IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebare

This topic is about Intrebare, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Intrebare, Pompa de alimentare
vicking
post Nov 14 2017, 07:40 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



Am un Espero 1.8 din 1995 ! Foarte buna masina acum , dar in momentul cumpararii era aproape o epava . Sunt un innebunit dupa aceasta masina ! Am si eu doua intrebari :
1 - este normal ca atunci cand pun contactul in pozitia Motor pompa de alimentare sa mearga non stop ? Si daca nu care ar putea sa fie cauza ?
2 - cu motorul rece turatia la ralanti este de 1000 rot./min. Cum se incalzeste motorul turatia urca la 1700 sau 1800 de turatii/min. Care ar putea sa fie cauza ?
Va multumesc anticipat pentru sfaturile si sugestiile voastre si oricum Espero are cel mai bun raport pret/confort la drum !

This post has been edited by vicking: Nov 14 2017, 07:40 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
James Kilowatt
post Nov 23 2017, 03:24 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Stai ca m-ai zapacit. Ce soc electronic? Motorul e cu injectie, iar aerul e reglat de IAC (Idle Air Control), un soi de ventil actional electric, adica chestia aia pe care a "reinvatat" s-o foloseasca cu procedura de mai sus. Prin urmare nu are niciun soc.
Ce tester ai folosit? Espero foloseste protocol ALDL si din cate stiu un tester cu 12 pini, care e cam antichitate... sper ca ai gasit pe undeva unul bun ca e greu de spus cine mai are asa ceva. Esti sigur ca a reusit sa comunice cu calculatorul masinii?

Vezi sa nu fie escroc mecanicul. Pompa e in rezervor si cred ca e inecata, greu sa se arda. Avand furtune de retur probabil poate functiona tot timpul, e racita de benzina.
Intra pe linkul pe care ti l-am dat, iar in arhiva .rar ai directorul 06-Engine si acolo 6D Engine Fuel si un fisier PDF care explica cum functioneaza pompa si releul. Din ce scrie acolo daca calculatorul se intelege cu injectoarele, e normal ca pompa sa functioneze, se opreste doar daca ECM-ul nu primeste semnal de la injector.
Decat sa schimbi releul degeaba mai bine cere parerea a inca un mecanic!

Manualul in romaneste explica pas cu pas ce trebuie facut functie de codul de eroare, iar cel din arhiva rar in engleza functionarea fiecarui sistem. Downloadeaza-le si pastreaza-le daca mai tii masina iti vor fi utile.

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 23 2017, 03:37 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicking
post Nov 23 2017, 06:28 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



QUOTE (James Kilowatt @ Nov 23 2017, 01:24 PM) *
Stai ca m-ai zapacit. Ce soc electronic? Motorul e cu injectie, iar aerul e reglat de IAC (Idle Air Control), un soi de ventil actional electric, adica chestia aia pe care a "reinvatat" s-o foloseasca cu procedura de mai sus. Prin urmare nu are niciun soc.
Ce tester ai folosit? Espero foloseste protocol ALDL si din cate stiu un tester cu 12 pini, care e cam antichitate... sper ca ai gasit pe undeva unul bun ca e greu de spus cine mai are asa ceva. Esti sigur ca a reusit sa comunice cu calculatorul masinii?

Vezi sa nu fie escroc mecanicul. Pompa e in rezervor si cred ca e inecata, greu sa se arda. Avand furtune de retur probabil poate functiona tot timpul, e racita de benzina.
Intra pe linkul pe care ti l-am dat, iar in arhiva .rar ai directorul 06-Engine si acolo 6D Engine Fuel si un fisier PDF care explica cum functioneaza pompa si releul. Din ce scrie acolo daca calculatorul se intelege cu injectoarele, e normal ca pompa sa functioneze, se opreste doar daca ECM-ul nu primeste semnal de la injector.
Decat sa schimbi releul degeaba mai bine cere parerea a inca un mecanic!

Manualul in romaneste explica pas cu pas ce trebuie facut functie de codul de eroare, iar cel din arhiva rar in engleza functionarea fiecarui sistem. Downloadeaza-le si pastreaza-le daca mai tii masina iti vor fi utile.

Nu te supara frate , ca eu sunt inca nou pe aici iar masina imi place la nebunie ! Am crezut ca are si ea vreun soc DAR VAD CA M-AM INSELAT ! Asta e mi-am furat-o ! Despre tester : am fost la un tip care a pus pe ea un tester mare rosu si mi-a spus ca am calculatorul mort ! Am cumparat alt calculator de la dezmemrari si apoi a mers si testerul si s-au inteles ( testerul si calculatorul ) si mi-a spus ca masina nu are nimic ! Am plecat cu becul galben ( cu motorul pe el ) aprins si daca am vazut ca nu se stinge asa ca am mers inapoi la tester si tipul mi-a spus ca totul este bine si nu stie de ce sta becul aprins ! Am mai mers asa o perioada cu el si s-a stins de tot si nu se mai aprinde nici cand pun contactul ! Cat despre pompa : am citit ca la contactul pus pe "motor" pompa trebuie sa mearga 2 secunde si sa se opreasca cand atinge presiunea in rampa injectoarelor , ori la mine merge non-stop ! Deci nu cand merge motorul , cu motorul oprit . Daca te-am deranjat cu nestiinta mea imi cer scuze ! Asta e !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 08:07 AM