Ajutor pentru un OPEL ASCONA 2.0 I |
This topic is about Ajutor pentru un OPEL ASCONA 2.0 I, the author, Bogdan45660, wrote about: Am un Opel Ascona 2.0 i, motor C20NE, injectie multipunct, 115 cai (cica dar am vazut ca are 16 valve si...ma cam mira..sau mi s-a parut), tunning ext ... To read more just scroll down
Ajutor pentru un OPEL ASCONA 2.0 I |
Jan 9 2006, 11:41 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-April 05 From: Gura Humorului (Suceava) Member No.: 45.653 |
|
|
|
Jan 10 2006, 01:09 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Daca s-a rupt cureaua de distributie in antecedente ai de facut un singur lucru : sa demontezi chiulasa si sa schimbi supapele indoite.Lucrul acesta trebuie facut de o firma specializata care va verifica si alte posibile stricaciuni.
De asemenea e importanta distributia , esti sigur ca e montata corect ? Injectoarele trebuie inlocuite cu unele de acelasi tip intrucat exista diferente de cantitate injectata si ceea ce e mai important de arhitectura. Chiar daca mufa se potriveste exista o multitudine de tipuri. Spui ca da rateuri...nu cumva au decapsat "inteligentii" de mecanici debitmetrul de aer si l-au "reglat" ? Sonda de temperatura e cea originala ? C20NE are 115 CP , doar 8 valve si un singur ax cu came. Varianta 16V din aceeasi generatie se numeste C20XE si difera total ca bloc motor , chiulasa (2 axe cu came) , galerii si electronica... -------------------- |
|
|
Jan 10 2006, 08:41 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-April 05 From: Gura Humorului (Suceava) Member No.: 45.653 |
Am verificat compresia.. Logic, daca supapele ar fi indoite ar trebui sa scape din compresie.. ea sta cat de cat bine..12 pe primul cil, 11, pe al 2-lea, 11 pe al 3-lea, 11 pe al 4-lea.. si nu scapa compresie.. Acum cu distributia..nu sunt prea sigur. Am chemat un mecanic care a mai pus-o la punct odata si pe urma m-am dus la un service specializat din Suceava care a verificat lucrul acesta si a spus ca e ok! Ei au spus ca nu merg doua injectoare.. injectoarele care le-am pus sunt luate de pe acelasi tip de motor si mentionez ca dupa ce le-au montat masina si-a revenit cat de cat doar ca nu statea la relanti si...avea rateuri. Nu inteleg de ce din momentul schimbarii curelei..motorul nu a mai mers ca la inceput.. este un lucru foarte ciudat.. Mergea perfect si cand s-a rupt cureaua..din cauza unui soc (am franat brusc fara sa debraiez si in acelasi timp am prins si o groapa) am tras-o la cineva unde a stat 2 zile pentru ca am prins si week-en-dul asta intamplandu-se intr-o vineri seara.. Luni nu a mai mers la fel.. Da inteligentii de mecanici au decapsat debitmetrul de aer si au incercat sa-l regleze cu ajutorul unui aparat de masura si a unei surubelnite.. si culmea au zis ca valorile sunt bune! Aerul se regleaza pe calculator... si mi-au dereglat si la injectie o chestie... CRIMINALI! Acum nici de sonda de temperatura nu sunt sigur... Multumesc pentru lamuririle in legatura cu motorul.. Ce m-a indus in eroare a fost ca, uitandu-ma la axul cu came am vazut ca acesta calca pe un fel de parghie si nu pe pastila supapei ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca are 4 supape pe cilindru iar parghia este legatura intre 2 supape... Sunt novice ce sa-i faci mai ales ca sunt obisnuit cu Dacie.. acesta a fost un lucru nou pentru mine.
Oare rateurile le da datorita montarii defectuase a curelei de distributie? Masina porneste repede, in delco ruptor distribuitorul fiind pe cilindrul 1 cel din dreptul curelei de distributie. Spuneti-mi va rog concluzia dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu respect. |
|
|
Jan 10 2006, 10:57 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
-------------------- Opel Senator 2.5 E 136HP
|
|
|
Jan 10 2006, 11:40 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Cred ca ar fi bine sa cauti un alt debitmetru intrucat acesta e compromis , capacul respectiv nu e facut sa fie deschis iar praful din atmosfera care intra acolo poate deteriora pistele de carbon. Pe langa asta sunt convins ca nu si-au putut stapani instinctele si au dereglat arcul de la clapeta care e calibrat din fabrica. Sonda de temperatura o poti verifica citind codul Bosch care apare pe ea ( 0 280 130 ... ) si intreband la un magazin de piese carei motorizari ii e destinat. Legat de ruperea curelei rectific, la C20NE acest lucru nu creeaza alte probleme in motor. -------------------- |
|
|
Jan 12 2006, 06:12 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-April 05 From: Gura Humorului (Suceava) Member No.: 45.653 |
Va multumesc pentru raspunsurile date. Ma ajuta foarte mult pentru a nu gresi pe viitor. Am sa duc masina la service pentru un test diagnoza pe calculator si atunci se vor lamuri toate problemele... VA MULTUMESC!
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 08:32 AM |