IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Achizitionare masina SH

This topic is about Achizitionare masina SH, the author, Waffle, wrote about: Fiind nou pe acest forum as vrea sa va salut inainte de toate In ultimele 3-4 saptamani am tot cochetat cu ideea de a-mi achizitiona o masina SH dar u ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Achizitionare masina SH
Waffle
post Feb 24 2014, 06:38 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 24-February 14
Member No.: 143.442



Fiind nou pe acest forum as vrea sa va salut inainte de toate!

In ultimele 3-4 saptamani am tot cochetat cu ideea de a-mi achizitiona o masina SH dar un an mai apropiat de prezent. Am tot oscilat intre ce aparea pe moment pe piata, am consultat multiple forumuri pe care mi-am pierdut ore-n sir sa citesc despre motorizari, pareri despre tot felul de modele si asa mai departe. Intr-un final am hotarat sa intreb pe cei cu mai multa experienta in acest domeniu despre situatia mea in mod concret, si iata-ma aici.

Dispun de o suma de 5000E plus-minus. Necesitatea masinii a aparut in urma defectionarii celei vechi(o antica si de demult Golf 3 1,9 D ) si deci imi este necesara pentru a merge la munca(distanta ~4-5km) la cumparaturi si cel mai important mersul acasa, in orasul natal(in jur de 80km) drum pe care o sa-l fac in aproape fiecare weekend; Ar mai fi in jur de 1-2 drumuri mai lungi/an in vacanta la mare/munte(~2000km poate). Unul din piticii mei ar fi ca masina sa fie Diesel. Probabil ca o sa-mi ziceti ca pt distante mici/oras este mai indicata un benzinar dar de 5 ani de cand conduc am mers numai cu Diesel si desi am incercat acum diferite masini pe benzina pur si simplu nu ma atrag.

Ce am gasit/mers in teste pana acum :

1.Ford Fusion 1,6 Tdci - An 2006 , Neinmatriculata,Climatronic, geamuri electrice si fumurii din fabrica,incalzire in scaune, parbriz incalzit,pilot,jante aliaj, senzori ploaie si lumina,inchidere pe cheie. Ce dezavantaje am gasit eu : este in afara grupului VAG, respectiv masinelor nemtesti si asta ma face un pic mai precaut in privinta lor. Am luat-o in considerare in urma unor indemnari si sfaturi de la prieteni care jurau fata de Ford-uri. Un alt dezavantaj ar fi spatiul care este mai mic ca la Astra dar mai mare ca la Ibiza ,cu o idee. Avantaje ar fi consumul, garda inalta , si cel mai important(imi doream asa ceva pe viitoarea masina) are incalzire in scaune. In teste masina mi s-a parut sprintena, inchegata, cuplul puternic. Poate nu atat de stabila in momentul cand incercam sa iau curbe ceva mai stranse cu mai mult de 70-80kmh.

2.Opel astra h Break 1,9 cdti - An 2006 - Inmatric. , dotari full, inclusiv navigatie(dar fara incalzire scaune), 130k km(carte service si tot ce trebuie, atat pentru perioada din Germania 0-100k, cat si pentru cat a fost rulata dupa inmatriculare in tara 100-130k). Dezavantaje : Am inteles ca ar fi probleme de la calculatorul de bord pe motoarele acestea. Pretul de achizitie si consumul sunt mai ridicate decat la celelalte 2 masini. Avantaje : Mult mai spatioasa, mai rapida si mai legata. Multiplele dotari ,evident , sunt un + la masina asta. Faptul ca este Break nu reprezinta nici avantaj nici dezavantaj, intrucat desi nu imi va fi intrutotul necesar am condus in mare numai Break si sunt obisnuit cu dimensiunile de gabarit smile.gif .

3. Seat Ibiza 1,4 TDI - An 2008 - Neinm., AC, Geamuri El.,4 Airbag, Mini-computer de bord, Volan Sport, Scaune Recaro(poate ma lamureste cineva ce sunt mai exact aceste scaune), ABS,EPC, Servo asistat electric, jante 15'' , inchidere, sistem audio 6+1 , torpedou frigorific si inchidere centralizata. Dezavantajele care le-am gasit eu ar fi spatiul mic,lipsa unor dotari, zgomotul in relanti si la acceleratii bruste. Totodata nu sunt convins cat de bune/rele sunt aceste servo asistate electric (sunt sensibile? se strica/repara greu? etc)comparativ cu cele cu clasica servo-directie(astea presupun ca sunt mecanice?). Avantajele : Cred ca are consumul cel mai bun, chiar si fata de fusion, face parte din grupul VAG, inchegata chiar si la viteze de 130-140 km/h, design placut, interior impecabil si pretul de achizitie cel mai mic.

Mai ma uitam la opel corsa mai noi 2008+ cu motoare de 1,3 cdti, skoda fabia(1,9 tdi sau sdi) si polo 1,4 tdi(dar care probabil este identic cu ibiza).

Mentionez ca masina o voi folosi probabil in jur de 4ani. Din prisma acestui fapt imi doresc, daca se poate, o masina care sa nu-mi faca probleme majore si sa imi indeplineasca strict nevoile mele. Orice sfat este binevenit smile.gif !

Va multumesc pentru rabdarea acordata.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 25 2014, 05:38 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Asadar:
8000 = kilometri la drum lung (50 saptamani x 160 km dus/intors)
500 = kilometri prin oras (te mai fatai si in orasul natal)
2000 = kilometri la drum lung (concedii)
3000 = kilometri prin oras (50 sapt x 5 zile x 12 km zilnic)

Total 13500 km pe an.

Din care 10000 km drum lung si 3500 km drum de oras. Aprox 75% km de drum lung si 25% de oras. In 4 ani faci 50-60 k km. Regandeste masina prin prisma asta!


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Waffle
post Feb 25 2014, 06:00 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 24-February 14
Member No.: 143.442



Sa inteleg ca sunt prea putini. E o limita de la care trebuie sa incepi sa te gandesti sa-ti cumperi o masina ? smile.gif
E vorba de comfortul personal pe care si-l doreste eventual permite oricine vrea. Nu vad intocmai legatura, oricum mersi pentru calcule.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 25 2014, 10:21 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Cifrele iti recomanda o masina pe benzina. Tu iei ce vrei, ce-ti place - pe masura bugetului. Si foarte important, nu neglija ce-ti spun piticii! Se pare ca piticii castiga.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Waffle
post Feb 26 2014, 07:04 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 24-February 14
Member No.: 143.442



Sunt constient ca dupa cifre ar trebui sa merg pe un benzinar. Stiu ca nu e justificat Diesel-ul , dar in ciudat acestui fapt e ceea ce imi doresc. Ceva sfaturi legate de unu din diesel-uri enumerate si nu numai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 26 2014, 08:09 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Grupul VAG si masinile nemtesti sunt o pacaleala. Si spun asta desi am o masina din grupul VAG. Desi sunt multumit de ea, pana acum s-a dovedit a fi cea mai putin fiabila din cate am avut pana acum desi e exploatata cel mai lejer.
Mie motorul 1.4 TDI nu mi-a placut, l-am testat cu Ibiza Ecomotive si se misca in timpi geologici si datorita cutiei foarte lungi si suna oribil... Daca tot vrei neaparat diesel neaparat ia unul mai rafinat macar... si fusion si astra au motoare mai rafinate (unul de Peugeot si celalalt de Fiat biggrin.gif )

Desi intr-adevar, la genul de exploatare pe care il descrii, tot un benzinar merita.

Mai e o chestie, sa zicem ca faci cum zicea Solmar 55km cu ea. Iei una de 7 ani cu 130.000km, si o aduci la 11 ani cu 185kkm. Cand o vei revinde, nu te va crede nimeni ca e real kilometrajul.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 26 2014, 08:15 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
former_ozz
post Feb 27 2014, 08:03 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.055
Joined: 9-May 11
Member No.: 132.239



Eu am crezut ca dieselul e un rau necesar. Cum sa-l doresti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 11:38 AM