QUOTE (James Kilowatt @ Nov 23 2017, 01:24 PM)
Stai ca m-ai zapacit. Ce soc electronic? Motorul e cu injectie, iar aerul e reglat de IAC (Idle Air Control), un soi de ventil actional electric, adica chestia aia pe care a "reinvatat" s-o foloseasca cu procedura de mai sus. Prin urmare nu are niciun soc.
Ce tester ai folosit? Espero foloseste protocol ALDL si din cate stiu un tester cu 12 pini, care e cam antichitate... sper ca ai gasit pe undeva unul bun ca e greu de spus cine mai are asa ceva. Esti sigur ca a reusit sa comunice cu calculatorul masinii?
Vezi sa nu fie escroc mecanicul. Pompa e in rezervor si cred ca e inecata, greu sa se arda. Avand furtune de retur probabil poate functiona tot timpul, e racita de benzina.
Intra pe linkul pe care ti l-am dat, iar in arhiva .rar ai directorul 06-Engine si acolo 6D Engine Fuel si un fisier PDF care explica cum functioneaza pompa si releul. Din ce scrie acolo daca calculatorul se intelege cu injectoarele, e normal ca pompa sa functioneze, se opreste doar daca ECM-ul nu primeste semnal de la injector.
Decat sa schimbi releul degeaba mai bine cere parerea a inca un mecanic!
Manualul in romaneste explica pas cu pas ce trebuie facut functie de codul de eroare, iar cel din arhiva rar in engleza functionarea fiecarui sistem. Downloadeaza-le si pastreaza-le daca mai tii masina iti vor fi utile.
Nu te supara frate , ca eu sunt inca nou pe aici iar masina imi place la nebunie ! Am crezut ca are si ea vreun soc DAR VAD CA M-AM INSELAT ! Asta e mi-am furat-o ! Despre tester : am fost la un tip care a pus pe ea un tester mare rosu si mi-a spus ca am calculatorul mort ! Am cumparat alt calculator de la dezmemrari si apoi a mers si testerul si s-au inteles ( testerul si calculatorul ) si mi-a spus ca masina nu are nimic ! Am plecat cu becul galben ( cu motorul pe el ) aprins si daca am vazut ca nu se stinge asa ca am mers inapoi la tester si tipul mi-a spus ca totul este bine si nu stie de ce sta becul aprins ! Am mai mers asa o perioada cu el si s-a stins de tot si nu se mai aprinde nici cand pun contactul ! Cat despre pompa : am citit ca la contactul pus pe "motor" pompa trebuie sa mearga 2 secunde si sa se opreasca cand atinge presiunea in rampa injectoarelor , ori la mine merge non-stop ! Deci nu cand merge motorul , cu motorul oprit . Daca te-am deranjat cu nestiinta mea imi cer scuze ! Asta e !