Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Daniel Mihai52950
Am un Opel Astra 1.8 16V din 1999.Cand calc ambreiajul (in mers) in loc sa scada turatiile la 800RPM(cam atat trebuie nu?) scad pe la 400RPM.De cateva ori mi-a murit motorul.
adrian47392
De zgirmat la iak,tps, recuperare gaze rupt, map cu furtun gaurit, o suma de cauze.
sofer
si eu patesc la fel la nubira.am umblat la IAC ,l-am schimbat si degeaba.nimeni nu stie nimic.Nici service-ul de la craiova .ce am facut eu:am bagat doua sticlute de lichid de curatare injoctoare intr-un plin si am observat ca nu prea mai face asa des.concluzia mea este ca e din injectoare si trebuie curatate.Apropo:stie cineva daca eu bag lichid de curatare injectoare la fiecare plin,timp de vreo 5,6 plinuri consecutiv,are vreo influenta nefasta?
cosmin52895
Du-te la di-bas,daca esti din Bucuresti,iti va lua sa umble in calculatorul din bord maxim 2 mil,nu e f mult in comparatie cu alte preturi de manopera,mai mult k sigur toata treaba este din calculatorul de bord,am mai auzit de probleme de genu asta,oricum,,asta e parerea mea...bafta,,

Opel Vectra 3.0 24v RULZZZZ smile.gif
Daniel Mihai52950
Am fost la GTT ,mi-au facut diagnoza si au zis ca sunt crapate cele doua mufe de la instalatia electica(vin undeva in botul masinii sub bara).Mufele nu se fabrica separat,deci...trebuie schimbata instalatia electrica...toata...aprox 1140 euro!!!Dupa ce au umblat ei mi se aprind trei martori in bord:Air-bag,TC,ABS cand pornesc motorul dupa o perioada mai lunga(cel putin o zi);merg putin, opresc motorul si il pornesc din nou si nu mai stau aprinse.DAR...mi se aprinde in mers becul de la catalizator (cred).
Am uitat sa precizez la inceput ca inainte sa ma duc la GTT mi se aprindea/stingea un bec (foarte frecvent) care repezenta,cred, un radiator cu o elice in mijloc si o data cu el porneau electroventilatoarele(racire+AC),iar AC-ul nu pornea;dadea sa porneasca dar murea imediat.
In concluzie va rog sa ma ajutati (eu am opel de 2 luni si nu ma pricep deloc) si 1140 Euro sunt cam mult pt mine...
DragosV
Nu prea sunt as in domeniul mecanicii si electricii dar inclin sa cred ca nu ar fi vorba de cele 2 mufe de care zic ei sau ca singura rezolvare este schimbarea intregii instalatii electrice. Dar in schimb nici nu am o solutie. Poate e cineva mai priceput.
adrian47392
Ii stiam pe cei de la GTT de bun simt, ce ma-sa nu pot schimba doua mufe? Eu zic sa mai vb si cu altii, precizeaza despre ce mufe e vb. Sa nu zici ca ai calculatorul sub bara in stinga si au umblat acolo? Da-mi un mesaj privat si te pun in legatura cu electronistul cu care colaborez, un flacau care e consultant si la NASA!
cristi44563
incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic
Sebastian39516
Lucruri interesante se petrec pe la reprezentantele astea...Inainte de a ajunge la ei se aprinde un bec iar dupa ce pleci se aprind 5...Sa insemne ca le-au facut sa functioneze(becurile)? Si ce solutie e asta cu schimbatul intregii instalatii electrice pt doua mufe? Frate, astia-s dusi cu capul sau chiar au impresia ca toti care ajung la ei sunt mai prosti ca noaptea? Iar ce au obtinut ei la diagnoza e de toata jena...Ma si intreb ce soft inteligent au de a depistat ca doau mufe sunt crapate...?!
Prin urmare, scaderea turatiei sub relantiul normal se poate datora si:
--pompei de servofrana(verifica sa nu traga aer fals);ar trebui, totusi, sa se balbaie motorul la relanti
--socului electronic; chiar daca functioneaza la rece, tot el are rolul sa mentina turatia minima de relanti, nelasand sa moara motorul prin compensare
--verifica si filtrele de aer si benzina
Poti verifica aceste lucruri + ce au mai scris si ceilalti inainte de a da zeci de milioane pe o instalatie electrica...Si mai exista si dezmembrari unde poti gasi 2 mufe. Succes!
Daniel Mihai52950
QUOTE(cristi44563)
incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic


Ai avt mare dreptate!!!!!!!! acum totul e ok si nu mi se mai aprinde nici un bec in bord
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.