Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??! |
This topic is about Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??!, the author, Alex35520, wrote about: Salut, Problema se manifesta cam asa din cate am putut sa-mi dau seama: in timpul folosirii aerului conditionat pe rece, se produc curgeri de lichid(a ... To read more just scroll down
Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??! |
Jun 2 2005, 07:58 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
Problema se manifesta cam asa din cate am putut sa-mi dau seama: in timpul folosirii aerului conditionat pe rece, se produc curgeri de lichid(apa ??!) destul de importante de undeva de dedesubtul masinii cam din planul bordului sau ceva mai in fata. Am observat asta in momentul in care dupa vreo 45 minute de cand am pornit aerul conditionat (nu clima!!!), am oprit masina intr-o zona in care soseaua era inclinata si dupa vreo 10 minute cand m-am intors la masina, se facuse deja in mic "paraias", care continua sa curga (cam cum ai fi varsat o sticla de 1 litru de apa, progresiv, intr-o zona inclinata). Dupa oprirea aerului curgerea a incetat sau cel putin s-a diminuat cu 90%. "Lichidul" parea a fi apa la o temperatura normala, nici calda, nici rece. Are cineva idee ce-ar putea fi, cat de grav este si cam cum s-ar putea rezolva ? Multumesc anticipat, Alex |
|
|
Jun 2 2005, 08:02 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
conducta / furtunul pe care trebuie sa se scurga condensul este infundat.
din pacate nu cunosc unde se afla acel furtun la ibiza. bafta . -------------------- |
|
|
Jun 2 2005, 08:35 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
QUOTE(G e o r g e) conducta / furtunul pe care trebuie sa se scurga condensul este infundat.
din pacate nu cunosc unde se afla acel furtun la ibiza. bafta . Apreciez si multumesc pentru raspuns George, dar daca dispuneti de timp as dori un raspuns mai detaliat decat cel pe care mi l-a dat el. Presupunand ca acel furtun ai fi infundat, totusi de ce se scurge atata lichid, totusi cantitatea mi se pare enorm de mare. Doar din condens sa se acumuleze atat de rapid o asa mare cantitate de apa ??! Si in mod normal, cand futunele sunt intacte, se produc cantitati atat de mari de condens ? Mie unul mi se pare ca este o problema ceva mai complicata decat un furtun infundat. Si inca un detaliu: mi s-a parut ca se accelereaza curgerea atunci cand aerul este pus in plus pe recircularea lui din habitaclu. Ar avea vreo logica sau doar sa mi se fi parut oare ? Multumesc inca o data, Alex |
|
|
Jun 2 2005, 08:37 PM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
daca curge apa doar cand ai AC ul cuplat , atunci e de la condens . multa ... cam un pahar de apa asa sa se tot stranga . -------------------- |
|
|
Jun 2 2005, 09:01 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
|
|
|
Jun 2 2005, 09:05 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
au fost ploi inainte ?
sa fie apa de ploaie ? sau nu se poate ca a fost prea cald ianinte si ioc ploaie. vezi ca un litru de apa e enorm de mult in masina . adica ENORM , se face baltoaca ! pe bune . cauta acel furtun / teava / or whatever , si desfunda-l -------------------- |
|
|
Jun 2 2005, 09:22 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
George, apreciaz mult raspunsurile dar daca ai citi primul meu post in care am incercat sa fiu cat am putut de clar, ai sa vezi ca apa curgea de "sub" masina si nu "in" masina, pe durata unei stationari de aprox. 10 iminute pe o portiune de sosea inclinata (asa am si vazut ca se scurge apa, ca altfel nu-mi dadeam seama probabil mult timp). Masina era lasata pornita, aerul aconditionat mergea cam de 45 minute, se intampla intr-o acum vreo 2-3 seri, era inabuseala dar nu ploua deloc si nici nu plouase de mai mult de 12 ore. Apa curgea continuu ca de la un robinet cu debit mic si curgerea era accentuata de la inclinatia soselei in acea zona.
Acum cu noile detalii tot crezi ca despre un furtun este vorba ? Sau ma duc sa sparg iarasi pusculita si sa o duc la service ? ) |
|
|
Jun 2 2005, 09:28 PM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
am citit prost
atunci e ok , stai linistit . -------------------- |
|
|
Jun 3 2005, 06:21 AM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 14-December 04 From: Oradea Member No.: 37.174 |
Stai linistit, este un lucru normal sa se scurga condensul! Nu ai nici o teava sau furun infundat.
Cantitatea de condes care se scurge este in functie de cat de ridicata este temperatura afara, la ce capacitate functioneaza AC, daca masina sta pe loc sau este in deplasare. Deci nu-ti fa nici un fel de problema, este un lucru normal si logic ca din cele doua diferente de temperatura respectiv a mediului ambiant si al instalatiei de AC sa se produca condes chiar in cantitate mare. Iti doresc succes si sa folosesti cat mai mult AC. -------------------- ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!! Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!! |
|
|
Jun 3 2005, 12:05 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 9-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.513 |
Multumesc mult si lui George si lui Eugen. M-am lnistit !!!
Alex |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 11:07 PM |