IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme la cutia de viteze, Opel Corsa C

This topic is about Probleme la cutia de viteze, Opel Corsa C, the author, Ovex68394, wrote about: Salutare tuturor Am un Opel Corsa din 2001 de 1199cc , cumparat anul trecut prin august . Am schimbat toate filtrele, uleiul din motor si din cutia de ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme la cutia de viteze, Opel Corsa C
Ovex68394
post Feb 16 2006, 01:01 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 16-February 06
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 68.387



Salutare tuturor

Am un Opel Corsa din 2001 de 1199cc , cumparat anul trecut prin august .
Am schimbat toate filtrele, uleiul din motor si din cutia de viteze.
Toate bune si frumoase pana a dat putin figul afara. Pornesc masina, o las sa ajunga la 900 turati dupa care da-i bice, a 1-a...a 2-a...a 3-a....a 4-a.....la primul obstacol din trafic incerc sa retogradez intr-o treapta inferioara, dar supriza...nu mai vrea sa intre in nici o treapta de viteza.
Am 2 variante...opresc in mijlocul strazi si reiau traseul 1-2-3 si a 4-a (fiindca dupa ce o opresc merge treaba)...sau o fortez sa intre intr-a 2-a moment in care scoate un carait goaznic.
So....astea se intempla doar cand e motorul rece, dupa ce s-a incalzit parca ti mai mare dragul sa schimbi vitezele.
Are cineva idee despre acest defect ?

Merci mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi68295
post Feb 16 2006, 01:40 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 15-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 68.288



Salut...

In primul rand nu trebuie neaparat sa lasi masina sa ajunga la 900 turatii dimineata...doar ca atunci cand pleci cu ea rece sa nu o turezi foarte mult.
Cat despre cutie...verifica intr-adevar si uleiul din ea...eventual mai fa-i un schimb...ori uleiul ingheata,insa cel mai sigur,du-te cu ea la service...fii preventiv,adica decat sa ti se strice cutia...mai bine te duci acum cu ea la service.Si,daca tot o lasi sa se incalzeasca,in timp ce stai in ea,foloseste cutia la rece,in toate treptele...
Eu am tot un Corsa din 2001...si pana acum nimic nimic,merge excelent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovex68394
post Feb 16 2006, 02:18 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 16-February 06
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 68.387



merci pt. raspuns Adi68295

Sper din tot sufletul ca uleil din cutie sa fie cauza acestei probleme desi l-am schimbat in august (mai bine nu-l schimbam)
Sincer mi groaza sa merg la service Opel. Numai lucruri negative am auzit despre service-ul Opel din Mures. Toti mi-ai recomandat acest service ca o ultima solutie daca nu reusesc sa rezolv problema in alta parte.
Am schimbat treptele de viteza la rece asa cum mi-ai recomandat (in fiecare dimineatza "rup" uleiul din cutie ).....dar problema nu a disparut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi68295
post Feb 16 2006, 03:38 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 15-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 68.288



Salut...

Nu trebuie neaparat service Opel...nici eu nu o duc la Opel,pt ca sunt prea scumpi si in plus..nu fac cine stie ce in comparatie cu alte service-uri.Cauta prin prieteni care lucreaza la service sau cunostinte...oriunde.
Stii...am citit chiar astazi pe aici prin forum...niste discutii vechi despre un tip care avea probleme la schimbatul vitezelor...cica ar fi fost de vina timoneria(nu stiu ce e aia:)),dar dupa ce a schimbat-o...e mers foarte bine...nu a mai avut probleme.
Oricum...succes...si iti doresc sa nu mai postezi pe forum...despre belele...ci doar despre lucruri bune.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian2
post Feb 16 2006, 06:48 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 15-July 02
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 5.255



Spre stiinta ta mai adi timoneria este o tija care face legatura
dintre maneta schimbatorului propriu-zis si trenul fix din cutie pe care sunt pinioanele bicycle.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Feb 16 2006, 08:56 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Sigur e timoneria


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Feb 16 2006, 09:22 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



Daca poti schimba vitezele usor si normal dupa ce mergi cu masina o perioada, iti pot spune ca timoneria functioneaza perfect. Daca timoneria ar fi stricata atunci ai avea probleme tot timpul. Eu cred ca singura ta problema este legata de viscozitatea uleiului din cutia de viteze. Nu ai ca alternative decat sa schimbi uleiul sau sa stai un pic mai mult pe loc, cu motorul pornit, inainte de a pleca.


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 16 2006, 10:46 PM
Post #8


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Mai lasati-o-ncolo cu uleiul ala, nu mai zapaciti omu, ca n-are uleiul nici o legatura cu problema lui :bash: O cutie de viteze merge brici si fara strop de ulei, intra in viteze ca si cand ar avea ulei, doar ca se uzeaza mult mai repede in timp, atata tot! Cum sa nu fie bun uleiul? Cum ar putea un biet ulei sa se opuna fortelor dintre pinioane la schimbarea vitezelor? Acolo e o problema mecanica....posibil timoneria.....ca parca auzisem io ca asta e un punct slab la Corsa.... Deci cu uleiul sigur n-ai nici o treaba....daca l-ai schimbat si e la nivel, e totul ok! Bafta!

Hai pa
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Feb 17 2006, 12:10 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



Omul a scris foarte clar ca dupa ce ruleaza o vreme bagatul si scosul din viteze e smooth. Sa inteleg ca i se incalzeste timoneria sau ce? Tu nu ai avut niciodata senzatia ca schimbatorul se misca foarte greu mai ales cand e foarte frig afara, iar dupa ce mergi cativa km totul devine mult mai usor? Ok, poate are o problema mecanica, dar atata timp cat vitezele le schimba bine dupa o anumita vreme, atunci sunt sigur ca problema lui nu are treaba cu timoneria. Acuma eu nu vreau sa ma dau luminat si sa zic ca le stiu pe toate, dar crede-ma ca am schimbat de curand timoneria si stiu cum face cand isi da obstescul sfarsit. La timonerie nu se incalzeste nimic, nu se unge nimic si n-are treaba cu parcurgerea unei anumite distante ca sa-si dea drumul...


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Feb 17 2006, 02:52 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



MIe timoneria mi s-a manifestat asa: prima data nu puteam schimba dinr-a doua in a treia, iar la pornire nu puteam baga direct in viteza 1, ci mai intai in a 2-a si apoi in 1. In mers nu aveam nici-o problema de la 0 sa bag in viteza1.

A doua oara (ca eu sunt speciala, am schimbat-o deja de doua ori) nu mai nimenreai nici-o viteza. Nici-una nu mai era la locul ei...


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen OmegaFan
post Feb 17 2006, 07:47 AM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 14-December 04
From: Oradea
Member No.: 37.174



QUOTE(Ovex68394)
Salutare tuturor

Am un Opel Corsa din 2001 de 1199cc , cumparat anul trecut prin august .
Am schimbat toate filtrele, uleiul din motor si din cutia de viteze.
Toate bune si frumoase pana a dat putin figul afara. Pornesc masina, o las sa ajunga la 900 turati dupa care da-i bice, a 1-a...a 2-a...a 3-a....a 4-a.....la primul obstacol din trafic incerc sa retogradez intr-o treapta inferioara, dar supriza...nu mai vrea sa intre in nici o treapta de viteza.
Am 2 variante...opresc in mijlocul strazi si reiau traseul 1-2-3 si a 4-a (fiindca dupa ce o opresc merge treaba)...sau o fortez sa intre intr-a 2-a moment in care scoate un carait goaznic.
So....astea se intempla doar cand e motorul rece, dupa ce s-a incalzit parca ti mai mare dragul sa schimbi vitezele.
Are cineva idee despre acest defect ?

Merci mult


Salut,
S-au dat mai multe pareri referitoare la defectiunea ta. Imi spun su eu parerea pt ca am avut aceeasi problema:
1. Cutia de viteze merge si fara ulei, iar daca o opresti din pornesti din nou uleiul are aceeasi vascozitate
2. Timoneria daca este defecta nu merge nici la rece nici la cald, iar daca o opresti din pornesti din nou nu vad de ce ar trbui ca timoneria sa functioneze bine.

Parerea mea: verifica reglajul la ambreiaj si chitul de ambreiaj. Eu am avut exact aceeasi problema ( la alt tip de masina) dar dupa reglarea ambreiajului functioneaza perfect.
Succes :wave:


--------------------
ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!!
Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi68295
post Feb 17 2006, 08:47 AM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 15-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 68.288



Draga Cristian,

Mi s-a parut un pic cam acid raspunsul tau fata de "stiinta" mea in materie de masini.Eu nu cred ca tu te-ai nascut invatat,iar eu am tot dreptul sa ma apuc macar acum de invatat,avand in vedere ca pana acum nu am facut altceva decat sa ma duc direct in service cand s-a ivit vreo problema,fara sa ma intereseze din ce cauza nu merge si etc...Asa ca rezuma-te totusi in a-ti da cu parerea si ajuta-l pe tipul asta sa-si rezolve masina.Oricum,mersi pt explicatii si poate altadata ai sa ma ajuti(sper sa nu fie nevoie)cu sfaturi si raspunsuri...mecanice sau electrice sau etc etc etc :argue:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Feb 17 2006, 09:43 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Adi, exagerezi. Controleaza-ti limbajul fata de cristian sau te alegi cu avertisment.

Tu ai spus ca nici nu stii ce e timoneria, iar cristian ti-a explicat. Daca tie ti se pare ca tonul lui este "ba ce prost esti si ce destept sunt eu", cred ca trebuie sa recitesti mesajul cand esti intr-o dispozitie mai buna.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi68295
post Feb 17 2006, 10:29 AM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 15-February 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 68.288



In primul rand chiar nu vad ce cuvinte jignitoare i-am adus...dar probabil ca iti este apropiat si iti permiti sa-i iei partea.
Cat despre el "Spre stiinta ta mai adi,timoneria ..." mi s-a parut ca a fost ironic,daca m-am inselat...imi cer scuze,nu am absolut nici un interes sa jignesc si nici nu e politicos:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Feb 17 2006, 10:35 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Intr-adevar, imi este extrem de apropiat: a postat in acelasi topic cu mine, suntem prieteni pe viata.

Iconul din final spune multe despre tonul afirmatiilor tale.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovex68394
post Feb 17 2006, 10:59 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 16-February 06
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 68.387



Multumesc pt. sfaturi.
Raspunsuri voaste m-au ajutat sa-mi stabilesc o strategie:
1. schimb ulei si verific reglajul la ambreiaj si chitul de ambreiaj (banuiesc ca undeva pana in 100 RON)
Daca problema persista...
2. schimb timoneria (probabil pana in 300 RON, cum am mai citit pe acest forum)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugen68512
post Feb 17 2006, 06:55 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 17-February 06
From: Medgidia (Constanta)
Member No.: 68.505



trebuie sa pui ulei special de cutie viteza manual de opel. :arigato:lucrez in domeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:18 PM