IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Doar pentru mecanici si pentru cei ce cunosc meserie

This topic is about Doar pentru mecanici si pentru cei ce cunosc meserie, the author, serban1, wrote about: In RO. exista multi baieti destepti dar nu se cunosc asi dori ca pe acest forum sa stau de vorba cu citi mai multi mecanici.ingineri si nu in ultimul ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Doar pentru mecanici si pentru cei ce cunosc meserie
serban1
post Aug 15 2003, 01:39 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 5-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.890



In RO. exista multi baieti destepti dar nu se cunosc asi dori ca pe acest forum sa stau de vorba cu citi mai multi mecanici.ingineri si nu in ultimul rind cu toti cei ce se pricer in auto
Sa facem cunostinta eu sunt SERBAN lucrez in domeniul auto pe partea de electronica .diagnostificare coduri si remadieri,
HAIDETI SA VEDEM CINE SE MAI PRICEPE?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RCS
post Aug 15 2003, 02:49 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 30-July 03
From: Arad
Member No.: 14.703



Sa inteleg ca poti oferi si solutii la problemele in care esti solicitat (adica daca eu te intreb ceva legat de o problema tu ma poti ajuta sau doar doresti sa discuti cu cei care se pricep in domeniul tau). Am o problema cu masina (parte de electronica) si as vrea sa stiu daca pot sa apelez la tine sa nu ?


--------------------
AUDI A4 2.0 TFSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serban1
post Aug 15 2003, 09:50 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 5-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.890



cu ce-a mai mare placere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RCS
post Aug 16 2003, 01:48 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 30-July 03
From: Arad
Member No.: 14.703



O.K. Pe scurt care este problema: am un clio 2.0i (an2003) si am o problema cu pornirea motorului atat dimineata dar si atunci cand las masina mai mult timp nepornita(dar in general problema apare dimineata). Daca pun contactul la masina pana se aprind becurile(fara sa pornesc motorul) si i-au contactul la a doua punere de contact (cu pornire de motor) totul este o.k. Meseriasii de la renault mi-au pus pompa noua de benzina(au zis ca pompa este de vina) dar masina se comporta tot la fel .Nu stiu ce sa mai fac(motorul in rest merge si trage o.k.in sarcina). Daca trebuie sa-ti mai dau si alte detalii sa-mi spui. Merci!


--------------------
AUDI A4 2.0 TFSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul2
post Aug 17 2003, 06:38 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 14-August 03
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 15.145



Intrebare:
Cum se manifesta aceasta problema la pornire? Trebuie sa il ti mai mult timp la automat? sau impresia ca se ineaca sau ca nu primeste benzina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serban1
post Aug 17 2003, 12:49 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 5-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.890



Salut sorin si scuze penrru intirziere
Deci masina ta manifesta un sintom de lipsa presiunede benzina la pornire dupa ce sta mai mult timp,ar trebui facuta o diagnostificare pe calculator, daca ti-a facut asta si nu agasit nici un defect inseamna ca problema ta vine di alta parte.
Alte posibile defecte:
-biltru de benzina infundat
-regulatorul de presiune defect
-inzectoarele pierd presiunea
PE scurt cam astea ar fi eventualele probleme dar trebuie sa sti ca la fiecare pornire trebuie sa ti contactul pus 3-5 sec.si dupa aceia ii dai la automat
RECOMANDAREA MEA ESTE SA SCIMBI FILTRU DE BENZINA

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul2
post Aug 17 2003, 05:54 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 14-August 03
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 15.145



O asemena problema am mai intalnit-o la alte 2 Renault-uri care aveau probleme la sistemul de siguranta(cheie cu cod).
Ar trebui sa ii rogi pe cei care iti fac service-ul sa se uite daca nu exista o problema la acest sistem.

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-17 11:55 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RCS
post Aug 18 2003, 01:40 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 30-July 03
From: Arad
Member No.: 14.703



Va multumesc amandurora pentru sfaturile date ! Dupa ce-mi rezolv hiba la masina va dau de veste ca sa va spun care a fost problema. Merci !


--------------------
AUDI A4 2.0 TFSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin11
post Sep 3 2003, 03:21 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 2-September 03
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 15.720



salut serban si eu lucrez tot in acelasi domeniu si am putea lua legatura pentru a comunica si de ce nu pt a invata unul de la celalalt mai ales ca eu ma ocup si de vinzarea testerelor auto s/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf1
post Sep 18 2003, 01:08 AM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 17-August 03
From: Carei (Satu Mare)
Member No.: 15.227



Buna Serban, ideea este bine venita, eu lucrez in acest domeniu de mai multi ani. sant cazuri in care ma chinui cu cate o masina si trei zile, dar i-am dat de capat, dar au fost si cazuri cand am abandonat masina din lipsa de documentatii la nivel profesional. Daca consideri ca putem conlucra in ambele sensuri sant pregatit, toata viata trebuie sa invatam daca vrem sa ramanem pe piata. Astept un raspuns!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan4
post Sep 23 2003, 04:55 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 1-June 03
From: Bucuresti
Member No.: 13.003



Imi cer scuze ca ma bag ca musca in iaurt... pentru posesorii de BMW mai vechi de 6 ani, va recomand (calduros) schimbarea acumulatorilor din bord, adica 2x AAA NiCd, care pot da probleme la bordurile VDO in ceea ce priveste turometrul si consumul instantaneu. Inca o problema: cu cat motorul "respira" mai bine, cu atat mai putina benzina consuma (250.000 lei pe un filtru de aer mai des, decat banu' in benzen)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan16
post Oct 5 2003, 02:57 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 31-August 03
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 15.640



spuneti ca sinteti tari in electronica motoarelor. va rog sa-mi spune-ti si miedaca este vreo posibilitate sa se monteze la calculatorul daciei supernova un afisaj care sa-ti povesteasca consumul instant si alte lucruri de genul asta, chestii care sint deja pe alte masini (RENAULT, SKODA). MULTUMESC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin-meganu
post Oct 17 2004, 10:47 AM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 1-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.572



EEE, daca tot veni vorba de remedieri parte electronica, eu fiind un novice in ale masinilor astea mai noi (pana acum am avut o dacie), si straineze am o mica problema la un renault 1,9 dci din 2002 (fabricatie). De doua saptamani la afisorul de la radio-cd imi lipsesc niste liniute de nici nu mai stii ce scrie. Care sa fie hiba oameni buni? Cineva mi-a zis ca ....pa nu mai revin si o sa tot mai dispara dar chiar dupa aproape doi anisori de vechime?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 23 2004, 11:59 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Da! este normal! Nu se mai fac masini ca pe vremuri. la 3500 euro cost de fabricatie (atit costa fabricarea ren tau) e normal sa ne vanda chinezarii. Si ca venii vorba , legat de discutia de mai sus cu imobilizer-ul
de renault , ca un facut la f,dar f multe renaulturi am gasit ca hiba slabirea cristaluluide frecventa din cititorul de linga cheie .Multe di ele merg acum cu dipozitivul scos de pe volan si cea dea doua cheie introdusa in mijlocul antenei astfel incat transponderul se apropie mai mult de antena. Malin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi35005
post Oct 28 2004, 04:39 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 27-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.998



Am si eu o problema, poate reusesti sa ma lamuresti...

Am un Ford Mondeo '93 1,6 benzinar 16V si de 1 an i-am pus si GPL...

Dimineata cand porneste, daca incerc sa plec de pe loc pe benzina n-am nici o sansa pana ce motorul nu se incalzeste... Daca trec pe GPL pleaca perfect... Dupa ce se incalzeste motorul merge perfect si pe benzina si pe GPL

Am fost si i-am curatat injectoarele si am pus pe Tester la o firma mai mica pentru ca cei de la Romcar sau BDT nu au un VDS pentru modele mai vechi de 97, adica de Mondeo 2

La firma asta mica mi-a spus o chestie care nu prea o cred... Au spus ca am eroare doar la distributie, ca din cauza asta imi face figurile astea... Ca, cica, fulia nu ar fi pusa perfect pe vibrochen, ca e putin decalata...

Ai idee, ma poti ajuta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 28 2004, 06:25 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



fordul tau are managment de motor EEC4. softul din calculator este unul din cele mai elevate din acea vreme. In afara de testerul de firma , singurul care mai poate face complet diagnosa pt el este testerul visa. dac incerci cu altele acestea opresc diagnoza intr- un punct dupa care ar urma normal setarile de baza (ce se afla in calculator si testerul le preia si le implementeaza ) deci pt o testare cauta sa mergi la firma .
faptul ca pe benzina nu merge nu ar trebui sa aiba legatura cu gazul si totusi are.
dar pt asta trebuie sa-mi spui ce tirp de instal. gpl ai montat ( simpla , cu
modulator de sonda lambda, simpla cu modulator si simulator de injectoare , injectie de gaz controlata de calculator .
de obicei la motoarele de genul asta ce sunt policarburate problemele apar la mentinerea minimului dar nu dau lipse de putere la pornire la rece .
acestea pot fi : senzorul de temperatura apa , senzorul de temp aer aspirat, presiunea din rampa de benzina (2,8-3.2bar cu 3,6 in accelerare sau furtunul de vacuum scos), debitul pompei de benzina , toba infundata
partial ( la rece cantitatea de amestec este cu mult mai mare).
ordinea ce trebuie sa o respecti este :
- verifica locurile de intrerupere a injectoarelor sa nu fie oxidate inclusiv releul respectiv,
- dacc lipsa de putere e insotita de balbait cauta urme de carbon ars
pe interiorul fiselor de bujii si pe bujii (este o boala a ford 16v datorata amestecurilor sarace si/sau tobelor infundate,
numai apoi pune-l pe un tester CU MOTORUL RECE si verifica temperaturile senzorilor comparandu-le cu temp de afara si intre ele
daca testerul nu da valorile atunci spune-mi codul motor si iti trimit graficul valorilor lor functie de temp motor
Verifica apoi presiunea din rampa si debitul pompei ( daca presiunea e buna atunci scoate returul de pe regulator si pune contactul sau porneste motorul dupa ce ai pu un furtun pt colectarea benz in sticla ( mare atentie ) . jetul dupa regulator trebuie sa fie gros si fara aer.
daca e ok atunci pentru a verifica starea injectoarelor stringe returul
cu un patent in timp ce merge motorul (sa fie rece ) si incearca accelerarea- daca merge atunci injectorele au debitul redus fie de mizerie
fie de oxid pe pinii mufelor lor fie semnalul primit este redus de intreruperea facuta pt functionarea gpl sau daca ai simulator de injectoare
nu e cel corect , nu este corect instalat . Atentie acest managmaent verifica valoarea de impedanta(rezistenta) injectoarelor.
Bafta , astept raspuns .Malin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 28 2004, 06:41 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



revin la ceva ce mi se pare anormal si anume la rece nu ar trebui sa aiba putere pe gaz pana nu ajungi la 50 grade cel putin, ceea ce ma face sa cred ca pe gaz e prea bogat. reglajul gazului trebuie sa duca la cald la valori de CO de 0,18-0,22 la ralanti si 0.12-0.18 la 3000 rot / min .
Si incearca sa nu mai pornesti la rece pe gaz pt ca nealimentarea coerenta duce la rateuri serioase in admisie cu urmari f. urate (distrugerea masuratorului de flux de aer , spargerea galeriei de admisie)
apropo de asta mai verifica saenzorul MFA(dac nu e bun , atunci cand scoti mufa de pe el si accelerezi(la rece) va sta putin pe ganduri dupa care se va accelera. SI mai vezi senzorul de depresiune din galerie (existenta lui dep. de tipul motor ) acsta trebuie sa aibe pe firul de semnal
250-300HZ in ralanti si scade la 100HZ in timpul accelerarii. Cred ca astea sunt valorile , amsa ma uit dupa ce imi spui codul motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Oct 29 2004, 09:21 AM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



vezi ca ti-am mai scris unul azi dimineta ,mai la obiect , pt ca nu am vazut intrarea astora pe site aseara, dar nu stiu pe unde a ajuns. cauta-l pe link-ul cu raspunsurile mele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Jul 30 2005, 09:55 AM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Domnilor ! Cum ajung la concluzia ca calculatorul de pe masina este in stare de fuctionare buna ?
Este posibila verificarea lui cu un program martor ?
Si daca nu am acces la un TEC1-TEC2 este un program care sa ma ajute sa vad pe un PC ceiace a-si vedea pe TEC?


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TDiFan
post Jul 30 2005, 11:59 AM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 202
Joined: 5-July 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 50.567



da... programul se numeste VAG - COM... de rosstechnology parca...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th May 2024 - 04:06 AM