DIESEL / pornire la rece |
This topic is about DIESEL / pornire la rece, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
DIESEL / pornire la rece |
Nov 23 2004, 09:39 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 23-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.253 |
cu multumiri anticipate |
|
|
Dec 1 2004, 07:17 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 1-December 04 From: Sighisoara (Mures) Member No.: 36.585 |
Stimate Domn,
Am citit toate parerile domnilor, dar nici unul nu te-a lamurit! Intamplator eu am avut 10 masini, toate Diesel, si ultima e Renault 19, 1900 cmc, an. fabr. 1995. Domnule, masina d-tale este prevazuta cu soc automat! Daca nu functioneaza (are niste chestii pt.reglaj), se poate folosi o sarma cu care il tii turat asa vreo 2 min. pana se incalzeste un pic motorul ( va functiona turat). La pornirea la rece Dieselul are nevoie de un aflux mare de motorina. In plus, la Renault, dupa pornire bujiile incandescente se sting-aprind cam 2-3 min. pana se incalzeste putin motorul. Este bine sa mergi la un service sa-ti masori compresia ( nu costa o avere). Exista si varianta bucsarii motorului ( se pun camasi la cilindrii, exact dupa pistoanele care le aveti; lucrarea costa cam 10.000.000 lei cu garnituri, ulei etc.), astfel se mareste compresia (la Diesel functionarea e prin compresie si nu ca la benzina, prin scanteie, de aceea nici nu are camera de ardere) si lucrarea e garantata pentru 100.000 km. Exista si varianta cumpararii unui motor second hand (intre 500 - 900 EUR), pe incercate, cu garantie etc. (doar e piesa de schimb). Nu te speria de acceleratie, poti sa-i dai chiar 2-3 sprituri dupa ce porneste, important sa nu adopti la condus stilul "sportiv" ca atunci poti sa uiti de masina. Dieselul se accelereaza progresiv si cand isi intra in ritm "se bate linistit" cu masinile pe benzina. Daca mai sunt nelamuriri, chiar daca par intrebari prostesti, nu ezita sa-mi dai un e-mail la cmkellner@home.ro Multa bafta! |
|
|
Apr 11 2010, 01:08 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 11-April 10 Member No.: 125.155 |
Stimate Domn, Am citit toate parerile domnilor, dar nici unul nu te-a lamurit! Intamplator eu am avut 10 masini, toate Diesel, si ultima e Renault 19, 1900 cmc, an. fabr. 1995. Domnule, masina d-tale este prevazuta cu soc automat! Daca nu functioneaza (are niste chestii pt.reglaj), se poate folosi o sarma cu care il tii turat asa vreo 2 min. pana se incalzeste un pic motorul ( va functiona turat). La pornirea la rece Dieselul are nevoie de un aflux mare de motorina. In plus, la Renault, dupa pornire bujiile incandescente se sting-aprind cam 2-3 min. pana se incalzeste putin motorul. Este bine sa mergi la un service sa-ti masori compresia ( nu costa o avere). Exista si varianta bucsarii motorului ( se pun camasi la cilindrii, exact dupa pistoanele care le aveti; lucrarea costa cam 10.000.000 lei cu garnituri, ulei etc.), astfel se mareste compresia (la Diesel functionarea e prin compresie si nu ca la benzina, prin scanteie, de aceea nici nu are camera de ardere) si lucrarea e garantata pentru 100.000 km. Exista si varianta cumpararii unui motor second hand (intre 500 - 900 EUR), pe incercate, cu garantie etc. (doar e piesa de schimb). Nu te speria de acceleratie, poti sa-i dai chiar 2-3 sprituri dupa ce porneste, important sa nu adopti la condus stilul "sportiv" ca atunci poti sa uiti de masina. Dieselul se accelereaza progresiv si cand isi intra in ritm "se bate linistit" cu masinile pe benzina. Daca mai sunt nelamuriri, chiar daca par intrebari prostesti, nu ezita sa-mi dai un e-mail la cmkellner@home.ro Multa bafta! salutare tuturor!sunt din bv si cu aprox un an in urma am cumparat un renault chamade 19 diesel din 1991 cu motor de 1870cm3 la mana a doua bineinteles si pana acum o luna a mers acceptabil dar m-a pus naiba si am incercat sa incerc sa-i schimb injectoarele cu altele de la un model identic care a fost lovita in lateral si dusa la remat. problema a fost ca modelul era din 1993,toate piesele erau identice mai putin injectoarele.Am vazut ca nu se potrivesc am renuntat la idee si le-am pus pe cele originale la loc si de aici au inceput toate problemele.Doua dintre ele (primul si ultimul) imi scapa motorina,am mai strans la ele de-am facut bataturi si degeaba,si asta nu e tot.Cred ca pompa de injectie scapa presiune in timp ce sta masina deoarece acasa cand o pornesc o ia la cheie,dar dupa ce ajung cu ea undeva si o opresc o vreme, cand pun contactul imi indica pe bord jumatate din presinea pompei de injectie,in cazul asta tre` sa omor bateria pana porneste.Acasa tre sa am tot timpul o baterie pusa la incarcat altfel nu mai plec nicaieri. Pot sa va spun ca o data am consumat tot curentul din ea si nu mi-a pornit.Imi venea sa-i dau foc.A trebuit sa ma traga cineva si abia a luat-o in prima trapta.Am intrebat pe mai multi ``cunoscatori`` dar nimic concret.Mi-am batut capul cu ea dar nu stiu ce sa-i mai fac.Daca stiam ce ma asteapta nu ma bagam dar..........! Daca aveti idee de la ce ar putea fi sau cat de cat un sfat Multumesc anticipat!!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 03:08 PM |