Topul modelelor care isi pastreaza valoarea de revanzare ! |
This topic is about Topul modelelor care isi pastreaza valoarea de revanzare !, the author, DORU, wrote about: Daca exista un lucru pe care o masina il face rapid, acela e sa-si piarda valoarea. O masina noua isi va pierde 65% din valoare in decursul unei perio ... To read more just scroll down
Topul modelelor care isi pastreaza valoarea de revanzare ! |
Feb 1 2006, 12:07 PM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Potrivit celor de la Kellez Blue Book, masinile prezentate in galerie se depreciaza mult mai greu. Acestea pastreaza o valoarea de revanzare mult mai buna decat alte modele ale anului 2005. Anumite modele pastreaza o valoare ridicata de revanzare tocmai datorita cererii si a ofertei pe piata. Exista o multitudine de alti factori care afecteaza intr-un fel sau altul comportamentul preturilor de revanzare. "O masina extrem de populara si placuta ca design avand o serie limitata la vanzare se va deprecia mult mai greu decat o masina vanduta pe banda rulanta si cu un aspect pai putin placut", declara Charlie Vogelheim, director executiv pentru Kelley Blue Book. Unul din factorii care depreciaza in timp valoarea unei masini este designul, care devine depasit dupa o perioada scurta de timp. Cum sa-ti distrugi voit valoarea de revanzare Daca iti personalizezi masina cu fel de fel de culori si abtibilduri dupa achizitie, nu sperati intr-o crestere a valorii de revanzare. Personalizarea masinii de obicei micsoreaza aceasta valoare. "Oamenii isi doteaza masina cu fel de fel de optionale care uneori ating valoarea de 10.000 de dolari, valoare care nu va fi niciodata recuperata", continua Vogelheim. Un alt aspect care poate dauna valorii de revanzare sunt culorile tipatoare, modificarile la structura de baza sau lipsa de optiuni necesare unei masini. Nu incercati sa economisiti banii prin cumpararea unei masini cu dotari standard, fara inchiderea electrica a geamurilor, inchidere centralizata, pilot automat sau optiune de aszare a volanului. "Toate aceste optiuni nu maresc valoarea de revanzare insa fara acestea pretul masinii scade foarte mult", incheie Vogelheim. Cand vine vorba de cauciucuri este bine sa achizitionati pe cele mai bune. Cauciucurile urate pot dauna valorii de revanzare. Cand vine vorba de culoare, cel mai bun lucru este ca acestea sa ramana cat mai conservatoare. Culorile precum negru, alb sau argintiu pastreaza o valoare buna de revanzare. Sedan 2005 Mitsubishi Lancer EVO Pret CIP: $31,000 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 53% din pretul de baza Coupe 2005 Infiniti G35 Pret CIP: $35,000 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 50% din pretul de baza Convertible 2005 Nissan 350 Z Touring Roadster Pret CIP: $36,100 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 53% din pretul de baza Hatchback 2005 MINI Cooper Pret CIP: $16,449 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 68% din pretul de baza Wagon 2005 Volkswagen Jetta Wagon TDI Pret CIP: $21,005 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 67% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 45% din pretul de baza Luxury 2005 BMW 5 Series Pret CIP: $45,400 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 48% din pretul de baza Truck 2005 Dodge Ram SRT 10 Pret CIP: $45,000 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 53% din pretul de baza Suv 2005 Volvo XC90 Pret CIP: $36,600 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 53% din pretul de baza Minivan 2005 Honda Odyssey Premium Pret CIP: $28,800 Valoarea de revanzare dupa 2 ani: 68% din pretul de baza Valoarea de revanzare dupa 5 ani: 46% din pretul de baza Detalii si poze in Stiri Auto StiriAuto.ro, 01 feb 2006 Daca vreti sa va evaluati masinile, incercati www.whatcar.com, sectiunea Evaluation sau Index Depreciation. Succes ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 2 2006, 10:26 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Asa o fi, dar la ei. Oricum, unele cotatii mi se par exagerate. In special la Mini. Adica e totuna sa o vinzi dupa 2 sau dupa 5 ani?
La noi e altfel. Eu am avut un Hyundai Sonata 2,5 V6 care a fost 14000 CIP, deci, sa zicem 19000 cu TVA. L-am vandut dupa 5 ani, in stare f. buna cu 6000. De ce? Pt. ca am vrut sa-l vand. E drept ca erau unii care cereau 9000, dar asta nu inseamna ca si primeau atat. De fapt, aici este toata problema: daca vrei sa vinzi sau daca vrei sa incerci sa vinzi. La noi importante pt. o cota buna de revanzare sunt: motor diesel sau benzina mic, caroserie mica-compacta si marca cu buna reprezentare in teritoriu. Neaparat nemteasca, ca asa stie romanul. Dar, nu e neaparat sa pastrezi un procent mare la revanzare. Important e cat inseamna in euro acel procent. Adica, la exemplul de mai sus, eu am pierdut 13000. Buuun... Daca luam un Mertz cu 40000 DDP (clasa apropiata), pierdeam 50%, nu 70%, dar acei 50% insemnau 20000. Ma dadeam cu altceva, intr-adevar. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Feb 2 2006, 03:15 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
linkul de mai sus nu functioneaza.
si oricum, orice masina se devalorizeaza in timp. cu toate astea cred ca majoritatea isi cumpara o masina dupa posibilitati, preferinte, samd, prea putini uitandu-se la valoarea de revanzare. -------------------- |
|
|
Feb 2 2006, 03:56 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 37 Joined: 3-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.515 |
QUOTE(Marius43590) linkul de mai sus nu functioneaza.
Linkul nu merge din cauza virgulei http://www.whatcar.com/ Se vorbeste mult in tara noastra de aceasta valoare de revanzare... Totusi, nu se tine cont de faptul ca marca noua cea mai vanduta e DACIA cu aproape 100 mii de bucati pe an, dar ca masina SH nu atinge nici pe departe aceasta valoare. Pe de alta parte, acele masini germane cred ca se vand mai multe bucati SH decat noi... Exemplu autovit.ro , 02.02.2006: VOLKSWAGEN 746 OPEL 653 BMW 427 AUDI 377 FORD 320 RENAULT 281 MERCEDES 258 DACIA 215 DAEWOO 215 PEUGEOT 157 SKODA 86 Se observa clar ca Dacia nu este cea mai re-vanduta masina... Un alt exemplu il constituie valoarea unei Dacii SH: 1 ) DACIA SOLENZA 1,4 I 75CP 6,200 E 2005 3 ) DACIA SOLENZA HATCHBACK 1,9 D 68CP 6,200 E 2004 5 ) DACIA SOLENZA BERLINA 1,4 I 75CP 5,100 E 2004 2 ) DACIA LOGAN BERLINA 1,6 I 95CP 8,100 E 2005 9 ) DACIA LOGAN BERLINA 1,6 MPI 90CP 7,500 E 2004 12 ) DACIA LOGAN BERLINA 1,4 MPI 75CP 7,500 E 2004 Se poate observa cu ochiul liber ca aproape isi pastreaza valoarea de noi... Se poate trage concluzia ca "valoarea de revanzare" se aplica in tarile unde se practica acest lucru, dar nu la noi. -------------------- Opel Astra Caravan 2.0 DTI
|
|
|
Feb 2 2006, 04:45 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 12:18 PM |