SDI (68 CP) vs. TDI (90CP) |
This topic is about SDI (68 CP) vs. TDI (90CP), the author, ovi62994, wrote about: Pentru un GOLF pentru taxi, deci trafic urban intens /blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" /> Astept pa ... To read more just scroll down
SDI (68 CP) vs. TDI (90CP) |
Dec 30 2005, 03:39 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 8-December 05 From: Satu Mare (Satu Mare, ROMANIA) Member No.: 62.987 |
Astept pareri de la taximetristi in legatura cu consumul? Si de la profesionisti o intrebare puternica: CUM E MAI BINE PENTRU O VIATA LUNGA LA MOTOR? 1. Sa conduci urban un VW PASSAT (sau GOLF) TDI de 85KW (116 CP) in treapta a 3-a la 2400 turatii/min cu "viteza constanta de croaziera" de 70 km/h sau 2. in treapta a 4-a cu 1800 de turatii si viteza constanta de 70 km/h ??? :ban: -------------------- |
|
|
Jan 1 2006, 06:07 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
eu as zice ca in treapta a 4a la 1800rotatii,dar din ce am mai citit pe forum cica ar fi putin subturata si atunci mai bine alegi varianta cu 2300.Cat despre consum teoretic si practic e cam tot acolo,atata tot ca sdi-ul e tare puturos in schimb ica ar avea o viata mai lunga(din cauza ca nu are turbina,nu are ce sa se strice)
|
|
|
Jan 3 2006, 09:28 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 55 Joined: 8-December 05 From: Satu Mare (Satu Mare, ROMANIA) Member No.: 62.987 |
Dane, iti multumesc pentru informatii!
sa stii ca multi imi spuneau ca SDI consuma cu 1-2 litri mai putin decat TDI dar si performantele pe masura ... astept reply si de la altii ... -------------------- |
|
|
Jan 3 2006, 01:32 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
sdi-ul se misca ok pana la 100, daca nu vrei cursesau mai stiu eu ce. dar dupa 100 mai bine cu dacia. sincer insa de fiecare data cand am condus un sdi, aveam impresia ca motorul cere o turbina. dar caddy e mai usor decat golful asa ca nu as recomnda. consum,ul e intr-adevar mic, dar totusi pt 0.5 l in minus nu merita sdi-ul e pt masini de clasa mica si doar pt oras unde se descurca onorabil. la tdi e cu totul altcvea, te poti risca la o depsire mai in forta etc, si consumul nu e decat o idee mai mare sau deloc -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Jan 3 2006, 03:26 PM
Post
#5
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 3 2006, 11:35 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 42 Joined: 3-January 06 From: Slobozia Member No.: 64.482 |
QUOTE(ovi62994) Pentru un GOLF pentru taxi, deci trafic urban intens
Astept pareri de la taximetristi in legatura cu consumul? Si de la profesionisti o intrebare puternica: CUM E MAI BINE PENTRU O VIATA LUNGA LA MOTOR? 1. Sa conduci urban un VW PASSAT (sau GOLF) TDI de 85KW (116 CP) in treapta a 3-a la 2400 turatii/min cu "viteza constanta de croaziera" de 70 km/h sau 2. in treapta a 4-a cu 1800 de turatii si viteza constanta de 70 km/h ??? :ban: In treapta a 4-a, la 1800 de ture, este subturata, daca ai obiceiul sa o subturezi, o sa ai ceva probleme cu ea, in timp... |
|
|
Jan 9 2006, 09:30 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 2-July 05 From: Deva Member No.: 50.325 |
Am SDI si in primele 3 trepte e OK, dar la a patra se cam cere turbo...
Pentru oras e super, pentru afara e mai nasol cand depasesti, ca ai nevoie de mai mult timp. In ceea ce priveste treapta, din putina mea experienta si motorul se simte mai bine, si consumul e acelasi la 2300 rpm. -------------------- VW Polo 1,7 SDI PD
|
|
|
Jan 11 2006, 12:50 AM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
Daca e pt. taxi, condus in oras, cel mai bun e sdi. Nu o sa ai probleme la motor (e clar pt. toata lumea ca fiind un "clasic" e mult mai fiabil), nu-ti faci griji vis-a-vis de turbina (vezi depuneri pe ea ca nu "vede" turatii mari la motor, vezi surge in cazul in care schimbi mai "jos" si e un pic subturata etc) practic e exact ce-ti trebuie din punct de vedere performante/fiabilitate/consum/costuri intretinere. In general motoarele sdi sunt predestinate pt. masini de "flota" (sa tina la tavaleala in dauna performantelor) adica pt. categoria de activitate pe care vrei sa o prestezi cu ea.
-------------------- Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 03:26 AM |