PROTEST |
This topic is about PROTEST, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
PROTEST |
Jul 12 2005, 08:18 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 5-July 05 From: Constanta Member No.: 50.576 |
Nu stiu cine le face dar daca le fac piloti adevarati da atunci poate fi numit un drive test dupa care ma pot ghida.Numai ca ei in Romania nu au curajul sa scoata in evidenta negru pe alb si sa critice modelele. Sunt toti niste impaciuitoristi. Sa nu se puna rau cu dealerii sau producatorii. Daca te stii stapin pe tine si pe ce simti scrie domnule! Sper sa nu ofensez pe nimeni de pe forum care chiar sunt in aceasta situatie Daca sunt facute de scriitori, poeti, literati in articole pline de metafore inaltatoare mai bine lipsa. ( vezi masini ro. BMW seria 3 din 03.06.2005 semnat de Leonard Ancuta gen te incinta prin toti porii) Iar emisiunile TV de automobilism te imbolnavesc.dau asa zise drive test la MAYBCH,Jaguar.Aston Martin si alte asemenea de parca rominii sar sa cumpere aceste modele ca nebunii. Gata am protestat ! |
|
|
Nov 24 2007, 10:24 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Doamnelor si domnilor,
Adaugam aici testarea unor calitati/defecte ale unor masini dupa metode, nici macar empirice, ci dupa ureche si horoscopul din ziar. Exemplu - "ziarist de specialitate" - angajatul unei oaresce reviste auto testa limita de stabilitate a unui 4x4 pe timp de ploaie, pe valea oltului, abordand curbele de pe acolo cu treapta a 5-a la viteze de 50-60 km/h. In atari conditii motorul abia se mai tinea in relanti, darami-te sa mai traga masina pe traiectorie; in aceste conditii masina se ducea cam pe unde vroia "doamna" inertie, cu toate protestele cauciucurilor..... Cred ca domnul respectiv avea tendinte suicide... Ca sa-i arat limitele masinii, amcondis aceeasi masina, pe aceeasi ploaie, pe acelasi drum cu o viteza dubla, dar in treapta a 3-a: rezultatul motorul tragea vois de la 3000 la 4000 rpm, masina se inscria docila pe traiectorii iar cauciucurile erau fericite. La final domnul "specialist" a replicat ca am condus prea "safe" si n-a putut sa-si dea seama de limitele masinii. Eu n-am inteles nimic din asta. Cred ca depinde de noi sa-i cenzuram pe acesti "specialisti" si sa scapam de ei. Daca habr nu au de elementele de baza in ceea ce priveste constructia si tehnologiile auto, de tehnic de conducere, daca nu sunt familiarizati cu procedurile de testare a unui vehicul atunci nu prea au ce cauta in bransa asta. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 01:00 PM |