TOP rusinica masini ! |
This topic is about TOP rusinica masini !, the author, bark35485, wrote about: Cele mai mari probleme care vi s-au intamplat cu masinile le puteti scrie aici :joker: ... To read more just scroll down
TOP rusinica masini ! |
Nov 8 2004, 03:58 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 8-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.478 |
|
|
|
Nov 8 2004, 04:18 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 93 Joined: 4-July 04 From: Bacau (Bacau) Member No.: 28.829 |
s-a blocat termostatul la cielo si a explodat tot ce inseamna instalatie de racire: radiator, furtune tot. de atunci in continuu fierbe motorul chiar daca am schimbat tot ce se putea, dar asta este merg asa si gata
|
|
|
Nov 8 2004, 04:19 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 93 Joined: 4-July 04 From: Bacau (Bacau) Member No.: 28.829 |
si a doua mi s-a descis capota la motor in mers pe la 90 la ora si mi-a rupt capota, parbrizu' si capota de sus
|
|
|
Nov 9 2004, 09:56 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Dus platine si fise la Dacie noua (1999), asa, dintr-o data.... cauza ramane un mister. La aceeasi minune a tehnicii s-a paradit si macaraua de deschidere a geamului, si o uzura super-dubioasa a placutelor de frana. ADica una era uzata si restul bune.... Avea sub 15.000 km si era inca in garantie. La topul asta nominalizez doar dacia desi pe mana am avut cu adevarat rable, gen Moskwich cu peste 100.000 km insa nu am avut atatea probleme cu ea.... de fapt hai sa zic si de Moskwich. S-a dus releul de incarcare a alternatorului... era un circuit integrat cat o fisa de mare. ('80). Am gasit unul de la un model mai vechi care era cat o cutie de coca-cola |
|
|
Nov 23 2004, 07:46 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 8-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.478 |
|
|
|
Dec 9 2004, 01:09 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 21-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.770 |
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. a mai ramas si cu frana de mana blocata dar asta nu se pune.
cu dacia am avut mici probleme. nu mai pornea din cauza electromotorului. si alta data, a inceput sa dea rateuri dintr-o data....era platina, se miscase putin |
|
|
Dec 9 2004, 03:30 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Aici sunt multe de povestit :roll:
Dacia: m-a lasat cutia in satul Humulesti si am gasit un mecanic, care nu a stiu sa o mai ansambleze la loc(dupa ce a desfacut-o) s-a ales praful de cutie si cred ca o sa ma lase cat de curand :cry: Mi s-a blocat termostatu, la naiba in praznic, intre Lopatari si Berca, pe un drum forestier si am facut prostia sa pun apa de la fantana in sistemul de racire si l-am infundat vreo 1/2 :colors: ( pe asta am rezolvat-o) Tico: saracutzu a mers vreo 40000 de km fara sa-i schimb fise&bujii pana intr-o dimineata cand a pornit doar cu curent de la alta masina :evil: Si ar mai fi, dar sunt nimicuri -------------------- |
|
|
Nov 28 2005, 11:33 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 5-August 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 52.668 |
La un papuc diesel de la firma cheia are un cip care nu e recunoscut decat rareori de computerul masinii.Asa ca pornesti din cand in cand.
Mentionez-cheia e originala.Romani lasati-va de cipuri. |
|
|
Nov 29 2005, 12:02 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Asta a patit-o cumnatul meu, eu nu aveam masina pe vremea aceea si nu conduceam. Eram cu el si cu sora mea prin munti cu dacia din dotarea familiei. La un moment dat s-a rupt cureaua de la alternator, dar am mai mers asa catva timp pana s-a oprit, se terminase bateria. Cum eram pe un drum forestier nici dracu pe acolo. Se hotaraste sa plece pana in prima localitate in speranta de a gasi un magazin auto deschis (era duminica). Dupa cativa km de mers pe jos gaseste unul, cumpara cureaua dupa ce se asigura de cateva ori ca e buna si porneste inapoi la noi. Cand se apuca s-o monteze... nu era buna, era prea lunga. L-a apucat disperarea, am crezut ca se duce sa-l omoare pe ala care i-o vanduse. Porneste inapoi catre magazin, se cearta cu ala acolo (eu eram cu sora la masina), vanzatorul il asigura ca trebuie sa fie buna cureaua, nu crede ca este de alt tip si se ofera sa-l duca cu masina lui pana la noi. Ajunsi aici incerca s-o monteze... si a reusit in cateva minute. Cumnatelul uitase sa treaca cureaua peste o rola si din aceasta cauza era prea lunga. L-a costat in jur de 15 Km de mers pe jos :bash:
-------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Nov 29 2005, 03:00 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Asta-i nimic, fiti atenti aici:
Anul 2.000 luna Iulie in Ungaria langa Szeghed la Piata de Flori din Virag (florarii din Timisoara si Arad cred ca mai tin minte), aici la Virag ne intalnim cu un florar din Arad care venise cu un Ford Siera cu probleme la termostat tipu' cu care am fost eu se ofera sa-l ajute, zis si facut, demonteaza el termocupla pune la loc agregatu' fara termocupla il strange atat de bine incat se crapa capacu ala de fonta de pe radiator de la Fordu' Siera - acum omu meu (Alin), deh, ce sa faca, se ofera sa-l remorcheze pana in Arad. Soferu de pe Ford accepta, asa, si plecam la drum spre Romania, eu cu Renault 21 Nevada mergeam cu vreo 130/140 km/h la care Alin ne face cu farurile ca ne depaseste????? bun ne-a depasit si ne intalnim in vama de la unguri unde soferu de pe Ford alb ca varu' tremurand ca un vibrator imi spune, citez " Ba, tu stii cu cat m-a dus nebunu' ala? Cu 180 la ora maaa, ala e nebun, la cablu sa te tracteze cu viteza asta??? Io nu am mers cu masina asta mai mult de 140 si asta ma duce tractat cu 180" (masina care tracta a fost un Opel Omega combi din 1998 cu motor de 6 cil, 2.500 cmc TDI de BMW) |
|
|
Nov 29 2005, 04:06 AM
Post
#11
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Pai cind ma intorceam odata din Canada intr-o vara calduroasa...s-a ars placa cu circuite care controla viteza ventilatorului de la climatizare. Nu mergea decit pe treapta 1 (prea incet) si pe treapta 5 (uragan). Au fost 1500 de km de pomina.
Si la minivan...din cind in cind il apuca durerile de cap...si ba ramin cu cite un geam blocat sus...ba jos... De fapt minivanul a avut numai probleme electrice. Cea mai faimoasa...este povestea cu transmisia. In Ianuarie 2002 m-a lasat transmisia - un electromagnet in cutia de viteze s-a dus. A fost reparata in garantzie - inlocuind toata electronica din interior - senzori, elctromagnetzi, furtune, garnituri etc. ...La nici 2 luni - in aprilie 2002 mi-a aparut un cod la transmisie...P01807 - Transmission Component Slipping. NU AM REUSIT sa scap de el. Apare de fiecare data cind merg pe autostrada la viteze peste 50 mph. De bine de rau...in ultimele 70,000 km nu au fost probleme...dar codul apare...il resetez...daca conduc pe autostrada apare in 5 minute. Masina merge PERFECT. (Chevrolet Venture LS) -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Nov 29 2005, 10:06 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 8-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.188 |
Acum vreo 2 ani cand veneam din Campina cu o dacie mai veche de prin 80 am zis sa ajung mai repede acasa si am bagat piciorul in ea.Si pe la 120-130km pe ora se aude o bubuitura sub capota si masina sa infranat brusc.Cand am ridicat capota a iesit un abur mama mama .Qloasa si blocul erau sparte si cand am dus o la facut m am uitat si eu cand a desfacut motorul....postonul sarise dupa arbore.Ma costa prea mult sa l fac si am luat un motor SH si gata .Am uitat sa mentionez ca dacia avea cam 220.000km parcursi .Sporturi extreme cu dacia
|
|
|
Nov 29 2005, 10:55 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 161 Joined: 14-April 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.793 |
M-am dus la munte in (1999), la schi la Arieseni, a inceput sa ploua ca din galeata, ploaia a spalat toata zapada de pe drum si a ramas doar gheata, masina nu mai tragea nici de-a dracului la urcare, am facut cale intoarsa si mi s-a rupt cureaua de distributie (la un Ford Escort 1.8 Diesel), problema era ca s-a pornit dupa ploaia aia o ninsoare de care n-am mai vazut, in 2 ore or inchis drumul, am apucat sa dau un tel acasa, dupa 20 min s-a intrerupt linia de tel, iar dupa 1 ora s-a interupt curentul, s-a lasat un frig de vreo -10 grade, credeam ca mor acolo inghetat, am dormit intr-o tabara de elevi, dimineata nu ni s-au uscat hainele, a trebuit sa ies afara la -10 grade cu haine ude pe mine, am coborat de abia dupa-amiaza cu un camion de mineri (indraznet soferu), iar peste 3 zile, cand s-a deschis din nou drumul, m-am dus cu o platforma sa-mi recuperez masina....
-------------------- VW Polo 1.4 16V, 75 CP
|
|
|
Nov 29 2005, 10:56 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Un amic cu Citroen BX a patit acelasi lucru pe autostrada... s-a rupt boltul si pistonul a trecut ca ghiuleaua prin carter. Tot cam 230.000km, tot 1400cm3, tot benzina. Se instampla deci si la altii, nu doar la Dacia
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 29 2005, 12:00 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
prima mea masina o dacie din 1997 pe carburatie. eram la munte la gura diham. rpimul lucru care l-am patiti o pana exact in momentul in care am ajuns acolo. am spus "lasa ca o scimbam la plecare, numai ca in momentul in care am incercat sa schimb sa rupt coarba. scimb in cele din urma si plec dupa ce ies pe dn1 masina masina in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie i se opre motorul. opriim la intrare in sinaia la petrom, suflu jiglerul schimbam fise etc, nimic masina se oprea iediat ce nu mai era accelerata. pana am observat ca aerul se desuruba pur si simplu singur. cum nu prea ne pricepem fiind la inceput am dereglat in prelabil masina de tot. am lipit efectiv surubul care regleaza debitul de aer si am plecat cu masina dereglata(la relanti statea pe la 1700 de rpm). ne-a rupt la consum
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 29 2005, 01:12 PM
Post
#16
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
QUOTE(sandman) pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :
stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului??? vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!! -------------------- |
|
|
Nov 29 2005, 01:50 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Masina lui maica-mea un ML320 cu prima inmatriculare in 1999 (fabricat la sfarsitul lui 98):
- S-a stricat ceva (nu a fost maica-mea foarte clara ce... un senzor, chip, sonda lambda, nu stiu exact ce) cert e ca din cand in cand i se taia puterea si cei 218 cai deveneau 30... si nu ii revenea decat daca oprea masina si o pornea din nou... - S-a blocat geamul din stanga jos... adica nu mai urca... a trebuit schimbata panoul de comanda (care comanda geamurile, oglinzile si alte nimicuri) Nu-i de mirare ca ML-ul a fost declarat in sondajul facut de top gear in 2004 "most unreliable car"... Ah... apropo de asta, am urmarit recent toate emisiunile Top Gear din 2004 (am ramas fara internet si de plictiseala m-am uitat la episoadele care le downloadasem mai demult)... si in emisiunea in care se prezinta rezultatele sondajului se precizeaza ca motivul pt care mercedesul are vre-o 6 modele in partea de jos a clasamentului nu este neaparat fiabilitatea masinilor in sine, cat calitatea service-ului de care s-au plans majoritatea posesorilor de mercedesuri din marea britanie... inca o lovitura incasata de relevanta sondajelor de genul acesta. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 29 2005, 02:34 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 230 Joined: 27-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.570 |
Eu am avut un A4 quattro din '96 si acum 3 ierni s-a stricat climatronic-ul. Nu mergea nici pe rece, nici pe cald :minigun: Mergeam iarna la servici cu geamurile deschise la -7C ca sa nu se abureasca! Se pare ca se bulise un piston din compresor si mi-a umplut toata instalatia cu pilitura de fier! Pana la urma a trebuit sa schimb toata instalatia cu computer cu tot!
-------------------- Porsche 944 turbo S2, 2.5L, 370hp
BMW 520i Skoda Octavia 2.0 |
|
|
Nov 29 2005, 10:57 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
ma repet dar cred ca nu se supara nimeni
in 2003 am patit-o cu dsn an fabricatie oct.2002 si anume: am iesit din casa am bagat cheia in contact si cand am pornit motorul pur si simplu a luat foc masina! a ars partea din fata a masinii: motorul, etc... restul e poveste se stie, george poate confirma ce spun, oricum se stie de atunci ce am patit, istoricul fiind facut pe alt forum! nu e asa ca e mare distractie nu???? |
|
|
Dec 3 2005, 02:49 AM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
QUOTE(maryuskkk) QUOTE(sandman) pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :
stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului??? vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!! Da se poate mi-sa intamplat si mie pe cand eram la Sinaia cu o Dacia Break ,afara erau cam -10 grade ,am plecat si am pornit dezaburizatorul iar peste cateva secunde ....nu s-a crapat a pocnit de am crezut ca a aruncat cineva cu o piatra ceva. -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 01:24 PM |