Nissan Pathfinder |
This topic is about Nissan Pathfinder, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Nissan Pathfinder |
Nov 1 2005, 03:21 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.007 Joined: 26-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.898 |
Dotari standard: - ABS+EBD+brake assist - Aer conditionat automat cu reglare stanga-dreapta - Aer conditionat cu reglare separata pt spate - Airbag sofer+pasager+2 laterale - Airbaguri cortina - Bancheta rabatabila - Bare longitudinale de plafon - Busola integrata in oglinda - Camera de luat vederi pt marsarier - Cheie inteligenta - Comenzi audio pe volan - Cruise Control - ESP - Faruri Bi-Xenon - Faruri cu senzor pt autoaprindere - Geamuri electrice fata - Geamuri electrice spate - Grila cromata - Indicator de temperatura exterioara - Jante aliaj 17 - Luneta cu deschidere separata - Oglinzi actionate electric - Oglinzi incalzite - Oglinzi pliabile electric - Proiectoare ceata - Scaun sofer cu memorie - Scaun sofer reglabil pe inaltime si lombar - Scaune fata reglabile electric - Scaune incalzite fata - Schimbator viteze piele - Sistem ISOFIX - Sistem audio Premium cu MP3 - Sistem de alarma auto - Sistem de navigatie - Sistem imobil. NATS - Spalator faruri - Stergator parbriz cu senzor de ploaie - Tapiterie piele - Trapa electrica - Trepte laterale - Volan piele ........................................ Putere maxima - 174 CP Transmisie - 6MT Numar usi - 5 Numar locuri - 7 Apatament(mm) - 2850 Sarcina Totala/Utila(Kg) - 2880/698 .......................................................... Pret CIP (EUR) - 37.300 Pret DDP (EUR) - 46.606 Astept pareri, opinii, observatii, service, revizii, si asa mai departe si nu in ultimul rand critici, poate ma razgandesc desi nu prea cred. -------------------- Nimeni nu moare virgin/a. viata i-o trage fiecaruia cel putin o data.
Nissan PATHFINDER 2.5 LE PLUS |
|
|
Oct 10 2006, 01:11 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 30-November 02 From: Craiova Member No.: 8.170 |
Am citit comentariile de pe acest topic intrucat am si eu un Nissan Pathfinder cumparat nou in Mai 2006, masina de familie, 16000 de km deja.
Imi permit sa semnalez doamnei Administrator Madalina, care dupa cum isi face comentariul pare mare specialista si cunoscatoare in ale masinilor in general si Nissan in particular, ca Pathfinder nu e nicidecum un pick-up transformat din 5 in 7 locuri. Nissan Pathfinder, la origine lansat in 2004 pe piata americana, face parte din grupul de 4x4 NISSAN TRUCKS - lansate in acelasi timp, grup in care exista de toate, a se vedea fotografia din linkul : http://nissannews.com/multimedia/nissan200...n_trucks_01.jpg E drept ca exista pick-upuri (Frontier pe piata americana, respectiv Navara pe piata europeana) care sunt construite pe aceeasi platforma, insa fiecare masina e studiata separat. Versiunile DCI de Pathfinder si Navara au fost lansate in Europa incepand cu martie 2005. Ambreiajul pe masini din clasa asta e in general foarte solid, la marcile adevarate, la SUV ca sa poata sa tracteze in jur de 3 tone pe langa propria masa, la pick-up data sarcina de pana la o tona pe care o poate transporta in bena, plus capacitatea de remorcare. Ca s-a intamplat sa pice un ambreiaj, asta e posibil, insa nu se poate generaliza ca problema, mai ales daca a fost vorba de o folosire neconforma. La fel, nu se poate nicidecum spune ca pick-upurile au in general probleme cu ambreiajul. Poate probleme cu stabilitatea pe drum alunecos daca se ruleaza in 4x2 sau trepidatii date de puntea rigida pe spate si arcurile foi cand bena e goala pe drum ceva mai accidentat, asta da. Nu tin sa sustin ca Nissan Pathfinder e cea mai cea, pot insa sa afirm ca pe piata romaneasca, din clasa lui, are cel mai bun raport pret / calitate. A castigat titlul de 4x4 a anului 2005 in Franta, tara unde se vand zeci de mii de 4x4 pe an, nu nici o mie ca la noi. Citesc destul de frecvent publicatiile profilate pe 4x4 din Franta, in ultimul numar cred ca din 4x4 Magazine era un Test Longue Durée - 35000 Km cu Nissan Pathfinder si aprecierile erau pozitive chiar superlative unele. Singura problema - cutia de ochelari care nu se mai inchidea. Si masina a fost testata in toate conditiile de temperatura, aderenta, sosea si offroad, de jurnalisti care sunt de meserie. Ai nostri jurnalisti care scot publicatii gen 4WD sau DeTeren (bine ca le avem si pe astea), or fi ei offroaderi pasionati si participanti la Carpathian Trophy sau cum ii zice, dar comentariile lor despre o masina sau alta sunt stereotipice, gen au ce au cu puntile rigide, critica tot ce nu are punte rigida. Cei care isi cumpara 4x4 ca sa-si permita sa evadeze de pe sosele la un munte, rau, padure, etc, mai au nevoie si de confort ori e stiut ca puntea rigida nu prea il ofera. Daca Land Rover care e Land Rover nu mai are punti rigide decat pe Defender, poate ca stiu ei de ce. Mai sunt si alte comentarii tipice romanesti gen copii de max 10 ani pe cel de-al treilea rand de scaune. Spatiul respectiv nu e chiar atat de mic, apoi nu exista masina perfecta, vad ca autorul comentariului are un Suzuki Vitara, pe cel de-al doile rand de scaune n-ai loc daca ai peste 180. Ma opresc aici cu comentariile, cred Festina ca am facut o alegere buna.
Attached File(s)
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 12:54 PM |