Acura TSX / TL vs Honda, discutii modele americane vs europene |
This topic is about Acura TSX / TL vs Honda, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Acura TSX / TL vs Honda, discutii modele americane vs europene |
Apr 5 2013, 09:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 874 Joined: 3-October 12 From: PA Member No.: 139.632 |
Winter testing pt Acura: http://www.youtube.com/watch?v=iVwtezd3P6o This post has been edited by iHondafan: Apr 5 2013, 09:26 PM -------------------- 235i, S60, MDX
|
|
|
Apr 7 2013, 06:08 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
A fost o discutie lunga pe forumul marcii referitor la Accord 2003-2008, 2.0 vs 2.4(155cp vs 190cp). Motoarele sunt dezvoltate unul din altul, K24 avand stroker kit si VTEC si pe evacuare, fata de 2.0 cu VTEC doar pe admisie. Diferetele intre masini le poti vedea in link-ul ASTA. TSX-ul american avea un K24 usor odificat cu 200cp(205 dupa facelift), fata de europeanul de 190cp. Chestii legate de normele de poluare. Da, din comparatie reiese clar ca cei 37Nm / 35CP in plus aduc o performanta sensibil mai buna, in conditiile unei diferente de masa neglijabile. Cutia de viteza are rapoarte apropiate (in caz ca are si acelasi nr viteze) ? Exista un motor de 2.4L pe TL care are mai bine de 200 cai, asta in SUA, ala mi-ar fi placut sincer sa fiu. Si eu cred ca cilindreea mai mare la aspirate aduce beneficii in orice conditii de drum fiind mai putin stresata...plus ca are cuplu mai mare mai de jos putin -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Apr 7 2013, 08:07 PM
Post
#3
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
A fost o discutie lunga pe forumul marcii referitor la Accord 2003-2008, 2.0 vs 2.4(155cp vs 190cp). Motoarele sunt dezvoltate unul din altul, K24 avand stroker kit si VTEC si pe evacuare, fata de 2.0 cu VTEC doar pe admisie. Diferetele intre masini le poti vedea in link-ul ASTA. TSX-ul american avea un K24 usor odificat cu 200cp(205 dupa facelift), fata de europeanul de 190cp. Chestii legate de normele de poluare. Da, din comparatie reiese clar ca cei 37Nm / 35CP in plus aduc o performanta sensibil mai buna, in conditiile unei diferente de masa neglijabile. Cutia de viteza are rapoarte apropiate (in caz ca are si acelasi nr viteze) ? Exista un motor de 2.4L pe TL care are mai bine de 200 cai, asta in SUA, ala mi-ar fi placut sincer sa fiu. Si eu cred ca cilindreea mai mare la aspirate aduce beneficii in orice conditii de drum fiind mai putin stresata...plus ca are cuplu mai mare mai de jos putin Cutia de viteze e in 6 tr pe k24 si in 5tr pe k20. Asta va fi prima modificare la mine, odata cu ambreiajul care oricum va trebui schimbat. Estimez asta peste vreo 15-20k km, 6-8 luni. 2.4 de pe TL este cel de TSX, cel mai probabil. Cum spuneam, in SUA are 205cp. Accord-ul type-r este o masina excelenta, insa de consum mic nu poate fi vorba acolo. -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 06:23 AM |