Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001? |
This topic is about Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001?, the author, Justina, wrote about: Au exact acelasi pret, 10400 euroi. Ce ati alege dintre acestea doua, daca ati stii ca o sa conduceti destul de mult (deci sa aiba consumul mic) si nu ... To read more just scroll down
Seat Ibiza nou sau Volkswagen din 2001? |
Oct 25 2005, 02:30 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 3-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.241 |
|
|
|
Oct 25 2005, 02:31 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
Buna in primul rand la ce fel de Volkswagen te gandesti?
-------------------- |
|
|
Oct 25 2005, 02:31 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Masina noua
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 25 2005, 02:32 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
Mai stii daca o fi vreun passat cu 80.000 km la bord -------------------- |
|
|
Oct 25 2005, 02:33 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 3-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.241 |
|
|
|
Oct 25 2005, 02:41 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 178 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.700 |
Din punctul meu de vedere nu se merita la mana a doua...si eu am fost la un pas sa mi iau ceva la mana a doua...inainte de ibiza...era vorba despre un mondeo (2001) sau un passat acelasi an...dar am renuntat la ambele....si am preferat o ibizia noua...care sper ca la anul se va transforma in noul leon
In primul rand o masina noua nu se compara cu una la mana a doua...indiferent despre ce este vorba....nu ai siguranta ca nu va incepe sa ti cada cate ceva de pe ea...nu ai garantie despre ce a fost cu masina aia si cati km reali are....nu ai garantie la ea.....pretul ii scade vertiginos...e cu totul si cu totul alta sensatie intr-una noua -------------------- |
|
|
Oct 25 2005, 03:08 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 189 Joined: 25-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.884 |
Ibiza noua, fara discutie.
In VW-ul cu 80.000 Km incepi sa bagi bani incepand de a doua zi. Masina noua e masina noua. O apreciezi atunci cand o ai, comparativ cu second hand-urile (e vorba si de senzatia pe care ti-o da..._) |
|
|
Oct 25 2005, 05:13 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 7-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.850 |
Pretul scade vertiginos in cazul unei masini noi. Mai putin la un s.h..
De fapt acesta este unul din avantajele unui s.h. : o devalorizare sensibil mai scazuta decat la una noua. Pe de alta parte as fi foarte atent daca mi s-ar propune la achizitie o masina (Vw.......) din 2001 cu doar 80k km la bord. Daca mai este si diesel, intareste suscebilitatea ca s-a umblat la masina respectiva. Ar rezulta o medie anuala de aprox. 16k km (5 ani). -------------------- Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
|
|
|
Oct 25 2005, 06:10 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Nu e de necrezut sa aiba 80000 km. In fine ... trebuie oricum sa-i faci o verificare tehnica.
Daca au aceleasi dotari, si sint ambele benzina sau diesel, eu as alege Seat-ul. DAR daca Golful are si alte avantaje (clima/climatronic, TD, ...) atunci l-as prefera. 80000 km nu sint cine stie ce. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Oct 26 2005, 07:25 AM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 3-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.241 |
Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...
|
|
|
Oct 26 2005, 08:02 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
daca vw e din romania, atunci alege ibiza noua...
daca e din strainatate, atunci la pretul lui mai adaugi vama si alte mici taxe care te pot duce la 13000 euro total, si atunci mai bine ibiza diesel eu te sfatuiesc sa iei masina noua.. bafta -------------------- |
|
|
Oct 26 2005, 08:02 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
daca vw e din romania, atunci alege ibiza noua...
daca e din strainatate, atunci la pretul lui mai adaugi vama si alte mici taxe care te pot duce la 13000 euro total, si atunci mai bine ibiza diesel eu te sfatuiesc sa iei masina noua.. bafta -------------------- |
|
|
Oct 26 2005, 08:06 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 189 Joined: 25-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.884 |
QUOTE(Justina) Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...
De ce Diesel ? |
|
|
Oct 27 2005, 07:55 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 3-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.241 |
QUOTE(Mihai34891) QUOTE(Justina) Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...
De ce Diesel ? Diesel pentru ca dupa cum am spus se va merge foarte mult cu acea masina si este preferabil sa aiba consumul cat mai mic. |
|
|
Oct 27 2005, 08:42 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
avantaje pt ibisa:masina noua, garantie
dezavantaje: spatiu mic, devalorizare puternica, faptul ca e pe benzina si u vei merge mult avantaje golf: motorina, spatiu mai mare, cofor dezavantaje: kilometrajul e dubios, posibilitatea de a-ti cade ceva fiind masina SH -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 27 2005, 09:26 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Golful care din diesele e? Daca e vorba de SDI sau de TDI 90 eu l-as evita oricum. Pe primul datorita lipsei de putere si performante, pe al doilea datorita problemelor de fiabilitate.
La sh as alege oricum benzina, eventual as pune GPL dupa daca fac foarte multi km. O problema la un diesel costa enorm.... o motorina aghesmuita (au aghezmuita, nu stiu ca dau rar pe la biserica ) si mai bine iei alta masina decat sa o repari pe aia. La benzinare, nu e chiar atat de grav, in general scapi mult mai ieftin orice s-ar intampla. Diesel as lua doar nou si cu garantie. Un injector, o pompa, chiar si un filtru, la diesel costa cu aproape un ordin de marime in plus, sau chiar cu doua, in cazul unei pompe de injectie. Nu mai spun de turbina.. Parerea mea -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 27 2005, 11:49 AM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 7-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.850 |
Nu este nici chiar asa de neagra situatia cu diesel-urile.
Tdi de 90cp este unul dintre cele mai fiabile tdi-uri. Dar destul de dubios Golf-ul ala, verifica-l bine. Daca mergi mult se justifica un diesel. De preferat, din varii motive, ar fi o masina noua. Dar dezavantajul major este pretul, plus ca daca vrei ceva optionale pretul sare si mai si. O varianta de compromis ar fi sa iei o masina de 2 ani (nu mai mult) cu o echipare buna, si la care pretul ar fi rezonabil, binenteles cu un rulaj rezonabil si o exploatare normala. Ar fi o masina aproape noua, destul de bine dotata si la un pret mai bun. -------------------- Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
|
|
|
Oct 27 2005, 01:36 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 189 Joined: 25-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.884 |
QUOTE(Justina) QUOTE(Mihai34891) QUOTE(Justina) Am uitat sa precizez ceva destul de important, Ibiza e pe benzina si VW e diesel.... Sunt foarte multe de luat in considerare... De fapt cred ca cea mai buna alegere ar fi o Ibiza noua diesel dar aceea este peste 13.000 euro...
De ce Diesel ? Diesel pentru ca dupa cum am spus se va merge foarte mult cu acea masina si este preferabil sa aiba consumul cat mai mic. Ibiza Reference 1,4 75CP, benzina = 11.729 EUR DDP Ibiza Reference 70 CP, diesel = 13.481 EUR DDP. Diferenta= 1.752 EUR 1 l benzina= 1 EUR 1 l motorina=0.91 EUR Daca luam in calcul cele de mai sus, rezulta ca amortizarea diferentei de pret la masina se amortizeaza dupa circa 80.000 km. Daca adaugam si niste costuri suplimentare impuse de reviziile unui motor diesel rezulta ca trebuie sa faci chiar multi km ca sa merite. Ca sa nu mai vorbesc de performante atunci cand comparam cele doua modele de mai sus intre ele... |
|
|
Oct 27 2005, 02:41 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(MR28673) La sh as alege oricum benzina, eventual as pune GPL dupa daca fac foarte multi km.
daca o treci pe gaz nu pierzi garantia la masina? si apoi o instalatie de gaz performanta e in jur de 1000 de euro, mai pui si montajul etc, te apropii de preul unui diesel -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 27 2005, 02:52 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Depinde de dealer, si probabil de tara. La mine, la Opel, Daewoo si Mitsubishi, e ok, am verificat. La altii nu am intrebat.
La Daewoo se ocupa dealerul si de instalare, daca doresti, si o include si se ocupa tot dealerul si de revizii si garantia instalatiei. Costa chiar mai mult 1000 euro de atat (1800 una nu tocmai top), insa exista niste deduceri de impozite babane (cam 1500€) incat ramai cu ea aproape gratuit. In Romania, din cate am vazut, cea mai performanta e cam 800€, cu injectie secventiala. Toate preturile cu tot cu manopera. Eu am una cu injectie multipunct care in Ro e cam 400€. Merita, pentru ca gazul e 0.41€ iar benzina 1.26€. In cazul meu a fost instalata si intretinuta de Daewoo, chiar daca montarea propriu-zisa a fost facuta in alta parte. Fata de diesel, are avantajul ca are si taxe de rulare mai reduse. La masinile GPL sunt cam 60€/an, indiferent de cat sunt de mari motoarele, in timp ce la diesele peste 200, chiar si la cele mai mici si mai curate. In Franta avantajele GPL nu sunt chiar atat de mari, gazul e mai scump, nu prea exista scutiri de taxe, etc. Insa in Belga merita. In Romania, nu prea stiu. Insa avand in vedere ca e intre 400 si 800 instalatia, cred ca se amortizeaza destul de repede. La cele cu injectie secventiala supraconsumul e aproape inexistent (din cate am inteles) -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 12:22 PM |