termocupla,termostat sau vent? |
This topic is about termocupla,termostat sau vent?, the author, ghost1, wrote about: Ma confrunt cu o problema la masina mea de cateva zile.Am un opel Vectra A motorizare 1.6i din 92.Mentionez ca atunci cand apa ajunge in juru valorii ... To read more just scroll down
termocupla,termostat sau vent? |
Aug 19 2014, 02:26 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 15-December 13 Member No.: 142.900 |
Voi ce parere aveti despre fenomen,sa fie de vina termocupla sau ventul stricat?Ca nu mai stiu ce sa mai fac cu jafu asta de masina,ca mi-a mancat sufletul..... Totul a inceput de la un furtun care a avut o fisura mica in el si nu l-am vazut.Si pe acolo am pierdut toata apa din radiator.Ca sa nu mai spun ca si in habitaclu imi baga mereu numai cald degeaba dadeam pe rece.... Daca termocupla s-a stricat afecteaza si termostatul si-l strica si pe ala si ramane blocat?Sau nu are legatura termostatul cu termocupla si ventu de pe radiator?Sunt niste chestii care nu le pricep Va multumesc |
|
|
Nov 1 2014, 05:51 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 9-October 14 Member No.: 145.039 |
“Mai intai verifica concentratia antigelului, pentru ca desi indicatorul de temperatura din bord poate indica constant 90 de grade, lichidul de racire poate sa aiba intre 100 -110 grade.”
|
|
|
Feb 13 2015, 12:42 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 12-February 15 Member No.: 145.863 |
vad ca topicul e mai vechi oricum ca ajutor valabil tuturor e bine sa te asiguri prima data ca ai aerisit corect instalatia ,unele masini au robineti de aerisire de care nu stii .Dupa acea lasi motorul sa functioneze si urmaresti daca termostatul isi face treaba adica in jur de 90 grade se deschide si lasa apa sa treaca spre radiator cate putin la inceput dupa acea tot mai mult ,ar fi indicat sa ai un termometru de verificat .Ca urmatorul pas sa poti sa il faci trebuie sa cunosti un pic din instalatia electrica difera de la masina la masina ,in cazul tau are termocupla se poate punte intre doua contacte pe incercate si ar trebui sa se invarta ventilatorul mai incet sau mai tare , daca ajuta poti sa iti continui drumul dar e de recomandat sa apelezi la un specialist .Am intalni tot felul de situati si nu prea seamana una cu alta.poti avea si problema mult mai grave gen garnitura de chiuloasa ,pompa de apa defecta ventilatoare arse si altele. Ca regula generala daca ai incins bine motorul fa o verificare completa la motor chiar si la segmenti .
|
|
|
Feb 16 2015, 01:52 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 7-February 15 Member No.: 145.807 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 12:44 PM |