IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme cu Dacia Solenza 1.9 D

This topic is about Probleme cu Dacia Solenza 1.9 D, the author, Dorin-26, wrote about: Masina nu merge rotund. Cand mergi constant la turatie de 2000 parca te loveste cineva din spate, masina merge foarte prost.Pana la 12000 Km parcursi ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme cu Dacia Solenza 1.9 D
Dorin-26
post Jan 13 2005, 09:50 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 26-October 02
Member No.: 7.421



Masina nu merge rotund. Cand mergi constant la turatie de 2000 parca te loveste cineva din spate, masina merge foarte prost.Pana la 12000 Km parcursi nu a fost nici o problema, dar dupa 12000 au aparut problemele.Ma duc cu masina in service.Raspuns de la service: Nu mergi destul de sportiv cu masina! Deschide capota, se uita putin la motor, il tureaza puternic intr-o mica plimbare( am mers cu masina in a IIa cu 80).............................Pret pt raspuns si plimbare: 150000 lei!
Pai de ce mi-am luat diesel? Ca sa fac economie de combustibil si de bani. In cartea de intretinere scrie: condusul sportiv atrage dupa sine costuri mari..........................................................
Se pare ca la Dacia si condusul in limitele legale si fara o uzura mare catre motor duce tot la astfel de costuri imense!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A! Inca ceva! Problema tot nu a fost remediata!!!!!!!!!!!
Am uitat sa zic: masina e in garantie, are numai 7 luni.!!!!!!!!!!
A mai avut cineva astfel de probleme?Daca da, ce a facut?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razvan38455
post Jan 13 2005, 03:59 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 13-January 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 38.448



sincer esti primul care se vaita de solenza disel ...... eu unu am fost f multumit de ea de performantele ei! (am facut scoala pe acest model) iar instructorul nu sa plans ca ar avea pb de genul asta desi avea deja parcursi aproximativ 20000 km in 2 luni! nus ce sa zik..... pb cand ai alimentat ,... motorina nu a fost de calitate .... banuiesc ... nus ce sa zik ... dar oricum ... dak reusesti sa rezolvi pb da de stire ... ca sunt curios si eu de la ce este! :colors: :cry:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin41464
post Mar 13 2005, 10:49 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 1-March 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 41.457



Nu esti singurul care se plange de Solnitza 1.9 D.
Eu am una pe benzina, si deja de la 8000 km a inceput sa scartaie.
A trebuit sa o las pe amea odata in service, si am luat un taxi. Omul era necajit (acuma era pe veche berlina) ca si-a luat o Solnitza 1.9 D. A avut o cursa in Budapesta (de la Oradea), iar acolo ia crapat blocul motor. De atunci omul tot incerca sa ia legatura cu toate comisiile posibile in ce priveste problema lui.
Inca zici ca esti in garantie. Eu zic sa contactezi "vocea clientului" de la Dacia si sa le expui problema ta. Nu te lasa la ei.
Bafta, si la mai bine !.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gica-6
post Mar 14 2005, 09:41 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 135
Joined: 15-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.477



Viteza a 2-a cu 80km/h ?? Si la un Diesel fara turbo ? :evil: Astia sunt barbari !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macovei41721
post Mar 14 2005, 10:54 AM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 6-March 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 41.714



O faza identica s-a intimplat la un prieten de al meu care are papuc diesel.
Vezi la furtunele de la filtrul de motorina, alea se mufeaza si intra in doua trepte, daca ai vreunul slab ( adica impins in treapta 1 ), sau vreo garnitura sucita, iti trage aer fals si iti tremura motorul.
Umbla pe acolo si impingele bine pe toate, fa presiune de motorina apasind pe basica aia de la filtru, si pe urma vezi daca mai face.
Mai face asa daca ai filtrul plin cu apa, se mai intimpla, la motorina noastra ( la diferente de temperatura, se faca condens in rezervor, daca nu mergi cu el plin ).
Iar daca imi facea mie, necalificatul ala asa, il omoram pe loc, iauzi, 80 in a doua ? :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 15 2005, 02:40 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



E prima data cand aud de scoala de soferi pe masina Diesel......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pharao28200
post Mar 15 2005, 03:37 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 21-June 04
From: Bx
Member No.: 28.193



cand am facut eu scoala de soferi in 98 aveam de ales intre Golf Diesel sau DAcie Noua...deci se face de ceva vreme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 15 2005, 05:07 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu te contrazic...dar stii ca in mod normal,din spusele celor mai experimentati ca noi,unui sofer care a condus masina pe benzina ii trebuie in jur de 6 luni de acomodare pentru a conduce fara probleme si in conditii perfecte o masina diesel ? De aia mi se pare anormal scoala pa masini diesel...(daca e a ta,e alta treaba).Sa am masina normala si sa fac scoala pe motorina?Am 15 ani de condus si iti spun ca este o diferenta intre a conduce un motor pe benzina si unul diesel....Ma contrazice cineva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pharao28200
post Mar 15 2005, 06:24 PM
Post #9


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 21-June 04
From: Bx
Member No.: 28.193



Exista perioada de acomodare, da mi se pare mai usor de trecut de la diesel la benzina decat invers. La motoarele diesel mai vechi si cele cu benzina este o diferenta clara de cuplu si acceleratie...dieselu e mai lent. Chestia tinde sa se atenueze la motoarele noi. De aia e mai periculos dieselu la depasiri ... pana isi ia avant. Oricum am condus ambele tipuri de motoare si mi se pare mai usor de condus o masina pe benzina...si treptele la cutie sunt mai lungi, nu trebuie sa schimbi asa des viteza ca la diesel. Ce e avantajos la diesel ca iarta si daca o iei de pe loc cu a treia...nu zic ca la benzina nu se poate doar ca e mai greu.
Vizavi de perioada de acomodare ... zic ca aia tine de sofer, mi'e mi'a luat o vreme pana m'am obisnuit sa accelerez dieselu...ca sa am demaraj...il menajam ca si pe ala de benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 15 2005, 08:43 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



[quote="pharao28200"] De aia e mai periculos dieselu la depasiri ... pana isi ia avant. Oricum am condus ambele tipuri de motoare si mi se pare mai usor de condus o masina pe benzina...si treptele la cutie sunt mai lungi, nu trebuie sa schimbi asa des viteza ca la diesel. Ce e avantajos la diesel ca iarta si daca o iei de pe loc cu a treia...nu zic ca la benzina nu se poate doar ca e mai greu. [quote]
Pai aia spuneam si eu,nu faci altceva decat sa confirmi ce-am spus eu.De ce oare sa se faca scoala pe o masina diesel,care se conduce putin altfel,mai ales pentru unul care de-abia se suie la volan?Doar ca sa-i fie usor sa plece cu viteza a treia de pe loc?[/quote]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 01:41 PM