IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Logan Diesel

This topic is about Logan Diesel, the author, Daniel54096, wrote about: A auzit careva ceva despre loganu asta diesel. Se merita sa astept pana or sa-l scoata sau sa-mi iau unu pe benzina? Au aparut pe undeva poze cu el, c ... To read more just scroll down

> Logan Diesel
Daniel54096
post Aug 25 2005, 02:12 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 24-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.089



A auzit careva ceva despre loganu asta diesel. Se merita sa astept pana or sa-l scoata sau sa-mi iau unu pe benzina? Au aparut pe undeva poze cu el, ceva dotari. Am inteles ca o sa fie putintel schimbat si la caroserie. Ce se aude. Un dealer mi-a spus ca o sa apara la jumatatea lui septembrie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Start new topic
Replies (80 - 99)
C Z R
post Dec 27 2005, 01:24 PM
Post #81


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



ce sa mai spun si repet logan rullez, daca vrei o masina buna insa cumpara lexus dadada, si daca vrei una si mai buna trabant sau lastun extrem de ieftine si fiabile biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Dec 27 2005, 03:12 PM
Post #82


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(Vasilescu64144)
Logan-ul Dci,este chiar mai bun decat multe Clio Dci,PT. K,beneficiaza de experienta lui Clio,kr intre 2003-2004,a avut pompe Common-rail,facute de LUCAS si au fost GRESITE,Acum def.s-a remediat si Logan-ul este O.k


Really?
Gresit,Clio nu a avut probleme,Symbolul da...numai la motorul de 65 c.p.si numai la anii de fabricatie 2002-2003.La noi a fost seria Alizee,care a avut cele mai mari probleme.Nu vad de ce un Clio sau Symbol nou(65 c.p.) ar fi inferior unul Logan Dci 65 cp. ?La Logan s-a rezolvat problema,dar la Renault nu ? biggrin.gif
Oricum Renault are Dci-ul de 1,5 cu 80 de c.p. de pe Symbol care va ramane un vis pentru Dacia. :angel:


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Dec 28 2005, 12:48 PM
Post #83


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(Vasilescu64144)
am ramas SURPRINS ,sa vad ca un motor de Reno,are motorul perf la 250.000km si passat-ul la doar 150.000 e dat deja pe ulei! DAR,dak vreti cea mai fiabila masina din lume,cump.LEXUS!!!



deja vedem sf-uri. daca vrei stiu si un mercedes 220 cdi cu motorul rupt de proprietar in 3 luni de zile. deci sa nu generalizam. daca vrei rupi un motor in 2 sapt . depinde cum mergi. sa compari passatul cu clio sau logan (motoarele lor) nu prea e ok. passatul batranului are aproape 200.000 km acum si merge ireprosabil. iar eu i-o mai iau din and in cand si o rup.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post Dec 30 2005, 04:05 PM
Post #84


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



am testat personal loganul disel si nu mi-a placut. chiar il cumparam daca nu-i faceam testul. nu intetionez sa fac pe cineva sa se razgandeasca, dar va sfatuiesc sa-l testati inainte. unora le place , altora nu. nu e pentru toti.
personal mi s-a parut lenta si instabila (nu la modul testelor facute de nemti,dar imi amintea de 1310).


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei37244
post Jan 10 2006, 05:51 PM
Post #85


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 15-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.237



Ei, iacata in sfarsit si versiunea Ambition pentru Golan Diesel.
9570 Euro pentru "ABS, CD Player, Jante Aluminiu si geamuri electrice spate" in plus fata de Laureate (8850 E). Iar cu culoare metalizata si garantie extinsa la 3 ani Ambition Diesel ajunge la 10090 E. Practic cel mai scump posibil model Logan.

Ce parere aveti, merita?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioaba
post Jan 11 2006, 01:42 PM
Post #86


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 321
Joined: 7-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 62.942



a aparut deja? zii de motor: tot 65cp sau au pus 80-ul? la banii astia iei symbol de 80cp (1,5 dci fidji)


--------------------
supernova
ex renault megane 1,9dci 75kw,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Jan 11 2006, 02:32 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



parca se spunea ca-i ieftina si ca ofera mult???!!! la banii astia mai putin si-ti iei o "masina", nu dacia golan, caci orice ar face ramane dacia, poate sa scrie si porsche pe ea biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei37244
post Jan 11 2006, 05:02 PM
Post #88


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 15-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.237



QUOTE(m62949)
a aparut deja? zii de motor: tot 65cp sau au pus 80-ul? la banii astia iei symbol de 80cp (1,5 dci fidji)


Cucoane, stai sa ne intelegem. Renault Clio Symbol, 1,5 dci, in versiunea Fidji, echivalentul versiunii Ambition de la Logan Diesel costa cu toate toate 11.500 E. Mai documenteaza-te. Apoi sa fim seriosi... In Symbol, daca ai pe cineva in dreapta, n-ai loc nici sa schimbi viteza, e ca-n autobuz. Si sincer, calitatea materialelor de bord de la Clio e si mai mizera, cu plasticul ala galben infect peste tot. Parca la Logan bordul, cu negrul acela al materialului, mai aduce o bruma de decenta. Parerea mea, conducand ambele modele (Logan 1,5dci 65cp - Symbol 1,5dci 65cp) ca Loganul este peste Symbol, si unde mai pui ca e si cu 1500E mai ieftin !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 11 2006, 05:22 PM
Post #89


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Alex, tot mai urasti Dacia? biggrin.gif Credeam ca ti-a mai trecu odata cu noul an.
Dar vreau sa fiu fair-play si sa admit ca Loganul s-a urcat cam sus cu preturile. 10000 euro e un pret destul de "frumusel", eu il consider un prag psihologic, peste care e greu de trecut. Si sunt convins ca timpul imi va da dreptate.
Fidji e mai scump, e mai "tacut" la motor, amortizarea e mai silentioasa. Portbagaj la fel, spatiu interior incomparabil in favoarea Loganului. Calitatea de fabricatie... eu as indrazni sa zic comparabila, dar Clio are materiale mai bune calitativ. Acum, din cate stiu eu, nu va mai exista un Clio in 3 volume, acest rol revenindu-i Loganului. Deci...

Revenind, ar cam trebui sa puna si pe Dacia motorul de 80 cai, eu cred ca ar fi o alegere buna din toate punctele de vedere. Si sa-i insonorizeze mai bine habitaclul, economia de materiale trebuie sa aiba si ea o limita, nu?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jan 11 2006, 06:58 PM
Post #90


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



tocmai am mers cu un fidji si pot sa spun ca loganul mi s-a parut mai silentios materialele sunt cam aceleasi. dar pretul e urias iti poti lua o compacta aproape noua.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 11 2006, 09:26 PM
Post #91


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma surprinde ca ti s-a parut asa, eu am fost de alta parere. Poate de la lansare au mai adaugat un strat fonoabsorbant, cine stie? biggrin.gif
Chiar mi s-a parut ca se zguduia toata masina la relanti, nu prea mi-a placut. In rest, tragea destul de "multumitor", ca sa zic asa... Fara nici o veleitate sportiva, dar pana la urma sunt clienti care prefera si un condus mai lent si mai ieftin. :angel:


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Jan 11 2006, 10:32 PM
Post #92


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



QUOTE(Tudor57991)
Alex, tot mai urasti Dacia? biggrin.gif Credeam ca ti-a mai trecu odata cu noul an.



Tudor eu nu urasc nici pe Dacia nici pe altcineva, insa 1. am avut extrem de multe experiente urate cu aceasta asa-zisa marca de masini si 2. repet am avut multe probleme cu cu cei care conduc logan si mi s-a cam urat de tot si era sa uit 3. la banii astia logan nu mai e deloc ieftina si mai pui ceva si iti iei masina cu prestigiu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jan 12 2006, 10:39 AM
Post #93


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



desi masina avea vreo 4000 de km mototrul cam huruia materialele sunt aproape identice un mic plus pt clio. la clio nu treura masina dar nici la logan nu mi s-a parut ca tremura la relati. sunetul in interior mi s-a parut mai mic la logan decat la clio


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei37244
post Jan 12 2006, 05:19 PM
Post #94


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 15-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.237



la banii astia logan nu mai e deloc ieftina si mai pui ceva si iti iei masina cu prestigiu.[/quote]

Nu ca e ieftina, e super ieftina ! Stii doar ca majoritatea posesorilor de Logan vin tot de pe Dacii, mai vechi normal. Si, la fel ca si tine, si ei au avut extrem de multe experiente neplacute cu Dacia. Si atunci intrebarea de ce dracu o mai cumpara? Pai e simplu. Pute de ieftina ce e. Unde mai gasesti matale motor diesel sa-ti ia 5.7 in oras sub 12.000 E? Golanul diesel e 8800E la Preferance, versiunea medie. Cat sa mai pui pentru alt diesel - 3500-4000-5000E? Pai asta inseamna peste 50% din pretul Daciei. Asa ca Loganul diesel tot al naibii de ieftin ramane pentru segmentul sau !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 12 2006, 05:28 PM
Post #95


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Florin, ok. Am spus ca asta a fost impresia mea. Se prea poate sa mi se fi parut, desi era vara, motorul cald... Ce-i drept, nu mai stiu cati km avea la bord, era masina de teste a dealerului. Poate si din cauza diferentei de silentiozitate dintre motorul pe benzina si cel diesel, eu nefiind obisnuit cu cel din urma, si nici prea "fan" al acestuia. smile.gif

Alex, glumisem cu chesta cu "uratul". Si totusi, daca ne intoarcem sa vorbim serios, ai partial dreptate. Adica nu te contrazic in ceea ce priveste experientele cu masina neamului. Ma refer la modelele anterioare Solenzei. De la Solenza incoace, eu nu am mai avut probleme, saltul parandu-mi-se imens de la model la model. Desigur ca nu se pot face toate dintr-o data, dar eu am rabdare si incredere. Cred ca asta e de fapt diferenta dintre noi doi, de incredere. smile.gif

Nu stiu ce probleme ai avut tu cu cei cu Logan, dar cu mine nu cred ca ai putea avea, decat daca ma provoci tu. Si chiar nu am vazut vreodata ceva asemanator cu ce zici tu. Adica nu mi s-a parut vreodata ca loganistii s-ar comporta altfel, desigur neprovocati. Asa pot spune si eu ca si pe mine m-au suparat diversi sh-isti, care te trateaza de sus pentru ca ei au "masina straina" iar tu doar Dacia... Desi masinile lor poate nu valoreaza decat 1/2 ca bani din masina ta, te trateaza ca pe un sarantoc. biggrin.gif

Asa ca... mentalitati sunt de toate felurile, doar ca nu trebuie sa-i bagi in seama.

Referindu-ne la pretul Loganului, sunt de acord cu tine, a cam sarit calul. Doar ca oferte comparabile ar fi cam putine, si pe asta se bazeaza si Dacia. Adica, daca se vinde, de ce sa-l ieftineasca? Si asa fac fata cu greu comenzilor. Asta e legea pietei, se aplica la toti, fie ei Rolls Royce sau Trabant. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Jan 14 2006, 03:51 AM
Post #96


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



tudor eu chiar n-am nimic cu nimeni, crede-ma pe cuvant, si ma refer inclusiv si la cei cu logan, insa repet au un complex, o frustrare, o mahnire ca nu li se recunoaste valoarea masinii lor, pentru ca trebuie sa fi fan "ca sa recunosti" ca-i buna logan, pe de alta parte odata cu aparitia acestui motor diesel pe logan iti dai seama ce "zarva" se produce in sufletul oamenilor care o poseda?, daca le spui ca nu e chiar buna masina asta din cateva considerente clare unele tinand de productie, una in raport cu asemanarea cu fratele ei clio si toate celelalte discutate si rasdiscutate deja, omul sau oamenii aceia vor fi in stare sa te linseze, e ca atunci cand cazi din cel mai inalt varf posibil in cel mai adanc loc ... intelegi unde duce increderea prea mare in "ceva"???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 14 2006, 10:27 AM
Post #97


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu stiu, iti dai seama ca nici eu nu am ceva cu altul... Dar vezi, tu pleci de la ideea (eu zic..preconceputa smile.gif) ca trebuie sa fii fan Dacia pentru a sustine ca este masina buna. Adica, cumva, ca trebuie sa fii orb... biggrin.gif Aici nu prea sunt de acord cu tine, este o masina care se compara dpdv al pretului cu Seicento, C1, Aygo sau mai stiu ce buburuza. Cu aste trebuie sa o comparam, iar in fata lor are marele avantaj al spatiului, motorizarii, chiar si al dotarilor. Ca si materiale si calitate a lor...sufera. Dar asamblarea este buna, eu am peste 16000 km si nu imi zdrangane nimic in masina.
Am mai purtat discutia asta pe acest forum, chiar si cu tine, mai demult. Am depasit cu totii masura atunci din pricina pasiunilor si a "contrapasiunilor", dar acum, judecand la rece, poate reusim sa facem o radiografie mai corecta a Loganului.
Iar comparatia cu Clio este cumva fratricida in sanul concernului Renault, poate ar fi interesant de vazut vanzarile Clio inainte si dupa aparitia Loganului, mai ales cel diesel. La asta s-au gandit deja cei in drept de la Renault, iar o noua generatie de symbol nu va mai exista. Asta, pentru a nu ne mai da noua posibilitatea de a mai face comparatii. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jan 14 2006, 10:28 AM
Post #98


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



La un institut la care colaborez s-au luat loganuri dci (7 daca nu ma insel) . Toate au trecut de 20k fara nici ce-a mai mica problema tehnica. Masinile sunt super alergate.

Inca nu inteleg de ce se creaza o imagine total defavorabila acestei masini.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 14 2006, 11:06 AM
Post #99


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai eu zic ca este mentalitatea cu care venim cu totii din spate...ce de Dacia... aia pe care o reparam prin parcari, la care "suflam" sitele sa mai porneasca inca o data, la care reglam carburatorul cu urechea... Marturisesc sincer ca si eu am suferit de aceasta ... amintire neplacuta, si mi-a trebuit ceva vreme sa mi-o schimb.
Nu am vazut pe cineva pe aici sa zica ceva despre lipsa de fiabilitate a Loganului. Sincer... biggrin.gif
Daca ar fi fost probleme, fii sigur Cristi ca le auzeam si ras-auzeam de mii de ori. Cand ceva este bine la Dacia, nu mai zice nimeni nimic despre acel lucru. Asta ma nemultumeste pe mine, ca spiritul critic nu se manifesta decat intr-un sens cand vine vorba de Logan.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Jan 14 2006, 04:13 PM
Post #100


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



tudor, ca sa vezi ca nu am nimic cu logan, repet am mers cu logan si ca pasager si ca sofer si parerea mea este asa masina merge bine, silentioasa, franarea fara abs e acceptabila, sunetul in interior de la cas, radio este acceptabil, cand este masina noua este chiar frumoasa si atragatoare, insa eu nu m-am referit la asta si deja iar ma repet la cele spuse cu alta ocazie, de mentionat eu am mers cu 1,4 logan laureate, fara culoare metalizata, cu anvelope kormoran de 15, nu am mers cu 1,6 nici cu 1,5 dci, asa ca nu ma pot pronunta, insa atunci cand aveam dsn, iar repet m-am intrecut cu un logan 1,6 la demaraj si viteza si eram in masina cu sotia si cu o prietena de familie, iar ei trei baieti navalnici, si ne-am fortat masinile pana la refuz si trebuie sa mentionez ca i-am facut praf la demaraj am crezut ca a lor a stat pe loc, iar la viteza no comment, nu vreau sa iei asta ca o rautate, sti ce cred eu, asta ca sa vezi ca sunt obiectiv, eu cred ca soferul acela este de vina, caci diferenta de 15 cp se simte bine de tot, mai ales la viteza, mergeam cu acul dat peste cap si nici nu m-a ajuns biggrin.gif

Nota: ceea ce am facut este inconstienta si mentionez ca am facut-o doar ca sa-i arat ca dsn este o masina iute, atat!, apoi am redus la 90 km/h!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st May 2024 - 10:38 AM