IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Va mai aduceti aminte de Dacia 1100?

This topic is about Va mai aduceti aminte de Dacia 1100?, the author, Adrian52125, wrote about: Eu da.Fiind pasionat de masinile vechi,ma gindesc frecvent la Dacia 1100.Nu prea le mai vezi prin Bucuresti.Nu am mers cu 1100 dar erau masini ff.bune ... To read more just scroll down

> Va mai aduceti aminte de Dacia 1100?
Adrian52125
post Aug 17 2005, 06:43 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.118



Eu da.Fiind pasionat de masinile vechi,ma gindesc frecvent la Dacia 1100.Nu prea le mai vezi prin Bucuresti.Nu am mers cu 1100 dar erau masini ff.bune.Am avut un unchi cu una iar bunicii mei au avut un Renault 10.Cam acelasi lucru dar caroseria usor diferita.In orice caz erau masini foarte fiabile.Ca pasionat as vrea una dar stiti si voi locul nu permite,stau la bloc.Asa ca am deschis topicul sa vorbim si despre 1100 dar si despre alte modele ca 1410 sport,500,1325,2000,Nova,modele despre care nu se mai aude nimic si e pacat cred eu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V   1 2 >  
Start new topic
Replies (1 - 19)
Watcher
post Aug 17 2005, 07:15 PM
Post #2


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Singura chestie care imi vine in cap este ca odata se lauda cineva pe un site ce fiabila este dacia lui 1100, ca de 30 ani nu schimbat decat niste becuri si probabil (nu mai tin minte exact) curele la ea. Si dupa aia am vazut ca avea 120kkm. in 30 ani. deci 4000 km pe an. cool. cred si eu ca nu a schimbat prea multe in ritmul asta de exploatare...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Aug 17 2005, 07:41 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



pai nu cred ca mai exista secrete despre Dacia.

Dacia Lastun(500) se incadreaza mai bine la trotinete. cu o caroserie de fibra de sticla, motor 2 cilindri de 500cmc, 20cp si un consum de fo 4l% a fost cel mai ciudat proiect caruia i s-a spus vreodata autoturism.

Dacia Sport a derivat din prototipul Dacia Brasovia fiind echipata chiar si cu un motor turbo

Dacia 1210-1310-1410 erau corespondentul motorizarilor 1185cmc 48CP - 1289cmc 54CP - 1397cmc 65CP

la Dacia 2000, de fapt un reno 20, aveau acces doar anumite persoane ale acelor vremuri

Dacia Nova e primul autoturism 100% romanesc.
prima varianta a fost R523 in 2,1/2 volume 1,557 cmc, 72CP fiind urmata de R524 in 3 volume cu portbagajul mai lung
raman in continuare de parere ca Nova e inspirata din Peugeot 309

Dacia 1325 chiar nu-mi dau seama care ar putea fi.

ar mai putea fi amintita si "Dacia 1300 cu imbunatatiri" cum i se spunea atunci. e vorba de Dacia 1300 care avea masca de 1310


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin42855
post Aug 18 2005, 10:11 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 22-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.848



va suparati daca va spun ca Dacia Nova este copiata in proportie de 70-80% dupa renault 11? o serie de detalii de caroserie sunt chiar evidente


--------------------
Dacia SuperNova 1.4mpi 75cp 180W audio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai51160
post Aug 18 2005, 02:55 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-July 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 51.153



QUOTE(krysty)
Dacia 1325 chiar nu-mi dau seama care ar putea fi.

Dacia 1325 este Dacia Liberta


--------------------
Dacia Logan 1,4 MPI GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian52125
post Aug 18 2005, 07:04 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.118



Nu cred ca nu a shimbat nimic.Dar era o masina foarte fiabila.Bunicii mei cu Renault-ul lor 10 nu aveau nici o grija.Dupa aia au luat Oltcit si au inceput grijile.Lastun chiar era trotineta.Mai frumos si fiabil era Trabantul.Dacia sport ...nu prea vad diferente decit de caroserie.Am condus una si chiar nu sunt diferente.Dacia Nova bunisoara.Dar am inteles de la cineva cu R524 ca tabla e ceva de groaza.Cica practic se topeste.Dacia 2000 avea Ceauseasca.Mama a lucrat in ICECHIM ca cercetator in echipa ei.Pe timpul cind inca mai exista cercetare.Avea un sofer colonel de securitate.Iar 1325 mai jos o poza.Mersi pentru mesaje si informatii care sunt utile.Cine stie in viata cum e nevoie.Nu?
Attached File(s)
Attached File  60188.jpg ( 95.36K ) Number of downloads: 7
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uncle54340
post Aug 29 2005, 07:58 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 28-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.333



Salut! Sunt posesorul unei dacii 1100, care astazi implineste 125.000km biggrin.gif Masina a avut parte de 2 tinichigerii (ultima anul trecut). Pivoti, bielete, discuri de frana, etc au fost schimbate la 120.000 (cele vechi se mai puteau folosi). La motor nu a fost umblat si merge ca unul nou.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian52125
post Aug 29 2005, 04:27 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 27-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.118



Bravo tie.Mi-a spus cristian 52234 ca Dacia 1100 a fost declarata masina anului.Dar cum te descurci cu piesele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Aug 29 2005, 11:13 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



nu s-a gandit nimeni ca la Dacia 1100 s-ar putea aduce "cateva" modificari?

band.gif

m0as amuza sa vad una gonind ca nebuna pe Magheru!

lasand gluma la o parte, a fost masina buna! pacar ca avea frana pe saboti. dar nimic nu este imposibil wink.gif

seara buna!


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uncle54340
post Sep 6 2005, 09:21 AM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 28-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.333



Damian53219, vreau sa-ti spun ca ai facut o confuzie foarte grava biggrin.gif, si anume ai confundat dacia 1100 cu dacia 500. Dacia 500 (lastun) are franele pe tamburi la toate rotile, iar 1100 are frane pe DISC la TOATE rotile. Deci ar fi singura dacie cu frana pe disc la toate rotile wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 13 2005, 07:58 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



A gresi este omeneste...... a da vina pe altcineva este si mai omeneste!!! biggrin.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 4 2005, 01:11 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



dacia 1100 a fost o masina foooarte reusita la motor transmisie frane etc.
parca la caroserie statea ceva mai slabut, ca era tabla mai subtire ca sa fie usoara
dar despre motor trebuie spus ca a fost proiectat de Gordini...cine stie cunoaste :boxing:
la munte urca bine ca avea motor la spate bicycle.gif
avea roti de 15 cea ce ajuta in toate situatiile
stiu si ceva performante: 0-100 la ora in 25 secunde
132 km/h vit max
43 CP
si a iesit de nenumarate ori campioana nationala la raliuri
si motorul ei s-a utilizat pana prin '97 la Renault Traffic
ce rezulta din tot ce am spus?
ca mie mi-a placut biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Uncle54340
post Oct 14 2005, 11:03 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 28-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.333



a fost cineva la intalnirea de la SIAB?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan Iustinian...
post Nov 12 2005, 06:14 PM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 13-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.747



Iubesc masina asta, de cand m-am nascut si pana in prezent familia mea are cel putin o astfel de masina. Este si prima masina in care m-am suit la volan.
Legat de istoria modelului, Dacia 1100 este Renault R8S adica versiunea de renault 8 cu cel mai mare motor si discuri pe toate rotile, din cunostintele mele Romania este singura tara in care s-a produs in serie modelul R8S.
De la inceput Renault 8 a fost o masina ieftina si economica un fel de Logan al acelor vremi, mecania motorul si transmisia au fost imprumutata de la Renault delphine asta face ca primele versiuni de R8 sa aiba cutie de viteze cu 3 trepte motor de 800 cc tamburi spate etc.
Motorul este creat si proiectat de renault si este derivat din motorul de pe R4. Varianta de competitie a fost produsa de Gordini, in acea vreme toate versiunile sportive ale lui renault erau produse de Gordini acest obicei s-a terminat cu R12. Versiune R8 gordini avea motorul modificat suspensiile si tabloul de bord. Motorul avea celebrele bujii in "capul pistonulului", 2 carburatoare si avea ori 1100 cc ori 1300 cc(103CP).
Gordini a folosit motorul de 1300 si pentru R12 Gordini. Absolut toate exemplarele Gordini au fost albastre cu doua dunci albe.
De fapt si renault a folosit pentru prima data motorul care urma sa echipeze si dacia 1300 tot pe R8.
Peste ani legenda R8 Gordini a fost continuata de Renault Clio Sport.

Dacia 1100 as spune ca era o masina decenta pentru vremea ei se conducea usor (credeai ca are servodirectie) era cam instabila peste 100km/h si incredibil avea cam 800 kg (cat tot atat cat are si smartul meu smile.gif ). Ca parti proaste tabla (inceprea istoria tablei de dacia :bandit: ), zgomotul interior, instalatia de climatizare, suspensia fata, pedalele prea spre dreapta etc.
Tata are una oarecum tunata, geamuri electrice, scaune incalzite si ventilate, ac, alt tablou de bord un motor modificat spre 150 CP, suspensie fata schimbata. Partea proasta este ce el munceste la ea de 12 ani si acum a inceput iar sa iasa rugina sad.gif. Pe afara arata ca una normala.

Eu caut de ceva vreme un Renault 8 gordini cu acte in regula in romania si sa fie completa (are cine sa o aduca la viata)
Sau macar o dacia 1100 S (cele cu 4 faruri produse pentru politie).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Nov 14 2005, 02:39 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Chiar nici o poza cu Dacia 1100 ? Cu altele am vazut....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ion
post Nov 18 2005, 11:46 AM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 142
Joined: 6-November 02
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 7.653



...
Attached File(s)
Attached File  77606.jpg ( 59K ) Number of downloads: 5
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Voinescu61929
post Nov 24 2005, 05:40 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 24-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.922



Posed Dacia 1100 de 11 ani , asa ca o cunosc f. bine. Unele reparatii le-am facut chiar eu. Din pacate trebuie sa o vand caci nu am nici o relatie la verificarea tehnica. Acum 2 ani a luat-o dar acuma nu mai poate. Am avut o pana si a trebuit sa ii retez cablul de frana de mana ca sa ii montez un racord de frana nou. In plus aripile din fata sunt mancate de rugina. Am toate actele la zi, ITP valabil , nu necesita reparatii.Nu ca nu ar avea defectiuni , dar sunt minore si la varsta asta nu mai conteaza .Motorul a fost facut in 1999. Are 172600 km reali. Toate aparatelelde bord functioneaza. A fost vopsita visinie in 2001. Pret 250 de euro. In banii astia intra : doua roti de rezerva, baterie, cric original, manivela si toate piesele de schimb pe care le am (multe dintre ele noi). Anul acesta am fost lovit in spate de un Volvo ultimul model. S-a facut praf Volvo-ul, am dovada de la politie. Eu mi-am indreptat cu mana aripa si gata. Volvo-ul a ramas fara bot. Botul lui a ramas agatat de Dacie. Bot = bara+ faruri +semnale+masca+ faruri ceata. Punctul ei slab a fost estetica, nu e o masina frumoasa. Chiar are elemente de ani 60 (de exemplu geamurile laterale). In fond proiectul a fost gata in 1962,ceea ce explica multe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin65283
post Jan 13 2006, 11:48 AM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.276



Bogdan Iustinian...este Renault Dauphine (nu delphine) Trebuie sa precizez ca au mai fost si alti "tuneri" daca pot sa ii numesc asa pentru renault: Alpine de exemplu. De Renault alpine ati auzit? Renault Alpine A 110, A310, Renault 5 alpine, Renault 12 alpine, etc...
Attached File(s)
Attached File  87902.jpg ( 23.35K ) Number of downloads: 3
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Catalin65283
post Jan 13 2006, 12:08 PM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 13-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.276



Cateva din modelele ce au facut istorie:

Renault Alpine A 106 (1956)

Renault Alpine A110

Renault Alpine A310 V6

Renault 12 Alpine

Renault 5 Alpine

Renault Dauphine

Renault Dauphine Gordini

Renault 8 (acelasi lucru cu dacia 1100)

Renault 8 Gordini

Renault 12 gordini (poza cu singurul 12 gordini de la noi din tara) [img]http://img66.imageshack.us/img66/3948/image0080rw.th.jpg[/img]

Dacia 1100 S ( facuta pentru militie, dar folosita si in competitii, singura diferenta era ca avea 4 faruri, turometru pe bord si chiuloasa de 1300/R12, cu supapele marite) [img]http://img66.imageshack.us/img66/3218/017nm.th.jpg[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jan 25 2006, 06:01 PM
Post #20


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Oare nu s-ar putea transforma intr-un beach buggy, deoarece are motorul pe spate. Am vazut pe Discovery cum au modificat un Beetle (Kefer). Doar partea tehnica a ramas de la Kefer, caroseria din fibra de stigla, si cauciucuri late cu talon ingust. S-ar merita sa faci asa ceva cu o Dacia 1100, s-ar uita toata lumea de pe strada la tine.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 04:30 AM