Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TOP rusinica masini !
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
bark35485
Cele mai mari probleme care vi s-au intamplat cu masinile le puteti scrie aici :joker:
dragos28836
s-a blocat termostatul la cielo si a explodat tot ce inseamna instalatie de racire: radiator, furtune tot. de atunci in continuu fierbe motorul chiar daca am schimbat tot ce se putea, dar asta este merg asa si gata laugh.gif laugh.gif
dragos28836
si a doua mi s-a descis capota la motor in mers pe la 90 la ora si mi-a rupt capota, parbrizu' si capota de sus
James Kilowatt
Mi s-a dus o garnitura de la cutia de viteze, s-a dus uleiul si cu el sincroanele la Dacie veche (1981). La aceeasi dacie veche s-a rupt un pivot nou si am zburat in aratura... inca nu mi-e clar daca a fost vina pivotului sau a mecanicului care l-a montat.

Dus platine si fise la Dacie noua (1999), asa, dintr-o data.... cauza ramane un mister. La aceeasi minune a tehnicii s-a paradit si macaraua de deschidere a geamului, si o uzura super-dubioasa a placutelor de frana. ADica una era uzata si restul bune.... Avea sub 15.000 km si era inca in garantie.
La topul asta nominalizez doar dacia desi pe mana am avut cu adevarat rable, gen Moskwich cu peste 100.000 km insa nu am avut atatea probleme cu ea....

de fapt hai sa zic si de Moskwich. S-a dus releul de incarcare a alternatorului... era un circuit integrat cat o fisa de mare. ('80). Am gasit unul de la un model mai vechi care era cat o cutie de coca-cola laugh.gif
bark35485
asa ceva chiar n-am auzit laugh.gif
sandman
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. smile.gif a mai ramas si cu frana de mana blocata dar asta nu se pune.
cu dacia am avut mici probleme. nu mai pornea din cauza electromotorului. si alta data, a inceput sa dea rateuri dintr-o data....era platina, se miscase putin laugh.gif
mike.omega
Aici sunt multe de povestit :roll:
Dacia: m-a lasat cutia in satul Humulesti si am gasit un mecanic, care nu a stiu sa o mai ansambleze la loc(dupa ce a desfacut-o) s-a ales praful de cutie si cred ca o sa ma lase cat de curand :cry:
Mi s-a blocat termostatu, la naiba in praznic, intre Lopatari si Berca, pe un drum forestier si am facut prostia sa pun apa de la fantana in sistemul de racire si l-am infundat vreo 1/2 :colors: ( pe asta am rezolvat-o)
Tico: saracutzu a mers vreo 40000 de km fara sa-i schimb fise&bujii pana intr-o dimineata cand a pornit doar cu curent de la alta masina :evil:

Si ar mai fi, dar sunt nimicuri laugh.gif
petronel52675
La un papuc diesel de la firma cheia are un cip care nu e recunoscut decat rareori de computerul masinii.Asa ca pornesti din cand in cand.
Mentionez-cheia e originala.Romani lasati-va de cipuri.
Valentin50014
Asta a patit-o cumnatul meu, eu nu aveam masina pe vremea aceea si nu conduceam. Eram cu el si cu sora mea prin munti cu dacia din dotarea familiei. La un moment dat s-a rupt cureaua de la alternator, dar am mai mers asa catva timp pana s-a oprit, se terminase bateria. Cum eram pe un drum forestier nici dracu pe acolo. Se hotaraste sa plece pana in prima localitate in speranta de a gasi un magazin auto deschis (era duminica). Dupa cativa km de mers pe jos gaseste unul, cumpara cureaua dupa ce se asigura de cateva ori ca e buna si porneste inapoi la noi. Cand se apuca s-o monteze... nu era buna, era prea lunga. L-a apucat disperarea, am crezut ca se duce sa-l omoare pe ala care i-o vanduse. Porneste inapoi catre magazin, se cearta cu ala acolo (eu eram cu sora la masina), vanzatorul il asigura ca trebuie sa fie buna cureaua, nu crede ca este de alt tip si se ofera sa-l duca cu masina lui pana la noi. Ajunsi aici incerca s-o monteze... si a reusit in cateva minute. Cumnatelul uitase sa treaca cureaua peste o rola si din aceasta cauza era prea lunga. L-a costat in jur de 15 Km de mers pe jos :bash:
Skywalker
Asta-i nimic, fiti atenti aici:
Anul 2.000 luna Iulie in Ungaria langa Szeghed la Piata de Flori din Virag (florarii din Timisoara si Arad cred ca mai tin minte), aici la Virag ne intalnim cu un florar din Arad care venise cu un Ford Siera cu probleme la termostat tipu' cu care am fost eu se ofera sa-l ajute, zis si facut, demonteaza el termocupla pune la loc agregatu' fara termocupla il strange atat de bine incat se crapa capacu ala de fonta de pe radiator de la Fordu' Siera - acum omu meu (Alin), deh, ce sa faca, se ofera sa-l remorcheze pana in Arad. Soferu de pe Ford accepta, asa, si plecam la drum spre Romania, eu cu Renault 21 Nevada mergeam cu vreo 130/140 km/h la care Alin ne face cu farurile ca ne depaseste????? bun ne-a depasit si ne intalnim in vama de la unguri unde soferu de pe Ford alb ca varu' tremurand ca un vibrator imi spune, citez " Ba, tu stii cu cat m-a dus nebunu' ala? Cu 180 la ora maaa, ala e nebun, la cablu sa te tracteze cu viteza asta??? Io nu am mers cu masina asta mai mult de 140 si asta ma duce tractat cu 180" (masina care tracta a fost un Opel Omega combi din 1998 cu motor de 6 cil, 2.500 cmc TDI de BMW)
f1anatic
Pai cind ma intorceam odata din Canada intr-o vara calduroasa...s-a ars placa cu circuite care controla viteza ventilatorului de la climatizare. Nu mergea decit pe treapta 1 (prea incet) si pe treapta 5 (uragan). Au fost 1500 de km de pomina.

Si la minivan...din cind in cind il apuca durerile de cap...si ba ramin cu cite un geam blocat sus...ba jos...

De fapt minivanul a avut numai probleme electrice. Cea mai faimoasa...este povestea cu transmisia. In Ianuarie 2002 m-a lasat transmisia - un electromagnet in cutia de viteze s-a dus. A fost reparata in garantzie - inlocuind toata electronica din interior - senzori, elctromagnetzi, furtune, garnituri etc. ...La nici 2 luni - in aprilie 2002 mi-a aparut un cod la transmisie...P01807 - Transmission Component Slipping. NU AM REUSIT sa scap de el. Apare de fiecare data cind merg pe autostrada la viteze peste 50 mph. De bine de rau...in ultimele 70,000 km nu au fost probleme...dar codul apare...il resetez...daca conduc pe autostrada apare in 5 minute. Masina merge PERFECT. (Chevrolet Venture LS)
KYD44195
Acum vreo 2 ani cand veneam din Campina cu o dacie mai veche de prin 80 am zis sa ajung mai repede acasa si am bagat piciorul in ea.Si pe la 120-130km pe ora se aude o bubuitura sub capota si masina sa infranat brusc.Cand am ridicat capota a iesit un abur mama mama biggrin.gif .Qloasa si blocul erau sparte si cand am dus o la facut m am uitat si eu cand a desfacut motorul....postonul sarise dupa arbore.Ma costa prea mult sa l fac si am luat un motor SH si gata biggrin.gif .Am uitat sa mentionez ca dacia avea cam 220.000km parcursi biggrin.gif .Sporturi extreme cu dacia biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Sebastian-58
M-am dus la munte in (1999), la schi la Arieseni, a inceput sa ploua ca din galeata, ploaia a spalat toata zapada de pe drum si a ramas doar gheata, masina nu mai tragea nici de-a dracului la urcare, am facut cale intoarsa si mi s-a rupt cureaua de distributie (la un Ford Escort 1.8 Diesel), problema era ca s-a pornit dupa ploaia aia o ninsoare de care n-am mai vazut, in 2 ore or inchis drumul, am apucat sa dau un tel acasa, dupa 20 min s-a intrerupt linia de tel, iar dupa 1 ora s-a interupt curentul, s-a lasat un frig de vreo -10 grade, credeam ca mor acolo inghetat, am dormit intr-o tabara de elevi, dimineata nu ni s-au uscat hainele, a trebuit sa ies afara la -10 grade cu haine ude pe mine, am coborat de abia dupa-amiaza cu un camion de mineri (indraznet soferu), iar peste 3 zile, cand s-a deschis din nou drumul, m-am dus cu o platforma sa-mi recuperez masina....
James Kilowatt
Un amic cu Citroen BX a patit acelasi lucru pe autostrada... s-a rupt boltul si pistonul a trecut ca ghiuleaua prin carter. Tot cam 230.000km, tot 1400cm3, tot benzina. Se instampla deci si la altii, nu doar la Dacia biggrin.gif
florin55503
prima mea masina o dacie din 1997 pe carburatie. eram la munte la gura diham. rpimul lucru care l-am patiti o pana exact in momentul in care am ajuns acolo. am spus "lasa ca o scimbam la plecare, numai ca in momentul in care am incercat sa schimb sa rupt coarba. scimb in cele din urma si plec dupa ce ies pe dn1 masina masina in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie i se opre motorul. opriim la intrare in sinaia la petrom, suflu jiglerul schimbam fise etc, nimic masina se oprea iediat ce nu mai era accelerata. pana am observat ca aerul se desuruba pur si simplu singur. cum nu prea ne pricepem fiind la inceput am dereglat in prelabil masina de tot. am lipit efectiv surubul care regleaza debitul de aer si am plecat cu masina dereglata(la relanti statea pe la 1700 de rpm). ne-a rupt la consum
AZAZEL
QUOTE(sandman)
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :


stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului???
vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!!
HalbaSus
Masina lui maica-mea un ML320 cu prima inmatriculare in 1999 (fabricat la sfarsitul lui 98):
- S-a stricat ceva (nu a fost maica-mea foarte clara ce... un senzor, chip, sonda lambda, nu stiu exact ce) cert e ca din cand in cand i se taia puterea si cei 218 cai deveneau 30... si nu ii revenea decat daca oprea masina si o pornea din nou...
- S-a blocat geamul din stanga jos... adica nu mai urca... a trebuit schimbata panoul de comanda (care comanda geamurile, oglinzile si alte nimicuri)


Nu-i de mirare ca ML-ul a fost declarat in sondajul facut de top gear in 2004 "most unreliable car"... Ah... apropo de asta, am urmarit recent toate emisiunile Top Gear din 2004 (am ramas fara internet si de plictiseala m-am uitat la episoadele care le downloadasem mai demult)... si in emisiunea in care se prezinta rezultatele sondajului se precizeaza ca motivul pt care mercedesul are vre-o 6 modele in partea de jos a clasamentului nu este neaparat fiabilitatea masinilor in sine, cat calitatea service-ului de care s-au plans majoritatea posesorilor de mercedesuri din marea britanie... inca o lovitura incasata de relevanta sondajelor de genul acesta.
Mariacu
Eu am avut un A4 quattro din '96 si acum 3 ierni s-a stricat climatronic-ul. Nu mergea nici pe rece, nici pe cald :minigun: Mergeam iarna la servici cu geamurile deschise la -7C ca sa nu se abureasca! Se pare ca se bulise un piston din compresor si mi-a umplut toata instalatia cu pilitura de fier! Pana la urma a trebuit sa schimb toata instalatia cu computer cu tot!
C Z R
ma repet dar cred ca nu se supara nimeni biggrin.gif

in 2003 am patit-o cu dsn an fabricatie oct.2002 si anume: am iesit din casa am bagat cheia in contact si cand am pornit motorul pur si simplu a luat foc masina! a ars partea din fata a masinii: motorul, etc...

restul e poveste se stie, george poate confirma ce spun, oricum se stie de atunci ce am patit, istoricul fiind facut pe alt forum!

nu e asa ca e mare distractie nu????
petre 1
QUOTE(maryuskkk)
QUOTE(sandman)
pai la cielo, un prieten a dat drumul la dezaburizator, si de obicei se oprea singur. ei bine, nu. si a inceput sa crape luneta. bucatele, bucatele, si era si frig afara. nu era nici in oras cu ea. :


stai ca nu inteleg: cum de s-a crapat luneta din cauza dezaburitorului???
vrei sa spui ca dupa ce se termina cu dezaburirea lunetei, daca mai tii butonul de dezaburire apasat, din cauza diferentelor de temperatura(afara frig, luneta fierbinte), poti crapa luneta??????????!!!!!!!


Da se poate mi-sa intamplat si mie pe cand eram la Sinaia cu o Dacia Break ,afara erau cam -10 grade ,am plecat si am pornit dezaburizatorul iar peste cateva secunde ....nu s-a crapat a pocnit de am crezut ca a aruncat cineva cu o piatra ceva.
Codrin54983
Sa povestesc si eu de masina unui prieten. Jeep Grand Cherokee 2001, nu mai stiu de cat era motorul. Era in leasing masina, o avea de vreo jumatate de an. Vara, cald, eu conduceam singur in masina, eram printr-un sat cand dintr-o data de sub capota incepe sa iasa fum. Trag imediat pe dreapta si deodata vad foc pe la gurile de aerisire. Ma dau jos repede sa ma duc in spate sa iau extinctorul, dar flacarile deja cuprinsesera masina TOATA si m-a parlit la mana si fata cand am deschis portbagajul sa iau extinctorul. Am crezut ca expoldeaza, ca mor acolo.
Dupa analiza celor de la asigurari se pare ca de la instalatia electrica a pornit.
TLS-09
Cand aveam Wolksvagen Scirocco II inainte de carburator era montat un repartitor (ceva cam cat o conserva in care intra furtunul de alimentare cu benzina si turul spre carburator plus returul).
Masina se oprea cand era lumea mai draga. Am desfacut carburatorul de cca 10 ori, l-am montat la loc dupa curatare. Nimic. Am crezut ca-i conserva. Am luat una de la Sh, apoi alta si pe urma una noua pe comanda. Mecanicii se jurau ca-i aia de vina.
Pe naiba, era pompa de benzina. Culmea e ca atunci cand o dadeam jos lucra si nu avea probleme, cand era pe masina era dusa naibii. Evident te lasa in intersectii si alta alea.
Unul singur din mecanici a nimerit-o in rest toti spuneau ca-i 'conserva" si nu erau putini , cam 5 la numar.
Mihai63349
Asta primavara mi-am schimbat masina. Am hotarat sa-mi iau sh pt. a nu pierde mult la ravanzare. Mi-am luat un Freelander Td4 2002 110000 km.
Abia iesise din garantie. Dupa 2 sapt., am schimbat bateria. Dupa alta, pompa de ambreiaj a ramas blocata. Am schimbat-o, am mai mers vreo 2 sapt. si au inceput sa uruie rulmentii fata. Cred ca am ajuns in iulie.
S-a rupt macaraua geam fata stanga. Una noua, 260 euro. Rezolvat. In 16 iulie fix, am ramas pe urcare fara ambreiaj. Am reusit sa trag dreapta, in "uralele" tuturor. Disc nou. La inceputul lui august, s-a rupt si macaraua din dreapta fata. Gata, o vand! Numai s-o fac. Pete de ulei puntea spate. Semeringul diferential. Dimensiuni in tzoli. Gata, nu mai are nimic! Pot s-o vand. Dau anunt, ma suna omu', cu doua zile inainte sa vina se rupe si macaraua dreapta spate. Nu mai pot!
Am vandut-o cu ultima macara rupta, am pierdut 2000 netto plus reparatiile de mai sus, dar stiu un lucru: MASINA NOUA!
VECTOR
mihai,cred ca la tine a fost mai mult vorba de ghinion,decat de faptul ca masina nu era noua. totusi o masina din 2002 nu prea poate fi numita masina veche,mai ales ca dupa cum spui tu abia iesise din garantie.nici macar o dacie din 2002 nu are atatea probleme.
_Titus_
Unui amic din Timisoara i s-a intamplat ceva hazliu .
Iarna trecuta a venit cu sotia la o nunta a unui prieten comun in Oradea cu Golful 4 de 2 ani si aprox 30 k la bord luat nou de la reprezentanta din Timisoara . Ajuns cu greu in Oradea sambata pe inserate , temperatura exterioara cam -8 in scadere si viscol turbat , i-a cazut geamul de la sofer in usa si acolo a ramas. Pana in Felix la restaurant au inghetat cu geamul deschis , acolo nu s-a putut distra ca tot mergea sa si-o vada (pusese o punga in geam prinsa vai si amar ) iar a doua zi , duminica , i-am scociuit-o toata sa se poata intoarce acasa .


Cand aveam Omega mi s-a stricat alternatorul intre Valcea si Pitesti la 1:30 noaptea; am mers mai departe cu toate ca vedeam la bord avertizarea am reusit sa trec autostrada , pe final de abia mai luminau farurile , noroc ca era luna plina ,instrumentele de la bord nu mai aveau curent si se oprisera...ultimii 20 kilometri de autostrada i-am parcurs cu 180 la ora numai cu pozitiile , a fost horror . Curentul s-a terminat complet cam la 1 km dupa Metro Militari , era 3 dimineata .
Asta a fost in 30 august 2004 , m-am dus la 2 reprezentante Opel , era plin de masini , multi meseriasi in concediu ,nimeni nu m-a primit pt ca nu era simpla lucrarea si ei voiau doar sa schimbe becuri pe bani grei ,unul chiar mi-a zis in fata treaba asta... noroc cu un prieten care m-a plimbat la o gramada de service-uri, vreo 8 sau 9 , pana unii de la Radacini Daewoo s-au incumetat ( de fapt le-a fost mila de mine ) si mi-au acceptat-o . Amicul m-a si tractat prin Bucuresti cu un Tico , Omega avind 1600 kg la gol ...smile.gif))
gabi67272
FRATILOR AM CCA.1 MIL. DE KM FACUTI DE MINE SI VA ZIC CATEVA DIN CE IMI ADUC AMINTE DACA AS POVESTI V-AR TREBUI O ZI 1)KADETT 1,6 D-LA O TRECERE DE CALE FERATA IMI PLEACA ROATA DREAPTA IN SANT S-A DESPRINS CU TOT CU BRAT DIN CAROSERIE blush.gif LA 120 LA ORA INTR-O CURBA-MI SE RUPE CUREAUA DE DISTRIBUTIE blink.gif SCHIMB CHIULOASA SI TOT TACAMUL SI DUPA 2SAPT. IMI SARE PINIONUL DE LA POMPA SI DE LA CAPAT2)DACIA 1300 IARNA -20 GRADE INTRE GALATI SI ADJUD-NOAPTE,IMI CADE UN COPAC CU CATIVA METRI IN FATA,TREC PESTE EL SI IMI EXPLODEAZA UN CAUCIUC.TRE SA SCHIMB ROATA DAR DE GER S-A LIPIT CRICUL DE CAROSERIE SI NU AM PUTUT SA=L SCOT,AM INGHETAT.OPRESC NISTE BAIETI CU O DACIE SI-MI SCHIMBA ROATA(NOROC CA VENEAU DE LA O NUNTA SI ERAU INCALZITI).NU-MI MAI PORNESTE MASINA -MA IA LA SUFA UN CAMION,PANA LA TECUCI.PORNESC DAR LA COSMESTI IMI INGEATA LICHIDUL DE RACIRE SI-MI SARE BUSONUL DE LA RADIATOR.PORNESC DIN NOU SI APROAPE DE ADJUD,O TONA DE GHEATA IN CARBURATOR,BIJUTERESC CUM POT SI SCAT JICLORUL DE RALANTI IN SCUT(AFARA -20 GRADE)DAU SCUTUL JOS IN DRUM.6 ORE GALATI-ADJUD3)ACEEASI DACIE LA 90 LA ORA TRAGE BRUSC DREAPTA,5 OAMENI IN MASINA,MA UIT DAR NU REALIZEZ-AJUG INTR-UN SERVICE-PIVOTULSE TINEA INTR-UN SURUB(DIN CELE 4 MICI)SI TOT CU UN NENOROCIT DE PIVOT IMI SARE ROATA INTR-O INTERSECTIE blush.gif NU VA MAI POVESTESC CA MA APUCA DIMINEATA blush.gif ULTIMA 3 PENE INTR-UN KM,LUNETA SPARTA DE GRINDINA
radu66490
un prieten de al meu avea o dacie,era student la medicina da se pricepea la masini.dacia aia a lui era impecabila totul era perfect.ma rog...incepe sa i intrerupa nu tare doar cateodata...ma rog pe om il agaseaza tare de tot si incepe:condensator.platini,bujii,pinion delco,capac delco,carburator suflat,carburator inlocuit,pompa benzina,filtru asta cam intr o sapt doua.nu rezolva nimic aceeasi intrerupere
da jos chiulasa,supape rectificate etansate distributie schimbata.inca vreo sapt doua si nimic,nimic,tot intrerupea
in cele din urma se uita el pe acolo...zice ce nu am schimbat???? ia sa schimb si rotorul de la delco,(piesa aia mica de plastic care se roteste si da curentul pe rand la fiecare bujie)si...victorie
masina merge perfect
a tampit era turbat
Arheopterix
La un Fiat Palio,apa de la condensul instalatiei de aer conditionat se scurgea in masina in loc de afara.
Aveam o piscina.
Scotem apa cu o cana ,si storceam covorasele.
Daca o lasam cu geamurile inchise complet,era aburita toata.
elena47125
Cu Dacia:1)opresc masina in fata unui magazin,totul OK,pornesc motorul si dau sa plec,dar nu se intimpla nimic:imi cazuse o planetara.Tractez masina la service,cumpar planetara noua...dupa 2 zile plec la Iasi si pe Bucium imi dau seama ca imi iesea fum din roti,fata,mesterul mecanic cind mi-a montat planetara a decuplat frinele pe spate si le-a lasat asa,rezolv cu frinele si dupa inca o saptamina cade aceeasi planetara.A pus sotul meu una veche in loc si am mai facut inca 30000km dupa care am schimbat masina.
2)Am scapat cutia de viteze fara ulei si a crapat,am dus-o in service la Focsani....dupa 2 luni,timp in care facusem aproape 8000km ajung la Iasi cu capacul de la electromotor(cred,nu mai tin exact minte) crapat,mecanicul de acolo imi spune ca trebuie intii sa depisteze cauza caci piesa respectiva trebuia sa dureze cit masina,de fapt cind montasera cutia de viteze pe masina au inversat suportii la motor si toata greutatea motorul si a cutiei de viteze era sustinuta de un surubel.Mecanicul din Iasi imi spunea ca a fost o mare minune ca nu am pierdut motorul si cutia pe drum,mai ales ca si fugaream Dacia respectiva!
Mumu
Noiembrie 2003.Plec din Iasi spre Constanta,duminica.La nici 40km de la plecare bec ulei aprins(nivel bun),tacanit de tacheti fara ulei,tractor in toata regula,cimp deschis,pustiu,tipenie de om.Ma ambitionez si merg mai departe asa.Sun mecanicul si zice care e treaba, sa merg asa,mai mult turata(la 3500-4000) se stingea becul.Am mers asa pina la Constanta 400km.Acolo am curatat baia si sorbul care era "bocna".Dupa aia a mers super.E adevarat ca dupa un an am schimbat cuzinetii de biela si pp ulei.Arborele a scapat.Era un Espero.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.