vibratiile sint foarte puternice. Inceteaza imediat cind turometrul trece de peste 1000 de ture (cind plec de pe loc). Cind scot din viteza, si masina este din inertie in miscare, nu se intimpla. De asemenea motorul cind este rece, merge perfect! Am schimbat tampoanele, am verificat compresia, am schimbat uleiul (5 W 30), am demontat si remontat motorul si cutia de pe masina sa nu fie ceva mecanic, nu mai stiu ce sa-i fac. Mi sa spus ca injectoarele daca ar fi infundate, fenomenul s-ar simti si la turatii mai mari. O fi vreo sonda care sa "gestioneze" relantiul, defecta, exista asa ceva? Acum ca au inceput temperaturile pozitive am din nou probleme. Stie cineva ce ar putea fi ?? |
|
|
Feb 21 2006, 10:14 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 10-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.020 |
Daca ai sti de cat timp ma vaicaresc eu de chestia asta fara sa-i fi gasit o solutie... Cu toate ca masina mea e foarte diferita (am un Corsa C cu motor pe benzina de 1 litru), are EXACT aceleasi simptome ca a ta. Vibratiile se simt in panourile usilor, in bord, in pedalier si schimbator dar sunt vizibile mai ales pe usile deschise, care tremura de mi-e si rusine sa mai tin masina cu motorul pornit cand ies din ea. Cu exceptia tampoanelor motorului (care au fost declarate OK de catre mecanici), am facut tot ce ai facut si tu si chiar mai multe - distributie, senzor de detonatie, bujii, filtre, ulei (Aral 5W-40), curatat injectoare si clapeta acceleratie, benzina de la mai multe statii, inclusiv OMV100, verificat tampoane motor/cutie de viteze/galerie de evacuare. Rezultat: vibratiile sunt bine sanatoase iar eu am cheltuit o galagie de bani. Ceea ce-mi este greu sa inteleg, in situatia asta, este motivul pentru care motorul cand e rece se comporta perfect iar cand se incalzeste o da in balarii!!! Teama mi-e ca o sa ramanem amandoi in ceata, doar cu raspunsuri de genul "e normal, ca e diesel" pt tine si "e normal, ca e in trei cilindri" pt mine...
|
|
|
Feb 22 2006, 09:59 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-February 06 From: Bucuresti Member No.: 67.345 |
Cind am vazut ca am un raspuns am sperat ca cineva are o solutie miraculoasa la problema....dar m-ai demoralizat complet. Si eu am cheltuit o gramada de bani, nici macar nu vreau sa fac socoteli.
Este incredibil ca nu se gaseste o solutie la problema asta.... O singura data am mai auzit pe cineva cu un renault clio aproape nou-nout cu o problema similara si dupa lupte seculare prin diverse serviceuri (cei de la reprezentanta s-au declarat batuti) a gasit rezolvarea, era volanta, daca la tine vibratiile se simt si in pedala de ambreiaj verifica chestia asta. Motorul tau pe linga vibratii e si mai zgomotos decit ar trebuii sa fie? |
|
|
Feb 22 2006, 03:52 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 10-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.020 |
Cat despre ideea cu volanta, o sa-mi dau prostia pe fata si o sa te rog sa-mi spui si mie ce-i aia. PS: imi pare rau ca te-am demoralizat, stiu EXACT cum te simti... |
|
|
Feb 22 2006, 05:29 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-February 06 From: Bucuresti Member No.: 67.345 |
Este o piesa care face legatura intre cutia de viteze si motor. |
|
|
Mar 28 2006, 10:06 AM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 26-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.250 |
Volanta este un disc mare de fier pe care se prinde ambreiajul. Acest disc sta prins de arborele cotit in vreo 10 suruburi. Volanta de fapt face sa mearga motorul rotund si sa nu mearga cu "galme" dupa sum fac cilindri explozie. Ideea e ca daca ai un motor cu putini cilindri trebuie sa ii pui o volanta mai mare pt ca timpul intre o explozie si alta este mai mare decat la un motor cu mai multi cilindri, numai ca nu poti sa faci volanta pre mare ca inseamna ca motorul intra mult mai incet in ture..e normal, volante are si ea inertie, deci daca motorul este f mic si volanta mare, prinde greu turatie si scade la fel turatia mai greu.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 08:09 AM |