IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Service Opel

This topic is about Service Opel, the author, Marius43202, wrote about: Salut tuturor! Sunt din Bucuresti, si am de aproape un an un Opel Corsa 1.3 DTi, achizitionat prin cei de la GTT. In aceasta perioada, "am reusit" sa ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Service Opel
Marius43202
post Mar 28 2005, 08:31 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 26-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.195



Salut tuturor!
Sunt din Bucuresti, si am de aproape un an un Opel Corsa 1.3 DTi, achizitionat prin cei de la GTT. In aceasta perioada, "am reusit" sa am un accident, mai exact am lovit bara si un pic aripa stanga fata. Am dus masina in service-ul dealer-ului de la care am cumparato, insa ceea ce au "reusit" sa faca, nu m-a multumit deloc... se cunoaste diferenta de nuanta pe portiunea de aripa unde au vopsit (nu a fost vopsita in intregime), bara prezenta scurgeri de lac (care au fost remediate ulterior la insistenta mea). In afara de acest accident, am mai atins un pic oglinda din dreapta, si m-am dus din nou la ei pentru a vopsi carcasa... aceeasi problema... cica era suprafata prea mica de vopsit, si este normal sa existe o scurgere de vopsea. Cand am cumparat masina, mi-au zis ca inainte de a pleca, cand motorul este rece, sa astept cca. un minut pentru a se incalzi... stupoare, cand am citit in cartea tehnica a ei, se recomnda ca sa se porneasca imediat "Dupa pornire se va pleca imediat. Se va incalzi motorul la turatii medii"... Acum, eu mi-am format o parere despre ceea ce sunt in stare cei de la GTT, insa m-ar interesa si alte opinii, si eventual recomndari de service-uri Opel, pentru ca am de montat bandourile pe usi si nu prea mai imi vine sa ma duc la GTT. Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 28 2005, 09:46 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Pentru bandouri incearca la DI-Bas,si eu am Opel diesel,problema de stat pe loc nu este pentru incalzit, ci pentru a face motorul compresia necesara,doar un minut....e mult?Lasa cartea,eroarea e prea mica.Ce inseamna pornire de pe loc?Si 30 de sec.sunt deajuns la relanti.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 28 2005, 09:55 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Este recomandat pt orice masina sa se stea cel putin 1 min (mai ales iarna) dupa ce pornesti motoru.Asa am vazut in majoritatea cartilor...


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 28 2005, 10:00 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



1 minut e valabi la diesel,la benzina chiar poti sa-ti incalzesti motorul,ca risti sa dea in nas sau sa pleci cu vre-un relanti de 3000.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 28 2005, 10:07 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Da,dar mai repede se incalzeste in mers.La a mea,indiferent de temp de afara,cand pornesc motoru se tureaza pana pe la 2,000 rot/min si coboara treptat cam in 30 sec.Dupa aia plec...


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 28 2005, 10:19 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Asta depinde de motor,la Tico se incalzea cel mai repede,si inauntru,iar la motorina,pleci iarna,nu da in nas,dar baga ceva mai greu caldura,am mai zis odata,nu poti sa le ai pe toate !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 28 2005, 10:33 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Stai lin ca nici benzina nu da in nas,chiar daca sunt -20 grade si pleci imediat.Nu mai e ce a fost..cu daciile vechi la care se oprea motoru cand apasai frana..si trebuia sa fii atent cu socu. smile.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 28 2005, 11:10 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Pleaca tu repede cu socul automat sa vezi ce debraiari faci fara sa vrei....ca sa nu spun si frane, se pot ivi si cazuri cand deja ai viteza prea mare,esti in viteza a doua,nici nu e accelerata,dar fuge...si sa vezi atunci...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Mar 28 2005, 11:15 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



1. Aveti grija ca sunteti off-topic. Daca vreti sa discutati desprwe cum se porneste o masina, faceti un topic nou.

2. Eu am mers numai la Di-bas si sunt foarte multumita de ei, cu exceptia faptului ca m-am luptata o gramada cu unul de acolo sa fac prima revizie la 10.000 si nu la 15.000). Insa la tinichigerie nu am apelat niciodata, din fericire nu a fost nevoie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 28 2005, 11:34 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Eu chiar am facut-o pe cea de un an(maxim 13 luni) ,ca la 15.000 km nu ajunsesem,in jur de 8500 de km aveam.Urmatoarea o am la anu' sau la 23.500 km(15.000+8.5000).Tot la Di-bas am facut-o si eu ca de la ei am luat Zafira.La km. astia chiar erau entuziasmati sa faca revizia,dar le-am spus ca nu e normal o manopera normata 3 ore sa se sfarseasca in 45 de minute,din care mecanicul a lucrat efectiv maxim 15 minute....Data viitoare ma lasa sa stau langa masina,sa ma conving ca isi fac treaba bine... Acum i-am pus sa desfaca numai filtrele schimbate care erau mai la indemana...aer,motorina,restul s-au dat zmei ca mi le arata dar platesc manopera....Uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate,dar parca prea putin 15 minute pentru toate....?Oricum de alte chestii care trebuiesc facute la o revizie de 1 an,nici nu se pune problema....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Mar 28 2005, 11:45 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Cu Corsa mea s-au facut 30.000 de km in primul an, am luat masina in iunie si in octombrie am sunat pentru revizie, a trebuit sa ma lupt serios cu un tip de acolo pentru a-mi face programare.

De atunci insa, s-au comprtata ireprosabil, orice s-a defectat pe garantie , mi-au schimbat fara sa faca probleme. Tocmai am schimbat saptamana trecuta o bucsa si o bieleta. Masina are 46.000 de km acum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 09:44 AM