Reviste auto |
This topic is about Reviste auto, the author, OMEGA, wrote about: Daca despre emisiuni auto am vorbit! De ce nu sa comentam si revistele auto! Cine si ce revista cumpara si din ce motive? Eu: Autoshow, deoarece este ... To read more just scroll down
Reviste auto |
Aug 25 2003, 05:56 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
De ce nu sa comentam si revistele auto! Cine si ce revista cumpara si din ce motive? Eu: Autoshow, deoarece este cea mai bine informata chiar daca are greseli de ortografie! Voi ce parere aveti??? [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-27 16:34 ] -------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Mar 30 2007, 05:53 PM
Post
#61
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Dar AMS ramane mai pe gustul meu, cu informatii mai detaliate din zona tehnica
Pai cam tot ce vrei sa stii despre o masina din punct de vedere tehnic poti afla de pe net... daca tot iau reviste prefer o parere pur subiectiva (chiar daca nu sunt de acord cu ea). Eu inca raman fidel top gear. P.S: QUOTE "plec eu sau colectia ta tampita de reviste"
Cam asa e si la mine, mie mi s-a impus sa cumpar o singura revista lunar, asa ca am trecut de la playboy + fhm la fhm de la fhm la AMS de la AMS la supercar de la supercar la topgear... oricum topgearul e destul de ok pentru ca are suficiente pagini ca sa acopere 30 de zile de stat pe tron cu revista in mana -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Mar 30 2007, 06:47 PM
Post
#62
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
same "sheet" here... numa' ca la mine trebuie cel putin 2 reviste, ori citesc mai repede decat tine, ori sunt mai c****ios. :smokin:
Si inteleg atractia ta pentru TG in aceste momente sublime... Si mie-mi creeaza aceeasi reactie. Nu, serios, parerea subiectiva trebuie sa fie a mea, nu a oricarui narod suficient de capabil sa emita una. Eu vreau de la o revista de specialitate obiectivitate, nu pareri. Iar alaturarea de editia TG britanica este una absolut nefericita, incercarile de umor ale redactorilor fiind slabe calitativ. Prefer cantitati mai mari de informatii (chiar daca si alea nu intotdeauna obiective), pentru ca nu am timp sau chef mereu sa ma pun la curent cu noutatile de pe net. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 30 2007, 07:21 PM
Post
#63
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Si eu mai iau TopGear din cand in cand, dar ma cam enerveaza baietasii aia. Incearca sa fie simpatici si nu prea le iese... Mai mult, articolele sunt pline de typo-uri si agramatisme, nu sunt in stare sa angajeze un corector ca lumea.
-------------------- GTI
|
|
|
Mar 31 2007, 09:02 AM
Post
#64
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 31 2007, 09:23 AM
Post
#65
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
QUOTE(> T u d o r <) "agramaticalitati", cum zicea un maaaare muzician contemporan. Daca as fi stiut, asa as fi scris Care-i inteligentu' ala? Guta?
A propos de cititul pe tron, cred ca imi va ajunge TG pentru 1 luna, ca are suplimentul Masini Noi 2007. -------------------- GTI
|
|
|
Mar 31 2007, 10:03 AM
Post
#66
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
mie mi-a facut stand de reviste in baie secretul este sa le imparstii peste tot prin baie si cu nesimtire sa intrebi unde iti sint revistele, asta dupa ce le stringe in urma intrebarii "de ce e baia asa de plina de reviste".
or sa urmeze vreo 3 luni de nervi dar trebuie sa te tii tare!!! :1: -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 31 2007, 02:59 PM
Post
#67
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE Care-i inteligentu' ala? Guta?
Neaaah, dom' doctor Costi Ionita. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 31 2007, 03:06 PM
Post
#68
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Mda, dupa ce ca are fata aia de bivol se mai si exprima. Nu e frumos sa ma iau de fata omului, dar chiar nu-l suport pe individ. Parca mi-e mai simpatic tiganusul ala de Copilu' Minune.
-------------------- GTI
|
|
|
Apr 2 2007, 05:08 PM
Post
#69
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Eu inca mai am toate AMS-urile incepand din 93, cand a aparut. Colectia de reviste este mandria mea! Multa vreme am asteptat sa apara si situl lor. A aparut acum 2 ani, dar nu a mai fost actualizat de 1 an! Pe home-page la numarul curent este trecut cel din iulie! Au si forum, dar sunt putini useri activi. In orice caz, redactorii AMS isi bat joc de site, dar adresa apare pe fiecare pagina din revista.
Top Gear nu am cumparat niciodata, doar am aruncat un ochi peste revista si mi-a ajuns. O gramada de interviuri cu persoane de care nu ma intereseaza, spatiu mult alocat pentru masini exotice, dar fara date importante. Gagici sunt? Prefer sa nu amestec gajicile si masinile, nu poate iesi nimic bun din asta, mai bine separat! -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Apr 2 2007, 08:28 PM
Post
#70
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
QUOTE(MotorHead) Si eu mai iau TopGear din cand in cand, dar ma cam enerveaza baietasii aia. Incearca sa fie simpatici si nu prea le iese... Mai mult, articolele sunt pline de typo-uri si agramatisme, nu sunt in stare sa angajeze un corector ca lumea. Trebuie sa fac o rectificare. Din ultimul numar am citit vreo 3 articole si au fost OK, in numarul anterior a fost insa rau de tot
-------------------- GTI
|
|
|
Apr 3 2007, 08:52 AM
Post
#71
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
dom'le! cind vor invata oamenii astia sa scrie si sa mai faca un drive-test ca pe vremuri.
am luat ultimul autoshow si aveau drive-test cu Auris. Iti prezinta interiorul si ca ce filozofie au japonezii, ma rog, o gramada de prostii dar nimic concret despre cum merge masina. adica, ceva dinamica, stabilitate prin curbe si in linie dreapta, cum se simte frina, agilitate, confort la drum. doar bat cimpii si nu spun nimic care sa te faca sa te duci sa vezi despre ce e vorba. am o teorie cum ca anumite modele si producatori sint oarecum voit lasati intr-un con de umbra si se vorbeste despre ei dar doar in treacat si concluzia este : mda... e o masina buna, desi, de multe ori poate fi chiar mai buna decit cum reiese din articol si chiar mai convenabila comparativ cu concurenta. |
|
|
Apr 3 2007, 09:40 PM
Post
#72
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
si ei sint constienti de faptul ca abereaza. test real, pe bune, eu n-am vazut decit la DeTeren (care invita si cititorii la testele alea - mai arata-mi o revista care face asta)
altii n-or sa faca teste reale pentru ca revistele se sustin din publicitate si nu din vinzari. daca ar face teste reale, ati da 40RoN pe o revista? eu zic ca aici spuneti ca da si cind o vedeti la chiosc spuneti ca o s-o cumpere dracu. plus ca importatorii nostri sint curve rau de tot, adica daca ii duci masina cu o zgirietura pe ea le sare mustaru si fac crize. sau n-au masini de teste, sau n-au modelul pe care vrei sa-l testezi. nu vedeti ca in romania toate masinile sint bune, foarte bune si fenomenale? ca nu exista rechemari? noi sintem cei mai smecheri! cum dracu frate sa zici de 1.9tdi ca se aseamana cu un V8?!?!?!?!? si ca tdi e mai bun ca e mai economic??? cit de dobitoc poti fi ca sa crezi asta (ca de scris e clar)????? -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Apr 4 2007, 07:22 AM
Post
#73
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pai de aia imi place mie top gear ca articolele importante sunt preluate si traduse din editia britanica. Si imi mai plac editorialele lor... O alta problema pe care o am cu majoritatea revistelor pe care le-am citit este ca datele tehnice sunt copiate din cartea tehnica a masinii... m-ar interesa mai mult sa testeze respectivele date tehnice (0-100, 80-120, viteza maxima, distanta de franare, etc). Dupa parerea mea sunt multe masini care nu pot atinge performantele "din carte". Mi se pare ca in car and driver sau alta revista americana am vazut asemenea teste.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 4 2007, 09:29 AM
Post
#74
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
sint in multe reviste "din afara" aceste teste. de astea imi plac "celelalte" si dau si pina la 50RON/revista - pentru ca merita. cind o sa apara si la noi revista care "sa merite" o sa fiu foarte fericit.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Apr 9 2007, 06:34 PM
Post
#75
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 9-November 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 91.954 |
Nu citesc reviste auto, pentru ca eu consider internetul sursa mea primara de informatie in orice domeniu,dar parca mi-ar placea sa simt hartia in mana, pagina cu pagina.Cred ca o sa incerc si eu sa rasfoiesc ceva,vorba cuiva macar imi pierd timpul in mod util stand pe WC
-------------------- Leon Cupra
|
|
|
Apr 12 2007, 12:18 PM
Post
#76
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Citesc presa auto de vreo 7-8 ani.Am inceput cu Autoshow, Auto Test, AMS. Dintre acestea cel mai mult imi place AMS. Desi uneori ii "pupa" in ultimul hal in fund pe nemti.
Cat despre "inegalabila" Top Gear pot spune ca daca vrei sa arunci pe geam o caruta de bani poti sa o cumperi. La baietii astia le place sa testeze numai masini super sport si ff scumpe, la care 99% dintre noi doar visam. In plus ma enerveaza ca judeca in ultimul hal toate marcile in afara de ale lor, care sunt cumparate de americani, nemti si chinezi. Spunea unul dintre ei in penultimul nr.(singurul si ultimul pe care l-am cumparat) cum ca primul Land Cruiser si-a donat sperma tuturor 4x4 din lume.Demn! Cat despre cititul le WC e ok.Am citit o carte despre istoria auto pe WC. Nu toata o data, bineinteles. |
|
|
Apr 12 2007, 02:51 PM
Post
#77
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
o alta chestie enervanta. folosirea repetata a unui cuvint sau expresii in revistele auto!
dom'le! e cite unul in TG care foloseste cuvintul "bling" pina nu mai poate. mie, pur si simplu, nu imi suna bine. dar, daca il folosesti fara incetare, deja ma termina nervos. in pro motor este unul care e fixat pe cuvintul "Ludic". Ba, fratilor! pina nu gaseste ceva la care sa bage "ludic", nu se simte bine! Chiar mai baga de la el propozitii, doar sa alcatuiasca o fraza din care sa rezulte ca masina aia are si putin "spirit ludic". eu cred ca ii suna asa, putin, doct, cuvintul asta si il face sa arate mai destept si mai elevat. cine citeste constant revistele astea, sigur i-a remarcat. eu inteleg ca trebuie sa recunosti stilul unei reviste, poate si stilul unui anume autor, insa si stilul poate fi creat si pastrat fara a folosi excesiv, repetat etc. niste cuvinte mai pretioase sau "cool". |
|
|
May 24 2007, 10:21 AM
Post
#78
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Apropos de domnu' cu "ludic"-ul; din ce articule scrise de respectivul, nu prea le are cu tehnica, da' scrie si el ca sa se afle in treaba. Beleaua e alta: ca e "formator" de opinie si cultura auto, care in felul asta ajunge de cacao, asta.....ca sa ne exprimam "ludic" .
Acest lucru - gradul de cultura tehnica, in general vorbind, a redactorilor de la revistele auto, si in special de cultura tehnica specifica domeniului auto, in special este o mare problema a acestei ramuri a presei de profil. Am avut ocazia, in diverse situatii sa asist la discutii "de specialisti" intre astfel de domni, dar la partea practica...jale domle'. Acu o mica intamplare despre "vastele cunostinte tehnice": anul trecut am fost undeva la sibiu cu niste masini 4X4, si la intoarcere am mers cu cativa domni ziaristi sa incerce un anume model de vehicul off-road, cu transmisie manuala....si ideea este ca la unmoment dat unul din acesti domni, s-a apucat sa testeze "limitele masinii" in ceea ce priveste stabilitatea in urmatoarele conditii: - drum - valea Oltului; - conditii meteo/carosabil - ploaie / ud ca naiba; - viteza de deplasare - 50 -60 km; - treapta de viteza - 5; - turatie motor - aproximativ 1000 rpm. Pentru subsemnatu' senzatia a fost foarte nashpa - din cauza lipsei de putere a motorului, si a asfaltului ud masina fugea de spate de spargea norme. Ma rog, dupa aia i-am aratat "limitele de stabilitate", in conditii usor modificate: - treapta de viteza - a 3-a; - titeza 110 - 120 km/h; - turatie motor - peste 3200 rpm; Si masina nu mai fugea de spate deloc. A fost sport extrem, mai ales ca am stat in dreapta cat timp a condus specialistu'!!! :bash: |
|
|
Sep 1 2007, 11:37 AM
Post
#79
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
mai, dragilor! astia de la TG sint un pic jalnici.
pai, au ei o rubrica in care trag de toti cititorii sa vina cu povestea masinii lor, stiti voi care. aia cu graficul satisfactiei, poze si o compunere de 300 de cuvinte. e unul dintre redactori care isi prezinta Honda civic sedan la fiecare numar si si-o lauda de zici ca-i a mai tare. de fiecare data se simte obligat sa spuna ce consum nemaipomenit are si cum suna motorul ala si ce nasoale sint meganurile si ce prosti sint aia care si le-au ales, eventual tdi-urile. cred ca duc lipsa si de povesti, nu sint multi care sa vina sa-si laude masina. prin urmare, am impresia ca mai si inventeaza ei niste povesti si niste scenarii, cam cum fac aia de la OTV sau de la reality showurile dimbovitene. in ultimul numar prezinta povestea unui opel corsa, modelul nou. parerea mea e ca fac reclama mascata Corsei. De ce? pai un comentariu favorabil, nsite mesaje subliminale ca masina e beton. De ce cred ca e inventata povestea? e unul care se da mare sportiv si mountain biker si si-a luat corsa asta pt ca-i ofera sertarul ala celebru de care isi agata doua biciclete. Apoi ei zic ca masina e de la noi, de pe la Radacini motors dar masina din poze are numere de Germania sau cam asa ceva. RUSHINICA!!!!! TG Romania sucks! verificati si voi, poate sint io nebun si carcotas. |
|
|
Sep 1 2007, 12:27 PM
Post
#80
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Nu esti deloc carcotas, TG sucks hardcore. Pe mine m-au enervat aia din totdeauna, in special papagalul pe nume Giurgea. Picatura care a umplut paharul a fost un articol (tradus de nefericitul sus-numit) in care "blowjob" a fost tradus ca "suflatul slujba", ca initial nici nu am inteles ce era. De atunci nu am mai luat revista.
-------------------- GTI
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 07:12 AM |