Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina |
This topic is about Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Opel Omega B 1994 - 2004 pareri despre masina |
Jan 6 2006, 09:40 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Masina vreau sa o aduc din Germania Am citit cam tot ce s-a postat despre Omega dar tot nu am reusit sa inteleg tot despre aceasta masina, cel mai mult ma intereseaza consumul urban, greutatea masinii (am inteles ca ar fi pe la 1,7t), fiabilitate (eu fac cam 10 - 13.000 km/an) Varianta cu motor de 2.5 TDi nu ma intereseaza pentru ca eu nu ma "inteleg" bine cu dieselu' dar sunt deschis la sugestii. |
|
|
Jan 8 2006, 11:55 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
QUOTE Radian Tufă, directorul general al Registrului Auto Român
Din august 2006 se pot înmatricula toate mașinile aduse din străinătate Începând cu 1 ianuarie am adus modificări legislative importante pentru ca, în 2007, să fim în acord cu ceea ce se întâmplă la nivel european. O dată cu aderarea României la Uniunea Europeană, prevederea legală care condiționează înmatriculările mașinilor din import de îndeplinirea normelor de poluare Euro 3 va dispărea automat. Noi intenționăm să scoatem această barieră chiar din cursul acestui an, cel târziu în luna august. Acest lucru este necesar pentru a avea timp să perfecționăm sistemul până la 1 ianuarie 2007. Este clar că fără "bariera Euro 3" sunt necesare măsuri compensatorii care să prevină o invazie de mașini vechi. Eu aș merge pe stabilirea impozitului în funcție de gradul de poluare. Există o bază de calcul în funcție de capacitatea cilindrică a motoarelor. Suplimentar ar trebui să fie impusă încă o bază de calcul în funcție de gradul de poluare. Evident, sumele vor fi mai mari pentru mașinile "non Euro" și vor scădea către cele care îndeplinesc norma de poluare Euro 4. Pentru a face acest lucru în România va trebui să ne consultăm cu reprezentanții Administrației Publice Locale și cu cei ai Ministerului Mediului. Nu va fi vorba de taxe prohibitive. Baza de calcul se va afla în zona în care cumpărătorul să fie atras de o mașină cât mai nepoluantă. Intenționăm să introducem această bază de impozitare și pentru mașinile vechi, aflate deja în circulație, dar numai în momentul unei noi înmatriculări, adică atunci când mașina își schimbă proprietarul. Prevederi similare se aplică de mulți ani în țările Uniunii Europene. În momentul în care obligativitatea îndeplinirii normei Euro 3 va dispărea, singura condiție pentru înmatricularea unei mașini second-hand va fi ca aceasta să treacă de inspecția tehnică a RAR-ului și să îndeplinească normele de poluare de la data la care a fost fabricată.Rămâne de văzut care va fi nivelul impozitelor suplimentare care vor fi percepute în funcție de gradul de poluare a fiecărei mașini. În principiu, prețul unui autovehicul non-Euro, va ajunge, cu tot cu taxe, foarte apropiat de cel al mașinilor mai nepoluante. Cumpărătorul va trebui să cântărească dacă să cumpere o mașină mai veche, pe care va obține un preț mai mic la revânzare, sau una mai nouă, care, una peste alta, ar putea să coste cu câteva sute de euro mai mult. Dacă taxa de poluare va fi aplicată și autovehiculelor aflate deja în circulație în momentul schimbării de proprietar, este evident că opțiunile clienților se vor îndrepta către mașini mai noi. În 2005, 118.000 autoturisme second-hand au fost aduse din Vest. Conform statisticilor RAR, aproape 118.000 autoturisme second-hand aduse din import au fost înmatriculate anul trecut în România. Volumul acestora reprezintă aproximativ 59 la sută din numărul mașinilor noi cumpărate de români în 2005. Principala condiție pentru înmatriculare o reprezintă îndeplinirea normelor de poluare Euro 3. În general, mașinile care respectă această normă sunt fabricate după anul 2000. Conform legislației în vigoare, toate aceste autovehicule au efectuat inspecția tehnică la reprezentanțele Registrului Auto Român. Pe asta ma bazez...dar mai am si o varianta de back up. NU poate fi guvernul Romaniei peste CE asa ca adio euro3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 11:35 AM |