Octavia sau Passat |
This topic is about Octavia sau Passat, the author, alex46383, wrote about: Salut Octavia 2 e o masina facute in cehia la calitatea , standardul si materialele folosite de grupul wolkswagen. Asa cum toyota face masini conform ... To read more just scroll down
Octavia sau Passat |
Jun 16 2005, 04:42 PM
Post
#21
|
|
sofer Group: Membri Posts: 90 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.376 |
Octavia 2 e o masina facute in cehia la calitatea , standardul si materialele folosite de grupul wolkswagen. Asa cum toyota face masini conform unor standarde de caltate in turcia , aceeasi situatie e in cehia., Pe nici un forum de afara nu am vazut cineva sa se planga de calitatea octavia2 , ci dimpotriva masina ofera un grad ridicat de satisfactie .iesind pe locul 1 la acest lucru . Diferentea intre passat si octavia nu este f mare .din pct de vedere al motorului , stabilitatii ,fiabilitate. Calitate germana a progresat la fel cum au progresat toate marcile in general. |
|
|
Jun 16 2005, 05:41 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
@george: nu te poti plange de CALITATEA produselor germane... in general finisajele, materialele folosite, etc... sunt peste medie... fiabilitatea e altceva... si nici acolo nu stau rau nemtii... eu inteleg ca orice om poate fi la un moment dat agasat de sigla VW care e peste tot si e preaslavita de parca ar fi un Dumnezeu al masinilor.... dar nu e vina marcii... e vina romanilor, eu spre exemplu sunt multumit de calitatea VW... desi e vorba de un monovolum fara pretentii de lux, calitatea materialelor, finisajele, etc... totul e peste asteptari...
Daca as avea de ales as alege fie octavia2 (daca nu as putea depasi 18.000 cip) sau daca as dispune de 19.000 atunci un VW passat 2.0 FSI 150 cp... cu climatronic si jante aluminiu (restul dotarilor importante le are de serie - cd player, airbaguri, ESP/ABS si restu')... dieselul nu e util in romania... e EXTREM de pretentios... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 16 2005, 06:54 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
DSG e cea mai eficienta si rapida cutie de viteza disponibila pe piata la ora asta ( BMW si Opel au variantele lor de asemenea dar sunt un pic mai slabe la viteza de schimbare care e 40milisec pt DSG). tehnologia cutiilor de viteze cu ambreiaj dublu este folosita si in F1. deci e "state of the art" si parerea mea ca se merita DAR trebuie sa ai si un motor pe masura ( as zice cel putin 120CP) deci 2.0TDI se califica.
parerea mea e ca atata vreme cat Skoda foloseste majoritatea componentelor comune cu VW e de "calitate germana". Atat cat se poate vorbi de asa ceva la ora asta. Nu uitati ca de ex. Touareg si Golf se fac si in Slovacia, iar Audi A3 si TT in Ungaria ca motoarele TDI se fac in Polonia si 1,8T si 2,0TFSI se fac in Ungaria, etc... nici nu stiu daca mai exista masini 100% germane, inclusiv BMW si Mercedes cumpara o groaza de componente de la producatori de componente auto din estul europei, china, india, etc... traim intr-o lume globala si in continua globalizare. Paralela Skoda-VW vs. Renault-Dacia e fortata. Skoda este o marca la standarde Occidentale. Logan e un model cu multe componente Renault dar conceput pentru pietele in curs de dezvoltare. Octavia e o masina de nivel european, Logan e o masina de nivel balcanico-asiatico-african... nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar asta e nivelul Ro. suntem la acelasi nivel de dezvoltare cu Turcia, Siria, Iran, Egipt, Maroc, Algeria s.a. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 16 2005, 06:56 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Dar zi-mi si mi te rog de ce “dieselul nu e util in romania... e EXTREM de pretentios...” Masina o voi folosi sa ma duc la facultate la Iasi.Asta inseamna Iasi-Vaslui cel putin o data pe saptamana + fatait prin Iasi si Vaslui.Asa ca ma gandeam la consum.Dar te rog zi-mi carei faza cu dieselul.(personal nu am avut in familie decat benzinare insa am condos Passat TDI suficient). -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 07:01 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Passat si Octavia sunt masini de "ghijoci" ca noi trecuti de 30-35 de ani, cu nevasta, copii si alte belele pe cap... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 16 2005, 07:33 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pai in primul rand (dupa cum cred ca ti-ai dat seama) trebuie sa faci un calcul de rentabilitate: asta se face dupa formula:
kilometrii parcursi pe an/100 * consum mediu benzina * pretul benzinei - kilometrii parcursi pe an/100 * consum mediu benzina * pretul motorinei+ preturile consumabilelor (filtre ulei, combustibil) la benzina - preturile consumabilelor (filtre ulei, combustibil,...) la motorina ______________________________________________ TOTAL .......... Daca Totalul x 3 (durata leasingului) da mai putin decat diferenta de pret dintre diesel si benzina atunci NU E RENTABIL... Sa calculam deci: 10.000 km /100 * 8.2 * 33.100 = 750 euro (aproximativ) 10.000 km /100 * 6.0 * 31.700 = 525 euro (aroximativ) diferenta dintre consumabile nu o pot calcula acum, oricum e de aproximativ 100 de euro... poate gresesc, dar stiu sigur ca sunt mai scumpe consumabilele pt diesel... sa zicem ca diferenta e de numai 50 de euro/an. _____________________________________________ TOTAL .................................225- ~50 = ~175/10.000 km Vw passat 2.0 150 cp benzina + climatronic + jante 16" = 19.066 Vw passat 2.0 TDI 140 cp diesel + climatronic + jante 16" = 20.151 diferenta= 1085 Din asta rezulta ca trebuie sa faci 20.000 km/an ca sa ajungi peste 3 ani sa devina rentabila alegerea... Dar sa mergem mai departe: Dieselul e EXTREM de pretentios cu ce bagi in el... daca ODATA ai bagat o motorina un pic mai slaba (nu neaparat agricola) deja vei observa cum puterea de la inceput s-a dus... si ca s-o recastigi va trebui sa schimbi de cateva ori motorina din rezervor, folosind aditivi si motorina calitativa... Daca te-ai purtat urat cu turbina (si o poti face in primii 3 ani)... s-ar putea sa ajungi la schimbat turbina... Durata de viata a motoarelor normal aspirate e mai mare... Ai cu 10 cp in plus la benzina... Iarna trebuie sa ai atentie sporita cu motorina (daca mai nimeresti o motorina proasta... adios...) In plus TDI-urile sunt mai zgomotoase... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 16 2005, 08:27 PM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
HalbaSus:(fara suparare) dar mi se pare mie sau tu ai ambele masini diesel… Cum de?Si care e faza cu dieselu iarna? Am avut un fiat tipo diesel in folosinta vreo cateva luni si pot sa spun ca pe frig se simtea in largul lui .
Pt Iulian HondaFan: asa sunt eu un pic mai lenes si mai puturos.Imi place la nebunie Golful5(ca de altfel toate) si alta ar fi fost treaba daca scotaeu break pe 5(fara suparare da plusul e o prostie-parc-ar fi Logan ).Nu stiu de ce dar ma omor dupa masinile “germane” ,mari(chiar daca te ia dracu la parcari),negre.Mi se par super impunatoare. Uita-te si tu un pic (imagineazati-o cu geamuri fumurii,date cu vopsea daca s-ar putea ): -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 08:57 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Passat ca nu ploua in el....pana acum cel putin...
PS QUOTE suntem la acelasi nivel de dezvoltare cu Turcia, Siria, Iran, Egipt, Maroc, Algeria s.a.
Ce bine ar fi... da nu cred (cel putin turcii sunt peste noi--muult) ! |
|
|
Jun 16 2005, 09:02 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(Edi45845) HalbaSus:(fara suparare) dar mi se pare mie sau tu ai ambele masini diesel… Cum de?Si care e faza cu dieselu iarna? Am avut un fiat tipo diesel in folosinta vreo cateva luni si pot sa spun ca pe frig se simtea in largul lui .
Da, am un vectra diesel, un vw Sharan TDI si am mai condus un A4 tot tdi, de asemenea am condus si benzinare (de la prima mea masina o supernova, apoi Cielo, solnitza, ML si altele)... Tocmai faptul ca am in familie 3 masini diesel imi permite sa afirm ca nu faci nici o economie cu dieselul... sau ma rog... faci... dar prea putina ca sa merite nervii (ex: acum o luna a pus taica-meu in VW 5 (cinci) litri de motorina dintr-o benzinarie no-name, apoi a facut plinul cu motorina buna... de atunci ma chinui sa o readuc la starea de "normalitate" (multe alimentari mici), regim de turatii mari, aditiv, etc... deja incepe sa-si revina dar inca ma face si george cu supernova pe autostrada... ). Dieselul iarna ? Pai normal ca porneste... a zis cineva ca nu porneste ? Si bineinteles ca se simte in elementul lui DUPA CE S-A INCALZIT... aerul mai rece e mai bogat in oxigen deci e normal sa mearga chiar mai bine decat vara.... dar pana se incalzeste eu am ajuns la servici... mi-a consumat 10 litri/100 si o buna parte din baterie (noroc ca am una destul de serioasa)... Varianta a doua e sa stau 10-15 minute in fata casei cu motorul pornit si abia dupa acea pornesc... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 16 2005, 09:08 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Corect Halba!
Ca sa nu mai zic ca si ingheti in masina pina se dezmorteste motorul daca nu ai un instant heater... Eu n-am :samui: -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Jun 16 2005, 10:05 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Edi45845) Pt Iulian HondaFan: asa sunt eu un pic mai lenes si mai puturos.Imi place la nebunie Golful5(ca de altfel toate) si alta ar fi fost treaba daca scotaeu break pe 5(fara suparare da plusul e o prostie-parc-ar fi Logan ).Nu stiu de ce dar ma omor dupa masinile “germane” ,mari(chiar daca te ia dracu la parcari),negre.Mi se par super impunatoare. Uita-te si tu un pic (imagineazati-o cu geamuri fumurii,date cu vopsea daca s-ar putea ):
eeh, degustibus... Octavia e prea sobra... mie unul imi place mai mult Golf5... nu-mi place nici negrul si nici geamurile fumurii. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 16 2005, 10:15 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(cristi36176) Ce bine ar fi... da nu cred (cel putin turcii sunt peste noi--muult) !
pe ansamblu Turcia e cam la acelasi nivel. zona europeana si coasta de vest sunt insa mai dezvoltate. dar partea de est e jale si la ei. PIB (ajustat pt. puterea de cumparare) in 2003 a fost de 7149$ pe cap de turcalet. Romania e la 7217$ pe cap de romanas. dupa The Economist. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 16 2005, 11:12 PM
Post
#33
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Iulian da ce-ai cu vopseaua neagra si cu geamurile negre?
Eu unul mi-as lua si girofar da cred ca daca ma prind gaborii ma srang de gat cu el si mi-l dau de cap pana o sa-mi faca capu nino-nino Am mers odata cu un politist care a vrut sa se dea sme si a pus girofaru-e super sa megi cu masina cu girofar (ar trebui bagat la optioanale la masinile negre ) -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 16 2005, 11:40 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
La ce-ti trebuie? WST la numar nu vrei?
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jun 17 2005, 12:19 AM
Post
#35
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 12-December 04 From: Turda (Cluj) Member No.: 37.105 |
Alegerea mea este Octavia 2, indiscutabil e mai buna decat un Passat sh in plus exista o garantie (de 2 ani!?) si masina chiar e reusita. Cehii in general cred ca sunt mai "nemti" decat spaniolii si mai cred ca ei nu fac diferente intre pietele unde se vinde masina. De ceva timp am impresia ca anumite firme produc altceva pentru pietele estice acel lucru avand o calitate si fiabilitate mai slaba decat ceea ce se produce pentru piata vestica.
Poate o sa-mi spuneti ca: "cine e prostu' care sa-si faca numele de rusine"... ei, va spun ca bune/ rele, romanii, rusii, bulgarii si ce stiu mai cine din tarile estice o sa-si cumpere masini noi, chiar daca sunt mai slabe calitativ decat cele produse pentru vest! Si chiar daca sunt mai slabe sunt oricum mai bune decat cele produse intern - Lada, Dacia, Daewoo etc. Japonezii produc cele mai bune masini la ora actuala, chiar daca nu sunt neaparat cele mai performante, ele sunt cele mai fiabile, mai dotate adica sunt cele mai pe gustul proprietarului. Daca arunci o privire pe site-ul J.D. Power vei vedea ca BMW este fruntas in intrecerea Europa vs Japonia dar e pe locurile care nu sunt pe podium. Skoda sta mai bine decat VW adica ... !!! ei au 100 de ani de traditie in domeniul auto pe cand VW au avut noroc cu Hitler. VW cred ca a fost o masina adevarata pana prin anii '80 apoi au inceput sa lase de dorit devenind o masina mai putin populara! Ia o Skoda Octavia 2 si vei fi multumit! |
|
|
Jun 17 2005, 12:19 AM
Post
#36
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Octavia cu numar W ? defapt sunt si dacii si leganza si subaru... dar parca tot bmw-urile, mertzanele si cherokee-urile se potrivesc cu masinile alea...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 17 2005, 01:03 AM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
Imi zice si mie cineva pls. ce inseamna WST???Eu stiam de MAI si atat pt. interne :wave:
-------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Jun 17 2005, 05:05 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Edi45845) Iulian da ce-ai cu vopseaua neagra si cu geamurile negre?
Eu unul mi-as lua si girofar da cred ca daca ma prind gaborii ma srang de gat cu el si mi-l dau de cap pana o sa-mi faca capu nino-nino Am mers odata cu un politist care a vrut sa se dea sme si a pus girofaru-e super sa megi cu masina cu girofar (ar trebui bagat la optioanale la masinile negre ) n-am nica cu negrul si geamurile fumurii... mie nu-mi plac, dar cui ii plac f. bine... nu ma deranjeaza la altii. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 17 2005, 05:10 AM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(T37112) ... Skoda sta mai bine decat VW adica ... !!! ei au 100 de ani de traditie in domeniul auto pe cand VW au avut noroc cu Hitler. VW cred ca a fost o masina adevarata pana prin anii '80 apoi au inceput sa lase de dorit devenind o masina mai putin populara!
Ia o Skoda Octavia 2 si vei fi multumit! Eu cred ca Skoda sta mai bine pt. ca sunt probabili mai atenti la detalii ( lucreaza in mare cu acelasi set de componente) si nu le-a intrat inca in cap sindicalismul pagubos care afecteaza uzinele din mai toate tarile dezvoltate exceptie Japonia si Coreea unde problema se pune altfel... oricum calitativ VAG sta bine... masinile sunt proiectate in general solid, cu atentie... executia si mai ales unele componente electronice lasa de dorit... de aici cred ca vin problemele de fiabilitate ale VAG. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jun 17 2005, 06:53 AM
Post
#40
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
[quote="Dieselul iarna ? Pai normal ca porneste... a zis cineva ca nu porneste ? Si bineinteles ca se simte in elementul lui DUPA CE S-A INCALZIT... aerul mai rece e mai bogat in oxigen deci e normal sa mearga chiar mai bine decat vara.... dar pana se incalzeste eu am ajuns la serviciquote]
asa e HALBA SUS!!! eu am 17 km pana la servici. asta iarna cand au fost -15 -20 grade , imi ajungea motorul la 88 grade exact in fata firmei. ca sa nu mai zicca primii 5 km motorul este atat de rece, in cat daca dau drumul la ventilatie se face si mai frig. insa cu pornitul nu am probleme nici la -20 grade. oricum nu dau dieselul pe benzina nici in viata de apoi. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 04:31 AM |