costuri post-vanzare hyundai accent |
This topic is about costuri post-vanzare hyundai accent, the author, lucian14, wrote about: Daca te uitati atent in avatar vedeai ce masina am... Daca citeai posturile anterioare atent, ai fi vazut ca lumea se plange si e derutata de revizii ... To read more just scroll down
costuri post-vanzare hyundai accent |
May 14 2006, 11:53 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
Ma intereseaza masina deoarece vreau sa-mi cumpar una si eu ...chiar si cei de la vanzari hyundai o cam dau cotita (mie mi-au spus ca prima revizie e ca la dacia la 15.000km spre exemplu). Masina chiar imi place dar am ezitari mari acum, fiindca 5 ani cat dau garantia ei, nu am chef sa fiu la cheremul unor serviceuri romanesti nesimtite... Sper ca te-am lamurit -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 14 2006, 04:01 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Referitor la masina din avatar: Ai masina de jucarie?
Si acum serios, daca te interesa Accentul, te uitai pe www.noulaccent.ro sau direct pe site-ul Hyundai si vedeai afisate datele reviziilor obligatorii cu preturile.Sau intrebai pe cineva cu Accent, nu faceai supozitii.Si referitor la garantie, nu te obliga nimeni sa te duci la HAR, exista si alte serviceuri autorizate.Eu, de exemplu, am mai avut un Accent acum 3 ani si n-am facut reviziile la HAR.N-am avut nici o problema.Si in ceea ce priveste piesele, m-as mira sa ai probleme cu ele, mai ales de cand au facut fabrica din Turcia.Si eu chiar n-am avut probleme la Accent, dupa ce am mers cu el 90000km. -------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
May 15 2006, 08:51 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
tu cand vrei sa te lamuresti asupra unei masini cat de fiabila e si ce costuri de intretinere o sa ai, o iei de buna tot ce spun agentii de vanzari si reclamele de pe siteuri si de la tv? pai atunci multa bafta iti urez!
rostul acestui forum e sa facem schimb de experienta si nu doar sa ne laudam masinile actuale sau avute... Cat despre masina din avatar chiar o consider o jucarie care si-mi place. Am una acasa si te las curios sa afli singur ce marca e -------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
May 16 2006, 07:27 AM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
May 16 2006, 03:40 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 837 Joined: 7-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.113 |
-------------------- Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
|
|
|
Jun 12 2006, 04:12 PM
Post
#46
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 30-March 06 From: Turnu (Arad) Member No.: 72.361 |
salutare la toata lumea!sunt proaspatul proprietar al unui accent din 1997 motor 1,5 12 valve benzina.masina are 140000 km dar motorul este mult peste asteptarile mele.am cumparato cu un pret de 4100 euro iar la banii astia mai aveam varianta cielo si ma bucur ca am ales accentul.O am de 2 saptamani timp in care am facut cam 1500 de km.la scimbul de ulei am descoperit ca nu mai aveaa decat 1l se aprindea deja becul in curbe!am bagat mobil 10w 40 920000lei cu tot cu manopera fara filtru!ieri sa stricat inchiderea centralizata nu mai inchide decat usa soferuluiiar iar cea din dreapta nu se poate inchide nici manual.geamurile electice doar pe fata iar cu probleme !daca sunt deschise pana jos ies de pe canal!iar despre consum rezonabil!in oras cu aerul pornit 9-10!iar la drum intins la 120-130kmh 6-6.5.in principiu o masina rezonabila costuri de intretinere nu foarte ridicate am fost sa cumpar flacute frana fata 670000 italiene si 100ron nemtesti.o alta problema am cautat peste tot jenti de aluminiu nu se potrivesc de la nici un model au pasiul intre prezoane prea mare!nici macar cele de logan nu merg care de altfel sunt o mizerie.daca ma poate ajute cineva cu informatii despre tunnnig sau pot fi de folos cuiva astept sugestiile voastre!
|
|
|
Jul 28 2006, 10:01 AM
Post
#47
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 3-August 04 From: Galati (Galati) Member No.: 30.272 |
Ancheta Bloombiz: Va prabusi noua taxa de inmatriculare leasingul auto?
26 Iul 2006, 01:32 Am fost cu totii in ultima perioada cand incitati, cand bulversati si, intr-un final, plictisiti de dezbaterile pentru noua taxa de inmatriculare a autovehiculelor. Varianta finala a parut a fi un compromis intre propunerea comerciantilor de masini noi si Parlament. Rezultatul estimat: importatorii de "rable" vor fi pusi cu botul pe labe! Dar oare, in acest razboi, nu exista si "victime colaterale"? Daca unele din supozitiile Bloombiz.ro sunt reale, aceste "victime colaterale" vor deveni chiar... victime principale! Ancheta noastra a plecat de la e-mailul unui cititor: "Stimata redactie Am un Chevrolet Kalos luat in contract de leasing pe o perioada de 4 ani. Evident, masina este inmatriculata temporar; in acest moment sunt derulate 5 luni din contract. Am urmarit cu ingrijorare evolutia negocierilor pentru noua taxa de inmatriculare a autovehiculelor. Masina mea, la sfarsitul contractului de leasing, va avea inmatricularea temporara expirata si va trebui sa ii fac inmatricularea definitiva, adica PRIMA INMATRICULARE IN ROMANIA. Conform noilor legi, asa cum le-am inteles eu, in 2010 va trebui sa platesc aproximativ 1700 euro (in conformitae cu grila de vechime si de motorizare Euro scoasa de MF). Asta daca nu cumva, in acesti 3 ani, taxele corespunzatoare masinii mele se vor mari! Ingrijorat, am dat telefon la societatea de leasing. Mi s-a spus sa stau linistit, deoarece noua lege este doar pentru masini second-hand venite din afara tarii. M-am linistit, dar linistea mea a durat 10 zile! Dupa 10 zile citeam in Cotidianul: 7.500 de euro, taxa pentru o masina din 2000: Taxa speciala se va aplica la prima inmatriculare in Romania a masinilor noi si second hand incepind din 2007, o data cu eliminarea accizei la autovehicule. Am cazut pe spate! Pai daca pentru o masina de 6 ani se va plati 7.500 de euro, cat va trebui sa platesc eu in 2010 taxa pentru o masina de 4 ani? 5.000 de euro?! Stimata redactie, nu am banii astia, va rog sa ma lamuriti." Nu am stiut ce sa ii raspundem; nu suntem experti in noua legislatie (este scuzabil, tinand seama ca nici unii titulari ai afacerii se pare ca nu sunt). Am judecat insa e-mailul cititorului nostru considerand vechiul concept de "inmatriculat in Romania". Ne-am pus si noi intrebarea: Ce va trebui sa plateasca el la sfarsitul contractului? Concluziile la care am ajuns ne-au dat fiori.... Sunt doua variante 1. Exista o derogare pentru masinile in leasing Asta ar insemna ca masinile noi luate in leasing cu inmatriculare temporara vor plati o taxa speciala pentru inmatricularea definitiva corespunzatoare starii lor la intrarea in tara si nu momentului efectiv al inmatricularii definitive. 2. Nu exista nici o derogare. Dramatic! Fiecare titular va trebui ca, la sfarsitul contractului de leasing, sa-si plateasca noua taxa de inmatriculare, care este substantiala pentru masinile de 3-4 ani, ajungand uneori la valori impresionante. Cei cu masini provenind din Asia si SUA vor avea de platit, in plus, si vama corespunzatoarea pentru valoarea masinii la momentul respectiv, fapt cunoscut insa la semnarea contractului. Care este adevarul? Tinand seama de complicatiile care pot surveni, societatile de leasing ar trebui sa isi faca o preocupare primordiala din a alamuri aceasta situatie. De ce tac societatile de leasing? Pot exista doua explicatii: 1. Legea este favorabila activitatii de leasing Exista prevederi in actuala lege care fac ca masinile in leasing inmatriculate temporar sa nu trebuiasca sa plateasca taxa speciala de inmatriculare corespunzatoare masinilor second-hand la sfarsitul contractului. In acest caz este totusi necesara o explicatie clara, fara echivoc din partea societatilor de leasing, pentru a risipi temerile clientilor. 2. Oare... stiu si tac? Daca punctul 2 al analizei noatre (Nu exista nici o derogare. Dramatic!) se adevereste, consecintele pentru societatile de leasing sunt cu adevarat dramatice: - titularii actuali vor face tot ce este posibil ca pana la 31 Decembrie 2006 sa-si inchida prematur contractele de leasing (apeland la economii, apeland la cunostinte, apeland la credite), pentru a nu fi nevoiti sa plateasca noile taxe de inmatriculare. - in acelasi timp, comertul cu autoturisme din Asia si SUA va fi definitiv compromis, stiind ca leasingul era pentru acest tip de importuri singura cale de a ajunge la clienti la un pret competitiv, ocolind in mod legal o parte din taxele vamale. Rezultatul? Profiturile societatilor de leasing se vor diminua drastic! Acestea sunt doar niste scenarii, avand ca baza rationamentele noastre despre noile legi. Bloombiz.ro lasa deschise paginile sale pentru orice societate de leasing care va dori sa raspunda clientilor cu autoturismele inmatriculate temporar la intrebarea: Ce taxe vom avea de platit la sfarsitul contractului de leasing pentru inmatricularea definitiva a masinilor noastre? |
|
|
Dec 14 2006, 07:14 PM
Post
#48
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 14-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.914 |
am si eu o intrebare: cu ce acte sau ''accesorii'' vine un accent nou? Adica manual de utilizare, o carte cu service-urile....si mai ce? Va intreb ca ai mei tocmai si-au luat unul si vreau sa stiu si eu ce trebuia sa le dea.
|
|
|
Oct 22 2008, 10:54 PM
Post
#49
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 20-June 08 Member No.: 117.346 |
Daca va pricepeti la Accent va rog raspundeti-mi si mie la aceasta intrabare:un Accent di 2003 cu inchidere centralizata, fara alarma poate avea imobilizator motor in dotarile standard? Salutare! Ca sa pot sa-ti raspund la intrebari, ar trebui sa vad exact in carte ce se schimba la cit, si sincer nu am avut timp si nici foarte mult chef sa caut toate astea. Pot doar sa-ti spun ca cel putin cei din bucuresti cer un prim schimb de ulei intre 1000 si 2000km, la care ai manopera gratuita. Tot atunci se mai uita pe ici pe colo, mai verifica suruburi etc. Prima revizie serioasa trebuie facuta la 15.000km, moment in care se schimba lucrurile. Eu inca nu am facut aceasta revizie, am cca 12.000km, dar din auzite preturile variaza, pina pe la 11-12 milioane(!) la Hyundai autorizate din Bucuresti, sau mai omenesti, de cca 3-4 milioane, daca e sa-l cred pe nenea de la service-ul autorizat Hyundai din Pitesti cu care am vorbit la telefon. Se pare ca nu avem inca o sursa sigura. . . Garantia, cel putin la mine, sper sa nu se fi schimbat, este de 5 ani pt grupul moto-propulsor (adica motor+cutie+planetare), si 3 ani in rest (incluzind aici bucsi, pivoti, amotizoare). Evident exista si un Dar, si anume cei 5 ani se dau garantie doar pt primul proprietar, urmatorii primesc doar 3 (daca mai apuca...) Sper sa te ajute in a te decide daca da sau ba in a achizitiona un Accent... Cheers! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 11:07 PM |