Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Pathfinder
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2
FESTINA
Vreau sa imi iau Nissan Pathfinder LE Plus 2,5 Diesel, momentan e in stadiu de proiect, dar imi surade ideia.

Dotari standard:
- ABS+EBD+brake assist
- Aer conditionat automat cu reglare stanga-dreapta
- Aer conditionat cu reglare separata pt spate
- Airbag sofer+pasager+2 laterale
- Airbaguri cortina
- Bancheta rabatabila
- Bare longitudinale de plafon
- Busola integrata in oglinda
- Camera de luat vederi pt marsarier
- Cheie inteligenta
- Comenzi audio pe volan
- Cruise Control
- ESP
- Faruri Bi-Xenon
- Faruri cu senzor pt autoaprindere
- Geamuri electrice fata
- Geamuri electrice spate
- Grila cromata
- Indicator de temperatura exterioara
- Jante aliaj 17
- Luneta cu deschidere separata
- Oglinzi actionate electric
- Oglinzi incalzite
- Oglinzi pliabile electric
- Proiectoare ceata
- Scaun sofer cu memorie
- Scaun sofer reglabil pe inaltime si lombar
- Scaune fata reglabile electric
- Scaune incalzite fata
- Schimbator viteze piele
- Sistem ISOFIX
- Sistem audio Premium cu MP3
- Sistem de alarma auto
- Sistem de navigatie
- Sistem imobil. NATS
- Spalator faruri
- Stergator parbriz cu senzor de ploaie
- Tapiterie piele
- Trapa electrica
- Trepte laterale
- Volan piele
........................................
Putere maxima - 174 CP
Transmisie - 6MT
Numar usi - 5
Numar locuri - 7
Apatament(mm) - 2850
Sarcina Totala/Utila(Kg) - 2880/698
..........................................................
Pret CIP (EUR) - 37.300
Pret DDP (EUR) - 46.606

Astept pareri, opinii, observatii, service, revizii, si asa mai departe si nu in ultimul rand critici, poate ma razgandesc desi nu prea cred.
FESTINA
si cateva poze biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
FESTINA
biggrin.gif
FESTINA
blink.gif blink.gif
FESTINA
blush.gif
Xalanx
Pathfinder fiind prima pe lista masinilor dorite de mine, mi-e putin cam greu sa scriu ceva la capitolul defecte. Da' hai sa zic, totusi - este MARE. Adica parcarea, manevrele in locuri stramte e cam dificila.
Si cam atat.
In rest:
- design-ul mi se pare super
- spatiul interior imens
- capabilitati off-road impresionante
- motor excelent, cu consum foarte bun pentru ditamai namila. Chiar pe benzina, bate la fund Murano. Pe care lumea cred ca-l cumpara doar pentru look.
- dotari cu duiumul.
- pozitie la volan foarte buna
....

si ar mai fi o gramada de alte chestii. Parerea mea sincera e ca daca ai banii pentru un Pathfinder, IA-L!!!
madalina
Tinand cont de faptul ca Pathfinder este un pick-up transformat din 5 in 7 locuri, iti spun prima problema a masinii: ambreiajul. Mie mi-a picat la 13.000. Nu este acoperit de garantie. este adevarat ca stilul de condus al tatalui meu l-a afectat, insa cel de la mazda, condusa cam 50% din timp de attal meu pana la 75.000 km cat are acum masina n-a dat nici cel mai mic semn de oboseala.

Reviziile la pick-up sunt ieftine. Am platit 7.000.000 la revizie, in conditiile in care s-au schimbat: uleiul, filtrul de ulei, de motorina, s-au gresat articulatiiile, s-a facut o geometrie, s-a verificat fiecare piesa din masina. Cei din service s-au comportata exemplar pana acum - am avut o problema cu motorina de la Lukoil, eram cu masina in drum spre Transfagarasean, vineri dupa amiaza. ne-au primit in service fara programare, au stat peste program si au rezolvat problema masinii, intelegand ca este o urgenta.

Cei de la piese sunt mai scarbosi, insa cei din service sunt oameni extraordinari.
FESTINA
QUOTE(madalina)
ambreiajul. Mie mi-a picat la 13.000. Nu este acoperit de garantie. este adevarat ca stilul de condus al tatalui meu l-a afectat,


Sa inteleg ca daca nu pica la 13.000, la 26.000, 30.000 km tot pica, ambreiajul este o buba a celor de la nissan sau doar la Pathfinder apare buba asta.

A si mai e o chestie cu care nu sunt lamurit, de ce un plus de 2 locuri afecteaza ambreajul, si oricum situatiile in care vor fi 7 persone in masina vor fi destul de rare.
Watcher
Madalina are pickup. La pickup a picat ambreiajul. Pathfinder e pickup cu 7locuri. Deci, probabil la Pathfinder vor fi probleme cu ambreiajul .

Cam asta avd eu ca ar fi rationametul wink.gif
madalina
La pick-upul meu a picat ambreiajul la 13.000 km. In mod normal pica la 20.000. La Primera pica, la Almera la fel. LA Xtrail nu, dar ala are o groaza de alte probleme (cum ar fi sa ti se rupa o roata in trafic, cum a patit un nene saracul).

Ambreiajul e boala generala Nissan. Deh, daca fac masini porea bune, cum mai scot bani din service. Masian mea face un an pe 27 noimebrie. Are acum 25.000 km. Consumul este de 9% mers normal, 13% incarcata la maxim, mers 4x4 permanent, pe camp, noroaie etc. Cu exceptia ambreiajului si a motorinei proaste de la Lukoil, nici-o problema. Si e masina de munca.

In schimb de service sunt super multumita. Se cunoaste ca seful de service pe parte tehnica verifica personal toate masinile la plecare!
FESTINA
Ma bucura sa aud ca sunt masini bune. Inseamna ca am facut o alegere buna. Totusi acel ambreiaj imi da de gandit. Parca nici cand aveam dacie nu mi s-a dus ambreiajul atat de repede, spersa fiu mai norocos.
G e o r g e
sau sa alegi varianta automata wink.gif
FESTINA
QUOTE(G e o r g e)
sau sa alegi varianta automata wink.gif


nu ma pasioneaza cutiile automate
eddie
Un coleg de-al meu a luat cu ocazia Siab un Nissan Pathfinder de 2,5 DCI full cu cutie automata la,iar pretul a fost 38.000 DDP.
FESTINA
Am cumparat-o pana la urma, am cumparat-o cu cutie manuala, am facut cu ea deja 11.000 km si se comporta excelent mai ales la drum lung.
Nu e o masina de liniute, dar la drum lung si pe teren accidentat e o poezie.

Dupa 11.000 km sunt de parere ca e o masina care isi merita banii cu prisosinta, daca o folosesti in afara orasului.

Scuze am uitat ca am deschis un topic pe tema asta si ma simteam dator sa raspund. Cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
Xalanx
s-o stapanesti sanatos. Cam asta as lua si eu daca as avea un mic excedent de 40k euro smile.gif

Masina e grozava, stiu.
eddie
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Care a fost pretul,daca nu sunt prea indiscret ?
Xalanx
QUOTE(E d d i e)
S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Care a fost pretul,daca nu sunt prea indiscret ?


Eu consider ca esti foarte indiscret. Pentru ca si eu am vrut sa intreb asta si m-am abtinut totusi.
Deci - CARE A FOST PRETUL?? biggrin.gif:D
Xalanx
Nu vrea sa spuna. Sau spune mai tarziu. Ar trebui sa facem pariuri...

Eu zic ca a dat intre 38 si 40. biggrin.gif
FESTINA
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Nu ca e full Pathfinder 2.5 disel LE Plus

CIP: 37.680€
DDP: 47.081€ (52.000 € cu tot cu dobanda de leasing pe 4 ani)

Mersi pt. urari

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Kry_Sty
eu nu sunt un fan al jeep`urilor, dar asta e o exceptie, e cel mai tare jeep posibil si chiar daca ambreaju face probleme odata la un an doi sa il schimbi:)))) daca ii mai pui 2 mitraliere si un tun e tanc :bandit: :bandit: deci sa il stapanesti sanatos si fara incidente smile.gif
crysty_cyc
QUOTE(FESTINA)
Ma bucura sa aud ca sunt masini bune. Inseamna ca am facut o alegere buna. Totusi acel ambreiaj imi da de gandit. Parca nici cand aveam dacie nu mi s-a dus ambreiajul atat de repede, spersa fiu mai norocos.


Eu am un Nissan Navara din 9 Noiembrie 2005, in prezent are 52.000 km, in toate conditiile de mers, preponderent accidentat shi sosea. NICIO PROBLEMA CU AMBREIAJUL (inca).
crysty_cyc
Sa-l stapanejti sanatos shi fara probleme! :romania:
FESTINA
QUOTE(crysty_cyc)
Sa-l stapanejti sanatos shi fara probleme! :romania:


mersi pt urari
si mai ales ca desi nu am urmarit acest lucru afost doar o coincidenta, dar e primul NISSAN PATHFINDER FULL de culoare neagra achizitionat in romania.

:1:
Xalanx
QUOTE(FESTINA)
QUOTE(crysty_cyc)
Sa-l stapanejti sanatos shi fara probleme! :romania:


mersi pt urari
si mai ales ca desi nu am urmarit acest lucru afost doar o coincidenta, dar e primul NISSAN PATHFINDER FULL de culoare neagra achizitionat in romania.

:1:



Da bre, pentru ca tu esti singurul care a avut lozu', dintre toti tipii din Romania care ar fi vrut sa-si ia saracia asta de NISSAN PATHFINDER FULL de culoare neagra tongue.gif:P
FESTINA
Nu lozul, l-au mai avut si altii, numai ca cei care au optat pt varianta full nu au ales culoarea neagra, iar cei care au optat pt culoarea neagra nu au optat pt varianta full, asa ca tot pe seama coincidentei o pun. tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Xalanx
QUOTE(FESTINA)
Nu lozul, l-au mai avut si altii, numai ca cei care au optat pt varianta full nu au ales culoarea neagra, iar cei care au optat pt culoarea neagra nu au optat pt varianta full, asa ca tot pe seama coincidentei o pun. tongue.gif tongue.gif tongue.gif


Mai, tu esti avocat. Cu siguranta. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Arheopterix
Nu e avocat,dar masina e prea mica ptr el.... biggrin.gif
Xalanx
QUOTE(Arheopterix)
Nu e avocat,dar masina e prea mica ptr el.... biggrin.gif


awww....... asta a fost DUREROASA!!! Festina, precis te are "la mana" cu ceva, de isi permite asa ceva, nu? biggrin.gif:D Ca si pe altii... hahahaha!!
FESTINA
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(Arheopterix)
Nu e avocat,dar masina e prea mica ptr el.... biggrin.gif


awww....... asta a fost DUREROASA!!! Festina, precis te are "la mana" cu ceva, de isi permite asa ceva, nu? biggrin.gif:D Ca si pe altii... hahahaha!!


nu e chiar asa de dureroasa, dar o sti el ceva, sau poate ii rautacios ca a lui e mai mica tongue.gif tongue.gif
Arheopterix
Mult mai mica.
In spate abia intra doi copii de maxim 10 ani.
Si aia cu genuchii la gura.
Eugen-38
Am citit comentariile de pe acest topic intrucat am si eu un Nissan Pathfinder cumparat nou in Mai 2006, masina de familie, 16000 de km deja.

Imi permit sa semnalez doamnei Administrator Madalina, care dupa cum isi face comentariul pare mare specialista si cunoscatoare in ale masinilor in general si Nissan in particular, ca Pathfinder nu e nicidecum un pick-up transformat din 5 in 7 locuri.

Nissan Pathfinder, la origine lansat in 2004 pe piata americana, face parte din grupul de 4x4 NISSAN TRUCKS - lansate in acelasi timp, grup in care exista de toate, a se vedea fotografia din linkul :

http://nissannews.com/multimedia/nissan200...n_trucks_01.jpg

E drept ca exista pick-upuri (Frontier pe piata americana, respectiv Navara pe piata europeana) care sunt construite pe aceeasi platforma, insa fiecare masina e studiata separat.
Versiunile DCI de Pathfinder si Navara au fost lansate in Europa incepand cu martie 2005.

Ambreiajul pe masini din clasa asta e in general foarte solid, la marcile adevarate, la SUV ca sa poata sa tracteze in jur de 3 tone pe langa propria masa, la pick-up data sarcina de pana la o tona pe care o poate transporta in bena, plus capacitatea de remorcare.

Ca s-a intamplat sa pice un ambreiaj, asta e posibil, insa nu se poate generaliza ca problema, mai ales daca a fost vorba de o folosire neconforma.
La fel, nu se poate nicidecum spune ca pick-upurile au in general probleme cu ambreiajul.
Poate probleme cu stabilitatea pe drum alunecos daca se ruleaza in 4x2 sau trepidatii date de puntea rigida pe spate si arcurile foi cand bena e goala pe drum ceva mai accidentat, asta da.

Nu tin sa sustin ca Nissan Pathfinder e cea mai cea, pot insa sa afirm ca pe piata romaneasca, din clasa lui, are cel mai bun raport pret / calitate.
A castigat titlul de 4x4 a anului 2005 in Franta, tara unde se vand zeci de mii de 4x4 pe an, nu nici o mie ca la noi. Citesc destul de frecvent publicatiile profilate pe 4x4 din Franta, in ultimul numar cred ca din 4x4 Magazine era un Test Longue Durée - 35000 Km cu Nissan Pathfinder si aprecierile erau pozitive chiar superlative unele. Singura problema - cutia de ochelari care nu se mai inchidea. Si masina a fost testata in toate conditiile de temperatura, aderenta, sosea si offroad, de jurnalisti care sunt de meserie.

Ai nostri jurnalisti care scot publicatii gen 4WD sau DeTeren (bine ca le avem si pe astea), or fi ei offroaderi pasionati si participanti la Carpathian Trophy sau cum ii zice, dar comentariile lor despre o masina sau alta sunt stereotipice, gen au ce au cu puntile rigide, critica tot ce nu are punte rigida. Cei care isi cumpara 4x4 ca sa-si permita sa evadeze de pe sosele la un munte, rau, padure, etc, mai au nevoie si de confort ori e stiut ca puntea rigida nu prea il ofera. Daca Land Rover care e Land Rover nu mai are punti rigide decat pe Defender, poate ca stiu ei de ce.

Mai sunt si alte comentarii tipice romanesti gen copii de max 10 ani pe cel de-al treilea rand de scaune. Spatiul respectiv nu e chiar atat de mic, apoi nu exista masina perfecta, vad ca autorul comentariului are un Suzuki Vitara, pe cel de-al doile rand de scaune n-ai loc daca ai peste 180.

Ma opresc aici cu comentariile, cred Festina ca am facut o alegere buna.
Arheopterix
NU ai citit cu atentie postul meu!
Am SUZUKI VITARA 3 USI!
Cei din spate pot avea si 2m! Nu au loc la genuchi.
Nu e vorba de a 3-a bancheta.
Nasina are 4 locuri.
Ma distram si eu cu Festina si Xal!
FESTINA
Sunt tare curios sa vad cum se comporta pe zapada, in cateva publicatii de specialitate din romania, am citit ca fara cauciucuri de iarna e ca un "elefant pe ghiata", sper sa nu fi avut dreptate sau macar sa fi exagerat iar ele vin din fabrica cu cauciucuri S+M (all season)
FESTINA
QUOTE(crysty_cyc)
Eu am un Nissan Navara din 9 Noiembrie 2005, in prezent are 52.000 km, in toate conditiile de mers, preponderent accidentat shi sosea. NICIO PROBLEMA CU AMBREIAJUL (inca).


Apropo, cum se compota pe zapada, inteleg ca ai prins ceva zapada daca ai achizitionat-o in Noembrie 2005, si mai esti si pasionat de schi.

Ai schimbat cauciucurile?
Xalanx
QUOTE(FESTINA)
Sunt tare curios sa vad cum se comporta pe zapada, in cateva publicatii de specialitate din romania, am citit ca fara cauciucuri de iarna e ca un "elefant pe ghiata", sper sa nu fi avut dreptate sau macar sa fi exagerat iar ele vin din fabrica cu cauciucuri S+M (all season)


Boierule, masina mea nu e ditamai elefantul. Dar a venit cu all season de la mama ei, Bridgestone. Sfat de la mine: CUMPARA-TI GUME DE IARNA!!!! Altfel o sa fie nasol rau. Eu mi-am blestemat zilele iarna trecuta :-S
ionut83652
oricum nu incerca sa il compari cu un patrol!(in teren acidentat)sa nu uitam ca sub capota e un renault iar fabircarea lui a avut loc in spania !deci nu te astepta la fiabilitatea clasica japoneza!
Xalanx
QUOTE(ionut83652)
oricum nu incerca sa il compari cu un patrol!(in teren acidentat)sa nu uitam ca sub capota e un renault iar fabircarea lui a avut loc in spania !deci nu te astepta la fiabilitatea clasica japoneza!


ionut, esti putin cam nedocumentat. te rog citeste prin sectiunea Nissan a forumului.
FESTINA
Pe teren acidentat se comporta extraordinar, indiferent pe unde mergi cu el si in ce conditii, e adevarat ca fiecare masina are o limita, iar patrolul e mai inalt si poate un pic mai mult dar tot ce e pana in 50 cm panta, apa, balta trece fara nici o proplema.

Ca sa iti faci o parere, in Cringasi (in bucuresti) la urcarea pe pod, daca nu ar exista gardul(gardurile) de protectie de la metroul usor ai putea trece de pe un sens pe altul fara ca masina sa pateasca ceva, ba chiar fara mari probleme, desi bordurile sunt foarte inalte, inclusiv sinele de metrou usor care si ele sunt foarte inalte.

Intrebarea mea era cum se comporta masina cu cauciucurile din fabrica pe zapada.

Iar consumul e de 10 in oras si 8 afara (acu depinde si cat o calci)
FESTINA
Detalii tehnice

Admisie aer:Turbo charged, Intercooler
Cilindree: 2488 cc
Numar de cilindri. Configuratie: 4 in linie
Nr. valve: 16 16
Putere maxima: 128 (174) / 4000 kW(CP)/min-1
Cuplu maxim: 403 / 2000 Nm/min-1
Tip carburant: Motorina (EURO3)
Tip injectie: Injectie directa + Common rail
Sistemul de control al emisiei:

Tren de rulare

Transmisie: manuala 6 trepte
Tractiune: All Mode 4x4
Suspensie fata: Suspensie independenta
Suspensie spate: Suspensie independenta
Directie: Asistata variabil
Sistem de franare fata: discuri ventilate
Sistem de franare spate: discuri ventilate
Jante: Otel 16" (XE), Aliaj 17"
Pneuri: 235 / 70 R16 (XE), 255 / 65 R17

Greutati si dimensiuni
Masa maxima remorcabila (remorca cu franare) (A/T): 3000 kg (3500 kg PATROL)
Masa maxima remorcabila (remorca fara franare): 750 kg
Sarcina maxima pe plafon: 100 kg
Masa totala (A/T): 2880 kg (3200 kg PATROL)
Dimnesiuni Lxlxh: 4740 x 1850 x 1865 mm (5145 x 1940 x 1855 mm PATROL)
Sarcina utila maxima (A/T): 698 kg
Ampatament: 2850 mm (2970 mm PATROL)
Ecartament fata: 1470 mm (1605 mm PATROL)
Ecartament spate: 1455 mm (1605 mm PATROL)
Capacitate portbagaj (bancheta culisanta): 515 (2091) L
Capacitate rezervor: 80 L

Performante

Emisii CO2: 238 g/km
Consum de combustibil ciclu urban: 11.5 L/100 km
Consum de combustibil extra-urban: 7.6 L/100 km
Consum de combustibil mixt: 9.0 L/100 km
Viteza maxima: 175 km/h
Acceleratie 0-100 km/h: 11.5 sec
crysty_cyc
QUOTE(FESTINA)
QUOTE(crysty_cyc)

Eu am un Nissan Navara din 9 Noiembrie 2005, in prezent are 52.000 km, in toate conditiile de mers, preponderent accidentat shi sosea. NICIO PROBLEMA CU AMBREIAJUL (inca).


Apropo, cum se compota pe zapada, inteleg ca ai prins ceva zapada daca ai achizitionat-o in Noembrie 2005, si mai esti si pasionat de schi.

Ai schimbat cauciucurile?


In primul rand, NU am schimbat cauciucurile.
Masina se comporta destul de bine shi pe 2WD. Mi s-a intamplat o data sa ies de pe o straduta dintr-un sat, pe DN, shi luandu-mi demaraj, am dat peste o portiune de vro 10 m acoperita cu zapada (gheata), shi s-a simitzit putin cum a fugit spatele.
Dar in cond de mers 4Hi, se comporta excelent. :romania:
FESTINA
Asta chiar ma bucura am sacapat de o cheltuiala in iarna asta.
:romania:
Adrian97592
Buna,

eu vreau sa vand un Nissan Pathfinder cu toate dotariile (exact cum l-a descris Festina, albastru metalizat, full extra, tapiterie piele bej.. etc)

19800 de km parcursi, 38000 euro. Anuntul este si pe site.

Ptr. interesati: 0 7 4 4 / 979611
Lucian55
Salut, sa il stapanesti sanatos, acum am vazut si eu topicul.
Cum ti se pare masina ? eu unul consider Navara meu extraordinar, atat pe sosea cat si afara de pe sosea.
Eu am King Cab, 2300kg si imi consuma 10 si in oras si pe autostrada ( ceea ce mi se pare foarte bine avand in vedere ca nu o iert deloc si vitezele nu le schimb niciodata sub 3000rpm.
Tu ai incercat sa ii dai talpa la a ta sa vezi cat ia ? A mea Navara la mai sus de 200 nu urca nici sa o bati. ( cei drept ca atunci cand era mai noua nu vroia peste 180, dupaia nu vroia mai mult de 190... samd.)
Later edit: chestia cu viteza maxima nu ma deranjeaza ca are valoarea asta (care mi se pare foarte rezonabila) ci faptul ca pana la 200 accelereaza normal, adica o simt ca accelereaza iar la 200 se opreste, deci nu se chinuie sa ajunga la valoarea asta.
FESTINA
QUOTE(Lucian46847)
Salut, sa il stapanesti sanatos, acum am vazut si eu topicul.
Cum ti se pare masina ? eu unul consider Navara meu extraordinar, atat pe sosea cat si afara de pe sosea.
Eu am King Cab, 2300kg si imi consuma 10 si in oras si pe autostrada ( ceea ce mi se pare foarte bine avand in vedere ca nu o iert deloc si vitezele nu le schimb niciodata sub 3000rpm.
Tu ai incercat sa ii dai talpa la a ta sa vezi cat ia ? A mea Navara la mai sus de 200 nu urca nici sa o bati. ( cei drept ca atunci cand era mai noua nu vroia peste 180, dupaia nu vroia mai mult de 190... samd.)
Later edit: chestia cu viteza maxima nu ma deranjeaza ca are valoarea asta (care mi se pare foarte rezonabila) ci faptul ca pana la 200 accelereaza normal, adica o simt ca accelereaza iar la 200 se opreste, deci nu se chinuie sa ajunga la valoarea asta.


Multumesc. Masina extraordinara, se comporta extraordinar si pe munte si pe sosea, iti schimbi total viziunea despre ce inseamna boruri inalte, gropi in sosea, bagi in ea ca in camion si nici nu se simte, am bagat-o in noroi pana la nivelul pragurilor, s-a comportat extraordinar nu a ramas impotmolita, nu s-a chinuit prea tare sa treaca prin portiunea respectiva care a fost destul de lunga aproximativ 200 m, am fost pe munte cu ea, pe drumuri forestiere, serpentine, pe autostarda in toate situatiile se comporta excelent. Nu i-am schimbat cauciucurile si nu am avut nevoie sa cuplez vreodata modul de tractiune 4H sau 4LO, de fiecare data am mers 2DW sau AUTO.

Am calcat-o la blana pe atuostrada o singura data a ajus la 195 Km/h, a apartut ceva in fata si a trebuit sa o las, parerea mea e ca se mai ducea ceva dar nu foarte mult nu cred ca depasea 200 Km/h, ne fiind un adept al vitezei nu am fost foarte interesat de acest aspect.

Mie nu imi conuma atata fiinca merg mai incet cu ea, la drum lung 130-140 km/h 8,5 l, de la 150Km/h in sus se duce in 9-9,5l, in schimb in oras e ceva mai mult 10 - 11l in functie de cum o calci. Am 20.000 de Km cu ea si nici o problema.

Sunt cateva maruntisuri la care am cate ceva de comentat:
- frana mi se pare cam elastica pt. gabaritul masinii, iar la viteze prea mari daca iti apare ceva brusc in fata ai o senzatie ca in titanic (opresti motoarele le dai sa mearga inapoi si masina tot inainteaza) bine exagerez dar parca inertia e prea mare parca, comparativ cu cat franeaza.
- iar cand e cuplat pe modul AUTO e cam mare timpul in care se cupleaza si puntea fata dar nu suparator (ceva de genul cuplaza spatele si simti ca cupleaza si fata dupa o secunda, doua)
- ma deranjeaza iar ca la sitemul audio nu exista functia pauza, si de fiecare data cand vrei sa o opresti sau suna un telefon altul decat cel conectat la masina trebuie tot timpul sa il dai mai incet volumul mai incet iar CD-ul merge in continuare.
- daca uiti sa blochezi usile, usita de la rezervor in curbe mai sranse e posibil sa se deschida.
julienne103102
am si eu o intrebare mai tampitzica, asa....

mi-am luat pathfinder si nu merge alarma decat daca o declanshez eu de la telecomanda; daca trage cineva de usi, etc,... nimic! m-am dus furioasa la dealer... ala zice asa, ca alarma e pentru altceva: cand am uitat unde am parcat-o, sa declanshez ca s-o gasesc!!

m-am intors la owner's manual... aici am gasit ceva si mai incredibil; ceva de genul "daca sunteti in preajma mashinii si va e frica de ceva, puteti sa declanshati alarma..."

pe bune ca nu fac mishto s chiar ma obsedeaza chestia asta de cateva zile
Arheopterix
Am auzit de mult de asa ceva.
Prima data la o ruda din state la Toyota Camry.
Nu e asa de ciudat.
Are logica.
Arheopterix
Si apropo de colegul Festina care e "tare multumit " de Pathul lui...
Are si doua probleme;
1. Nu prea gaseste loc de parcare.
2. Nu prea o gaseste pe sotie cand aceasta intra in masina.
FESTINA
QUOTE(Arheopterix)
Si apropo de colegul Festina care e "tare multumit " de Pathul lui...
Are si doua probleme;
1. Nu prea gaseste loc de parcare.
2. Nu prea o gaseste pe sotie cand aceasta intra in masina.


1. Da asta chiar e o problema in bucuresti mai ales in centru, si e destul de dificil si pe stradute inguste.
2. Asta nu ar fi o problema "ca o strig si vad de unde raspunde" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Arheopterix
Punctul 2 ,nu e asa de simplu,din cauza ecoului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.