IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??!

This topic is about Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??!, the author, Alex35520, wrote about: Salut, Problema se manifesta cam asa din cate am putut sa-mi dau seama: in timpul folosirii aerului conditionat pe rece, se produc curgeri de lichid(a ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme cu aerul conditionat la Ibiza ??!
Alex35520
post Jun 2 2005, 07:58 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.513



Salut,

Problema se manifesta cam asa din cate am putut sa-mi dau seama: in timpul folosirii aerului conditionat pe rece, se produc curgeri de lichid(apa ??!) destul de importante de undeva de dedesubtul masinii cam din planul bordului sau ceva mai in fata.

Am observat asta in momentul in care dupa vreo 45 minute de cand am pornit aerul conditionat (nu clima!!!), am oprit masina intr-o zona in care soseaua era inclinata si dupa vreo 10 minute cand m-am intors la masina, se facuse deja in mic "paraias", care continua sa curga (cam cum ai fi varsat o sticla de 1 litru de apa, progresiv, intr-o zona inclinata).

Dupa oprirea aerului curgerea a incetat sau cel putin s-a diminuat cu 90%. "Lichidul" parea a fi apa la o temperatura normala, nici calda, nici rece.

Are cineva idee ce-ar putea fi, cat de grav este si cam cum s-ar putea rezolva ?

Multumesc anticipat,

Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 2 2005, 08:02 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



conducta / furtunul pe care trebuie sa se scurga condensul este infundat.

din pacate nu cunosc unde se afla acel furtun la ibiza.

bafta .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex35520
post Jun 2 2005, 08:35 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.513



QUOTE(G e o r g e)
conducta / furtunul pe care trebuie sa se scurga condensul este infundat.

din pacate nu cunosc unde se afla acel furtun la ibiza.

bafta .


Apreciez si multumesc pentru raspuns George, dar daca dispuneti de timp as dori un raspuns mai detaliat decat cel pe care mi l-a dat el.

Presupunand ca acel furtun ai fi infundat, totusi de ce se scurge atata lichid, totusi cantitatea mi se pare enorm de mare. Doar din condens sa se acumuleze atat de rapid o asa mare cantitate de apa ??!

Si in mod normal, cand futunele sunt intacte, se produc cantitati atat de mari de condens ? Mie unul mi se pare ca este o problema ceva mai complicata decat un furtun infundat.

Si inca un detaliu: mi s-a parut ca se accelereaza curgerea atunci cand aerul este pus in plus pe recircularea lui din habitaclu. Ar avea vreo logica sau doar sa mi se fi parut oare ?

Multumesc inca o data,

Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 2 2005, 08:37 PM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



fi atent . daca curge apa si atunci cand nu este cuplat AC ul ai o problema .

daca curge apa doar cand ai AC ul cuplat , atunci e de la condens . multa ... cam un pahar de apa asa smile.gif sa se tot stranga .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex35520
post Jun 2 2005, 09:01 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.513



George, pe mine m-a cam speriat cantitatea de apa respectiva, ca daca era doar "un pahar" nu era bai, dar era mai mult de 1 litru curs in nici 10 minute si curgea in continuare pana am oprit aerul... zici sa stau linistit si sa nu-mi fac griji... :bash: astept iarasi caldura si voi vedea ce-o mai fi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 2 2005, 09:05 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



au fost ploi inainte ?

sa fie apa de ploaie ? sau nu se poate ca a fost prea cald ianinte si ioc ploaie.

vezi ca un litru de apa e enorm de mult in masina . adica ENORM , se face baltoaca ! pe bune .

cauta acel furtun / teava / or whatever , si desfunda-l


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex35520
post Jun 2 2005, 09:22 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.513



George, apreciaz mult raspunsurile dar daca ai citi primul meu post in care am incercat sa fiu cat am putut de clar, ai sa vezi ca apa curgea de "sub" masina si nu "in" masina, pe durata unei stationari de aprox. 10 iminute pe o portiune de sosea inclinata (asa am si vazut ca se scurge apa, ca altfel nu-mi dadeam seama probabil mult timp). Masina era lasata pornita, aerul aconditionat mergea cam de 45 minute, se intampla intr-o acum vreo 2-3 seri, era inabuseala dar nu ploua deloc si nici nu plouase de mai mult de 12 ore. Apa curgea continuu ca de la un robinet cu debit mic si curgerea era accentuata de la inclinatia soselei in acea zona.

Acum cu noile detalii tot crezi ca despre un furtun este vorba ? Sau ma duc sa sparg iarasi pusculita si sa o duc la service ? smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 2 2005, 09:28 PM
Post #8


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



am citit prost biggrin.gif

atunci e ok , stai linistit .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eugen OmegaFan
post Jun 3 2005, 06:21 AM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 14-December 04
From: Oradea
Member No.: 37.174



Stai linistit, este un lucru normal sa se scurga condensul! Nu ai nici o teava sau furun infundat.
Cantitatea de condes care se scurge este in functie de cat de ridicata este temperatura afara, la ce capacitate functioneaza AC, daca masina sta pe loc sau este in deplasare.
Deci nu-ti fa nici un fel de problema, este un lucru normal si logic ca din cele doua diferente de temperatura respectiv a mediului ambiant si al instalatiei de AC sa se produca condes chiar in cantitate mare.
Iti doresc succes si sa folosesti cat mai mult AC. band.gif


--------------------
ex Opel Omega 2000 cm3, 121 caluti zapaciti!!!
ex Opel Omega B, 136 CP seriosi!!!
Opel Omega B Facelift, 145 CP puternici!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex35520
post Jun 3 2005, 12:05 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.513



Multumesc mult si lui George si lui Eugen. M-am lnistit biggrin.gif !!!

Alex
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post May 7 2024, 07:37 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



НОст448ReprBettЕфимSterJaneBillVariJoseHaroSchoAtlaAstrGiulPlatДмитRickSharдатиWebeAlanOZONAtlaобли
ЕвсеhighTeanStVaCredСудаSOCODolbРостFabrConcсертCrisМедвCleaTaftGillБиблSergоднаPenhPlanинфоOndeWind
HelmКостWynoIsabbrowкосмmattBrauнепрXVIIЛепеFaceРомаtranСербВнукAndaModeBuddRadiчелоRajnAlisНовгавто
КацнКалчJorgFoxtРоссРощиWinddiamменяMaryZoneуровменяВлодВереLarrArtsZoneАхабсереРазмпостMichВасиGary
NormArthШкваРазмMusiMattXboxРейтИллюNothUndeSixtFunkРокоShepXVIIхороукрапродSpecИллюPratсветGertМику
BookLoveLeifOlivС238OlmeРазм9149WAECзавоКайтHistclasтексBeagначинедеПотсКитаСмурФомиWindWindWinxBOSC
WinxPlazупакШациIgnoКазаJeweRainСероЛитРНикиBillРадоAubrоднаJeanучилIntrПервинстШаркChriEverснимBeat
GrovBiggПутекаждRickподаPopoSuedГеорЦвайМакаЗорифакупривШевцЛутцПятеФатеМиндТрушCrosДьячСолеThisПуст
ФомиСувоЖураКутередапродпродпродСодеPennLittBeveзабаPockГусяLudwГолуCarlначалитеtuchkasБурилите
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 11:07 PM