Posesor Lada 1200s |
This topic is about Posesor Lada 1200s, the author, Horia49540, wrote about: volanul original "de autobuz" avea 400 mm, daca nu ma insel, si astea "misto" au 350, exista si unele de 300, dar eu zic ca asta de 350 e ok iar treap ... To read more just scroll down
Posesor Lada 1200s |
Jan 16 2006, 01:47 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
iar treapta a doua blocata e o prostie maaare; ce daca nu-i facut motorul de 24 ani? la mine nu e facut de 26 ani si n-are nimic...decat 120.000 km aia nu intra in actiune decat la accelerari puternice si, indiferent de sarcina, decat la peste 3500 rot/min ( la mine in carte nu scrie asa, dar asa am citit intr-o o revista nemteasca din 83-84) si daca ti-a suptrimat-o sper ca nu ti-a umblat si la reglajul membranei care o comanda, ca aia seregleaza greu...dar nu chiar asa freu, iti arata cineva la care nu s-a umblat la membrana arcurile eu zic sa le pui fara nici un inaltator, doar daca ai de carat greutati mari...si daca nu sunt foarte lasate lasa-le asa...daca iti intra doua-trei degete pe verticala intre roata si aripa sus lasa-le asa...parerea mea -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 16 2006, 05:17 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
nu stiu daca e o prostie sa fie clapeta din a 2 a camera blocata dar in orice caz nici un lucru bun nu e pt ca demaraj shi viteza nu exista,dar totushi merge...din pacate cred ca shi la membrana de reglaj sunt ceva modificari....daca accelerez mai puternic... e pericol....adika la cat ulei papa(mai mult decat benzina..) fumul care iese e foarte mult Sa spun o faza ..eram la itp cu Lada shi venise randul sa faca testul noxelor o porneste mecanicu..la relanti perfect nici nu scotea nimik..apoi a inceput sa accelereze mai tare..pana sa facut in garaj numai fum ,ceilalti mecanici au luat-o la fuga spre iesirea din garaj de frica crezand ca ia foc pana la urma ca sa fie noxele in regula a pus mecanicu dacia lui pe stand si in locul datelor de la lada au fost cele de dacie...doar la noxe...
as vrea sa-i pun niste arcuri mai tepene din doua motive: 1 daca merg cu mama shi cu matusimea aparatoarele de noroi ating soseaua...sa nu zic daca pun 5 inshi inauntru... 2 O suspensie mai rigida pe spate are shi o buna stabilitate in mers...(oricum nu e recomandata pt gropi) acum sa nu crezi ca vreau sa o inaltz de spate mult...pt ca e logic ca la o curba pot sa vin cu dardaracele in sus....ca sa fiu mai explicit am pus o poza cu o Lada tunata ,in genul acela as vrea sa o fac... astept pozele cu volanlele sa vedem ce iese... -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 17 2006, 09:07 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
mi-a placut ce ai scris la semnatura, abia acum am vazut ha ha ha ha ha ce a facut rusu doar Lada desface ha ha ha :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 18 2006, 09:49 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
:angel: -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Jan 18 2006, 10:03 PM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Jan 18 2006, 11:20 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
horia altceva nu mi-a trecut prin cap sa scriu de rus decat ce vezi acolo
despre volanu acela era discutzia -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 18 2006, 11:22 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
dar bordul ala e de 1200S???????arata altfel decat al meu...
am vazut pe 1500 bord ca acela,sa fie 1500 in poza? -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 19 2006, 10:48 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
da, ala e volanul cu pricina
cat despre bord, e de 1500 sau 1600 cel de 1200 nu are turometru :evil: , si nici ceas, da' la ceas nu-i problema ca i-am pus digital -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 19 2006, 06:27 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
se poate schimba oricum bordu in loc de cel de 1200 fara turometru cu cel de 1500 sau 1600,cu mici modificari...deocamdata nu sunt interesat de bord...
cat despre volan-mai trebuie ceva modificat ma refer la contactele claxonului? -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 19 2006, 07:21 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Ala-i volanul, n-am ajuns sa-l dezgrop inca! Nu tre' modificat nik, desfaci piulita, il schimbi si strangi la loc.
|
|
|
Jan 19 2006, 07:26 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ba trebuie rupt sistemul care face ca semnalizatorul sa revina singur dupa viraj, nu e greu...doar e de rupt, nu de construit ha ha ha :wave:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 19 2006, 09:10 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
din cate stiu eu sistemul de revenire al semnalizatorului are un arc daca il scot mai trebuie sa rup tot sistemul? deocamdata nu am facut rost de volan asa va ziceam sigur ce rupeam sau desfaceam totushi eu nu as vrea sa rup nimik...
mai am ceva de intrebat.... politza aceea sau suportul de casetofon care vine sub scrumiera se gaseste prin magazine sau la basarabeni? -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 20 2006, 09:05 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu mai stiu ca am pus volanul demult
dar stiu ca am rupt o parghie de plastic, oricum nu rupe inainte de a vedea in ce agata volanul:) cert e ca la mine acum trebuie sa aduc eu semnalizatorul cu mana dupa viraj, si parca e mai bine asa ca am enerva cand sarea singur la inceputul virajului daca evitam o groapa:) polita aia cred ca o gasesti, eu n-am cautat si inca ceva: la basarabeni gasesti cam...tot ce vrei de lmasini rusesti, si inca destule pe deasupra ha ha ha, dar daca sunt piese (nu ornamente etc.) atentie la calitate, care de multe ori nu exista! ciao :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 20 2006, 11:58 AM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
asa mi se intampla shi mie ca sare sau daca sunt in timpul virajului shi redresez putin sare iar,sa fac rost de volan mai intai shi o sa precizez exact ce trebuie modificat ca in cazul in care mai este cineva care are o Lada 1200 sa stie ce trebuie schimbat...
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 20 2006, 05:24 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
pai tocmai - rupe-l si nu mai sare ha ha :wave:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 25 2006, 09:11 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
nu vreau sa rup deocamdata nimik pt ca inca nu am volanul acela,pana nu fac rost de el nu rup sa pun o poza sa vedetzi cam cum arata volanu original...
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Mar 24 2006, 01:54 AM
Post
#37
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Imi face mare placere sa citesc prin forumul asta despre lada...
Cu riscul de a-i ofensa pe ladistii "nationalisti" - adica amatori de tunari made in USSR, am sa marturisesc ca pe lada mea am volan de volvo 740 (scrie si turbo pe el ), jenti de vw golf 1(2), scaune de mazda, parca, centuri de opel si altele. Sunt al patrulea ei proprietar. Nu stiu cati km avea cand am luat-o, cert este insa ca avea motorul reparat de curand, iar mecanicul care a facut operatiunea mi-a spus ca ea are de fapt capacitatea cilindrica undeva peste 1600. Asta e a doua lada pe care am condus-o intensiv. Prima e lada tatalui meu: 1200, "simpla" Comparativ cu cea simpla, cea tunata e un alt univers. E mult mai manevrabila, are si un fel de servofrana si e mult mai nervoasa. Voiam sa spun ca lada asta tunata nu mai are farmecul celeilalte: e mai comoda si mai performanta, dar daca tot e sa conduci masina si nu "tractoras" treci la alte marci. Daca ramai la lada, o faci in modul simplu, sanatos, stahanovist...E un intreg mod de viata cuprins aici. Dar tre sa ai mare grija cum conduci si sa pui frana devreme, foarte devreme Iar volanul ala mare si subtire, din ebonita, mi se pare piesa de rezistenta a ladei. :wave: -------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Mar 24 2006, 10:07 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Salve !!! Si eu ma gandesc sa schimb cate ceva la ea... volan ,jentzi ,scaune...dar nu prea gasesc cele necesare si nu prea am timp sa umblu dupa ele....Tudor poate vii la intalnirea noastra...ce zici?
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Mar 25 2006, 12:21 AM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 136 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.363 |
ete-l si pe al meu,n-am rupt nik,350k din obor,il iubex
-------------------- Lada 1200-'71,
Lada 1200-'79, Mazda 626- '86 |
|
|
Mar 25 2006, 01:58 AM
Post
#40
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.470 |
Multumesc mult pentru invitatie! Din pacate nu pot veni cu lada, e intr-o stare cam proasta, dar poate o mai ingrijesc un pic si atunci...Tinem legatura pe forum, oricum.
-------------------- opel zafira 2.0 DTI 16v 100Cp 2001
Lada 1200->1600 GPL 1980 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:05 AM |