Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Comportament ciudat la diesel
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
TheCube
Am un Clio Bicorp DIESEL (1.5 dCi) si in ultima vreme am observat un lucru ciudat: daca merg cu a 3-a sau a 4-a, cu viteza constanta si ridic piciorul de pe acceleratie, schimbatorul are cateva miscari inainte-inapoi, ca o vibratie cu amplitudine mai mare, iar masina smuceste putin. La fel se intampla si cand apas pe acceleratie, chiar daca nu fac acest lucru brusc. Pentru a nu resimti acest efect, trebuie sa cals/eliberez acceleratia foooaarte lent.
I-am intrebat pe cei de la service si mi-au zis ceva de un tampon elastic, care, apropo, este in regula; dupa parerea lor, comportamentul e normal, dar pe mine ma cam deranjeaza.
Masina are un pic peste 13.000 de km si nu tin minte sa fi observat acest aspect (nu cred ca mi-a scapat totusi) decat in ultimii cativa mii de km.

Poate cineva sa-mi spuna daca recunoaste vreun defect in acest "comportament"? Sincer, nu prea am incredere in service-ul Renault, eu am impresia ca or sa-mi spuna care e problema numai dupa ce masina iese din garantie.
CRG
motorul si cutia stau pe niste tampoane de cauciuc, care se mai si rup..mai ales daca se conduce prea smucit motorul. dar nu cred ca e cazul la 13k, deci cred ca un tampon e defect din fabrica. vezi ca nu e de joaca cu chestia asta, eu am fost in situatia asta cu alta masina. s-a terminat cu alte tampoane rupte (fata de cel initial) si cu fire taiate prin forfecare datorita jocului prea mare al cutiei de viteze.
eugen32333
Si eu am avut aceleasi simptome si a fost un tampon de cauciuc rupt, dupa care s-a rupt si un suport de motor.
TheCube
Mie mi-au zis cei de la service ca nu e nimic rupt; s-au uitat si n-au gasit nimic in neregula. Asta ma enerveaza mai mult. Dupa cum spun ei, e un comportament normal.
De aceea am intrebat aici, poate mai sunt si altii care au patit la fel. Pana acum, vad ca din doua raspunsuri, ambii au avut chiar probleme reale.
CRG
Draga fratello de suferinta: pana nu "intri si pe geam", nu te rezolva.. io am avut o pb maricica la caseta de directie cu un Clio Symbol (boala frecventa, care m-ar fi costat 600 EUR doar piesa daca ieseam din garantie), si pana nu i-am reclamat la Renault Reprezentanta (suna si vorbeste cu o d-ra f draguta pe nume Mirela Dobrescu, tel. 203 88 99), m-au flituit. Dupa ce am dat telefonu' magic, m-au sunat (cei de la Ipso) si au inceput cu "S' traiti, shefu' ", daca ma-ntelegi. Bafta, si tine-ne la curent..
lucian48759
Nu vreau sa te intristez dar problema nu cred ca este de rezemare a motorului pe tampoane ci legata de gestiunea pompei de injectie si a suberului de admisie aer. Cind ridici piciorul de pe acceleratie pompa cade aiurea din ture si smuceste (la pompele pur mecanice se punea un amortizor pe pirghia de debit a pompei) iar cind accelerezi pompa ezita in ce debite sa se incadreze. Deci chiar ai o problema.
Sau trebuie verificat traseul de recirculare gaze calde in admisie sa nu fie in debit prea mare. Si inca 3-4 motive imi vin in cap dar sunt prea tehnice si te-ar zapaci.
Imi amintesc acum 6-7 ani Nissan Micra cu motorizare diesel Peujeot a avut problema asta, a fost si ceva scandal. Masini noi care smuceau de-ti sareau dintii din gura.
ANGHEL-6
motorul tau nu are pompa de injecti cu parghi.este injecti directa cu suprapresiune (DCI) si cu injectoare electrice , totul este asistat si comandat de calculator , cred ca problema ta este de la tampoane sau ambreaj
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.