IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

TOP rusinica masini !

This topic is about TOP rusinica masini !, the author, bark35485, wrote about: Cele mai mari probleme care vi s-au intamplat cu masinile le puteti scrie aici :joker: ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> TOP rusinica masini !
bark35485
post Nov 8 2004, 03:58 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 8-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.478



Cele mai mari probleme care vi s-au intamplat cu masinile le puteti scrie aici :joker:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragos28836
post Nov 8 2004, 04:18 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 93
Joined: 4-July 04
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 28.829



s-a blocat termostatul la cielo si a explodat tot ce inseamna instalatie de racire: radiator, furtune tot. de atunci in continuu fierbe motorul chiar daca am schimbat tot ce se putea, dar asta este merg asa si gata laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragos28836
post Nov 8 2004, 04:19 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 93
Joined: 4-July 04
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 28.829



si a doua mi s-a descis capota la motor in mers pe la 90 la ora si mi-a rupt capota, parbrizu' si capota de sus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 9 2004, 09:56 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Mi s-a dus o garnitura de la cutia de viteze, s-a dus uleiul si cu el sincroanele la Dacie veche (1981). La aceeasi dacie veche s-a rupt un pivot nou si am zburat in aratura... inca nu mi-e clar daca a fost vina pivotului sau a mecanicului care l-a montat.

Dus platine si fise la Dacie noua (1999), asa, dintr-o data.... cauza ramane un mister. La aceeasi minune a tehnicii s-a paradit si macaraua de deschidere a geamului, si o uzura super-dubioasa a placutelor de frana. ADica una era uzata si restul bune.... Avea sub 15.000 km si era inca in garantie.
La topul asta nominalizez doar dacia desi pe mana am avut cu adevarat rable, gen Moskwich cu peste 100.000 km insa nu am avut atatea probleme cu ea....

de fapt hai sa zic si de Moskwich. S-a dus releul de incarcare a alternatorului... era un circuit integrat cat o fisa de mare. ('80). Am gasit unul de la un model mai vechi care era cat o cutie de coca-cola laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bark35485
post Nov 23 2004, 07:46 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 8-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.478



asa ceva chiar n-am auzit laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandman
post Dec 9 2004, 01:09 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 212
Joined: 21-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.770



pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. smile.gif a mai ramas si cu frana de mana blocata dar asta nu se pune.
cu dacia am avut mici probleme. nu mai pornea din cauza electromotorului. si alta data, a inceput sa dea rateuri dintr-o data....era platina, se miscase putin laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Dec 9 2004, 03:30 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Aici sunt multe de povestit :roll:
Dacia: m-a lasat cutia in satul Humulesti si am gasit un mecanic, care nu a stiu sa o mai ansambleze la loc(dupa ce a desfacut-o) s-a ales praful de cutie si cred ca o sa ma lase cat de curand :cry:
Mi s-a blocat termostatu, la naiba in praznic, intre Lopatari si Berca, pe un drum forestier si am facut prostia sa pun apa de la fantana in sistemul de racire si l-am infundat vreo 1/2 :colors: ( pe asta am rezolvat-o)
Tico: saracutzu a mers vreo 40000 de km fara sa-i schimb fise&bujii pana intr-o dimineata cand a pornit doar cu curent de la alta masina :evil:

Si ar mai fi, dar sunt nimicuri laugh.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petronel52675
post Nov 28 2005, 11:33 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 5-August 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 52.668



La un papuc diesel de la firma cheia are un cip care nu e recunoscut decat rareori de computerul masinii.Asa ca pornesti din cand in cand.
Mentionez-cheia e originala.Romani lasati-va de cipuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Nov 29 2005, 12:02 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



Asta a patit-o cumnatul meu, eu nu aveam masina pe vremea aceea si nu conduceam. Eram cu el si cu sora mea prin munti cu dacia din dotarea familiei. La un moment dat s-a rupt cureaua de la alternator, dar am mai mers asa catva timp pana s-a oprit, se terminase bateria. Cum eram pe un drum forestier nici dracu pe acolo. Se hotaraste sa plece pana in prima localitate in speranta de a gasi un magazin auto deschis (era duminica). Dupa cativa km de mers pe jos gaseste unul, cumpara cureaua dupa ce se asigura de cateva ori ca e buna si porneste inapoi la noi. Cand se apuca s-o monteze... nu era buna, era prea lunga. L-a apucat disperarea, am crezut ca se duce sa-l omoare pe ala care i-o vanduse. Porneste inapoi catre magazin, se cearta cu ala acolo (eu eram cu sora la masina), vanzatorul il asigura ca trebuie sa fie buna cureaua, nu crede ca este de alt tip si se ofera sa-l duca cu masina lui pana la noi. Ajunsi aici incerca s-o monteze... si a reusit in cateva minute. Cumnatelul uitase sa treaca cureaua peste o rola si din aceasta cauza era prea lunga. L-a costat in jur de 15 Km de mers pe jos :bash:


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Nov 29 2005, 03:00 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Asta-i nimic, fiti atenti aici:
Anul 2.000 luna Iulie in Ungaria langa Szeghed la Piata de Flori din Virag (florarii din Timisoara si Arad cred ca mai tin minte), aici la Virag ne intalnim cu un florar din Arad care venise cu un Ford Siera cu probleme la termostat tipu' cu care am fost eu se ofera sa-l ajute, zis si facut, demonteaza el termocupla pune la loc agregatu' fara termocupla il strange atat de bine incat se crapa capacu ala de fonta de pe radiator de la Fordu' Siera - acum omu meu (Alin), deh, ce sa faca, se ofera sa-l remorcheze pana in Arad. Soferu de pe Ford accepta, asa, si plecam la drum spre Romania, eu cu Renault 21 Nevada mergeam cu vreo 130/140 km/h la care Alin ne face cu farurile ca ne depaseste????? bun ne-a depasit si ne intalnim in vama de la unguri unde soferu de pe Ford alb ca varu' tremurand ca un vibrator imi spune, citez " Ba, tu stii cu cat m-a dus nebunu' ala? Cu 180 la ora maaa, ala e nebun, la cablu sa te tracteze cu viteza asta??? Io nu am mers cu masina asta mai mult de 140 si asta ma duce tractat cu 180" (masina care tracta a fost un Opel Omega combi din 1998 cu motor de 6 cil, 2.500 cmc TDI de BMW)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 29 2005, 04:06 AM
Post #11


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai cind ma intorceam odata din Canada intr-o vara calduroasa...s-a ars placa cu circuite care controla viteza ventilatorului de la climatizare. Nu mergea decit pe treapta 1 (prea incet) si pe treapta 5 (uragan). Au fost 1500 de km de pomina.

Si la minivan...din cind in cind il apuca durerile de cap...si ba ramin cu cite un geam blocat sus...ba jos...

De fapt minivanul a avut numai probleme electrice. Cea mai faimoasa...este povestea cu transmisia. In Ianuarie 2002 m-a lasat transmisia - un electromagnet in cutia de viteze s-a dus. A fost reparata in garantzie - inlocuind toata electronica din interior - senzori, elctromagnetzi, furtune, garnituri etc. ...La nici 2 luni - in aprilie 2002 mi-a aparut un cod la transmisie...P01807 - Transmission Component Slipping. NU AM REUSIT sa scap de el. Apare de fiecare data cind merg pe autostrada la viteze peste 50 mph. De bine de rau...in ultimele 70,000 km nu au fost probleme...dar codul apare...il resetez...daca conduc pe autostrada apare in 5 minute. Masina merge PERFECT. (Chevrolet Venture LS)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KYD44195
post Nov 29 2005, 10:06 AM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 8-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 44.188



Acum vreo 2 ani cand veneam din Campina cu o dacie mai veche de prin 80 am zis sa ajung mai repede acasa si am bagat piciorul in ea.Si pe la 120-130km pe ora se aude o bubuitura sub capota si masina sa infranat brusc.Cand am ridicat capota a iesit un abur mama mama biggrin.gif .Qloasa si blocul erau sparte si cand am dus o la facut m am uitat si eu cand a desfacut motorul....postonul sarise dupa arbore.Ma costa prea mult sa l fac si am luat un motor SH si gata biggrin.gif .Am uitat sa mentionez ca dacia avea cam 220.000km parcursi biggrin.gif .Sporturi extreme cu dacia biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian-58
post Nov 29 2005, 10:55 AM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 161
Joined: 14-April 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.793



M-am dus la munte in (1999), la schi la Arieseni, a inceput sa ploua ca din galeata, ploaia a spalat toata zapada de pe drum si a ramas doar gheata, masina nu mai tragea nici de-a dracului la urcare, am facut cale intoarsa si mi s-a rupt cureaua de distributie (la un Ford Escort 1.8 Diesel), problema era ca s-a pornit dupa ploaia aia o ninsoare de care n-am mai vazut, in 2 ore or inchis drumul, am apucat sa dau un tel acasa, dupa 20 min s-a intrerupt linia de tel, iar dupa 1 ora s-a interupt curentul, s-a lasat un frig de vreo -10 grade, credeam ca mor acolo inghetat, am dormit intr-o tabara de elevi, dimineata nu ni s-au uscat hainele, a trebuit sa ies afara la -10 grade cu haine ude pe mine, am coborat de abia dupa-amiaza cu un camion de mineri (indraznet soferu), iar peste 3 zile, cand s-a deschis din nou drumul, m-am dus cu o platforma sa-mi recuperez masina....


--------------------
VW Polo 1.4 16V, 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 29 2005, 10:56 AM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Un amic cu Citroen BX a patit acelasi lucru pe autostrada... s-a rupt boltul si pistonul a trecut ca ghiuleaua prin carter. Tot cam 230.000km, tot 1400cm3, tot benzina. Se instampla deci si la altii, nu doar la Dacia biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 29 2005, 12:00 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



prima mea masina o dacie din 1997 pe carburatie. eram la munte la gura diham. rpimul lucru care l-am patiti o pana exact in momentul in care am ajuns acolo. am spus "lasa ca o scimbam la plecare, numai ca in momentul in care am incercat sa schimb sa rupt coarba. scimb in cele din urma si plec dupa ce ies pe dn1 masina masina in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie i se opre motorul. opriim la intrare in sinaia la petrom, suflu jiglerul schimbam fise etc, nimic masina se oprea iediat ce nu mai era accelerata. pana am observat ca aerul se desuruba pur si simplu singur. cum nu prea ne pricepem fiind la inceput am dereglat in prelabil masina de tot. am lipit efectiv surubul care regleaza debitul de aer si am plecat cu masina dereglata(la relanti statea pe la 1700 de rpm). ne-a rupt la consum


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 29 2005, 01:12 PM
Post #16


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE(sandman)
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :


stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului???
vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 29 2005, 01:50 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Masina lui maica-mea un ML320 cu prima inmatriculare in 1999 (fabricat la sfarsitul lui 98):
- S-a stricat ceva (nu a fost maica-mea foarte clara ce... un senzor, chip, sonda lambda, nu stiu exact ce) cert e ca din cand in cand i se taia puterea si cei 218 cai deveneau 30... si nu ii revenea decat daca oprea masina si o pornea din nou...
- S-a blocat geamul din stanga jos... adica nu mai urca... a trebuit schimbata panoul de comanda (care comanda geamurile, oglinzile si alte nimicuri)


Nu-i de mirare ca ML-ul a fost declarat in sondajul facut de top gear in 2004 "most unreliable car"... Ah... apropo de asta, am urmarit recent toate emisiunile Top Gear din 2004 (am ramas fara internet si de plictiseala m-am uitat la episoadele care le downloadasem mai demult)... si in emisiunea in care se prezinta rezultatele sondajului se precizeaza ca motivul pt care mercedesul are vre-o 6 modele in partea de jos a clasamentului nu este neaparat fiabilitatea masinilor in sine, cat calitatea service-ului de care s-au plans majoritatea posesorilor de mercedesuri din marea britanie... inca o lovitura incasata de relevanta sondajelor de genul acesta.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariacu
post Nov 29 2005, 02:34 PM
Post #18


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 230
Joined: 27-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.570



Eu am avut un A4 quattro din '96 si acum 3 ierni s-a stricat climatronic-ul. Nu mergea nici pe rece, nici pe cald :minigun: Mergeam iarna la servici cu geamurile deschise la -7C ca sa nu se abureasca! Se pare ca se bulise un piston din compresor si mi-a umplut toata instalatia cu pilitura de fier! Pana la urma a trebuit sa schimb toata instalatia cu computer cu tot!


--------------------
Porsche 944 turbo S2, 2.5L, 370hp
BMW 520i
Skoda Octavia 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Nov 29 2005, 10:57 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



ma repet dar cred ca nu se supara nimeni biggrin.gif

in 2003 am patit-o cu dsn an fabricatie oct.2002 si anume: am iesit din casa am bagat cheia in contact si cand am pornit motorul pur si simplu a luat foc masina! a ars partea din fata a masinii: motorul, etc...

restul e poveste se stie, george poate confirma ce spun, oricum se stie de atunci ce am patit, istoricul fiind facut pe alt forum!

nu e asa ca e mare distractie nu????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre 1
post Dec 3 2005, 02:49 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



QUOTE(maryuskkk)
QUOTE(sandman)
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :


stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului???
vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!!


Da se poate mi-sa intamplat si mie pe cand eram la Sinaia cu o Dacia Break ,afara erau cam -10 grade ,am plecat si am pornit dezaburizatorul iar peste cateva secunde ....nu s-a crapat a pocnit de am crezut ca a aruncat cineva cu o piatra ceva.


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 01:24 PM