aer conditionat stricat |
This topic is about aer conditionat stricat, the author, Ciprian42576, wrote about: Salut Unde pot sa repar un aer conditionat, ieftin si de calitate ??? Multumesc ... To read more just scroll down
aer conditionat stricat |
Apr 5 2005, 01:49 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 18-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.569 |
|
|
|
Apr 5 2005, 01:54 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Aerul conditionat din dormitor sau din living :angel: :angel: :angel:
Serios acum, la ce masina, ce problema? |
|
|
Apr 5 2005, 02:09 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Corect,mai da niste detalii ceva......daca vrei un raspuns?!
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 5 2005, 02:23 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
|
|
|
Apr 5 2005, 02:25 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 6 2005, 11:21 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 102 Joined: 22-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.848 |
mufa de la compresor e ok - problema e ca nu se aude releul de la compresor (si la el este odios de umblat sa vad dak e stricat)... o sa incerc cu freonul - poate pierde pe undeva... dak pierde cum imi dau seama - face pete pe conducte sau se evapora si nu stii pe unde pierde?
|
|
|
Apr 6 2005, 02:30 PM
Post
#7
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
subiect de service
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Apr 6 2005, 09:20 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 5-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.890 |
Ce-l mai bun sfat"mergi la un service' :brilsmurf:
|
|
|
Apr 13 2005, 01:57 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 18-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.569 |
Salut!
hai sa revin cu nishte detalii, pentru ca tot e sezonul! 1. AC-ul stricat este pe un astra G, 2001 1.7 dti 2.Am fost cu el la un doctor, de doua ori pana acum, insa nu cred ca s-a rezolvat.(pana acum m-a costat 2.500.000).Mi-a bagat freon prima oara, iar apoi iar l-am pierdut, dar nu pe tot, si mi-a schimbat o garnitura si mi-a bagat din nou freon.Acum sper sa nu mai scape pe nicaieri. Oricum a fost o experienta cam nefericita, pt ca nu era un service serios, era un garaj... Pt Florin: 1.Daca nu mai ai deloc freon, nu porneste compresorul.(pentru protectie) 2.De evaporat nu se evapora, ci se pierde, pt ca el are o presiune maricica, deci teoretic s-ar vedea pe conducte. Oricum daca ati fost in alta parte spuneti-mi si mie, pt ca sunt curios cat v-a dus. |
|
|
Apr 13 2005, 02:04 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Acum exista si freon colorat,in caz ca ai pierderi,le vizualizezi imediat !
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 15 2005, 04:17 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 7-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.164 |
incearca la mattrix
232 81 90 mattrix@ines.ro |
|
|
Apr 18 2005, 01:02 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 21-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.949 |
Vin cu o mica corectie: freonul in sine nu este colorat. In instalatie se introduce o substanta "colorata" care la iluminarea cu o lampa speciala, cred ca UV, se pot vedea locurile in care pot exista pierderi.
Expresia " a gasi usor" e relativa: pot exista fisuri in locuri foarte greu accesibile, daca nu, chiar imposibile la o prima vedere ( a se vedea evaporatorul din bord". Sfatul meu: pe instalatie exista 2 presostate: de presiune inalta si de presiune joasa. Acestea doua, in marea majoritate a cazurilor sunt contacte normal inchise, inseriate pe bobina releului. In caz ca presiunea este prea mica pe aspiratie, se opreste compresorul prin deschiderea contactului, la fel lucreaza si pe presiune inalta (daca presiunea este prea mare). Pierderea de freon poate duce la deschiderea presostatului de joasa presiune. Se poate verifica acest lucru "scurtcircuitand" firele. O alta problema, simpla de altfel ar fi verificarea tuturor sigurantelor. Spun din proprie experienta, dupa ore de munca am descoperit siguranta arsa. Sper ca aceste randuri au fost de folos. Succes. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 11:37 PM |