Probleme cu sistemul antipoluare si FAP |
This topic is about Probleme cu sistemul antipoluare si FAP, the author, Catalin50420, wrote about: Salut, am un 407 cu motor 2.0 HDi 136 CP si FAP (filtru activ de particule) si am o problema cu masina: de citva timp (aprox. 2 saptamini), incepuse s ... To read more just scroll down
Probleme cu sistemul antipoluare si FAP |
Jul 5 2005, 12:10 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-July 05 From: Bucuresti Member No.: 50.413 |
Cind m-am dus seara sa o iau, mi-au zis ca au rezolvat problema, dar ca a fost din cauza ca merg f. mult prin oras si ca ar trebui din cind in cind sa ies pe autostrada si sa ii dau citva timp cu viteza si turatie ridicate sa se regenereze FAPul. Au spus ca acum l-au regenerat ei pe computer, dar asa sa fac pe viitor. A, si apropo, masina nu a vazut altceva decit motorina Euro5 de la OMV, care credeam eu (si inca mai cred) ca e cea mai buna pe care o poti gasi la noi. Problema e ca la o zi dupa ce am luat-o, iarasi mi s-a aprins martorul la bord. Acuma, intrebarile mele sunt: - e normal sa se fi aprins imediat dupa ce am luat-o? Asta inseamna ca nu si-au facut baietii treaba bine, sau trebuie neaparat sa ies cu ea pe autostrada? - daca ies, se va regenera FAPul, chiar daca acum martorul e aprins? Nu cumva fac mai rau, pentru ca in carte scrie ca e pericol sa se deterioreze FAPul? Eu am acum 5100 km, din care vreo 4000 in oras (merg zilnic si mai mult prin centru, stiti voi cum e ), si nu am mai iesit cu ea din Bucuresti de o luna; e normal ca doar dupa o luna sa se intimple asta? Continuare: duminica nu m-am mai putut abtine pina sa ma duc la service si am fost pe Autostrada Soarelui sa o "ard" putin. Desi era o ploaie cumplita, mi-am dat seama inca o data ce tinuta superba de drum are masina asta; i-am dat pina la 180 km/h fara sa bag a 6-a, astfel incit sa o turez cit mai tare. Intr-a 5-a la 180 are aproape 4000 rpm. Am mers pina la Lehliu si inapoi numai intr-a 5-a, deci cam 120 km. Din pacate, nu a avut rezultatul asteptat: semnalul la bord a ramas in continuare aprins. Hai sa va spun continuarea: luni dimineata ma scol chitit sa ma duc peste ei la service; cind pornesc motoru'... stiti simptomul ala tipic de mers la doctor: motorul OK, indicatorul stins, totul in regula. Am zis ca s-a rezolvat de la drumul pe aurostrada, asa ca am renuntat sa ma duc. Din pacate, acum pe seara cind ma intorceam acasa - hopa, becul se aprinde din nou! :bash: Acuma, bineinteles ca miine o sa ma duc - dar spuneti-mi daca mai intelegeti ceva! |
|
|
Jul 5 2005, 09:42 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
nasol, si eu am acelasi motor la baza, asa ca o sa stau cu ochii pe "proces". Din pacate, nu cred ca pot sa te ajut. dar sa ne spui te rog cum se va termina totul, altfel forumul asta e degeaba..
stii, e destul de frecvent sa te flituiasca baietii, inclusiv de la alte firme. voi aveti un sg dealer in Buc? daca persista si nu te rezolva, scrie la reprezentanta Peugeot in Ro sau afara... asa o sa ai rezultatul scontat in orice caz, nu te lasa. o problema exista... -------------------- |
|
|
Jul 5 2005, 08:11 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-July 05 From: Bucuresti Member No.: 50.413 |
OK, acum hai sa va spun continuarea: m-am dus azi dimineata la service si le-am spus de problema. Mi-au zis sa o las acolo citeva ore ca sunt extrem de ocupati si trebuie sa-i gaseasca o fereastra la diagnoza. Dupa ce le-am zis ca mai bine astept decit sa o las si m-am dat bine pe linga cel de la receptie, mi-au luat-o la diagnoza in mai putin de 30 min.
Rezultatul: valva EGR trebuie schimbata, dar asa cum va asteptati, trebuie comandata in Franta si dureaza max. 3 saptamini! In orice caz, nu am nimic de reprosat de promptitudine si de diagnoza pusa (sper sa fie corecta ) - doar ca am de asteptat. Mi-au spus ca pot sa merg cu masina asa fara sa o fortez. Acuma, intrebari: - daca merg cu masina asa 1-2 saptamini, e vreun risc sa se strice altceva? Catalizatorul, FAP, ceva... Am spus mai sus ca masina nu a vazut decit Euro 5 de la OMV Si apropo, da, exista un singur dealer in Bucuresti (Eurial) - eu tratez cu cei din Militari. |
|
|
Jul 7 2005, 08:19 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-July 05 From: Bucuresti Member No.: 50.413 |
Astazi am fost cu masina, am lasat-o acolo - mi-au spus ca dureaza citeva ore pt. ca trebuie sa schimbe valva si apoi sa o regleze electronic. Pe seara m-am dus sa o iau - si intr-adevar, problema e rezolvata, masina merge "unsa" acum, spre deosebire de prima data cind doar mi-o curatasera - atunci, desi martorul de la bord nu s-a mai aprins o vreme, motorul tot avea acel "hic" in jur de 2000 rpm. Deci, se poate - rezolvare OK la service, tratament OK, promptitudine - bat in lemn, dar sper sa tina -------------------- 407 ST Sport 2.0 HDI Or Blanc
|
|
|
Jul 8 2005, 08:40 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 12:38 PM |