Logan Diesel |
This topic is about Logan Diesel, the author, adi.mitrea, wrote about: Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan. Renault faca o adevarata traditie din ... To read more just scroll down
Logan Diesel |
Sep 30 2005, 08:58 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 30 2005, 12:39 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(adi.mitrea) Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan.
Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. Da,vorbesti probabil de motoarele care le-au pus pe Logan-uri,ca pe masinile Renault,au ei grija sa le motorizeze suficient.Da-mi un singur exemplu de Renault care are un motor slab,dar nu mai are si alte motorizari mai mari....??? Astept raspunsul.... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 30 2005, 12:43 PM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(Andrei55037) Acest motor de 65CP il foloseste Renault pe Modus care are tot atatea kg ca Loganul iar din din punct de vedere aerodinamic cred ca sta mai rau.
No comment..... :puke: -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 30 2005, 01:42 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
QUOTE(eddie33) QUOTE(adi.mitrea) Asa e, acest motor este montat si pe Modus. La fel si sasiul... este comun pentru Modus, Nissan Micra si Logan.
Renault faca o adevarata traditie din a oferi masini submotorizate... Macar la Modus-ul ala ai ce alege... dci 80 CP, dci 100 CP, 1,6 16V.. Da,vorbesti probabil de motoarele care le-au pus pe Logan-uri,ca pe masinile Renault,au ei grija sa le motorizeze suficient.Da-mi un singur exemplu de Renault care are un motor slab,dar nu mai are si alte motorizari mai mari....??? Astept raspunsul.... Renault Clio bicorp spre exemplu. Singura motorizare diesel este 1,5 dci 65 CP (deci exista) Motor mai puternic (la noi) este 1.4 16 V si 98 de cai, si 2.0 si 182 cai. In Franta mai exista si cel de 1.6 16V si 115 cai. Prin urmare daca vrei Clio bicorp benzina ai de unde alege. Daca vrei Clio bicorp diesel nu ai de unde alege. (Si dacia are motoare mai puternice, vezi cele pe benzina 1.4 si 1.6). Nu ca s-ar putea numi motoare, dar in fine... exista! Daca mai vrea cineva filmuletul cu motorul 1,5 dci de pe logan sa mi-l ceara. Andreisuzuki mi l-a cerut si acum il are si el. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 30 2005, 02:27 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
La prima impresie pare cam galagios motoru...dar in masina sigur nu se aude asa rau.DIn filmulet zici ca-i ala de 1.9D.Face la fel. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Sep 30 2005, 02:39 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
@adi.mitrea.....nu ai raspuns !!!! Ce ea ce ai scris e complet GRESIT !
Ai mai scris si ingrosat,dupa ce ca e o mare dezinformare....eu am Clio Bicorp 1,5 DCI 80 c.p.,vezi in semnatura.Pentru asta,eu iti recomand sa nu mai scrii pe aici decat unde te pricepi,OK? Tu vinzi castraveti la gradinar?Poate nu mai exista disponibil pentru Romania(conform site-ului www.renault.ro),ca sa nu faca de ras Logan-ul,dar exista,dupa cum vezi....si Symbolul are 80 c.p.,dar Bicorpul a avut primul motorul asta....deci Bicorp cu motor 1,5 DCI CU 80 C.P exista,exista si de 100 C.P.,dar numai in Franta. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 30 2005, 07:43 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Eddie33, stiu prea bine ca a existat Clio bicorp 1,5 dci 80 CP. Dar dupa cum spuneam de RENAULT... vrea sa intre in istorie prin a oferi masini submotorizate.
La ora actuala exista clio bicorp dci cu 65 de cai si nici o alta varianta pe motorina. Atat. Nu ma intereseaza din ce motive nu mai ofera dci 80 CP (probabil pentru ca e la sfarsit de generatie si nu se mai fabrica). LATER EDIT: Pentru Eddie33. Vina mea, trec in coltul meu. M-am exprimat gresit in ceea ce priveste "sfarsit de generatie". Nu ma refeream la motorul in sine (stiu ca e de ultima generatie) ci la masina: Renault Clio bicorp. Ea nu se va mai fabrica si poate din acest motiv au redus si variantele de motorizare, excluzand 1.5 dci 80 CP. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Oct 1 2005, 08:04 AM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Daca nu stii,de ce scrii prostii,una dupa alta? In primul rand nu stii si iti dai cu parerea si in al doilea rand cum sa fie motorul DCI de 80 c.p. la sfarsit de generatie?Atunci de ce il mai astepti pe Logan?Renault-uri Megan II,,Modus,Clio,Clio Symbol au motorizarea de 80 c.p.,care e o motorizare de ultima generatie.
Eu iti propun asa: 1.Daca nu stii exact,nu te mai baga in anumite subiecte 2.Daca o faci intentionat si incerci sa enervezi lumea si sa intrii cu tot din adinsul in polemica,se poate sesiza si un moderator sa ia masuri,chiar e permis tuturor sa scrie neadevaruri si tot ce le trece prin cap ? -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Oct 1 2005, 09:27 AM
Post
#49
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Una peste alta, submotorizarea loganului este intentionata pentru a nu-si face singuri concurenta celorlalte modele mai scumpe. E o tehnica rasuflata, si Renault nu sunt singurii care inca o aplica. Vezi de exemplu VW Fox.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 4 2005, 03:48 PM
Post
#50
|
|
pilot Group: Membri Posts: 354 Joined: 22-August 05 From: Cluj-Napoca Member No.: 53.889 |
Io m-am dat cu Loganu de test drive cu motor de 1,5 dci. Masina avea 123km in momentul cand mi-am lasat piciorul drept pe acceleratia care urca incet dar progresiv in treapta I pana cand atinge 1800 de turatii, moment in care puterea incepe sa fie accesibila in orice conditii de drum, masina va accelera liniar. Eu am pus cuplul la lucru intrand pe o panta abrupta si lunga (Calea Turzii din Cluj) cu viteza 4 la vreo 40km/h si vreo 1500 de ture. In rampa fiind cu ea subturata a inceput sa urce in ture (masina avea 4 insi adulti in ea si inca nu isi facuse rodajul) iar pe la 2000 de ture masina a inceput sa accelereze mai mult decat decent (chiar salbatic pt un Logan) nemaifiind nevoie sa umblu la schimbator. Impresia generala este ca e un motor al carui cuplu il face foarte potrivit pt Logan.
PS e ,totusi, un motor common rail de ultima generatie. PS2. Cuplul face toti banii. -------------------- Renault Megane 1,6 16v
|
|
|
Oct 4 2005, 06:03 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Eu nu inteleg de ce nimeni nu a zis nimic cand motorul asta a fost bagat pe Clio,iar acum,cand l-au bagat si pe Logan,toti sar ca nu e bun.Oare pt ca e pus pe o Dacie?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Oct 4 2005, 06:24 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE cand l-au bagat si pe Logan,toti sar ca nu e bun
Cei care spun ca nu este bun habar nu au despre ce vorbesc... Sg meu dubiu este daca l-au adaptat pt motorina nasoala de la noi (si anumite guri spun ca "da" si ca da'aia la noi s-ar vinde doar cu 65hP pt ca s-au facut anumite compromisuri pt carburantul de slaba caliate--in occident motorul are 70hP)...stiu ca pe clio a avut anumite probleme cu injectia din cauza carburantului... Motorul este facut in spania la palencia. |
|
|
Oct 7 2005, 07:49 PM
Post
#53
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 6-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.786 |
Sunt "nou" si.......putin nedumerit.Am citit peste tot ce se spune despre bietul Logan dci,unii ok unii...vor avion.
Inca mai am rabdare ceva vreme,desi de un an astept ca sa-mi iau prima mea masina noua....da am asteptat Loganul diesel, poate pt unii e o gluma buna eu ..in 2 sapt tre sa merg cu avansu. Am fost la test,dar e ambigu...ce poti testa in 2km? mai nimic...desi unii au tras mii de concluzii. Nedumerirea mea e la consum...in Cj la test drive (IATSA2)nu a fost versiunea cu computer de bord asa ca nu am putut urmari...prin alte parti se pare ca a fost disponibila. Pe forum la "acasa.ro" directionat din google am aflat de urmatoarele valori. La 90 km/h4,3l asa zice si cartea. La 120km/h 6l iar bara la bara 10 l.....atunci ma intreb unde o fi marele atu (cu exceptia comfortului si ca e masina noua)fata de mica mea berlina cu GPL? 10l in oras???? iar la 120 -6?? intreb pe cei ce au testat versinea cu computer...orcum sapt viit voi incerca sa obtin permisiunea pt un test pe ceva mai multisori km..premergator achizitionarii. Daca mai e pe undeva tema asta mii de scuze macar indrumati-ma pe unde sa mai caut. de 2 zile doar net/logan........ Valorile consumului date de constructor sa fie oare reale? desi pe Clio se respecta destul de bine aici se pare ca sunt variabile..... |
|
|
Oct 7 2005, 10:03 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
branianu57793 , consumul depinde de cat de "grea" ai talpa.
si consum 10% bara la bara mi se pare normal. de ce? pt ca masinile in general consuma aprox. 9-10 l pe ora. depinde de capacitatea motorului. partea buna la diesel, este ca pe timp de iarna cam razi de cei cu benzina :angel: si mai este inca un aspect, gandeste-te bine unde vei folosi mai mult masina. in oras sau in afara! pt "afara" (drum european etc.) ti-as sugera varianta de 1.6 ! mai "nervoasa" ! pt oras 1.4 sau 1.5dci este Arhi-Suficient! acum sunt banii tai, gusturile tale, si placerile tale (in materie de gonit) ! oricum cel mai multumit si la Solenza si la Logan sunt de : faruri, claxon , si frane! ..... cred ca mai mult de claxon (asta la Solenza..... cel de pe Logan este un pic mai slab... cam cu 10db) ce sa-ti zic.... Curaj ! :romania: -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Oct 9 2005, 04:38 PM
Post
#55
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 6-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.786 |
ce-i drept sum cam mare in talpa,...dar nu apas eu pana "crapa".
De mers .....mai multisor oras,am si facut deja comanda la Dci sunt maniac diesel,doar aici m-am putut incadra...decat un SH mult mai bine Loganel Dci. Imi place masina,atat nu-mi place de Injinerii de la Dacia ca socotesc principalul lor stapan "bou" .Auzi si tu unde s-au gandit ei sa faca diferenta.....la Iluminarea cutiei de bord care la dci e valabila numa pt Laureate.Poi aia care au vers de baza ....? nu au voie sa vada actele noaptea sau...sa cumpere lanterna????? Am comandat Preference....abia astept sa vina sa-mi montez un becusor de 20.000 ca de.........nu au avut cu ce umple foaia la optiuni. Scumpa optiune intradevar.......,apoi ma mai jeneaza protectiile de noroi de sub aripi cam slabut dotata....dar nu-i nimic si la varianta de baza din 1978,am asteptat ceva anisori pan i-a trecut cuiva prin cap sa le faca ca de ...coroziune service piese de sch....etc Am deschis un sub pe tema asta..mie mi se pare destul de importanta protectia impotriva coroziunii...in afara tratamentelor CEE etc. sau sunt eu de moda veche? Orcum merg pe mana lor ca la banii astia nu pot tine pe altii de mana. Consumul sper sa fie ok....cumnatu are Clio dci si tare de treaba.... |
|
|
Oct 11 2005, 08:07 PM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
OK!
atunci asteptam sa ne faci un test drive cu Loganul tau Dci asteptam un reply la topic sa ne spui parerile! Eu si Gasca :punk: -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Oct 12 2005, 11:04 AM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
[quote="Damian53219"]branianu57793 , consumul depinde de cat de "grea" ai talpa.
si consum 10% bara la bara mi se pare normal. de ce? pt ca masinile in general consuma aprox. 9-10 l pe ora. depinde de capacitatea motorului. o masina consuma atat de mult daca sta pe loc cu motorul la relanti? eu stiam ca in jur de 1 litru pe ora. eu stiam ca plusul in consum vine de la plecarile si opririle nenumarate cauzate de aglomeratie. 10% mi se pare mult in condtiile in care cu un 1.9tdi sau 2.0 dti nu sare de 8 in oras in aglomeratie infernala intre romana si universitatii la ora de varf. doar 2.0 hdi sare pe la 9-10 -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 12 2005, 01:44 PM
Post
#58
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 6-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.786 |
Imediat ce soseste va spun si parerile.....pan atunci mai ..stresez si eu omu un pic.
Mda Florin a venit cu o intrebare tare buna care si eu mi-am pus-o insa din -pacate nu pe forum- chiar atat sa manance o masina 10l/h la relanty???? dac ma duc mai departe cu gandul un tracor de 45 CP in sarcina cam pe"acolo se intinde si el....ma refer cand se deplaseaza pe sosea. Sunt curios sa vad comportamentul Dci-ului de pe Logan....am mai intrebat cate una alta la voceaclientului@daciagroup.ro acum astept sa vad ce v-or zice. Gandul despre coroziune ma cam macina......... |
|
|
Oct 12 2005, 09:56 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
am lasat motorul la pejo 307 2.0 hdi sa mearga 45 de min in seara asta , cat am stat de vorba cu niste prieteni, iar acul de la motorina nu s-a miscat. chiar am vrut sa testez chestia asta
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 13 2005, 02:10 PM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
consumul la relanti , indiferent ca e benzina sau diesel nu prea are cum sa treaca de 1,5 litri pe ora la un autoturism...
un buldozer care are motor imens are consum in sarcina 9.1 litri/ora , conform normelor de consum de la societatea unde lucrez. am avut un fiat diesel , cu motor de 1.9 fara turbo , si in 30 minute de relanti a papat cam 600 grame de motorina ( aveam turul si returul intr-un bidon...faceam experimente de consum.. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 11:39 AM |