Opel Ascona B - ajutor!! |
This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, Emilian68962, wrote about: Salut ! De curiozitate : Ce s-a mai intamplat cu Ascona ta ? Chiar a ramas nemodificata ?? ... To read more just scroll down
Opel Ascona B - ajutor!! |
Feb 25 2006, 02:54 AM
Post
#81
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 22-February 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 68.955 |
Chiar a ramas nemodificata ?? |
|
|
Apr 18 2006, 04:02 PM
Post
#82
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
@emilian
dap, a ramas foarte stock.... singurele "modificari" facute sunt oglinzile engelmann si o pereche de scaune sport de pe un golf GTi [asa cum le-am identificat dupa tetiere] poate reusesc sa-mi fac timp sa mai scriu pe topic... pana una-alta, bafta tuturor.. -------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Dec 11 2006, 11:18 AM
Post
#83
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-December 06 From: arad Member No.: 94.610 |
Am cumparatun Opel ASCONA B din 79, 1.9 cu 90% piese originale.
Motorul merge foarte bine si este destul de bine intretinuta cu vopsea originala. Intrebari: Ce problemea ar putea avea motorul ce ar trebui sa verific? Vopseaua are un mic defect si nu gasesc culoare respectiva, unde as putea cauta? Ce bezina ar trebui sa pun, stiu ca merge cu orice benzina dar care ar fi mai sa o folosesc? Piesele sunt greu de gasit? O sa fac si eu o poza pentru MULTUMESC ANTICIPAT |
|
|
Dec 11 2006, 09:43 PM
Post
#84
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 11-December 06 From: Bucuresti Member No.: 94.693 |
ma poate ajuta cineva cu identificarea acestui carburator? Nu-mi vine inca sa-l dau poe al meu jos pana nu trec de identificarea de la RAR.. asa ca nu ma dumiresc ce e cu el.. am gasit in scb schema lui explodata... si avand in vedere ca au fost doar 2 tipuri de carb pe motorul asta l-am identificat dupa schema.. dar nu ma dumiresc ce carb este... Va multumesc anticipat. |
|
|
Dec 11 2006, 11:39 PM
Post
#85
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Vopseaua nu ar trebui sa fie o problema , codul il gasesti pe placuta cu seria din compartimentul motor.Cu acesta va trebui sa colinzi magazinele , cele care nu reusec sa o prepare dupa acel cod ar face mai bine sa inchida.Din cate stiu vopselele utilizate de Opel in acea perioada erau produse de Glasurit. Tipul de benzina e in functie de tipul de motor CO-95 pentru 1.9N si CO-98 pentru 1.9S si 1.9SH. Piese se mai gasesc , problema e ca nici un magazin nu are documentatie. Daca ai probleme cu asta te pot ajuta. @Andrei94700 Probabil e un Solex 35 PDSI sau alta versiune. -------------------- |
|
|
Dec 12 2006, 01:16 AM
Post
#86
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
salutare, ce ma bucur ca sunt cunoscatori de opeluri "adevarate" ...
am o manta B cu motrul 20e 110 cp Senator, ce parere ai de ac motor? Si daca ma poti ajuta cu ceva... am nevoie de arcul ala rotund din jurul clapetei de acceleratie .... nu prea gasesc pe la dezmembrari.... poate ai un cod..... este adevarat ca pe manta B merge la fix fara modificari motorul de omega de 3.0 6 in linie? -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Dec 17 2006, 01:38 AM
Post
#87
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Ca si celelalte motoare CIH 20E-ul e un motor solid si fiabil in conditii de exploatare si intretinere corecte.Am un astfel de motor pe una dintre masini deci pot vorbi din experienta in acest caz.Daca ai probleme sau intrebari poti sa le expui linistit.
Codul arcului pune probleme deocamdata intrucat nu gasesc microfilmul cu Manta B :doh: ...revin insa cu informatia. Nu , nu e adevarat , motoarele CIH cu 6 cilindri (KAD , Commodore, Senator/Monza Omega) nu pot fi montate fara modificari importante pe Opel Manta B . -------------------- |
|
|
Dec 17 2006, 09:39 AM
Post
#88
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
sti ce "problema " asi avea? am un prieten in satu mare care are tot manta,si e dotat cu toate uneltele, el nu a dus-o nici odata la service, el lucra orice pe ea, e f experimentat.... el mi-a reglat avasul la aprindere, cu stoboscop ... si atunci am descoperit ceva...
la bord turometrul imi arata mai mare turatie decat e real ... sti ca storboscopul ala are un ceas analog care iti arata si turatia in functie de scanteie ..... pe aparat arata 800-900 rpm si la bord imi arata 1300-1400 rpm ..... se poate asa ceva? care ar fi pb? Tks. -------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Dec 17 2006, 11:48 AM
Post
#89
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
E normal ca turometrul , ca si celelalte aparate de masura din bord dealtfel , sa nu ofere informatii exacte ci doar aproximative. Nu e ceva specific acestor masini si vei gasi asa ceva la toti producatorii.
In cazul tau inclin insa sa cred ca turometrul e decalibrat , 500 rpm in plus e destul de mult , de obicei eroarea nu depaseste 2-300 rpm. -------------------- |
|
|
Dec 17 2006, 04:51 PM
Post
#90
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
si ... cum pot sa-l repar .. ? prin inlocuire ?
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Dec 18 2006, 09:37 PM
Post
#91
|
|
pilot Group: Membri Posts: 348 Joined: 5-June 04 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 27.230 |
senator , la motorul 20e ce benzina ar trebui 98 sau 95? sau 100 ?
-------------------- Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
|
|
|
Dec 19 2006, 12:13 AM
Post
#92
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
In mod normal firmele care se ocupa cu metrologia ar trebui sa poata calibra turometrul...am spus ar trebui , deci nu e cazul.Te sfatuiesc sa-l inlocuiesti , astfel economisesti timp si bani si pe langa asta iti menajezi sistemul nervos.
In cartea tehnica e recomandata benzina de 98 avand insa in vedere tara in care traim ar fi ideal sa folosesti benzina de 100 , ai mai mari sanse sa aiba 98 in mod real :romania: -------------------- |
|
|
Dec 20 2006, 02:19 PM
Post
#93
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-December 06 From: arad Member No.: 94.610 |
multumesc Senator pentru raspunsuri.
M-au ajutat mult. Masina merge fain mai exista doua problema cu bara din fata care este deformata si cu instalatia de aer nu prea da aer cald . Nu stiu inca ce sa fac cu bara sa caut alta sau sa o indrept daca se poate . |
|
|
Dec 20 2006, 02:23 PM
Post
#94
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-December 06 From: arad Member No.: 94.610 |
Daca vrea sa-mi dea cineva documetatie pentru Ascona B eu am cartea tehnica dar e foarte sumara.
Multumesc anticipat. Adresa mea de mail cipriani_art@yahoo.com |
|
|
Jan 5 2007, 03:41 PM
Post
#95
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-June 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 79.533 |
Salut tuturor. Tatal meu are un Opel Ascona B 2,0 D din 1979. Masina era impecabila in 1997 cand a adus-o in tara insa acum s-a cam ales praful de ea si are nevoie de reparatie capitala. E mancata cam rau de rugina. Vorbea mai demult pe forum cineva (parca Senator) de doi mecanici tata si fiu specialisti in Opel-uri. Poate cineva sa ma ajute si pe mine sa intru in legatura cu ei? Am nevoie de un tinichigiu responsabil si care sa se priceapa la opel. Nu am incredere sa las masina pe mana vreunui "Gigi vopsitoru' " care sa-mi arda conductorii electrici cu autogenul sau cine stie ce altceva sa mai strice (sunt patit).
|
|
|
Jan 6 2007, 01:00 AM
Post
#96
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
@Radu79540
Imi pare rau , nu eu vorbeam de mecanicii respectivi. Sudura oxi-acetilenica (autogen) nu are ce cauta in domeniul reparatiilor auto decat in situatia in care vrei sa-ti distrugi ireparabil masina. @Ciprian-Marian94617 E normal sa nu ai caldura , chiar daca furtunul de retur e fierbinte , caloriferul e infundat cu un fel de noroi , mai ales dupa multi ani de Romania.La ce mizerii se vand prin magazine sub forma de antigel sa nu te miri... Poti incerca sa-l desfunzi cu apa amestecata cu aer comprimat(pistol de spalat conectat la reteaua de apa).Daca optezi pentru asta trebuie intai demontat si e bine sa il umpli intai cu detartrant (gen CIF Limescale&Rust ) pentru cateva zeci de minute repedand de cateva ori operatiunea si clatind cu apa din retea la presiune si diametru maxime.Dupa ce apa care iese e curata poti trece la aer comprimat cu apa.Bineinteles inainte de a-l monta trebuie spalat si fagurele , e posibil sa fi ajuns si aici frunze si mizerie.In afara de asta trebuie sa verifici si tubulatura , comenzile si mai ales clapetele , buretele de aici ar putea fi copt sau...inexistent. Legat de bara lucrurile nu sunt tocmai roze...repararea perfecta e imposibila cu stiinta si dotarile reparatorilor nostri. Pe la dezmembrari nu cred ca vei gasi decat alte bari cu probleme , asta in cazul in care nu au fost depuse deja la REMAT. :disgust: Ramane varianta unei bari noi , pretul este insa pe masura. P.S. Cred ca stiu masina ta daca e cea din avatar... -------------------- |
|
|
Jan 8 2007, 09:26 PM
Post
#97
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-December 06 From: arad Member No.: 94.610 |
Pt. SENATOR
Da masina mea este cea din avatar este din Arad. DE UNDE O STI? Imi poti spune ceva despre ea ? Cu bara am gasit un proprietar care dezmebreaza doua opeluri ascona B trebuie sa-i fac o vizita dar e cam departe- din poze nu prea arata bine, acum mai caut sa vad daca mai gasesc ceva. Noua de unde as putea sa o cumpar si cu ce pret? Multumesc pentru sfat o sa incerc sa spal caloriferul (personal ''). Am verificat comenzile si tubulatura si par OK ('')ALTA PROBLEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Acum a aparut o alta problema motorul nu porneste tot timpul mai ales cand rezervorul nu este plin, la inceput am crezut ca ramane fara benzina dar nu are cum . Folosesc bezina 95 cred ca motorul este 1,9N asa l-am gasit pe net, m-am uitat dupa cai putere si anul de fabricatie. |
|
|
Jan 10 2007, 11:20 PM
Post
#98
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
salutare fratilor.
revin dupa muuuuuuuuuuuuuult timp de tacere. din nefericire masinuta mea nu are noroc sa fie reparata ca lumea din lipsa de timp. @radu75940: mecanicii erau dati de Serol nu de Senator. @senator: ce s-a mai intamplat cu site-ul tau? @everyone else: cine stie procedura de omologare a schimbarii motorului la RAR? si cam care ar fi cel mai mare motor de Opel care s epoate pune? @senator: am citit undeva cu putina germana pe care nu o inteleg de o punte spate de urs 325 pusa pe o ascona. can it be done? asa s-ar castiga ceva tinuta de strada pe viraje si discuri de frana pe spate. m-ar tenta sa o dau pe mana cuiva care stie ce face si sa platesc la sfarsit totul, dar inca nu am gasit mecanicii potriviti pentru asa ceva, iar legislatia romana ma sperie pana la urmatoarea intalnire, tchuss :angel: -------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Jan 10 2007, 11:33 PM
Post
#99
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
-------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Jan 10 2007, 11:41 PM
Post
#100
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
-------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 03:22 PM |