Sfaturi achizitie auto, SH - 7000 Euro |
This topic is about Sfaturi achizitie auto, the author, george3, wrote about: Salutare, O sa incep prin a-mi cere scuze pentru un nou topic pe o problema dezbatuta de zeci de ori, am citit cam tot ce se putea citi si parca am in ... To read more just scroll down
Sfaturi achizitie auto, SH - 7000 Euro |
May 31 2012, 10:32 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
O sa incep prin a-mi cere scuze pentru un nou topic pe o problema dezbatuta de zeci de ori, am citit cam tot ce se putea citi si parca am intrat tot mai rau in ceata. Asadar, a venit momentul sa iau si eu in sfarsit o masina, ca ligheanul meu din 86 cred ca intra in curand ca decor la vre-un muzeu. La ce o folosesc: - Naveta zilnica la serviciu Rasnov-Brasov si retur (cam 45-50 de km pe zi) - Un concediu pe an - Alte deplasari prin tara Una peste alta ca rulaj cred ca ma incadrez intre 15.000-20.000 de km pe an Ce vreau sa faca: - in primul rand sa mearga. Deci fiabilitatea e pe primul loc. Oricat de dubios suna si stiu ca se poate intampla si la masini foarte scumpe, vreau ca zilele cand plec de acasa spre serviciu si masina sa nu porneasca sa tinda spre zero - in al doilea rand sa fie cat mai ieftin de intretinut si sa consume putin - urmeaza dotarile minine: AC, 2 geamuri electrice, oglinzi incalzite ar fi bune ca aici iarna-i lunga, ABS, air-baguri, servodirectie (ordinea este aleatoare si cred ca astea-mi sunt suficiente. Daca imi scapa ceva esential va rog sa ma apostrofati) -as prefera sa fie hatch-back sau break. Ma enerveaza masinile cu portbagaj de 500 de litri (gen Logan) in care nu prea poti baga o bicicleta sa zicem, decat facuta bucati. Asadar bancheta rabatabila si hayonul rulles, cum ar zice unii. - performantele dinamice le-as lasa pe ultimul loc pentru ca stiu ca nu le pot avea pe toate intr-o singura masina si in bugetul asta ma intereseaza mai mult sa fie mai fiabila decat sa faca suta cu o secunda mai repede. CE mi-a trecut prin cap pana acum: - prima data am zis ca iau un Sandero nou...ca deh..ce-i nou e nou. Numa ca in banii astia, iei un Sandero alcatuit din tabla, scaune, roti, faruri si volan. Adica nu chel..ras in cap realmente. - apoi m-am desteptat (asa zic eu) si am zis ca cea mai buna afacere este un Sandero SH, aproape nou, de un an-doi dar cu dotari mai ok. La o prima cautare am gasit Sandero ok ca si dotari (adica ce am enumerat mai susm unele mai putin onglizi electrice) dar pe la 5000 de euro. Zic, bine-bine, dar eu asa cam cheltui vreo 7000 (maxim) pe masina, oare de ce sa ma limitez la Sandero?? Ei bine si de aici a inceput nebunia!!! - deci sunt la varianta 3, "masina straina"! Ce sa fie acum? Diesel sau benzina? Am gasit de exemplu o Skoda Octavia 1 din 2009, cu 56.000 km, motor 1.6 MPI+GPL la limita bugetului meu (adica 7500, dar pe ideea romaneasca "mai scazi tu mai las si eu" poate ajung in bugetul meu). Imi place masina, o vad in fiecare zi ca este a unui vecin, tot timpul curata, arata bine intretinuta. Cum e cu motorul asta pana la urma? Pentru ca aud numai opinii extremiste: unii ca au si le consuma 13-14 in oras si 9% afara la mers super decent, altii ca ei peste 10% nu sar orice ar fi. Daca sunt pe aici posesori de astfel de motorizare ii rog sa incerce sa ma lumineze. Am gasit multe diseluri, Focus si Astra in genereal, dar cu peste 130 000 de km si parca nu sunt prea incantat. In final, pentru ca simt ca deja va plictisesc si inca o data sa ma scuzati, cred ca versusul s-ar retuce la urmatoarele: -avand in vedere nevoile mele expuse ce este mai rentabil pe termen lung (pentru ca masina va sta la mine cel putin 5-6 ani)? Un Sandel mai eftina, dar deh..Sandel..mai ramai cu un maner in mana, nu se mai inchide o usa cum trebuie, de consumat nu e chiar economic (asta da! exprimare) decat daca este diesel si alea sunt rare si mai scumpe, sau o straineza care se zice ca este mai "masina", dar care are ceva mai multi km sa zicem? -si numarul 2, vesnicul "diesel sau benzina". Ma incanta foarte tare diselul prin prisma consumului. Momentan cheltuielile cu carburantul inseamna 400 de lei pe luna pt mine (si licgheanul meu din 86 imi ia mediu cam 8%). Daca ar fi un 40% mai putin pentru mine ar insemna ceva. In acelasi timp, e mai pretentios cu intretinerea, consumabile ceva mai scumpe, riscuri mai mari in exploatare (cade turbina sau un injector si om m-am facut). Orice feed-back din partea vostra referitor la cele de mai sus va fi luat la modul pozitiv. PS: Realizez ca este cumva stupid sa va rog pe voi sa imi spuneti practic ce am eu nevoie, pentru ca teoretic ar trebui sa imi cunosc nevoile mai bine decat voi , dar poate nu reusesc sa vad singur padurea din cauza copacilor. Multumesc -------------------- |
|
|
May 31 2012, 10:45 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
Am vrut sa editez dar vad ca a expirat timpul (BTW care este timpul de editare ca nu cred sa fi trecut 2 minute?)
Balesc dupa masina lui @DORU de cand a pus-o la vanzare, stiu tot ce a scris despre ea pe forum acesta ( ca il tot cistesc de vreo 10 ani chiar daca nu am scris, pentru ca...nu am avut ce spune), dar este prea mult pentru mine. Stiu ca s-ar incadra in buget, dar ca mai tot romanul fara prea multa cultura auto poate, "psihozele mele" parca imi spun ca mai bine una mai noua ca e mai sigura, cu toate ca poate sa fie de 100 de ori mai proasta. Vorba lui @Halba...cred ca el a scris ca "piticii au intodeauna dreptate". Sau poate @JK, nu mai stiu si scuze daca gresesc -------------------- |
|
|
May 31 2012, 11:20 PM
Post
#3
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
daca nu scoteam de la vanzare primera indeplinea peste cap tot ce ai enumerat tu mai sus ( mai putin faza cu portbagajul).
Este super fiabila ( fac o paranteza aici, s-a intalnit un italian cu mama mea pentru a discuta despre o casa iar tipul era director la o reprezentanta nissan si a zis ca primera este cea mai buna masina pe care au facut-o cei de la nissan, sunt foarte fiabile, nu au defecte de fabricatie si toata lumea care a cumparat de la el o lauda), A mea are motor de 1.6 109 cp si consuma este in felul urmator: Urban iarna cu jante de tabla =11-12 ;urban vara cu jante aliaj=9.5-10 ; extraurban relaxat =5-6 ( 80 km/h) ; extraurban intarziu la examen ( 120-140 km/h) =7-7.5 Primera sunt masini care s-au devalorizat foarte mult. cauta ca 100% dai peste niste oferte bune. Si mai recomand Dacia Logan MCV 1.5 dci 85 cp. Aceasta masina m-a impresionat extraordinar!!! Ai loc si de dulap in ea. si nu exagerez This post has been edited by Titi1988: May 31 2012, 11:21 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 1 2012, 05:39 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Vorba lui @Halba...cred ca el a scris ca "piticii au intodeauna dreptate". Sau poate @JK, nu mai stiu si scuze daca gresesc Cred ca expresia ii apartine lui JK, eu doar l-am citat... ca pe marii clasici Referitor la Skoda Octavia 1 (sau tour ? mai degraba cred ca e tour) - 1.6 MPI.... Nu e o alegere rea, criticile aduse acestui motor tin in special de consum (nu e nici pe departe cel mai economic motor din categoria lui, si tehnologie (8v, 1.6 - 102 cp... suna a tehnologia anilor 80). Insa daca are deja GPL consumul nu mai e asa relevant, iar in privinta performantelor oricum nu intra in discutie motoarea prea potente. In plus Octavia 1 e modelul cu care Skoda s-a impus ca si marca fiabila. Alta idee (nu stiu in ce masura gasesti si te incadrezi in pret): Hyundai I30/Kia Cee'd aflat inca in garantie (garantie de 5 ani), cel mai probabil 1.4 benzina 109 cp. Personal o gasesc mult mai atragatoare decat Octavia 1, si ai si garantie inca vreo 2 ani, deci cam cat la o masina noua germana -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 1 2012, 07:50 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
@Halba - Octavia 1 stiu ca este depasita moral. (ma refer acum la varinta Tour), dar asa cum ai punctat si tu este o masina prin care Skoda a fact sac-sac la vremea ei competitorilor prin fiabilitate, pret si spatiu. Cea in discutie in cazul de fata, are GPL asa cum am zis. Apropo, cat este litrul de GPL in zilele noastre ca eu m-am uitat fugitiv asa pe net dar nu am gasit nicaieri?? Kia C'eed imi place, imi place place place, vorba cantecului. Dar si aici nu stiu cam ce inseamna ca bani intretinerea/reviziile. Oricum, ar fi o masina care indeplineste cu brio cerintele. Despre Fabia II 1.4 TDI ce spuneti. Am gasit una in care proprietarul se lauda cu km putini (in jur de 65.000) din 2009 la un pret cam ciudat 6500 de euro. Si mai este si break. Stiu ca este clasa mica si nu compacta, dar am mers cu una si pare destul de spatioasa iar faptul ca este break face ca portbagajul sa fie multumitor pt clasa asta. CUm e motorizarea asta (in afara de zgomotoasa, ca asta stiu)?? Multumesc pentru raspunsuri!! -------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 08:28 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pentru Skodele SH exista unii pe unele forumuri (sa zicem monomarca, insa chiar si pe al nostru, care e cel mai bun din lume, s-ar putea sa te ajute Doru) care dupa numarul VIN iti pot spune cate ceva din istoricul masinii si eventual un kilometraj poate mai real decat zice vanzatorul.
Insa exista unii detecteaza samsarii pe siteurile de anunturi si ... de exemplu "miros" masinile care au fost scoase la vanzare acum 3 saptamani, si care acum 3 saptamani aveau km mai multi si costau mai putin. Octavia aia s-ar putea sa fie interesanta, daca zici ca ai incredere in vanzator (si daca evident el e primul proprietar). -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 1 2012, 08:40 AM
Post
#7
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
la tine se pliaza masinile astea mici cu Hb sua combi: clio, 307 sw, focus combi + cmax, fabia combi etc.
-------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jun 1 2012, 09:01 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
Octavia aia s-ar putea sa fie interesanta, daca zici ca ai incredere in vanzator (si daca evident el e primul proprietar). O sa ma intalnesc diseara cu proprietarul sa vorbim mai multe si o sa revin cu impresii referitoare la masina asta. Eventual o sa ii cer VIN-ul sa vad ce aflu ulterior. Pe proprietar nu il cunosc foarte bine deoarece eu m-am mutat la adresa actuala de 3 luni Multumesc de raspuns! QUOTE la tine se pliaza masinile astea mici cu Hb sua combi: clio, 307 sw, focus combi + cmax, fabia combi etc. Cam asa ceva caut, doar ca este un criteriu care am uitat sa il mentionez si este destul de important de altfel:- sa aibe garda la sol cat mai mare pentru ca mai merg si pe niste drumuri de tara destul de des cand ma duc cu bitza la padure This post has been edited by george3: Jun 1 2012, 09:03 AM -------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 09:30 AM
Post
#9
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
acum fara suparare dar chiar pe nimeni nu intereseaza confortul??? scaunele de pe skoda superb 2012 ,spre exemplu, sunt foarte proaste( mai proaste decat cele de pe logan, atata tot ca sunt mai mari), de unde deduc ca cele de pe octavia 1 sunt...din lemn???
In legatura cu intretinere nissan primera: reviziile fara schimb de placute la reprezentanta ajung pana in 500 de lei, cand am schimbat placutele a costat 1100 de lei ( si am mai schimbat ceva...la 60.000 km). Placutele de pe spate inca sunt originale pe masina!!! Distributia este pe lant, nu sunt probleme acolo si la 110.000 km am schimbat kitul ambreiaj=1250 lei cu manopera inclus. Deci eu in 5 ani am bagat in masina aproximativ 6.000 de lei la 22.000 km/an mers doar la reprezentanta pentru revizii l. In rest nicio alta problema. Si pe forumul nissan mai sunt vreo 3 care au primera 1.6 si sunt foarte multumiti, la toti a trebuit schimbat ambreiajul in jurul valorii de 100.000 dar in rest doar revizii.. daca vrei diesel si un portbagaj mai mare atunci http://www.autovit.ro/nissan-primera-C22512420.html dar nu stiu absolut nimic despre motorul 1.9 dci.. http://www.autovit.ro/nissan-primera-C23806520.html chilipir nu alta.. daca masina nu are defecte ascunse This post has been edited by Seri: Jun 1 2012, 10:46 AM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 1 2012, 09:42 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Unii au fund de fier, si li se par ok si scaunele de skoda
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 1 2012, 09:45 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
Eu am mers ocazional si cu Octavia 1 si cu 2 si cu Fabia 2 si nu mi s-a parut niciuna ca ar avea scaune inconfortabile, iar eu nu sunt chiar micut (1.88 si 84 de kg).
-------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 10:12 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nici mie nu mi s-au parut nasoale scaunele de pe superb, deci poate am si eu fund de fier forjat... Nu mi s-au parut nici exceptionale (as fi vrut sa mearga mai jos si sa fie mai profilate) dar pana acum singurele scaune care m-au incantat cu adevarat au fost cele de pe Audi A3 (a fost principalul factor de decizie in alegerea masini - insa exista si lume care s-a plans de ele, mai ales lumea cu fundul mare i) si cele de pe A5 (l-as fi luat si pe asta daca mi-as fi permis). Cele care mi-au produs cea mai mare dezamagire au fost cele de pe un S-klasse modelul anterior (care nu erau neaparat naspa, dar de la un S aveam pretentii mai mari).... Cele pe care le am pe C mi se par decente dar nu ma dau pe spate.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 1 2012, 10:43 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si dupa mine exista doi fabricanti de scaune: Audi (si se aplica si la Exeo) si Alfa Romeo.
Restul, o apa si-un pamant, chiar daca unii mai premium sunt mai acatarii decat unii mai low cost, diferentele sunt mai mici decat fata de ceilalti doi si restul lumii. Evident, asta zice fundu' meu, alt fund poate sa aiba si alta parere -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 1 2012, 11:50 AM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
La momentul acesta, credeti-ma ca scaunele reprezinta cea mai mica problema Adica, sa nu uit totusi din ce ma dau jos. Cu toate ca Passat-ul meu are niste scaune care mi s-au parut mereu confortabile si nu am avut vreodata dureri posterioare.
Cu privire la masinile SH sunt lamurit ca totul este o loterie pana la urma si ca nu exista aia perfecta. Nu exista perfecta nici noua d-apai SH. Intrebarea care-mi staruie in minte este pana la urma urmatoare: Sa zicem o Skoda Octavia Tour, sau o Fabia 2 (prima benzina+GPL, a doua 1.4 TDI) cu cat ar fi mai scump de intretinut comparat cu autohtonul Sandero (benzina). De ce starui pe aceasta intrebare? Pentru ca banii care o sa ii am acum pt masina pica oarecum din cer (o Matusa Tamara in miniatura ) si chiar vreau sa nu ma lungesc mai mult decat imi este plapuma referitor la costurile de intretine. Ca intretinere ma refer la revizii, eventuale piese ce pot pica, manopera.Imi place ca masina/motocicleta/bicicleta/orice vehicol sa il stiu in perfecta stare si de multe ori sunt tentat sa fac cheltuieli mai mari decat este cazul in acest sens. (alti pitici, deh..) Poate ma repet, dar daca nu se schimba nimic in situatia economico-financiara in care suntem, masina va sta la mine destul de mult, de aceea as vrea sa iau "cat mai multa masina la banii astia". PS: Kia C'eed este o ptiune din ce in ce mai interesanta dar iarasi nu stiu de exemplu cat ar costa o revizie simpla. -------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 01:31 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Avand in vedere ca vorbim de masini SH, intretinerea e la fel, ca nu mai esti legat de dealer.
Intre Octavia GPL si Fabia 1.4tdi as alege Octavia. Probabil la economie sunt comparabile, poate cu un mic avantaj pentru Fabia. Insa Octavia e mai mare, mai confortabila, piesele care ar putea pica costa putin, iar in mod normal intretinerea unei instalatii obisnuite de GPL e floare la ureche. Eventual, afla daca e una de calitate si daca a avut cu ea probleme pana acum. si tot evident, fiind vorba de SH conteaza foarte mult starea in care sunt, mai mult decat modelul si specificatiile pe hartie. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 1 2012, 01:50 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
Avand in vedere ca vorbim de masini SH, intretinerea e la fel, ca nu mai esti legat de dealer. Intre Octavia GPL si Fabia 1.4tdi as alege Octavia. Probabil la economie sunt comparabile, poate cu un mic avantaj pentru Fabia. Insa Octavia e mai mare, mai confortabila, piesele care ar putea pica costa putin, iar in mod normal intretinerea unei instalatii obisnuite de GPL e floare la ureche. Eventual, afla daca e una de calitate si daca a avut cu ea probleme pana acum. si tot evident, fiind vorba de SH conteaza foarte mult starea in care sunt, mai mult decat modelul si specificatiile pe hartie. @JK, din postul tau inteleg cateva puncte importante si anume: - piesele care ar putea pica sunt mai eftine la Octavia decat la Fabia - acesta este un aspect destul de important pt mine - intretinerea per total este oarecum similara, iar GPL-ul nu reprezinta un punct slab din acest punct de vedere. Sper sa ma intalnesc in seara asta cu proprietarul Octaviei sa vad ce instalatie este montata pe masina. Apropo de GPL, revin cu rugamintea de a-mi spune cat costa un litru ca pe net nu gasesc preturi din zilele noastre. Multumesc pentru post! -------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 02:05 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Daca te uiti la costuri de intretinere si vrei fiabilitate, ia Sandelul. Nu are concurent pentru Romania.
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jun 1 2012, 02:16 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Strict la motoare, piesele de benzinar (cele care mai pica, gen pompe, injectoare) sunt in general mai ieftine decat la diesel. La restul, gen bucsaraie, nu prea stiu care-s scorurile.
La GPL in principiu in materie de intretinere ai de schimbat din cand in cand un filtru mititel, plus membrana de la vapozirator ocazie cu care se si regleaza deci teoretic ar cam trebui sa ii vizitezi pe baietii de la service pt reglaj. Insa membrana + reglaj poti sa stai bine mersi pana cand incep sa faca probleme, dupa parerea mea nu ajuta cu nimic sa le faci preventiv si nu cred ca e legat de kilometraj ci mai degraba de varsta. Probabil GPL-istii vor incerca sa te convinga sa ii vizitezi poate la 15kkm. Eu personal in 100.000km (si cam 3 ani) am schimbat-o o singura data, si atunci fara sa fie nevoie, nu incepuse inca sa ma sacaie insa demontasem oricum instalatia pt reomologare. Pe langa asta masina e ceva mai sensibila la calitatea scanteii, asa ca e posibil sa trebuiasca sa schimbi bujii + fise ceva mai des decat pe benzina. Din nou, daca nu ai probleme, nu te complici. Eu in 100000 am schimbat tot un singur set, si tot mai mult asa, ca n-am avut ce face, ca mergea bine mersi si cu alea vechi. De bune ce erau fisele vechi anul trecut una dintre ele am folosit-o la scuter, desi avea 11 ani era oricum mai buna decat chinezaria noua:D -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 1 2012, 02:54 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 152 Joined: 30-October 02 From: Rasnov Member No.: 7.500 |
Daca te uiti la costuri de intretinere si vrei fiabilitate, ia Sandelul. Nu are concurent pentru Romania. S-a notat Mircea. Am gasit un Sandel chiar la mine in oras, versiunea Steppway care are si GPL montat din fabrica (proprietarul scrie in anunt ca a fost cumparata din franta masina, dar este inmatriculata in romania). O sa merg sa il vad si p-asta zilele astea. Partea proasta la el este ca nu are AC, sau cel putin nu este mentionat in anunt. Cred ca este si asta o posibilitate de luiat in calcul pana la urma. Are vreo 35.000 de km si este din 2009. Multumesc pentru sugestie. @JK- Deci sa inteleg ca daca este o instalatie GPL de la o firma buna si instalarea acesteia a fost facuta corect nu prea am mari batai de cap, iar daca sunt probleme cheltuielile sunt mici. Multzam! -------------------- |
|
|
Jun 1 2012, 05:45 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
La GPL, litrul e mai ieftin la Bucuresti (cam 3,1-3,15 lei/l), fata de Cluj (3,3 lei/l). Ca si intretinere - filtrele cam pe la 10.000km (cel de pe vaporizator eu il schimb din 5000 in 5000 km) - sunt ieftine (pana in 50 ron).
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 07:41 PM |