IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Ascona B - ajutor!!

This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, Emilian68962, wrote about: Salut ! De curiozitate : Ce s-a mai intamplat cu Ascona ta ? Chiar a ramas nemodificata ?? ... To read more just scroll down

7 Pages V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Ascona B - ajutor!!
Emilian68962
post Feb 25 2006, 02:54 AM
Post #81


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 22-February 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 68.955



Salut ! De curiozitate : Ce s-a mai intamplat cu Ascona ta ?
Chiar a ramas nemodificata ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Apr 18 2006, 04:02 PM
Post #82


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



@emilian
dap, a ramas foarte stock....
singurele "modificari" facute sunt oglinzile engelmann si o pereche de scaune sport de pe un golf GTi [asa cum le-am identificat dupa tetiere]

poate reusesc sa-mi fac timp sa mai scriu pe topic...
pana una-alta, bafta tuturor..


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian-Marian94...
post Dec 11 2006, 11:18 AM
Post #83


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 10-December 06
From: arad
Member No.: 94.610



Am cumparatun Opel ASCONA B din 79, 1.9 cu 90% piese originale.
Motorul merge foarte bine si este destul de bine intretinuta cu vopsea originala.
Intrebari:
Ce problemea ar putea avea motorul ce ar trebui sa verific?
Vopseaua are un mic defect si nu gasesc culoare respectiva, unde as putea cauta?
Ce bezina ar trebui sa pun, stiu ca merge cu orice benzina dar care ar fi mai sa o folosesc?
Piesele sunt greu de gasit?
O sa fac si eu o poza pentru
MULTUMESC ANTICIPAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei94700
post Dec 11 2006, 09:43 PM
Post #84


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 11-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.693



Salut.. sunt si eu proaspat proprietar de manta B. Masina trebe facuta de la A la Z si sunt in cautare de documantatii pt motoarele de Manta B / Ascona de 1,6.

ma poate ajuta cineva cu identificarea acestui carburator?



Nu-mi vine inca sa-l dau poe al meu jos pana nu trec de identificarea de la RAR.. asa ca nu ma dumiresc ce e cu el.. am gasit in scb schema lui explodata... si avand in vedere ca au fost doar 2 tipuri de carb pe motorul asta l-am identificat dupa schema.. dar nu ma dumiresc ce carb este...

Va multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Dec 11 2006, 11:39 PM
Post #85


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Motoarele CIH sunt foarte robuste daca sunt corect intretinute uzura apare foarte tarziu. Nereguli ai putea gasi in zona distributiei , patinele si intinzatorul sunt/pot fi uzate sau rupte in cazul in care sunt cele originale si in zona pompei de ulei mai exact uzuri ale supapei de suprapresiune.

Vopseaua nu ar trebui sa fie o problema , codul il gasesti pe placuta cu seria din compartimentul motor.Cu acesta va trebui sa colinzi magazinele , cele care nu reusec sa o prepare dupa acel cod ar face mai bine sa inchida.Din cate stiu vopselele utilizate de Opel in acea perioada erau produse de Glasurit.

Tipul de benzina e in functie de tipul de motor CO-95 pentru 1.9N si CO-98 pentru 1.9S si 1.9SH.

Piese se mai gasesc , problema e ca nici un magazin nu are documentatie. Daca ai probleme cu asta te pot ajuta. wink.gif



@Andrei94700
Probabil e un Solex 35 PDSI sau alta versiune.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Dec 12 2006, 01:16 AM
Post #86


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



salutare, ce ma bucur ca sunt cunoscatori de opeluri "adevarate" ...

am o manta B cu motrul 20e 110 cp

Senator, ce parere ai de ac motor?
Si daca ma poti ajuta cu ceva... am nevoie de arcul ala rotund din jurul clapetei de acceleratie .... nu prea gasesc pe la dezmembrari.... poate ai un cod.....


este adevarat ca pe manta B merge la fix fara modificari motorul de omega de 3.0 6 in linie?


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Dec 17 2006, 01:38 AM
Post #87


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Ca si celelalte motoare CIH 20E-ul e un motor solid si fiabil in conditii de exploatare si intretinere corecte.Am un astfel de motor pe una dintre masini deci pot vorbi din experienta in acest caz.Daca ai probleme sau intrebari poti sa le expui linistit.

Codul arcului pune probleme deocamdata intrucat nu gasesc microfilmul cu Manta B :doh: ...revin insa cu informatia.

Nu , nu e adevarat , motoarele CIH cu 6 cilindri (KAD , Commodore, Senator/Monza Omega) nu pot fi montate fara modificari importante pe Opel Manta B .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Dec 17 2006, 09:39 AM
Post #88


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



sti ce "problema " asi avea? am un prieten in satu mare care are tot manta,si e dotat cu toate uneltele, el nu a dus-o nici odata la service, el lucra orice pe ea, e f experimentat.... el mi-a reglat avasul la aprindere, cu stoboscop ... si atunci am descoperit ceva...
la bord turometrul imi arata mai mare turatie decat e real ...
sti ca storboscopul ala are un ceas analog care iti arata si turatia in functie de scanteie ..... pe aparat arata 800-900 rpm si la bord imi arata 1300-1400 rpm ..... se poate asa ceva? care ar fi pb?

Tks.


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Dec 17 2006, 11:48 AM
Post #89


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



E normal ca turometrul , ca si celelalte aparate de masura din bord dealtfel , sa nu ofere informatii exacte ci doar aproximative. Nu e ceva specific acestor masini si vei gasi asa ceva la toti producatorii.

In cazul tau inclin insa sa cred ca turometrul e decalibrat , 500 rpm in plus e destul de mult , de obicei eroarea nu depaseste 2-300 rpm.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Dec 17 2006, 04:51 PM
Post #90


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



si ... cum pot sa-l repar .. ? prin inlocuire ? biggrin.gif


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei27237
post Dec 18 2006, 09:37 PM
Post #91


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 348
Joined: 5-June 04
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 27.230



senator , la motorul 20e ce benzina ar trebui 98 sau 95? sau 100 ? smile.gif


--------------------
Filtre sport K&N - Accesorii Tuning - Discuri Frina Brembo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Dec 19 2006, 12:13 AM
Post #92


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



In mod normal firmele care se ocupa cu metrologia ar trebui sa poata calibra turometrul...am spus ar trebui , deci nu e cazul.Te sfatuiesc sa-l inlocuiesti , astfel economisesti timp si bani si pe langa asta iti menajezi sistemul nervos.

In cartea tehnica e recomandata benzina de 98 avand insa in vedere tara in care traim ar fi ideal sa folosesti benzina de 100 , ai mai mari sanse sa aiba 98 in mod real :romania:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian-Marian94...
post Dec 20 2006, 02:19 PM
Post #93


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 10-December 06
From: arad
Member No.: 94.610



multumesc Senator pentru raspunsuri.
M-au ajutat mult.
Masina merge fain mai exista doua problema cu bara din fata care este deformata si cu instalatia de aer nu prea da aer cald .
Nu stiu inca ce sa fac cu bara sa caut alta sau sa o indrept daca se poate .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian-Marian94...
post Dec 20 2006, 02:23 PM
Post #94


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 10-December 06
From: arad
Member No.: 94.610



Daca vrea sa-mi dea cineva documetatie pentru Ascona B eu am cartea tehnica dar e foarte sumara.
Multumesc anticipat.

Adresa mea de mail cipriani_art@yahoo.com biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu79540
post Jan 5 2007, 03:41 PM
Post #95


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 11-June 06
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 79.533



Salut tuturor. Tatal meu are un Opel Ascona B 2,0 D din 1979. Masina era impecabila in 1997 cand a adus-o in tara insa acum s-a cam ales praful de ea si are nevoie de reparatie capitala. E mancata cam rau de rugina. Vorbea mai demult pe forum cineva (parca Senator) de doi mecanici tata si fiu specialisti in Opel-uri. Poate cineva sa ma ajute si pe mine sa intru in legatura cu ei? Am nevoie de un tinichigiu responsabil si care sa se priceapa la opel. Nu am incredere sa las masina pe mana vreunui "Gigi vopsitoru' " care sa-mi arda conductorii electrici cu autogenul sau cine stie ce altceva sa mai strice (sunt patit).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Jan 6 2007, 01:00 AM
Post #96


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



@Radu79540
Imi pare rau , nu eu vorbeam de mecanicii respectivi.
Sudura oxi-acetilenica (autogen) nu are ce cauta in domeniul reparatiilor auto decat in situatia in care vrei sa-ti distrugi ireparabil masina.

@Ciprian-Marian94617
E normal sa nu ai caldura , chiar daca furtunul de retur e fierbinte , caloriferul e infundat cu un fel de noroi , mai ales dupa multi ani de Romania.La ce mizerii se vand prin magazine sub forma de antigel sa nu te miri...
Poti incerca sa-l desfunzi cu apa amestecata cu aer comprimat(pistol de spalat conectat la reteaua de apa).Daca optezi pentru asta trebuie intai demontat si e bine sa il umpli intai cu detartrant (gen CIF Limescale&Rust ) pentru cateva zeci de minute repedand de cateva ori operatiunea si clatind cu apa din retea la presiune si diametru maxime.Dupa ce apa care iese e curata poti trece la aer comprimat cu apa.Bineinteles inainte de a-l monta trebuie spalat si fagurele , e posibil sa fi ajuns si aici frunze si mizerie.In afara de asta trebuie sa verifici si tubulatura , comenzile si mai ales clapetele , buretele de aici ar putea fi copt sau...inexistent.

Legat de bara lucrurile nu sunt tocmai roze...repararea perfecta e imposibila cu stiinta si dotarile reparatorilor nostri. Pe la dezmembrari nu cred ca vei gasi decat alte bari cu probleme , asta in cazul in care nu au fost depuse deja la REMAT. :disgust:
Ramane varianta unei bari noi , pretul este insa pe masura.

P.S. Cred ca stiu masina ta daca e cea din avatar...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian-Marian94...
post Jan 8 2007, 09:26 PM
Post #97


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 10-December 06
From: arad
Member No.: 94.610



Pt. SENATOR

Da masina mea este cea din avatar este din Arad. DE UNDE O STI?
Imi poti spune ceva despre ea ?

Cu bara am gasit un proprietar care dezmebreaza doua opeluri ascona B trebuie sa-i fac o vizita dar e cam departe- din poze nu prea arata bine, acum mai caut sa vad daca mai gasesc ceva.
Noua de unde as putea sa o cumpar si cu ce pret?

Multumesc pentru sfat o sa incerc sa spal caloriferul (personal 'biggrin.gif'). Am verificat comenzile si tubulatura si par OK


('wallbash.gif')ALTA PROBLEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acum a aparut o alta problema motorul nu porneste tot timpul mai ales cand rezervorul nu este plin, la inceput am crezut ca ramane fara benzina dar nu are cum .
Folosesc bezina 95 cred ca motorul este 1,9N asa l-am gasit pe net, m-am uitat dupa cai putere si anul de fabricatie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Jan 10 2007, 11:20 PM
Post #98


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



salutare fratilor.
revin dupa muuuuuuuuuuuuuult timp de tacere. din nefericire masinuta mea nu are noroc sa fie reparata ca lumea din lipsa de timp.
@radu75940: mecanicii erau dati de Serol nu de Senator.

@senator: ce s-a mai intamplat cu site-ul tau?

@everyone else: cine stie procedura de omologare a schimbarii motorului la RAR? si cam care ar fi cel mai mare motor de Opel care s epoate pune?

@senator: am citit undeva cu putina germana pe care nu o inteleg de o punte spate de urs 325 pusa pe o ascona. can it be done? asa s-ar castiga ceva tinuta de strada pe viraje si discuri de frana pe spate.

m-ar tenta sa o dau pe mana cuiva care stie ce face si sa platesc la sfarsit totul, dar inca nu am gasit mecanicii potriviti pentru asa ceva, iar legislatia romana ma sperie
pana la urmatoarea intalnire, tchuss
:angel:


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Jan 10 2007, 11:33 PM
Post #99


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



asta este ce-am cumparat
Attached File(s)
Attached File  179251.jpg ( 32.67K ) Number of downloads: 1
 


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Jan 10 2007, 11:41 PM
Post #100


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



alta poza
Attached File(s)
Attached File  179254.jpg ( 33.65K ) Number of downloads: 1
 


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th May 2024 - 03:22 PM