A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001 |
This topic is about A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001, the author, Andrei59324, wrote about: Am si eu o problema....cand pornesc masin de ex dimineata..intra bujiile si porneste la sfert.Daca o las 4-5 min sa mearga sau fac un drum scurt,deci ... To read more just scroll down
A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001 |
Jan 29 2006, 11:53 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
|
|
|
Jan 30 2006, 01:56 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 30-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.509 |
Si mie mi se intampla un lucru similar: o pornesc, merg cu ea, o opresc si daca revin aproape imediat si incerc sa o pornesc nu o mai ia la prima cheie. Trebuie sa dau un pic mai mult la demaror(1-2 secunde mai mult) si apoi merge. Nu stiu care-i ideea dar am auzit o chestie interesanta la un coleg de serviciu care are o Skoda Fabia. Ei bine, in cartea masinii acestui coleg scrie negru pe alb ca dupa o anumita perioada de folosire e absolut necesar sa lasi masina in pace timp de 10 minute pana la urmatoarea repornire. Cica sa scada temperatura apei. Si omul meu mi-a confirmat ca nu prea ii mai porneste masina la fel cum ar face-o cand ii dai prima cheie intr-o zi. E o ciudatenie, pentru ca daca ai drumuri care presupun multe opriri de scurta durata iti creste barba tot asteptand cate zece minute...Oricum, eu m-am obisnuit cu chestia asta, mai ales ca fenomenul mi s-a parut aleator. Daca porneste din prima dupa ce m-am intors la masina, bine, daca nu, tin un pic mai mult cheia la automat si-mi porneste....
-------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI
|
|
|
Jan 30 2006, 11:00 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 3-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.515 |
La o Skoda chiar nu trebuie sa se intample asa ceva. Mai ales faza cu opririle scurte. De ce? Exista acum o reclama la TV si la ei pe site http://www.skoda.ro/page.php?SM_ID=264&SL_ID=603 unde scrie ca este recomandat sa se opreasca motorul chiar si pentru 20 de secunde. Deci nu stiu cum se poate ca in manual sa scrie ceva si apoi sa faca reclama la altceva.
-------------------- Opel Astra Caravan 2.0 DTI
|
|
|
Jan 30 2006, 03:12 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
|
|
|
Jan 30 2006, 05:19 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 30-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.509 |
-------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI
|
|
|
Jan 30 2006, 08:23 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Deci.....dimineata cand mot e rece...am incercat de 3 ori...intr-un interval de cateva min.Dar daca tin motorul mai mult pornit sau fac un drum de vre-o 5 min...cand ii daau nu mai intra bujiile si porneste mai greu.Dar ti-am zis cand motorul e rece intra bujiile.
|
|
|
Jan 30 2006, 08:25 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
am uitat sa scriu ...deci dim intr-un interval de 2 min am incercat de 3 ori si intra bujiile.
|
|
|
Jan 31 2006, 12:25 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 30-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.509 |
QUOTE(Andrei59324) am uitat sa scriu ...deci dim intr-un interval de 2 min am incercat de 3 ori si intra bujiile.
Stai ca nu prea am inteles...Deci acum iti merge ok sau cum? Ai incercat ce ti-am zis sau ce? Ori si-a revenit masina singura? -------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI
|
|
|
Jan 31 2006, 12:04 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
am acelasi motor ca al tau dar mie nu imi face problema asta. dupa ce am citit chiar am incercat si nu am aceiasi problema. sa nu fie alternatorul, bateria sau cel mai sigur electromotorul
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Jan 31 2006, 12:59 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
QUOTE(florin55503) am acelasi motor ca al tau dar mie nu imi face problema asta. dupa ce am citit chiar am incercat si nu am aceiasi problema. sa nu fie alternatorul, bateria sau cel mai sigur electromotorul
omul sune ca o ia mai greu, adica invarte de mai multe ori pana porneste. deci nu are nici o legatura electromotorul sau altele. la foarte multe masini am vazut problema asta. si al meu facea ceva de genul, numai ca la mine era asa: dimineata pornea ok dar mi se aprindea masinuta cu cheita. cata era calda, la fel pornea ok. DAR, daca afara erau 4-10grade si masina era oprita de 4-5 ore, cand vroiam sa o pornesc, becul de bujii nu se mai aprindea si pornea in 3-4 chiar 5 secunde. cand se aprindea becul de preincalzire al bujiilor, nu erau astfel de probleme. m-am dus la un amic cu un service si am verificat bujiile, aveam una arsa. de atunci nu s-a mai aprins nici becul ala cu masian si cheita si nici probleme la pornire nu am mai avut. a pornit mereu imediat, fie ca se aprindea martorul de bujii, fie ca nu... -------------------- Y20DTH
|
|
|
Jan 31 2006, 07:20 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
da....asa mi se intampla si mie.
Ar trebui sa ma duc undeva sa-mi verific bujiile...nu?? Merci mult.....mai scriu dupa ce rezolv problema!!Daca este asa cum spune tommy. |
|
|
Feb 1 2006, 02:41 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 24-January 03 Member No.: 9.305 |
QUOTE(Andrei59324) da....asa mi se intampla si mie.
Ar trebui sa ma duc undeva sa-mi verific bujiile...nu?? Merci mult.....mai scriu dupa ce rezolv problema!!Daca este asa cum spune tommy. eu sunt novice dar, cred ca ar trebui sa verifice cineva releul bujiilor incandescente, nu de alta dar ala are ceva de zis, la rece lucreaza intrun fel iar altfel lucreaza atunci cand e motorul partial incalzit cand vezi ca nu porneste si e partial cald, alimenteaza bujiile direct de pe baterie cu plus si ..... mai vbim |
|
|
Feb 1 2006, 04:35 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
pai daca alimenteaza bujiile de pe baterie, se incing bujiile si sigur porneste din prima.
ideea e ca acel releu trebuie sa comande bujiile atunci cand primeste comanda. daca ii dai tu pe direct=> la orice pornire se vor activa bujiile. si nu-i bine asa. pt ca ele trebuie sa se aprinda de la o anumita temperatura. in functie de temperatura e dat si timpul in care bujiile sunt sub tensiune. -------------------- Y20DTH
|
|
|
Feb 2 2006, 03:09 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 24-January 03 Member No.: 9.305 |
QUOTE(tommy59961) pai daca alimenteaza bujiile de pe baterie, se incing bujiile si sigur porneste din prima.
ideea e ca acel releu trebuie sa comande bujiile atunci cand primeste comanda. daca ii dai tu pe direct=> la orice pornire se vor activa bujiile. si nu-i bine asa. pt ca ele trebuie sa se aprinda de la o anumita temperatura. in functie de temperatura e dat si timpul in care bujiile sunt sub tensiune. N-ai prins ideea. Treaba era o verificare a releului nicidecum o utilizare constanta a firului direct, asta inainte de a da banii pe un releu de bujii care costa ceva, repet: o simpla verificare! Si dka porneste din prima cum zici e ok. Shimbi releul si gata. Hai salut! |
|
|
Feb 3 2006, 04:35 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
am mai "auzit" o vorba. cica de fapt la orice temperatura intra bjiile, numai ca timpul e invers proportional cu tempetarura de afara. adica daca este destul de cald, bujiile au tensiune pe ele pt un interval atat de scurt incat nici nu observi. repet, am auzit. poate cineva sa-si spuna o parere avizata despre asta...?
-------------------- Y20DTH
|
|
|
Feb 3 2006, 05:03 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
DAh.....am fosti azi la un service,,,,....si mi-am verif bujiile si releul...alternatorul...Totul e OK. "Mesteru' " ala de acolo mi-a spus ca e posibil sa fie d l filtrul d motorina.m-a sfatuit sa-mi schimb filtrele....oricu aveam asta in plan ...am fost la un magazin Opel SHOP pe pantelimon(Lg OMV) si mi-a dat niste filtre CLEAN FILTERS...ce firma e asta???Nici nu am auzit d ea.Sunt bune d ceva??Sau mai bn imi iau bosch sau mann???
|
|
|
Feb 4 2006, 11:07 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
nu are nici o importanta marca, oricum toate sunt facute in alta parte decat scrie pe ambalaj, important este sa fie pt. modeleul de masina pe care-l ai.
Iar pentru problema pe care ai descris-o mai sus stai linistit ca asa e normal la motorul asta, daca temperatura este peste 7g nu mai sta pe bujii si atunci porneste putin mai greu, iti spun asta din proprie experienta. Sapa putin si ai sa vezi ca am scris despre asta pe la inceputul iernii. p.s. nu te apuca sa schimbi relee sau bujii ca o faci degeaba. -------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Feb 5 2006, 01:11 AM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Merci mult Pretorian!!Dar am o nelanurire. In mom in care afara se atinge o temp care aduce motorul la temp la care porneste greu....ce se intampla??Asa o sa-mi porneasca tota primavara si toamna??Adica iarna o sa mearga bine si primava si toamna o sa am pb la pornit?? Ar fi culmea!
O sa citesc si ce ai scris u in celalalte subiecte. |
|
|
Feb 5 2006, 12:59 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
QUOTE(Andrei59324) Asa o sa-mi porneasca tota primavara si toamna??Adica iarna o sa mearga bine si primava si toamna o sa am pb la pornit?? Ar fi culmea.
Eu am masina de 2 ani si prima data cand m-am lovit de problema asta eram asa de indignat ca nu reusea nimeni sa spuna exact de ce face asa pana am dat de un baietas mecanic, care a avut rabdare si mi-a explicat fenomenul si mi-a mai aratat ca e valabil doar la motoarele opel asa le-au gandit ei nus ce economie sa faca . Oricum stai linistit ca masina nu are nimic, a mea se comporta tot asa primavara si toamna m-am obisnuit -------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Feb 5 2006, 04:38 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Ms!! E bine ca n-are nimik.Acum nu-mi mai ramane sa-i schimb uleiu si filtrele....bine ca am scapat d pb asta.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 02:33 PM |