Va mai aduceti aminte de Dacia 1100? |
This topic is about Va mai aduceti aminte de Dacia 1100?, the author, Adrian52125, wrote about: Eu da.Fiind pasionat de masinile vechi,ma gindesc frecvent la Dacia 1100.Nu prea le mai vezi prin Bucuresti.Nu am mers cu 1100 dar erau masini ff.bune ... To read more just scroll down
Va mai aduceti aminte de Dacia 1100? |
Aug 17 2005, 06:43 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
|
|
|
Aug 17 2005, 07:15 PM
Post
#2
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Singura chestie care imi vine in cap este ca odata se lauda cineva pe un site ce fiabila este dacia lui 1100, ca de 30 ani nu schimbat decat niste becuri si probabil (nu mai tin minte exact) curele la ea. Si dupa aia am vazut ca avea 120kkm. in 30 ani. deci 4000 km pe an. cool. cred si eu ca nu a schimbat prea multe in ritmul asta de exploatare...
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Aug 17 2005, 07:41 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
pai nu cred ca mai exista secrete despre Dacia.
Dacia Lastun(500) se incadreaza mai bine la trotinete. cu o caroserie de fibra de sticla, motor 2 cilindri de 500cmc, 20cp si un consum de fo 4l% a fost cel mai ciudat proiect caruia i s-a spus vreodata autoturism. Dacia Sport a derivat din prototipul Dacia Brasovia fiind echipata chiar si cu un motor turbo Dacia 1210-1310-1410 erau corespondentul motorizarilor 1185cmc 48CP - 1289cmc 54CP - 1397cmc 65CP la Dacia 2000, de fapt un reno 20, aveau acces doar anumite persoane ale acelor vremuri Dacia Nova e primul autoturism 100% romanesc. prima varianta a fost R523 in 2,1/2 volume 1,557 cmc, 72CP fiind urmata de R524 in 3 volume cu portbagajul mai lung raman in continuare de parere ca Nova e inspirata din Peugeot 309 Dacia 1325 chiar nu-mi dau seama care ar putea fi. ar mai putea fi amintita si "Dacia 1300 cu imbunatatiri" cum i se spunea atunci. e vorba de Dacia 1300 care avea masca de 1310 -------------------- always Alfa
|
|
|
Aug 18 2005, 10:11 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
-------------------- Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
|
|
|
Aug 18 2005, 02:55 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 13-July 05 From: Braila (Braila) Member No.: 51.153 |
QUOTE(krysty) Dacia 1325 chiar nu-mi dau seama care ar putea fi.
Dacia 1325 este Dacia Liberta -------------------- Dacia Logan 1,4 MPI GPL
|
|
|
Aug 18 2005, 07:04 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
Nu cred ca nu a shimbat nimic.Dar era o masina foarte fiabila.Bunicii mei cu Renault-ul lor 10 nu aveau nici o grija.Dupa aia au luat Oltcit si au inceput grijile.Lastun chiar era trotineta.Mai frumos si fiabil era Trabantul.Dacia sport ...nu prea vad diferente decit de caroserie.Am condus una si chiar nu sunt diferente.Dacia Nova bunisoara.Dar am inteles de la cineva cu R524 ca tabla e ceva de groaza.Cica practic se topeste.Dacia 2000 avea Ceauseasca.Mama a lucrat in ICECHIM ca cercetator in echipa ei.Pe timpul cind inca mai exista cercetare.Avea un sofer colonel de securitate.Iar 1325 mai jos o poza.Mersi pentru mesaje si informatii care sunt utile.Cine stie in viata cum e nevoie.Nu?
Attached File(s)
|
|
|
Aug 29 2005, 07:58 AM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.333 |
Salut! Sunt posesorul unei dacii 1100, care astazi implineste 125.000km Masina a avut parte de 2 tinichigerii (ultima anul trecut). Pivoti, bielete, discuri de frana, etc au fost schimbate la 120.000 (cele vechi se mai puteau folosi). La motor nu a fost umblat si merge ca unul nou.
|
|
|
Aug 29 2005, 04:27 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.118 |
Bravo tie.Mi-a spus cristian 52234 ca Dacia 1100 a fost declarata masina anului.Dar cum te descurci cu piesele?
|
|
|
Aug 29 2005, 11:13 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
nu s-a gandit nimeni ca la Dacia 1100 s-ar putea aduce "cateva" modificari?
m0as amuza sa vad una gonind ca nebuna pe Magheru! lasand gluma la o parte, a fost masina buna! pacar ca avea frana pe saboti. dar nimic nu este imposibil seara buna! -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Sep 6 2005, 09:21 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.333 |
Damian53219, vreau sa-ti spun ca ai facut o confuzie foarte grava , si anume ai confundat dacia 1100 cu dacia 500. Dacia 500 (lastun) are franele pe tamburi la toate rotile, iar 1100 are frane pe DISC la TOATE rotile. Deci ar fi singura dacie cu frana pe disc la toate rotile
|
|
|
Sep 13 2005, 07:58 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
A gresi este omeneste...... a da vina pe altcineva este si mai omeneste!!!
-------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Oct 4 2005, 01:11 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
dacia 1100 a fost o masina foooarte reusita la motor transmisie frane etc.
parca la caroserie statea ceva mai slabut, ca era tabla mai subtire ca sa fie usoara dar despre motor trebuie spus ca a fost proiectat de Gordini...cine stie cunoaste :boxing: la munte urca bine ca avea motor la spate avea roti de 15 cea ce ajuta in toate situatiile stiu si ceva performante: 0-100 la ora in 25 secunde 132 km/h vit max 43 CP si a iesit de nenumarate ori campioana nationala la raliuri si motorul ei s-a utilizat pana prin '97 la Renault Traffic ce rezulta din tot ce am spus? ca mie mi-a placut :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Oct 14 2005, 11:03 AM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 28-August 05 From: Bucuresti Member No.: 54.333 |
a fost cineva la intalnirea de la SIAB?
|
|
|
Nov 12 2005, 06:14 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 13-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.747 |
Iubesc masina asta, de cand m-am nascut si pana in prezent familia mea are cel putin o astfel de masina. Este si prima masina in care m-am suit la volan.
Legat de istoria modelului, Dacia 1100 este Renault R8S adica versiunea de renault 8 cu cel mai mare motor si discuri pe toate rotile, din cunostintele mele Romania este singura tara in care s-a produs in serie modelul R8S. De la inceput Renault 8 a fost o masina ieftina si economica un fel de Logan al acelor vremi, mecania motorul si transmisia au fost imprumutata de la Renault delphine asta face ca primele versiuni de R8 sa aiba cutie de viteze cu 3 trepte motor de 800 cc tamburi spate etc. Motorul este creat si proiectat de renault si este derivat din motorul de pe R4. Varianta de competitie a fost produsa de Gordini, in acea vreme toate versiunile sportive ale lui renault erau produse de Gordini acest obicei s-a terminat cu R12. Versiune R8 gordini avea motorul modificat suspensiile si tabloul de bord. Motorul avea celebrele bujii in "capul pistonulului", 2 carburatoare si avea ori 1100 cc ori 1300 cc(103CP). Gordini a folosit motorul de 1300 si pentru R12 Gordini. Absolut toate exemplarele Gordini au fost albastre cu doua dunci albe. De fapt si renault a folosit pentru prima data motorul care urma sa echipeze si dacia 1300 tot pe R8. Peste ani legenda R8 Gordini a fost continuata de Renault Clio Sport. Dacia 1100 as spune ca era o masina decenta pentru vremea ei se conducea usor (credeai ca are servodirectie) era cam instabila peste 100km/h si incredibil avea cam 800 kg (cat tot atat cat are si smartul meu ). Ca parti proaste tabla (inceprea istoria tablei de dacia :bandit: ), zgomotul interior, instalatia de climatizare, suspensia fata, pedalele prea spre dreapta etc. Tata are una oarecum tunata, geamuri electrice, scaune incalzite si ventilate, ac, alt tablou de bord un motor modificat spre 150 CP, suspensie fata schimbata. Partea proasta este ce el munceste la ea de 12 ani si acum a inceput iar sa iasa rugina . Pe afara arata ca una normala. Eu caut de ceva vreme un Renault 8 gordini cu acte in regula in romania si sa fie completa (are cine sa o aduca la viata) Sau macar o dacia 1100 S (cele cu 4 faruri produse pentru politie). |
|
|
Nov 14 2005, 02:39 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Chiar nici o poza cu Dacia 1100 ? Cu altele am vazut....
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 18 2005, 11:46 AM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 6-November 02 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 7.653 |
|
|
|
Nov 24 2005, 05:40 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.922 |
Posed Dacia 1100 de 11 ani , asa ca o cunosc f. bine. Unele reparatii le-am facut chiar eu. Din pacate trebuie sa o vand caci nu am nici o relatie la verificarea tehnica. Acum 2 ani a luat-o dar acuma nu mai poate. Am avut o pana si a trebuit sa ii retez cablul de frana de mana ca sa ii montez un racord de frana nou. In plus aripile din fata sunt mancate de rugina. Am toate actele la zi, ITP valabil , nu necesita reparatii.Nu ca nu ar avea defectiuni , dar sunt minore si la varsta asta nu mai conteaza .Motorul a fost facut in 1999. Are 172600 km reali. Toate aparatelelde bord functioneaza. A fost vopsita visinie in 2001. Pret 250 de euro. In banii astia intra : doua roti de rezerva, baterie, cric original, manivela si toate piesele de schimb pe care le am (multe dintre ele noi). Anul acesta am fost lovit in spate de un Volvo ultimul model. S-a facut praf Volvo-ul, am dovada de la politie. Eu mi-am indreptat cu mana aripa si gata. Volvo-ul a ramas fara bot. Botul lui a ramas agatat de Dacie. Bot = bara+ faruri +semnale+masca+ faruri ceata. Punctul ei slab a fost estetica, nu e o masina frumoasa. Chiar are elemente de ani 60 (de exemplu geamurile laterale). In fond proiectul a fost gata in 1962,ceea ce explica multe.
|
|
|
Jan 13 2006, 11:48 AM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.276 |
Bogdan Iustinian...este Renault Dauphine (nu delphine) Trebuie sa precizez ca au mai fost si alti "tuneri" daca pot sa ii numesc asa pentru renault: Alpine de exemplu. De Renault alpine ati auzit? Renault Alpine A 110, A310, Renault 5 alpine, Renault 12 alpine, etc...
Attached File(s)
|
|
|
Jan 13 2006, 12:08 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.276 |
Cateva din modelele ce au facut istorie:
Renault Alpine A 106 (1956) Renault Alpine A110 Renault Alpine A310 V6 Renault 12 Alpine Renault 5 Alpine Renault Dauphine Renault Dauphine Gordini Renault 8 (acelasi lucru cu dacia 1100) Renault 8 Gordini Renault 12 gordini (poza cu singurul 12 gordini de la noi din tara) [img]http://img66.imageshack.us/img66/3948/image0080rw.th.jpg[/img] Dacia 1100 S ( facuta pentru militie, dar folosita si in competitii, singura diferenta era ca avea 4 faruri, turometru pe bord si chiuloasa de 1300/R12, cu supapele marite) [img]http://img66.imageshack.us/img66/3218/017nm.th.jpg[/img] |
|
|
Jan 25 2006, 06:01 PM
Post
#20
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Oare nu s-ar putea transforma intr-un beach buggy, deoarece are motorul pe spate. Am vazut pe Discovery cum au modificat un Beetle (Kefer). Doar partea tehnica a ramas de la Kefer, caroseria din fibra de stigla, si cauciucuri late cu talon ingust. S-ar merita sa faci asa ceva cu o Dacia 1100, s-ar uita toata lumea de pe strada la tine.
-------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 04:30 AM |