IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Siguranta oferita de Dacia Logan

This topic is about Siguranta oferita de Dacia Logan, the author, bogdan28467, wrote about: Salut! De cand a fost lansata Dacia Logan pe piata am fost nerabdator sa vad cum se descurca la drum. Desi sunt multe voci care o critica mie mi se pa ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Siguranta oferita de Dacia Logan
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:41 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Salut! De cand a fost lansata Dacia Logan pe piata am fost nerabdator sa vad cum se descurca la drum. Desi sunt multe voci care o critica mie mi se pare o masina destul de buna pentru romani mai ales din punct de vedere al spatiului din interior, raportului calitate-pret si chiar al design-ului unde s-au facut destule progrese. Un singur lucru a ramas pentru mine incert la aceasta masina. Nivelul de siguranta oferit! Desi a obtinut 3 stele la crash-teste la acest nivel mai sunt unele lucruri care trebuiesc imbunatatite si lamurite pentru ca lucrurile nu sunt deloc clare. Daca stim sigur ca a fost proiectata o caroserie mult mai performanta care in cazul unui accident sa absoarba energia generata pe mine un fapt ma ingrijoreaza: daca sistemele de protectie pasiva chiar functioneaza. De ce spun asta? Deoarece am vazut pe net un anunt prin care cineva dorea sa vanda un Logan implicat in accident ( cred ca este vorba de o rasturnare). Pretul era negociabil pentru ca persoana respectiva a spus ca nu mai se urca niciodata in Logan. Analizati si voi imaginile!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:45 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Imagine 1

[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:51 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Imagine 2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:52 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Imagine 3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:54 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Imagine 4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 10:55 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Imagine 5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 11:01 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Si atunci se pun o serie de intrebari. De ce nu s-au desfasurat complet airbag-urile pentru ca dupa cum se vede nu a fost un accident usor.
Acesta nu ar fi singurul caz! Am mai vazut pe strada un Logan lovit frontal si nu se intamplase nimic. De aceea vreau sa discutam pe marginea acestui subiect. Sunt cazuri izolate sau sunt reale probleme! Ati mai intalnit astfel de cazuri? Au functionat toate sistemele corect? Si inca o problema serioasa: de ce nu a rezistat mai bine plafonul ( acoperisul) in acest caz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Dec 5 2005, 11:24 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Si atunci se pun o serie de intrebari. De ce nu s-au desfasurat complet airbag-urile pentru ca dupa cum se vede nu a fost un accident usor.


Din acelasi motiv pt care nu s-au deschis in cazul lui tinu smile.gif

PS
No offence ... dar de unde vrei sa stim noi? Ar trebui facuta o expertiza a masini sa se constate daca au purtat sau nu centurile de siguranta...din ce stiu aerbagurile nu functioneaza fara ca centurile de siguranta sa fie puse pt ca altfel te-ar omora arebagul inaintea masinii (sau coliziunii)...etc

Oricum treaba este mult mai complicata si nu se pot da raspunsuri doar din cateva poze...si alea destul de neclare...adica a fost un derapaj?...un impact frontal...etc

Oricum pozele sunt puse ca loganul sa fie iarasi facut praf smile.gif..varza de masina etc...deja nu mai are nici un farmec.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre28466
post Dec 5 2005, 11:35 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.459



Test!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 5 2005, 11:38 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Nu am pus pozele din rautate sau cu intentii ascunse (pentru a face din nou valva) ci pentru a ma convinge daca e bine sa-mi achizitionez un model Logan sau nu. Din punctul de vedere al design-ului, calitatii, pretului etc sunt multumit insa mai era acest capitol, al sigurantei la care inca mai este de discutat.
Oricum stiu sigur ca airbag-urile functioneaza si fara centuri, insa cine nu utilizeaza centura risca alte rani!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Dec 5 2005, 11:59 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(bogdan28467)
Oricum stiu sigur ca airbag-urile functioneaza si fara centuri, insa cine nu utilizeaza centura risca alte rani!

Si totusi,eu spun ca air-bagurile din poza sunt sarite.Tu stii ce s-a intamplat acolo ?Totusi de ce ai postat,chestia cu cumparatul,nu o cred ! Sa induci oamenii in eroare sau sa vezi ce zice lumea ?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 6 2005, 12:31 AM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Sa induc oamenii in eroare? Mai v-am explicat ca mie imi place Loganul numai ca daca se dovedeste ca este si o masina sigura este perfect. Am spus ca omul o vindea pentru ca nu vroia sa se mai urce niciodata in ea. DECI omul a trait o experienta destul de traumatizanta. Nu e usor ca dintru-un accident care nu ar trebui sa puna nici o problema sa iesi destul de sifonat.
Eu de aia am deschis discutia pentru ca vreau sa stiu daca sistemele de siguranta pasiva functioneaza corect. Daca vine cineva si spune ca are un caz sau doua cand aceste sisteme si-au facut treaba topicul se inchide si raman si eu multumit.
REPET NU ESTE O CAMPANIE ANTI- DACIA, doar vreau sa aflu pe ce as da banii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 6 2005, 01:09 AM
Post #13


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Bogdan, am inteles de ce ai postat. Problema este ca noi aici ne dam cu parerea doar, nu suntem specialisti, si cu atat mai putin in accidente... (doamne fereste). Si totusi iti voi da eu un raspuns foarte bun. La testul de crash al euroncap loganul a luat 3 stele din 5 posibile. Si te asigur ca i s-au deschis si airbagurile, altfel ar fi iesit iar scandal. smile.gif

Si daca oamenii aia au zis ca e de 3 stele, ma intreb cine ar putea sa-i combata cu argumente.
Acum, daca 3 stele sunt destul sau nu, ramane la latitudinea ta sa judeci. De altfel, testul este explicitat pe site-ul euroncap, da-i un search si vezi-l.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 6 2005, 01:21 AM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Tudor, bineinteles nici eu nu ma consider expert insa incerc sa deslusesc cateva lucruri. M-am uitat pe testele facute de EuroNcap. Masina a fost luata pentru aceste teste din cele comercializate in Occident. Acum s-ar pune o alta intrebare: masinile facute pentru export sunt facute la fel ca cele pentru romani ( ma refer la calitatea asamblarii, proprietatile constructive, atentia acordata..............etc). Pentru ca si Mugur Isarescu zice ca inflatia pentru anul asta e de 8,5% si lumea zice ca ar fi ceva mai mare. Si produsele de la APACA sunt foarte apreciate la export ( si asa e) insa cand te duci la magazinul lor de desfacere cele facute pentru piata nationala sunt slab calitative (fata de cele pt export).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 6 2005, 01:27 AM
Post #15


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu stiu sincer daca e asa. Mi-e greu totusi sa cred ca ar avea 2 linii de asamblare paralele, pe care sa faca masini pentru noi si masini pentru ei. smile.gif

Adica mi-e greu sa cred ca nu ar fi rasuflat nimic despre asta in presa. Pur si simplu cred ca si Loganul de |Romania indeplineste aceleasi 3 stele, care nu e cine stie ce dar nici rau de tot.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan44002
post Dec 6 2005, 11:21 AM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 224
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.995



Pt. bogdan 28467 :

Din pozele trimise reiese ca airbag-urile s-au declansat - uita-te cu atentie.Ele au fost indesate la locul lor, doar nu putea omul sa le lase asa, atarnand. Se vede ca pozele sunt facute dupa ce masina a fost aranjata putin in vederea vanzarii.
Cat despre cel care a avut accidentul, sa zica mersi, nu cred ca a avut de suferit prea mult.
Normal ca omul nu s-ar mai urca intr-un Logan, dupa un accident ca asta, dar te asigur ca si daca avea o alta masina, cu aceleasi dotari de siguranta, ar fi spus acelasi lucru.
Nu sunt fan Logan, dar zic ca este o masina OK la banii pe care ii dai pe ea. La banii aia, putine masini au 2 airbag-uri, majoritatea sunt echipari de baza, cu un singur airbag.


--------------------
Ford Escort
Daewoo Matiz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pharao28200
post Dec 6 2005, 12:31 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 21-June 04
From: Bx
Member No.: 28.193



Airbagurile nu se declansheaza daca nu ai centura, asta scrie in manualul oricarei masini dotata cu airbaguri. Daca s'ar declansa ai risca accidentari mult mai serioase din cauza airbagului, practic ti'ar cam rupe gatu, declansarea unui airbag este totusi o explozie controlata pana la urma.


--------------------
BMW 320D Touring (E46)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 6 2005, 05:54 PM
Post #18


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Tudor> Da s-ar putea sa ai dreptate si ar fi bine pentru toti posesorii de Logan din Romania!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 6 2005, 06:12 PM
Post #19


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



pharao28200> Probabil ca asa scrie, nu te contrazic, insa lucrul acesta s-ar putea sa se intample la masinile mult mai scumpe. Am doua exemple care sa exemplifice ca airbag-urile se pot declansa in realitate si fara sa porti centura. 1. Accidentul in care a murit Toni Alexe, basketbalistul de la Asesoft. Dumnezeu sa-l ierte! Masina era un Peugeot 307, din declaratiile celor care au ajuns la locul accidentului se pare ca nu purta centura, insa airbag-ul s-a declansat. 2. Dupa cazul Tinu s-a facut mare valva si la un post de televiziune a fost intrebat unul din reprezentantii Volvo daca au cunostinta de accidente in care sa nu se fi declansat airbag-urile. Raspunsul a fost ca a existat o situatie in care o persoana cu un Volvo S60 a intrat intr-un cap de pod, a trait si in acceeasi zi si-a cumparat alt Volvo S60 iar in alt caz o doamna pentru ca nu purta centura a suferit leziuni faciale in timpul declansarii airbag-ului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan28467
post Dec 6 2005, 06:17 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 27-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.460



Deci sa inteleg din toate discutiile acestea, ca o concluzie ca cele 3 stele obtinute de Dacia Logan la crash-teste ( lasand la o parte toate speculatiile ) este destul pentru a te urca fara frica in masina in cazul in care ai si un stil de condus adecvat fara excese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 10:35 AM