Megan2Bicorp dci vs. benzina |
This topic is about Megan2Bicorp dci vs. benzina, the author, Negora, wrote about: Salutare tuturor, Orice parere este binevenita, atata timp cat este argumentata. Ma chinui de 4 luni sa imi rezolv dosare, etc, prostii, stiti cum e. ... To read more just scroll down
Megan2Bicorp dci vs. benzina |
Jan 12 2005, 06:59 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.396 |
Orice parere este binevenita, atata timp cat este argumentata. Ma chinui de 4 luni sa imi rezolv dosare, etc, prostii, stiti cum e. Acum cand momentul alegerii este mult mai aproape, si stiind ca am sanse mari sa nu ma mai dau jos din masina nici cand ma duc pana la colt, oscilez intre 1.5dci/80 si 1.6/115 din considerente de consum. Diferenta efectiva de pret, pentru aceeasi echipare (Confort Dynamique) este de 600euro in favoarea benzinei. A facut cineva teste si cu una si cu alta? Stiu ca Vlad are benzina asa ca astept niste raspunsuri si de la cei cu motorina. Multumesc anticipat si spor la lucru |
|
|
Jan 13 2005, 11:23 AM
Post
#2
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Salut,
am mers de curand cu 1.5 dci 100 cp si pot spune ca se comporta decent. Totusi in continuare prefer motorul de 1.6. E mult mai sportiv, dar si consumul e mai ridicat. Daca vrei placere in ale condusului ia benzina, daca vrei o calatorie decenta cu consum mic ia dieselul. Oricum ambele iti vor consuma destul de mult primii 2500-3000km, abia apoi consumul se va apropia de cel din carte, dar si atunci va fii cu 1l mai mare decat cel specificat. Bafta -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jan 13 2005, 03:20 PM
Post
#3
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
aham . si ce face un 1.5 dci chipuit ?
-------------------- |
|
|
Jan 13 2005, 03:30 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.396 |
presupun ca modificat ... si sper ca il intrebai pe Vlad ca eu habar n-am ... ideea este ca mai degraba as conduce linistit decat sportiv, mai ales la noi. Si foarte putin probabil ca mi-as modifica motorul. Inclin tot mai mult spre dci-ul de 80 CP. |
|
|
Jan 13 2005, 03:32 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Jan 13 2005, 05:33 PM
Post
#6
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
bine ma.... normal ca face cip-uit... dar eu vorbeam de standard :angel13:
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jan 13 2005, 09:52 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 18-March 03 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 10.462 |
sal!eu am un clio simbol dci 65 de cai!am vazut ca a aparut versiunea de 80!stie careva cum sa il fac de 80 pe al meu?am vreo sansa?Adevarul e ca am avut 2 clio ,dar de unul m-am scapat fiind un optimist ca se va lansa in romania megane coupe cabrio ....si daca o sa apara o sa sar probabil pe unul de 1.9 dci!personal sint un fan diesel!dar si fac 30.000 pe an..sau peste!deci,daca stie careva cum pot sa ii mai dau ceva cai la clio asta de 65...please....!
|
|
|
Jan 13 2005, 10:32 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Cum il faci sa sara de 65 cp? Chip tuning,filtru sport,tobe schimbate,etc etc.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 14 2005, 05:41 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
diferenta de la 65 la 80 este data de niste injectoare mai mari si o turbina mai puternica.
-------------------- |
|
|
Jan 14 2005, 07:43 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.396 |
Am fost la testdrive cu un sedan 1.5dci/80cp.
.. de bine ce m-am dus, s-a pus sa ninga ... Nu ies bine din parcare si testez calitatile habitaclului ... la protectia sonora a claxoanelor inconjuratoare. In plus am avut ocazia sa si admir mersul la relanti vreme de 15 minute in intersectie la Victoriei. Buuun, plecam din Victoriei, asta pentru ca am renuntat la ruta initiala si m-am furisat spre gara de nord. In fine, concluzia este ca eu unul (cuvinte cheie si EU si UNUL) sunt satisfacut de demaraj si acceleratia cand o calci brusc pe la 60 ... ca mai mult n-am avut unde sa-i dau. Daca toate merg bine, o sa revin si eu probabil cu detalii ca Vlad ... :bounce: Drum bun si spor! |
|
|
Jan 16 2005, 10:10 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 167 Joined: 1-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 33.560 |
Eu am bicorp 1,6 si chiar daca consuma mai mult acum nu l-as da pe un 1,5 . Depinde acuma de ce fel de fire esti , ce varsta ai. Daca mergi numai in oras si nu ai talpa grea ia diselu. Daca mergi cu el in afara cred eu ca viteza optima pt. 1,5 este de max 140-150. probabil ca dupa aceasta afirmatie vor aparea viteji care sa zica ca masina lor merge si mai repede.normal ca merge dar fortata.Daca as fi eu in locul tau la temperamentul meu mi-as lua in cel mai rau caz diselul de 100cp sau motorul de 1,9 este super futere dar diferenta este f mare.
Noroc! |
|
|
Jan 16 2005, 10:35 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
QUOTE(Negora) .. de bine ce m-am dus, s-a pus sa ninga ...
Unde a nins? :shock: -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 5 2005, 08:58 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Poate motorul dci de 100 de c.p. e mai puternic, dar eu il am pe cel de 80 c.p. pe Clio Extrem si e mai puternic decat acela de 80 c.p. de pe Megane 2,fiind masina mai usoara, logic,nu ? Si nu e fortata deloc la 140-150. Pentru curiosi, desi are in carte 175 km/h maxim, eu am calcat-o la 180 usor, seful de la Mach 1 mi-a garantat 195 km/h si tind sa-l cred...mai era pedala, dar nu mai era loc pe sosea.....
|
|
|
Feb 6 2005, 12:56 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
din cauza erorii vitezometrului
toate masinile au eroarea asta . -------------------- |
|
|
Feb 7 2005, 02:59 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 167 Joined: 1-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 33.560 |
Nu este eroare. Cel putin la masinile de generatia asta. Din partea mea dute la vale si dai si 200 nu a zis nimeni ca nu merge, DAR CAT MERGE?????? |
|
|
Feb 7 2005, 06:19 PM
Post
#16
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai nu are cum sa-si depaseasca turatia maxima acceptata de calculator. la dCi este cam 4800-4900 din cate tin eu minte
acum , el cate ture avea ? tine cont ca puterea maxima o atinge la 4000 rpm , deci cu cat depasseste 4000 rpm masina va trage mai greu ! -------------------- |
|
|
Feb 7 2005, 09:53 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 21-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.709 |
Iti spun eu ca duce peste 2 ani si 86.000km pe 1.5 DCI 65cp la viteza de 175KM/h. Am mers mult in afara buc si cu masina full 5 persoane la vit max. Crezi ca s-a dus motorul? Eu zic ca nu.
-------------------- 07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
|
|
|
Feb 8 2005, 06:13 PM
Post
#18
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
pai 175 DA , ca am mers si eu du symbol la 175, dar pana la 195 ii mai trebuiau ceva RPM
-------------------- |
|
|
Feb 11 2005, 01:33 AM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 167 Joined: 1-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 33.560 |
ai mers poate pe afara cu viteza asta dar la noi nu prea ai unde sa mergi, ii dai o pedala mergi 5 minute cu ea dar esti inca in romania .
Nu te contrazic , dar eu nu te cred . Credama ca sunt tanar, am permis de 4 ani, si am vreo 600.000 de km facuti, si stiu ce inseamna sa mergi in romania, sau pe autostrazile din vest. Am facut km astia cu masini destul de bune (vw, ford, opel, peugeot) . Au fost momente la ambitie sa bat recorduri personale, din care amintesc cu mandrie: Iasi - brasov 2h 50 min cu vw cady vit max 175. iasi -ploiesti 3h30min vw cady si remorca, Bucuresti iasi 3h40min cu ford tranzit turneo, restul neinteresante intre unele loc care probabil nu le stiti. Din exemplele de mai sus vreau sa intelegi ca vorbesti cu cineva care stie ce inseamna sa mergi cu viteza mare constanta. Din partea mea mergi cum vrei |
|
|
Feb 11 2005, 01:59 AM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 167 Joined: 1-October 04 From: Iasi (Iasi) Member No.: 33.560 |
Am citit iar ce ai spus Ai mers tu cu disel de 65 de cai constant cu viteza asta !?, nu pot si nu pot sa cred . Viteza max data de prod este de 163 pt. cel de 65 de cai si de 175 pe 80 de cai. Aceste viteze max sunt date de prod din 2 cauze :prima la motoarele mici atata pot ele sa duca max cand sunt fortate la extrem(poate cativa km peste limita asta), iar a 2-a la motoarele mari este data limitarea electronica pt. siguranata soferului sa nu se duca ca inecatu la cat poate masina si care nu depasesc viteza asta). Iti vorbeam in msg precedent de un vw cady cu motor de 1.9 tdi se ducea teava pana in 160-165 de acolo ff greu 175 , dar acolo murea , era limitat , dar mai aveam mult pana la rosu, in trepte inferioare daca o calcam ajungea la rosu , dar in 5 nu puteam din cauza limitarii, putea sa fie chiar si vale. Mai exista si exceptii la motoare intermediare intre 1,9 si 2,2 care pot sa treaca mai mult peste aceste viteze date de producator .
Cu meganu bicorp 1.6 am mers cu 200 Cu passat 1,9 tdi Dsi I-ul rosu 210 Golf 3 1,8 benzina 185 Vectra A nu stu ce motor (2000 cred)avea dar am sa intreb , acul de la viteza ajunsese la max si masina inca se mai ducea (la iesirea din viena spre germania pt. cunoscatori) era pe benzina Dupa un timp de mers asa a luat foc covorasul din portbagaj de la esapamentul supra incalzit |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:36 AM |