Comportament ciudat la diesel |
This topic is about Comportament ciudat la diesel, the author, TheCube, wrote about: Am un Clio Bicorp DIESEL (1.5 dCi) si in ultima vreme am observat un lucru ciudat: daca merg cu a 3-a sau a 4-a, cu viteza constanta si ridic piciorul ... To read more just scroll down
Comportament ciudat la diesel |
Jun 15 2005, 03:55 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
I-am intrebat pe cei de la service si mi-au zis ceva de un tampon elastic, care, apropo, este in regula; dupa parerea lor, comportamentul e normal, dar pe mine ma cam deranjeaza. Masina are un pic peste 13.000 de km si nu tin minte sa fi observat acest aspect (nu cred ca mi-a scapat totusi) decat in ultimii cativa mii de km. Poate cineva sa-mi spuna daca recunoaste vreun defect in acest "comportament"? Sincer, nu prea am incredere in service-ul Renault, eu am impresia ca or sa-mi spuna care e problema numai dupa ce masina iese din garantie. |
|
|
Jun 15 2005, 04:46 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
motorul si cutia stau pe niste tampoane de cauciuc, care se mai si rup..mai ales daca se conduce prea smucit motorul. dar nu cred ca e cazul la 13k, deci cred ca un tampon e defect din fabrica. vezi ca nu e de joaca cu chestia asta, eu am fost in situatia asta cu alta masina. s-a terminat cu alte tampoane rupte (fata de cel initial) si cu fire taiate prin forfecare datorita jocului prea mare al cutiei de viteze.
-------------------- |
|
|
Jun 16 2005, 11:45 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 51 Joined: 12-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.326 |
Si eu am avut aceleasi simptome si a fost un tampon de cauciuc rupt, dupa care s-a rupt si un suport de motor.
-------------------- Hyundai Accent 2003, 1,3L, benzina, 84cp
|
|
|
Jun 16 2005, 11:50 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
De aceea am intrebat aici, poate mai sunt si altii care au patit la fel. Pana acum, vad ca din doua raspunsuri, ambii au avut chiar probleme reale. |
|
|
Jun 16 2005, 01:59 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
-------------------- |
|
|
Jun 16 2005, 08:59 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 8-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.752 |
Nu vreau sa te intristez dar problema nu cred ca este de rezemare a motorului pe tampoane ci legata de gestiunea pompei de injectie si a suberului de admisie aer. Cind ridici piciorul de pe acceleratie pompa cade aiurea din ture si smuceste (la pompele pur mecanice se punea un amortizor pe pirghia de debit a pompei) iar cind accelerezi pompa ezita in ce debite sa se incadreze. Deci chiar ai o problema.
Sau trebuie verificat traseul de recirculare gaze calde in admisie sa nu fie in debit prea mare. Si inca 3-4 motive imi vin in cap dar sunt prea tehnice si te-ar zapaci. Imi amintesc acum 6-7 ani Nissan Micra cu motorizare diesel Peujeot a avut problema asta, a fost si ceva scandal. Masini noi care smuceau de-ti sareau dintii din gura. |
|
|
Jun 20 2005, 08:13 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 31-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.977 |
motorul tau nu are pompa de injecti cu parghi.este injecti directa cu suprapresiune (DCI) si cu injectoare electrice , totul este asistat si comandat de calculator , cred ca problema ta este de la tampoane sau ambreaj
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 11:37 AM |