IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001

This topic is about A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001, the author, Andrei59324, wrote about: Am si eu o problema....cand pornesc masin de ex dimineata..intra bujiile si porneste la sfert.Daca o las 4-5 min sa mearga sau fac un drum scurt,deci ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> A 2-a pornire nu o mai ia.Vectra 2.0 dti 2001
Andrei59324
post Jan 29 2006, 11:53 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Am si eu o problema....cand pornesc masin de ex dimineata..intra bujiile si porneste la sfert.Daca o las 4-5 min sa mearga sau fac un drum scurt,deci motorul nu se incalzeste de-ajuns...apoi cand dau la cheie o ia f greu si nu-mi mai arata ca intra bujiile.Banuiesc ca motorul ajunge la o temp la care nu intra bujiile dar nu nu asigura o pornire corecta.Spuneti-mi ce sa fac .Am vreo problema???Merci mult!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Jan 30 2006, 01:56 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



Si mie mi se intampla un lucru similar: o pornesc, merg cu ea, o opresc si daca revin aproape imediat si incerc sa o pornesc nu o mai ia la prima cheie. Trebuie sa dau un pic mai mult la demaror(1-2 secunde mai mult) si apoi merge. Nu stiu care-i ideea dar am auzit o chestie interesanta la un coleg de serviciu care are o Skoda Fabia. Ei bine, in cartea masinii acestui coleg scrie negru pe alb ca dupa o anumita perioada de folosire e absolut necesar sa lasi masina in pace timp de 10 minute pana la urmatoarea repornire. Cica sa scada temperatura apei. Si omul meu mi-a confirmat ca nu prea ii mai porneste masina la fel cum ar face-o cand ii dai prima cheie intr-o zi. E o ciudatenie, pentru ca daca ai drumuri care presupun multe opriri de scurta durata iti creste barba tot asteptand cate zece minute...Oricum, eu m-am obisnuit cu chestia asta, mai ales ca fenomenul mi s-a parut aleator. Daca porneste din prima dupa ce m-am intors la masina, bine, daca nu, tin un pic mai mult cheia la automat si-mi porneste....


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai52522
post Jan 30 2006, 11:00 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 3-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.515



La o Skoda chiar nu trebuie sa se intample asa ceva. Mai ales faza cu opririle scurte. De ce? Exista acum o reclama la TV si la ei pe site http://www.skoda.ro/page.php?SM_ID=264&SL_ID=603 unde scrie ca este recomandat sa se opreasca motorul chiar si pentru 20 de secunde. Deci nu stiu cum se poate ca in manual sa scrie ceva si apoi sa faca reclama la altceva.


--------------------
Opel Astra Caravan 2.0 DTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 30 2006, 03:12 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Deci....sa inceleg ca masina nu are nici o problema??Ar fi bine dar nu mi se pare normal.Pb e ca la mine nici nu stiu daca are timp sa crasca temperatura apei deoarece e diesel si se incalzeste f greu.Mai astept lamuriri....MErci!!De exemplu ieri am mers cu e ....afara era frumos deci temp era mai ridicata...am lasat-o "pe bara" vreo 3 ore ...dupa care am pornit-o ...nu mi-au intrat bujiile si a luat-o mai greu...am dat 2-3 sec la electomotor.Sa fie ceva de la bujii...sau senzorul ala.....poate e o temp de la care nu mai intra senzorul??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Jan 30 2006, 05:19 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



Nu stiu ce sa-ti zic. Poate ar fi bine sa-i faci un test pe calculator. Dar daca pui cheia pe pozitia de oprire si apoi o duci iarasi pe pozitia de dat la demaror, iti intra bujiile? Sa incerci si chestia asta...daca nu ai incercat deja.


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 30 2006, 08:23 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Deci.....dimineata cand mot e rece...am incercat de 3 ori...intr-un interval de cateva min.Dar daca tin motorul mai mult pornit sau fac un drum de vre-o 5 min...cand ii daau nu mai intra bujiile si porneste mai greu.Dar ti-am zis cand motorul e rece intra bujiile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 30 2006, 08:25 PM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



am uitat sa scriu biggrin.gif ...deci dim intr-un interval de 2 min am incercat de 3 ori si intra bujiile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Jan 31 2006, 12:25 AM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



QUOTE(Andrei59324)
am uitat sa scriu biggrin.gif ...deci dim intr-un interval de 2 min am incercat de 3 ori si intra bujiile.

Stai ca nu prea am inteles...Deci acum iti merge ok sau cum? Ai incercat ce ti-am zis sau ce? Ori si-a revenit masina singura?


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jan 31 2006, 12:04 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



am acelasi motor ca al tau dar mie nu imi face problema asta. dupa ce am citit chiar am incercat si nu am aceiasi problema. sa nu fie alternatorul, bateria sau cel mai sigur electromotorul


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommy59961
post Jan 31 2006, 12:59 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.954



QUOTE(florin55503)
am acelasi motor ca al tau dar mie nu imi face problema asta. dupa ce am citit chiar am incercat si nu am aceiasi problema. sa nu fie alternatorul, bateria sau cel mai sigur electromotorul


omul sune ca o ia mai greu, adica invarte de mai multe ori pana porneste. deci nu are nici o legatura electromotorul sau altele.

la foarte multe masini am vazut problema asta. si al meu facea ceva de genul, numai ca la mine era asa: dimineata pornea ok dar mi se aprindea masinuta cu cheita. cata era calda, la fel pornea ok. DAR, daca afara erau 4-10grade si masina era oprita de 4-5 ore, cand vroiam sa o pornesc, becul de bujii nu se mai aprindea si pornea in 3-4 chiar 5 secunde.
cand se aprindea becul de preincalzire al bujiilor, nu erau astfel de probleme.
m-am dus la un amic cu un service si am verificat bujiile, aveam una arsa. de atunci nu s-a mai aprins nici becul ala cu masian si cheita si nici probleme la pornire nu am mai avut. a pornit mereu imediat, fie ca se aprindea martorul de bujii, fie ca nu...


--------------------
Y20DTH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 31 2006, 07:20 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



da....asa mi se intampla si mie.
Ar trebui sa ma duc undeva sa-mi verific bujiile...nu??
Merci mult.....mai scriu dupa ce rezolv problema!!Daca este asa cum spune tommy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Avram-5
post Feb 1 2006, 02:41 PM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 24-January 03
Member No.: 9.305



QUOTE(Andrei59324)
da....asa mi se intampla si mie.
Ar trebui sa ma duc undeva sa-mi verific bujiile...nu??
Merci mult.....mai scriu dupa ce rezolv problema!!Daca este asa cum spune tommy.

eu sunt novice dar, cred ca ar trebui sa verifice cineva releul bujiilor incandescente, nu de alta dar ala are ceva de zis, la rece lucreaza intrun fel iar altfel lucreaza atunci cand e motorul partial incalzit
cand vezi ca nu porneste si e partial cald, alimenteaza bujiile direct de pe baterie cu plus si ..... mai vbim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommy59961
post Feb 1 2006, 04:35 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.954



pai daca alimenteaza bujiile de pe baterie, se incing bujiile si sigur porneste din prima.
ideea e ca acel releu trebuie sa comande bujiile atunci cand primeste comanda. daca ii dai tu pe direct=> la orice pornire se vor activa bujiile. si nu-i bine asa. pt ca ele trebuie sa se aprinda de la o anumita temperatura. in functie de temperatura e dat si timpul in care bujiile sunt sub tensiune.


--------------------
Y20DTH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Avram-5
post Feb 2 2006, 03:09 PM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 24-January 03
Member No.: 9.305



QUOTE(tommy59961)
pai daca alimenteaza bujiile de pe baterie, se incing bujiile si sigur porneste din prima.
ideea e ca acel releu trebuie sa comande bujiile atunci cand primeste comanda. daca ii dai tu pe direct=> la orice pornire se vor activa bujiile. si nu-i bine asa. pt ca ele trebuie sa se aprinda de la o anumita temperatura. in functie de temperatura e dat si timpul in care bujiile sunt sub tensiune.

N-ai prins ideea. Treaba era o verificare a releului nicidecum o utilizare constanta a firului direct, asta inainte de a da banii pe un releu de bujii care costa ceva, repet: o simpla verificare! Si dka porneste din prima cum zici e ok. Shimbi releul si gata. Hai salut!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommy59961
post Feb 3 2006, 04:35 PM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.954



am mai "auzit" o vorba. cica de fapt la orice temperatura intra bjiile, numai ca timpul e invers proportional cu tempetarura de afara. adica daca este destul de cald, bujiile au tensiune pe ele pt un interval atat de scurt incat nici nu observi. repet, am auzit. poate cineva sa-si spuna o parere avizata despre asta...?


--------------------
Y20DTH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Feb 3 2006, 05:03 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



DAh.....am fosti azi la un service,,,,....si mi-am verif bujiile si releul...alternatorul...Totul e OK. "Mesteru' " ala de acolo mi-a spus ca e posibil sa fie d l filtrul d motorina.m-a sfatuit sa-mi schimb filtrele....oricu aveam asta in plan ...am fost la un magazin Opel SHOP pe pantelimon(Lg OMV) si mi-a dat niste filtre CLEAN FILTERS...ce firma e asta???Nici nu am auzit d ea.Sunt bune d ceva??Sau mai bn imi iau bosch sau mann???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post Feb 4 2006, 11:07 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



nu are nici o importanta marca, oricum toate sunt facute in alta parte decat scrie pe ambalaj, important este sa fie pt. modeleul de masina pe care-l ai.
Iar pentru problema pe care ai descris-o mai sus stai linistit ca asa e normal la motorul asta, daca temperatura este peste 7g nu mai sta pe bujii si atunci porneste putin mai greu, iti spun asta din proprie experienta. Sapa putin si ai sa vezi ca am scris despre asta pe la inceputul iernii. biggrin.gif
p.s. nu te apuca sa schimbi relee sau bujii ca o faci degeaba.


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Feb 5 2006, 01:11 AM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Merci mult Pretorian!!Dar am o nelanurire. In mom in care afara se atinge o temp care aduce motorul la temp la care porneste greu....ce se intampla??Asa o sa-mi porneasca tota primavara si toamna??Adica iarna o sa mearga bine si primava si toamna o sa am pb la pornit?? biggrin.gif Ar fi culmea!

O sa citesc si ce ai scris u in celalalte subiecte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post Feb 5 2006, 12:59 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



QUOTE(Andrei59324)
Asa o sa-mi porneasca tota primavara si toamna??Adica iarna o sa mearga bine si primava si toamna o sa am pb la pornit?? biggrin.gif Ar fi culmea.

Eu am masina de 2 ani si prima data cand m-am lovit de problema asta eram asa de indignat ca nu reusea nimeni sa spuna exact de ce face asa pana am dat de un baietas mecanic, care a avut rabdare si mi-a explicat fenomenul si mi-a mai aratat ca e valabil doar la motoarele opel asa le-au gandit ei nus ce economie sa faca blush.gif.
Oricum stai linistit ca masina nu are nimic, a mea se comporta tot asa primavara si toamna m-am obisnuit biggrin.gif


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Feb 5 2006, 04:38 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Ms!! E bine ca n-are nimik.Acum nu-mi mai ramane sa-i schimb uleiu si filtrele....bine ca am scapat d pb asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 02:33 PM