Mitsubishi outlander |
This topic is about Mitsubishi outlander, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Mitsubishi outlander |
Oct 12 2005, 04:22 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 11-October 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 58.040 |
stie careva care e pretul cip sint bune de ceva ? unde as putea sa vad mai mule detalii ,poze etc? e mai bun tucson merita sa le aduci din germania ? iesi mai scump ? |
|
|
Jun 26 2007, 08:00 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan104277) Lenta pare cand este cuplat controlul de tractiune -ASC - care se comporta cam "tiranic" cu soferul neexperimentat - datorita cuplului mare care ajunge la roata sansele de patinare a acestora este foarte ridicat, de aceea se ajunge, in cazul in care nu stii sa-l folosesti la situatia ridicola de a opri motorul. Paradoxul este ca daca vrei "sa cazi la pace" cu ASC-ul trebuie ca initial sa reduci sarcina (apesi mai putin pe pedala de acceleratie), dupa care accelerezi progresiv.
Din ceea ce am observat eu, datorita cuplului mare disponibil la turatii mici utilizatorii noi de Outlander si datorita masivitatii masinii considera ca trebuie sa apese cu simt de raspundere pe acceleratie, se "supara" ASC-ul si gata...se ajunge la "divort" - se opreste motorul. :bash: Daca in schimb decuplezi ASC-ul beneficiezi din plin de resursele motorului. . Lasi urme pe asfalt si in treapta 1 si in 2. garantat. Cand l-am condus eu nu cred avea ASC-ul cuplat si intr-adevar rupe aderenta daca acceleratia este apasata cu simt de raspundere. Coltul diesel, outlanderul si grandisul m-au impresionat ca demaraj. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 08:50 AM |