QUOTE (iHondafan @ Apr 7 2013, 08:43 PM)
nu cred ca Accord/Prelude tR 2.2 consuma mai mult decat un Accord mai nou 2.0l. era ceva mai usor, mai mic ( aerodinamicitate prob mai buna); motorul desigur era tunat pentru performanta dar nu cred ca e mult mai energofag decat un 2.0 eVTEC.
all in all, cred ca ajungi tot cam pe acolo cu consumul.
problema e ca nu le mai fac... daca ar baga injectie directa, ultimele aliaje, uleiuri l-ar scoate mai eficient si mai usor. cu electronica la minim ar iesi si destul de ieftin ( cat un Civic tR sau sub); FWD cu 220CP si vreo 200Nm cu
red line la 8500rpm... new Prelude -
sweet mamma...
Consuma, consuma, testat de mine. In ro sunt doar 2 accord-uri type-r, cunosc ambii proprietari(intre timp unul a devenit fost...). Masina consuma in regim de mers foarte usor cat ia masina mea la mers normal. Inafara, cand eu scot 7, el va scoate 9, cand eu scot 10, el va scoate 13, iar paralela se pastreaza si in oras.
E mai putin aerodinamica(TSX/Accord Eu a fost cea mai aerodinamica berlina la vremea ei, CX 0.26), cutie de viteze tot in 5 tr, dar foarte scurte, greutate cu vreo 50kg mai mica. In schimb este intr-adevar o masina senzationala, LSD in cutie, 0-100 in sub 7s, scuane Recaro si un sasiu folosit in WTCC si BTCC.
Exact cand am schimbat eu civicul cu accord, am avut ocazia sa iau unul dintre type-r-urile de 212cp din ro. Ce m-a tras inapoi a fost taxa de poluare.