Opel Ascona B - ajutor!! |
This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, mihai58026, wrote about: SENATOR, TOATE BUNE SI FRUMOASE, DAR OARE FAPTUL CA NU SUNT INGINER O IMPIEDICA CUCEVA TOATA POVESTE?!?! mai zi de chestia cu sticlele de far.. suna i ... To read more just scroll down
Opel Ascona B - ajutor!! |
Oct 20 2005, 02:48 PM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
mai zi de chestia cu sticlele de far.. suna interesant, pt ca eu nu am gasit nicaieri, repet, nicaieri un magazin dispus sa faca comanda asta!! daca tu stii vreunul, dau o mare bere!! |
|
|
Oct 23 2005, 08:31 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Atata timp cat exista pasiune nu te poate opri nimeni si nimic. :boxing:
Exista mai multe modele de sticla de far , trimite-mi prin MP seria de caroserie . -------------------- |
|
|
Oct 24 2005, 09:28 AM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
Senator, abuzez:
am gasit o ascona b de 1,9 in 4 usi, cica din 82(din cate stiam eu, 81 a fost ultimul an, dar ma rog) ideea este urmatoarea: se potrivesc galeriile de admisie/evacuare pe motorul de 1,6? omul vrea ~ 400 de euro pe masina si as folosi de pe ea: farurile, bordul cu turometru (merge pus pe motorul meu? cum se numara turatiile de catre turometru? imi mai trebui evreo piesa, ceva??) intrerupatorul pt luminile de marche-arierre aeroterma radiatorul de caldura(al meu e lipit cu o substanta ciudata) si m-ar mai interesa pompa de servo - frana ( la mine e pedala cam tare si nu franeaza tocmai ok) de asemenea, as vrea sa stiu, daca dimaetrul discurilor de frana si dimensiunile placutelor difera...fiind puterea motorului ceva mai mare din pacate masina nu e cu dublu carburator si are motorul blocat( iareasi o notiune pe care te-as ruga sa mi-o explici) as mai folosi de pe ea radiatorul ( al meu are cativa elementi anulati) si cred ca s-ar mai gasi cate ceva de trecut de pe una pe alta.. am maaaare nevoie de sfatul tau..) daca nu poti sa-mi raspunzi la toate intrebarile, e ok, dar incearca macar la 99% :angel: ) glumesc.. multiumesc mult de tot in functie de raspunsul tau iti dau si si nr. de caroserie al masinii pt geamurile de far:D |
|
|
Oct 24 2005, 11:03 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Strict din punct de vedere mecanic galeriile de admisie ar trebui sa se potriveasca de la 1.9 la 1.6 insa ca piese in sine nu sunt identice , difera codul si sectiunea.Cele de evacuare sunt identice insa exista doua modele in functie de seria de caroserie.Nu vei avea nici un castig de putere prin simpla montare a galeriilor de la 1.9 daca asta e ceea ce urmaresti. Turometrul ia informatia de la bobina , mai exact de la firul verde al acesteia. Se poate monta pe orice tip de motor CIH (si nu numai) cu 4 cilindri. Intrerupatorul pentru luminile de mers inapoi e identic pentru ambele motorizari. Discurile de frana sunt identice , placute exista de mai multe tipuri in functie de etrier. Cu pompa de frana nu stiu ce sa spun , exista aici mai multe modele si mai multi producatori , va trebui sa le studiezi comparativ pe cele doua masini. Aerotermele si caloriferele sunt identice , difera doar la modelele cu aer conditionat. Radiatoarele sunt identice. Motorul poate fi blocat din mai multe cauze , ideea e ca exista ceva care nu il lasa sa se invarta , de la simpla rugina pana la biele rupte. :pray: -------------------- |
|
|
Oct 25 2005, 08:25 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
galeria de admisie ma intereseaza ca pot lucra pe ea pt carburatorul dublu corp.... la fel, fiind desfacta, ar fi mai usor plus ca nu mai risc sa alerg dup-aia de bezmetic ca sa gasesc una sa o pun [pe masina sa pot merge, daca da Chix inginerul :bandit: discurile de frana ma interesau din doua motive: franare mai buna daca ar fi fost mai mari (dar odata ce nu sunt insemna ca astea sunt gandite sa faca fat si la putere mai mare...cred!!) si avand doua seturi as fi vrut sa fac si frana de pe spate tot pe disc(de fata) dar am nteles ca e ceva mai dificil... firul verede de la bobina?!?!? bobina de inductie? aia montata pe aripa/pasajul rotii in compartimentul motor? sau exista o alta bobina?!?! deci, in mare, ti se pare ok?!?1 oricum nu vreau sa-i dau 400 pe ea ca nu are acte......dar inmare, crezi ca merita?!?!? nu vreau sa schimb motoarele intre ele..eventual sa caut unul de omega A 2.o de 115 caluti cu A/C.. dintr-un motiv oarecare pe mobile.de nu gasesc Omega A de 2,2 sau 2,4 cu A/C... mersi de informatii.. |
|
|
Oct 25 2005, 09:44 AM
Post
#26
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 14-December 04 From: Oradea Member No.: 37.174 |
QUOTE(mihai58026) nu urmaream cresterea de putere.. doar faptul ca saxofonul meu e cam ruginit....si asta find dat jos de pe masina, chiar daca ar avea gaurele si mancaturi de rugina se poate reface cu atente.. ala de pe masina am inteles ca daca va fi dat jos, va fi pt ultima oara
galeria de admisie ma intereseaza ca pot lucra pe ea pt carburatorul dublu corp.... la fel, fiind desfacta, ar fi mai usor plus ca nu mai risc sa alerg dup-aia de bezmetic ca sa gasesc una sa o pun [pe masina sa pot merge, daca da Chix inginerul :bandit: discurile de frana ma interesau din doua motive: franare mai buna daca ar fi fost mai mari (dar odata ce nu sunt insemna ca astea sunt gandite sa faca fat si la putere mai mare...cred!!) si avand doua seturi as fi vrut sa fac si frana de pe spate tot pe disc(de fata) dar am nteles ca e ceva mai dificil... firul verede de la bobina?!?!? bobina de inductie? aia montata pe aripa/pasajul rotii in compartimentul motor? sau exista o alta bobina?!?! deci, in mare, ti se pare ok?!?1 oricum nu vreau sa-i dau 400 pe ea ca nu are acte......dar inmare, crezi ca merita?!?!? nu vreau sa schimb motoarele intre ele..eventual sa caut unul de omega A 2.o de 115 caluti cu A/C.. dintr-un motiv oarecare pe mobile.de nu gasesc Omega A de 2,2 sau 2,4 cu A/C... mersi de informatii.. Salut, Daca te intereseaza un motor de Omega A 2,0 de 115 CP si cu A/C, contacteaza-ma la eucrilit@yahoo.com sau da-mi mesaj privat si iti dau nr de telefon. Motorul este pe o masina care a venit recent pe roti din Germania, se poate porni si verifica. Cu bine :wave: -------------------- ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!! Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!! |
|
|
Oct 25 2005, 10:34 AM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
banuiesc ca masina cu totul iese dn discutie, nu?!?!
|
|
|
Oct 25 2005, 02:57 PM
Post
#28
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
@ Senator
banuiesc ca ai un program care iti identifica piesele in functie de model... eventual cu foto atasate.. s-ar putea face o comparatie intre cutia de viteze de pe Ascona si cea de pe Omega?! strict ca puncte de prindere/adaptabilitate... si implicit, diferentialul.... cred ca axul cardanic ar trebui facutm..custom, dar e doar o banuiala.. asta este. buna ziua mi-ai dat, belea ti-ai luat!! cu stima, Mihai |
|
|
Oct 26 2005, 08:41 AM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
@ Serol
tu ai pus injectie pe motorul de 1,9 al ei? si ai pastrat cutia in 4 trepte? sau ai schimbat cu un motor de 2.0 si cutie in 5 de pe Omega A... |
|
|
Oct 27 2005, 12:27 AM
Post
#30
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
mihai,
povestea e mai lunga.....initial am schimbat motorul cu unul de 2.0 de rekord, care l-am folosit cam 1 an. in acest timp mecanicul meu a venit cu propunerea montarii unei injectii de pe un ascona B de 110 cp.cu tot cu montat a fost 300$. dupa ce am pus injectia, motorul a dat semne de moarte si i-am pus motorul initial de 1.9, bucsat si segmentat la cota de 2.0. asta i-a marit puterea de la 90 cp. la 105-110, care este la ora actuala pe masina.cand i-am facut bucsarea si segmentarea, omu m-a intrebat dc. vreau sa-i schimb cutia din 4 in 5 cu diferential autoblocant (e inutil sa iti spun, mai mult ca sigur stii ca manta/ascona au tractiune spate). avea asa ceva disponibil.omu mi-a explicat ca imi scade si consumul, dar stii cum e.....cand te incapatinezi..... in prostia mea am refuzat si imi pare tare rau.asa ca la ora actuala am cutie in 4 trepte.ca si consum, pot sa iti spun ca e in jur de 9-10%, iarna maxim 11%(nu prea am mai mes cu ea iarna, n-am gume) -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 12:34 AM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Motorul de pe Omega se poate monta insa trebuie facute cateva modificari pe la suporti si nu numai intrucat nu e vorba de un motor CIH ci de un OHC care arta cu totul altfel . Dupa ce il vei monta vei avea probleme cu :bandit: RAR-ul intrucat s-a schimbat in primavara legislatia iar aceasta nu permite mai nimic atunci cand e vorba de schimbari de motor.
Cutia de Omega e mult mai lunga decat ceea ce ai tu pe Ascona ,vor trebui modificati suportii , va trebui adaptat axul cardanic (in Romania lucru aproape imposibil de facut bine) si ...nu stiu daca nu trebuie modificat si tunelul axului :ewpu: . Diferentialul poate sa ramana cel original. -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 08:12 AM
Post
#32
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
@Serol: bauiesc ca ar fi inutil sa te intreb daca cumva mecanicul mai are acel autoblocant si cutia in 5 :angel:
inca ceva, se pare ca mecanicul tau s ecam pricepe l amasinutzele astea...e vreo sansa sa ma pui si pe mine in legatura cu el?!? :pray: @Senator...asta este atunci....va trebuis sa ma orientez spre un Senator/Monza cu CIH si 5 speed gearbox pe care sa-l las fara motor oricum mersi de informatii |
|
|
Oct 27 2005, 11:14 AM
Post
#33
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Din pacate si cutia Getrag 265 in 5 trepte de pe Senator/ Monza e lunga si vei intampina cam aceleasi probleme.
Daca vrei sa o montezi in combinatie cu un motor CIH cu 6 cilindri va trebui sa costruiesti un nou sistem de comanda pentru schimbator intrucat cel de serie ar fi mult prea in spate, aproximativ in locul franei de mana :doh:. -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 11:44 AM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
de ce nu sunt in Germania unde exista service-uri specializate pe asa ceva?!?!?! ) oricum mersi de informatii |
|
|
Oct 27 2005, 12:19 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
exista asa ceva ca Getrag ca 240 sau 245?!?!
parca citisem pe un forum german...ceva cred ca voi ramane cu manual H4 |
|
|
Oct 27 2005, 05:52 PM
Post
#36
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Getrag 240 e cutia in 5 trepte de pe SenatorA/Monza cu motorizarea 25E.
Ca si carcasa ar trebui sa fie aproximativ la fel cu Getrag 265 diferenta fiind de rapoarte si de lagare care la 265 sunt mai generos dimensionate. -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 08:27 PM
Post
#37
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
mihai, nu-i problema te pun in legatura cu el.
omu face mecanica in principiu, dar si tinichigerie. sunt tata si fiu.fiul a lucrat la opel in Germania si chiar e tatic. se ocupa in principal de opel, orice model dar si vw, audi, mercedes. tatal e cu tinichigeria dar se baga si la mecanica.sunt meseriasi amandoi. stiu cam tot despre manta, ascona, rekord. mai de curand au tunat o manta heatchback si a iesit super.tuning subtil si de calitate.merita vazut! a durat vreo 3-4 luni dar a iesit bijuterie. -------------------- |
|
|
Oct 27 2005, 10:26 PM
Post
#38
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Hi serol ,familia se pricepe poate si la Omega 2,5td ?
Nu au si indemanare la internet ? De ce sa nu dea si aci cate putin din ce stiu? Pentru Senator; ai cunostinte despre turbina lui Omega ,motorizare X25td (motor bmv) ? Este pe turbina o clapeta ce se pare ca lucreaza cu vacum . Cand lucreaza si la ce foloseste? Ce tip de turbina este ? Ce nr de catalog are? Scuza-mi avalansa de intrebari . Am descihis un topic despre asta si nu am primit nici-un raspuns. Poate aci sa primesc ceva . Prieteni cu ascona sa-mi ierte intrarea Cu multumiri anticipate . -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Oct 27 2005, 11:29 PM
Post
#39
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
marcel,
nu stiu cum stau oamenii cu net, poate junioru din cate stiu eu le mai are....iar chestia cu turbina, crede-ma cel mai bine "vazut si facut". mai concret iti pot locatia si nr. de tel pentru info. oamenii sigur iti vor da o rezolvare. -------------------- |
|
|
Oct 28 2005, 09:13 AM
Post
#40
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Hi Serol, multumesc pentru promtitudine in raspuns.
Daca iti iese intreaba juniorul daca se joaca cu asa ceva si ce adresa are. Pentru "vazut si facut" observa te rog locatia mea . Poate ca Senator imi va povestii cate ceva . Am TIS 2002 si nu se refera de loc la acesta problema . Numai bine tuturor. -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 06:35 PM |