DIESEL / pornire la rece |
This topic is about DIESEL / pornire la rece, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
DIESEL / pornire la rece |
Nov 23 2004, 09:39 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 23-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.253 |
cu multumiri anticipate |
|
|
Mar 9 2005, 10:56 AM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 7-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.793 |
QUOTE(eddie33) Motorul pe benzina porneste mai repede,benzina aprinzandu-se mai repede,la motorina,pornirea se face putin mai greu,se bazeaza pe compresia ce trebuie facuta pentru aprinderea motorinii.De ce credeti ca motoarele diesel sunt ajutate de o baterie mai puternica?
De ce crezi ca trebuie tinut piciorul pe ambreiaj,in cutie nu se invarte nimic daca esti in punctul mort...Cred ca s-a impamantenit chestia asta,din obisnuinta unilor, care tineau masina in viteza si le era lene la pornire sa o scoata din viteza...Parerea mea...Mai logica mi se pare calcarea ambreiajului cand dai intr-o groapa. Ma vad obligat sa te contrazic. In momentul in care ambreiajul nu este apasat si nu esti in viteza, in cutie sunt angrenate cel putin jumatate din pinioane, asa numitul "tren fix", nu se invarte "trenul mobil". "Trenul mobil" este un ansamblu de pinioane care (cu ajutorul "furcilor" si a pinioanelor "sincrone") in functie de selectia pe care o faci din schimbatorul de viteza, cupleaza pinionul aferent treptei de vitezei selectate. Fiecare treapta de viteza are un pinion "sincron", pt. sincronizarea, la cuplare, intre turatia "trenului fix" si "trenul mobil", si un pinion care realizeaza multiplicarea turatiei motorului spre planetare/cardan (daca ai tractiune spate). QUOTE La Fordul meu ( motor-cutie din 89 ), tin ambreiajul calcat pina o pornesc, si daca afara sint temperaturi de la -15 in jos, dupa ce porneste si iau piciorul de pe ambreiaj, pleaca de pe loc fara sa fie bagata in viteza.
La aproape toate masinile se intampla sa ai senzatia asta datorita faptului ca uleiul este vascos si in momentul debreierii se transmite (pt. foarte scurt timp) prin ulei miscarea intre "trenul fix" si cel "mobil", practic pana se "rupe uleiul" (scade vascozitatea). Bafta! -------------------- Clio Bicorp 1.5 dCI/80 CP Dynamique full options. (din 16.06.2005)
VW Polo 1.4 TDI PD/105CP Attractive chiptuning by TCM Turbo.(din 24.10.2005) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 06:51 PM |