Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM |
This topic is about Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM, the author, Daniel Mihai52950, wrote about: Am un Opel Astra 1.8 16V din 1999.Cand calc ambreiajul (in mers) in loc sa scada turatiile la 800RPM(cam atat trebuie nu?) scad pe la 400RPM.De cateva ... To read more just scroll down
Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM |
Aug 10 2005, 07:39 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 9-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.943 |
|
|
|
Aug 10 2005, 09:59 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 99 Joined: 21-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.385 |
De zgirmat la iak,tps, recuperare gaze rupt, map cu furtun gaurit, o suma de cauze.
-------------------- the engine is out of order
|
|
|
Aug 11 2005, 10:05 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 20-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.608 |
si eu patesc la fel la nubira.am umblat la IAC ,l-am schimbat si degeaba.nimeni nu stie nimic.Nici service-ul de la craiova .ce am facut eu:am bagat doua sticlute de lichid de curatare injoctoare intr-un plin si am observat ca nu prea mai face asa des.concluzia mea este ca e din injectoare si trebuie curatate.Apropo:stie cineva daca eu bag lichid de curatare injectoare la fiecare plin,timp de vreo 5,6 plinuri consecutiv,are vreo influenta nefasta?
|
|
|
Aug 11 2005, 06:26 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 9-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.888 |
Opel Vectra 3.0 24v RULZZZZ |
|
|
Aug 22 2005, 10:53 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 9-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.943 |
Am uitat sa precizez la inceput ca inainte sa ma duc la GTT mi se aprindea/stingea un bec (foarte frecvent) care repezenta,cred, un radiator cu o elice in mijloc si o data cu el porneau electroventilatoarele(racire+AC),iar AC-ul nu pornea;dadea sa porneasca dar murea imediat. In concluzie va rog sa ma ajutati (eu am opel de 2 luni si nu ma pricep deloc) si 1140 Euro sunt cam mult pt mine... |
|
|
Aug 22 2005, 11:16 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 720 Joined: 5-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.904 |
Nu prea sunt as in domeniul mecanicii si electricii dar inclin sa cred ca nu ar fi vorba de cele 2 mufe de care zic ei sau ca singura rezolvare este schimbarea intregii instalatii electrice. Dar in schimb nici nu am o solutie. Poate e cineva mai priceput.
-------------------- |
|
|
Aug 23 2005, 07:55 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 99 Joined: 21-May 05 From: Bucuresti Member No.: 47.385 |
Ii stiam pe cei de la GTT de bun simt, ce ma-sa nu pot schimba doua mufe? Eu zic sa mai vb si cu altii, precizeaza despre ce mufe e vb. Sa nu zici ca ai calculatorul sub bara in stinga si au umblat acolo? Da-mi un mesaj privat si te pun in legatura cu electronistul cu care colaborez, un flacau care e consultant si la NASA!
-------------------- the engine is out of order
|
|
|
Aug 26 2005, 01:14 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 13-April 05 From: colchester, anglia Member No.: 44.556 |
incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic
|
|
|
Aug 26 2005, 10:18 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 30-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.509 |
Lucruri interesante se petrec pe la reprezentantele astea...Inainte de a ajunge la ei se aprinde un bec iar dupa ce pleci se aprind 5...Sa insemne ca le-au facut sa functioneze(becurile)? Si ce solutie e asta cu schimbatul intregii instalatii electrice pt doua mufe? Frate, astia-s dusi cu capul sau chiar au impresia ca toti care ajung la ei sunt mai prosti ca noaptea? Iar ce au obtinut ei la diagnoza e de toata jena...Ma si intreb ce soft inteligent au de a depistat ca doau mufe sunt crapate...?!
Prin urmare, scaderea turatiei sub relantiul normal se poate datora si: --pompei de servofrana(verifica sa nu traga aer fals);ar trebui, totusi, sa se balbaie motorul la relanti --socului electronic; chiar daca functioneaza la rece, tot el are rolul sa mentina turatia minima de relanti, nelasand sa moara motorul prin compensare --verifica si filtrele de aer si benzina Poti verifica aceste lucruri + ce au mai scris si ceilalti inainte de a da zeci de milioane pe o instalatie electrica...Si mai exista si dezmembrari unde poti gasi 2 mufe. Succes! -------------------- Opel Corsa 1.3 CDTI
|
|
|
Oct 2 2005, 01:34 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 9-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.943 |
QUOTE(cristi44563) incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic
Ai avt mare dreptate!!!!!!!! acum totul e ok si nu mi se mai aprinde nici un bec in bord |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 05:39 PM |