Furtun presiune de servodirectie pt Senator A |
This topic is about Furtun presiune de servodirectie pt Senator A, the author, Alex46215, wrote about: daca stie cineva pe unde as putea gasi si la ce bani furtunul de presiune(ala gros cu racorduri) de la pompa de servodirectie.[img][/img] ... To read more just scroll down
Furtun presiune de servodirectie pt Senator A |
May 8 2005, 04:55 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
|
|
|
May 8 2005, 08:27 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Acesta e furtunul pe care il cauti ?
|
|
|
May 9 2005, 04:39 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
QUOTE(Senator) Acesta e furtunul pe care il cauti ?
salut! ala e furtunul pe care il caut.mai ai masina?citisem niste post-uri de ale tale mai vechi si am vazut ca aveai tot Opel Senator. |
|
|
May 9 2005, 06:41 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Pentru asta trebuie sa stiu daca masina are aer conditionat si am nevoie de seria de caroserie si motorizare. Da , am masina. :yup: |
|
|
May 10 2005, 10:58 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
|
|
|
May 11 2005, 12:02 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Nu te sfatuiesc sa cumperi unul de la dezmembrari intrucat materialul e intarit si la manipularea din timpul montarii se poate rupe.
Nu mai tin minte cat m-a costat , au trecut in jur de 10 ani de cand l-am inlocuit. Ca sa afli pretul actual ai nevoie de codul piesei care e 950 758 in cazul in care masina ta e fabricata dupa 82 si are un motor cu 6 cilindri.Cu acest cod poti poti obtine pretul de la orice magazin. Pot insa sa-ti spun cat costa in Germania: 45 de Euro |
|
|
May 11 2005, 04:48 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
costa destul de mult in germany,si banuiesc ca la noi e si mai scump...nasol... ai masina de multisor daca ai schimbat furtunul acu 10 ani.si eu o am de 4 ani.totusi o sa ma duc la magazine sa ma interesez de pret ca nu pot sa risc sa-l iau second hand.cred ca corespunde codul ala pt ca masina mea e din 82 dar motorul cred ca e mai nou,nu e ala original.sincer nici de anul fabricatiei nu sunt sigur... e mai complicat:in talon e trecuta 2.5S(deci pe carburatie) si in plus e modelul cu facelift(vezi poza) si din cate stiu astea au aparut in 83 dar e posibil sa fi aparut pe la sfarsitul lui 82.nu stiu ce sa zic... starea masinii e originala adica are lacas pt calculatorul de injectie,are in capota suportul pt debitmetrul electronic etc. in talon are 85 kw adica 115 caluti,motorul meu avand 136 cai .oricum am trecut in acte motorul asta dar e trecut la modificari care nu afecteaza performantele. cel mai sigur trebuie sa ma uit la seria motorului cred. o sa stie aia de la magazin din ce an e si ce furtun imi trebuie.
|
|
|
May 15 2005, 10:47 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Sunt tari cei de la :bandit: RAR , in baza lor de date exista masini care nu s-au fabricat niciodata...25S e un motor care s-a montat doar pe Opel Commodore. Varianta facelift a aparut la sfarsitul lui 82 si a dispus doar de motoare alimentate prin injectie.
La magazin o sa ai anumite surprize , nu numai ca nu vor putea folosi seria de motor pentru identificarea piesei dar iti vor spune ca nu au nici un fel de documentatie despre aceasta masina. Asta in afara situatiei in care mergi la o reprezentanta Opel. |
|
|
May 16 2005, 06:23 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
in sfarsit am facut rost de furtun.mai am un motor la garaj la fostul proprietar si ala avea un furtun modificat.partea buna e ca e nou,partea proasta e ca l-am montat si totusi nu lucreaza servodirectia. cred ca trebuie aerisita ,cumva ,nu stiu.are un ventil exact ca ala de la frane la caseta de directie si am aerisit-o ceva dar cred ca nu stiu eu cum se face corect.ai intampinat cumva aceeasi problema cand ai montat furtunul? daca iti aduci aminte .mi-a zis cineva ca trebuie sa virez stanga-dreapta ,maxim, sa se aeriseasca si am invartit de volan pana mi-au crescut bicepsii ,dar tot degeaba.
|
|
|
May 19 2005, 12:11 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
:scratchchin: Hmm...metoda cu virarea stanga-dreapta e cea corecta , pompa face galagie pana se aeriseste apoi totul revine la normal.
Eu nu am avut probleme atunci cand am inlocuit furtunul , poate ar trebui sa verifici uleiul sau daca furtunul nu e infundat. |
|
|
May 23 2005, 06:06 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 7-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.208 |
merge in sfarsit dupa indelungi asteptari... dar a trebuit sa- i pun cealalta pompa(mai aveam una de rezerva) cu asta a inceput sa lucreze servo din prima secunda cand a pornit motorul. tocmai m-am dat un pic cu ea,ca imi era dor si merge exceptional. trebuie sa spun ca desi am masina de 4 ani de fiecare data cand merg cu ea dupa o pauza un pic mai lunga, "motorasul" ei in 6 pistoane reuseste sa-mi dea ceva fiori sper sa nu mai am probleme cu servo o perioada cat mai lunga... ma gandeam poate sa-i fac un upgrade la motor.ce zici? un 3.0 ca al tau de 180 de caluti,care am inteles ca ar consuma mai mult cu 1l/suta de km fata de al meu. pentru 40 de cai in plus eu cred ca s-ar merita.da nu stiu in ce stare l-as gasi... oricum sunt destul de ieftine,avand in vedere ca nu le cumpara nimeni.
-------------------- Opel Senator 2.5 E 136HP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 05:47 AM |